96%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
15 lutego 2024 02:53
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 lutego 2024 21:50
Salon - samochody nowe
Najgorszy salon i ...
... serwis w województwie. Piszę ze swojego konta za 2 ich klientów bo boją się że na serwisie się będą mścić. Ale porażka!!! Civic klima kamera wada fabryczna od razu mówią że pewnie zepsuł i będzie trzeba płacić za im wogóle zaglądną, potem akcja serwisowa na wymianę bo wada fabryczna. Salon... Oni łaskę robią że Ci auto sprzedają. OMIJAĆ jest dużo salonów hondy, to nie chlebek, można podjechać i kupić w innym salonie....
Użytkownik sieci
12 grudnia 2023 19:29
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
10 lipca 2023 10:59
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 listopada 2022 20:45
Salon - samochody nowe
Nie polecam Pana ...
... z serwisu, który w ciągu 5 min bez dokladnego obejrzenia auta uznaje, że obce elementy jak błoto a obecnie śnieg i sól drogowa po wewnętrznej stronie uszczelki drzwi w nowym HR-V to norma... dla mnie niestety nie jest to normą...
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2021 17:23
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2020 13:36
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 stycznia 2020 13:30
Salon - samochody nowe
Zleciłem w tym ...
... autoryzowanym warsztacie wymianę olejów i regulację zaworów. Oleje wymienili dobrze, ale za to po regulacji zaworów silnik zaczął się dusić przy odpalaniu na zimnym, zgłosiłem to, zostawiłem im auto na całą noc by mogli to sprawdzić jeszcze raz, oczywiście Panowi mechanicy stwierdzili, że sprawdzili i wszystko jest w jak najlepszym porządku z ich strony, a oni żadnego kłopotu z rozruchem zimnego silnika nie zanotowali i to jest jego normalna praca. Ja stwierdziłem, że skoro ASO robiło mi regulacje i sprawdzili wszystko 2 razy to widocznie musi tak być i nie szukałem dziury w całym. Jak się okazało bardzo się myliłem, ponieważ z czasem było coraz gorzej, silnik odpalał dopiero za 2-3 razem, na zimnym nie trzymał obrotów, więc wziąłem sprawy w swoje ręce i wkurzyłem się trochę, nie powiem. Silnik R20A3, zawory powinny mieć wartości: ssące 0,18-0,22, wydechowe 0,23-0,27. Moje po około 15 tys. km od regulacji w ASO miały 0,1 na ssących i wydechowych, blaszka 0,15 nie weszła w żaden z zaworów. Tak właśnie ASO Honda Sigma Car w Rzeszowie reguluje zawory. Ręce mi opadły… To po co ja przychodzę do ASO ? Za co płacę 2 razy więcej niż w innych warsztatach ? Po co zostawiałem auto skoro nikt do niego nawet nie zaglądnął ? Tylko bezczelnie w żywe oczy kłamali, że wszystko sprawdzili… w głowie mi się nie mieści ze ASO mogło taki numer wywinąć… Po poprawnej regulacji auto pali od kopa i wszystkie inne dziwne objawy ustąpiły jak ręką odjął.
Użytkownik sieci
18 grudnia 2019 22:03
Salon - samochody nowe
Pan grzesio z ...
... likwidacji szkòd .....uprzejmy tak bardzo ze az zbiera sie na odruch wymiotny nie polecam.Prl juz dawno sie skonczył.
Użytkownik sieci
28 grudnia 2018 11:02
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
18 grudnia 2018 20:04
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 grudnia 2018 23:40
Salon - samochody nowe
Salon Ok jak ...
... najbardziej ale serwis...brak słów.Od początku lutego po tym jak zostawiłem xero dowodu hondy czekam na telefon z informacją czy da zamontować się reflektory Led do civica 2015 mojej żony - elektryka nie było miał sprawdzić schemat i wiązkę po powrocie a Pan z serwisu miał oddzwonić, nadal czekam- w sumie to już nie bo inny serwis Hondy zamontował mi reflektory led. Kolejna sytuacja.Dzwonię zapytać o same części klocki+tarcze przód i tył - wycena przez starszego Pana z działu części ponad 1600 zł.Pytam grzecznie czy jakiś rabat może przy tej kwocie a Pan pyta czy jestem klientem Sigma?Ja na to że jeszcze nie gdyż dopiero kupiłem żonie samochód ale na razie serwisu nie potrzebuję ( 6 tyś po serwisie) tylko te części a Pan mówi że takie są ceny i nie ma rabatu! Pomyślałem, OK, a Pan do mnie czy jeszcze coś bo jest zajęty i nie ma czasu!!! No myślałem że mnie trafi. W dzisiejszych czasach takie traktowanie klienta??? Drogi Panie to nie PRL- to minęło i nie wróci.I części zakupiłem u innego dealera Hondy bez żadnej łaski z gratisową wysyłką i 5% rabatem, i co nie da się? Dlatego już w Rzeszowie na serwisie sie nie pojawię i nikomu nie polecę, auto serwisuję w innym autoryzowanym serwisie Hondy z uśmiechem na twarzy mimo iż mam daleko jechać. A Panu z działu części polecam przejść się do ronda, i wejść na serwis BMW, zobaczyć jak tam się obsługuje klienta, też korzystałem i wielu może się od nich uczyć :)- szczególnie Honda Rzeszów powinna.
Użytkownik sieci
26 listopada 2018 11:47
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
20 listopada 2018 01:04
Salon - samochody nowe
Mam mieszane uczucia ...
... zwłaszcza po tym jak na drugim końcu kraju doświadczyłem, że ASO może mieć super podejście do klienta, niestety w Sigmie to podejście jest co najmniej dyskusyjne i mocno ale to mocno zniechęcające. Niestety podejście do klienta jest w mojej ocenie fatalne. Panowie często zachowują się jakby robili łaskę, a klient wręcz przeszkadzał. Obsługa sztywna jakby siedzieli na granacie, po wejściu grobowa atmosfera. Przydałoby się trochę więcej uśmiechu na twarzach i choć odrobinę luźniejszego podejścia przy kontakcie z klientem, ale przede wszystkim do elastyczności i nie traktowania klienta z góry jakby był intruzem, któremu trzeba z niechęcią zrobić łaskę. Likwidacja szkody mało rzetelna, niedokładna, mam tutaj sporo zarzutów, odwlekanie bez powodu kwestii terminu oddania samochodu, a do mnie ubezpieczyciel ma pretensje, że samochód zalegał w ASO. Brak przepływu informacji. Osoba załatwiająca moją sprawę poszła na urlop, a kolejna nie wiedziała o co chodzi i kazała czekać aż pierwszy z urlopu wróci, jakiś absurd. W jednym miejscu znalazłem rysy bo ktoś mocował się ze spojlerem i mimo, że nie zrobiono z tym nic to zostawiono na nim rysy. A z racji dbania o pojazd doskonale wiem, że ich tam nie było. Na zleceniu natomiast była poprawa zamocowania spojlera. Brakowało zaczepów co zobaczyłem podczas odbioru i oględzin. Sprawa miała miejsce jakiś czas temu ale dopiero teraz miałem możliwość doświadczyć pracy w innym ASO Hondy w innym województwie co tym bardziej mocno zniechęca do wizyt w Sigmie. Nie lubię pisać krytycznych opinii ale na równi nie lubię niefachowych napraw, podejścia obsługi, ignorowania, arogancji i postrzeganie klienta jak intruza. SIgma Car popracujcie nad tym.
Użytkownik sieci
30 marca 2017 11:10
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki