92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
8 listopada 2024 09:54
Salon - samochody nowe
Zadzwoniłem do serwisu ...
... z zapytanie czy jest możliwy montaż wideorejestratora. Sprzęt firmy N******, kamera przód i tył z akumulatorem. Pan, który odebrał telefon powiedział, że skontaktuje się z Kierownikiem - niestety nie zmutował połączenia, przez co słyszałem całą rozmowę. Pan zapytał swojego przełożonego, cytuję "Czy montujemy tę markę czy olać?" Na co usłyszał "Olej". Następnie rozłączył się. Kilka minut później zadzwonił ponownie, po to by skrytykować wybór kupionego przeze mnie rejestratora "takie rzeczy to kupuje się z kondensatorem, nie z akumulatorem!" a następnie rzucił cenę 800-900 zł za montaż wideorejestratora. Gratuluję "pro-klienckiego" podejścia.
Użytkownik sieci
6 czerwca 2024 14:46
Salon - samochody nowe
Omijać szerokim łukiem!!! ...
... ,zero szacunku do klienta nigdy więcej żadnych serwisów z takim podejściem żenada,sprawa wygląda tak przejechałem ponad 200km na wymianę olejów itp,różnie na drodze może być spóźniłem się 20 min pojawiłem się 16.20 a warsztat otwarty do 19 ,wysoki szczupły pan lekceważąco odesłał mnie z kwitkiem pół dnia zmarnowane,powodzenia Wam życzę …pojadę tam gdzie klienta się szanuje czasy komuny się skończyły 🤣🤣🤣
Użytkownik sieci
14 maja 2024 12:30
Salon - samochody nowe
Serwis w historii ...
... serwisowej samochodu wpisuje rzeczy, których nie wykonał, przez co gwarancja jest odrzucana przez Centralę Hondy. Dodatkowo w serwisie Wyszomirski była robiona powłoka ceramiczna, po 2 latach wyszła korozja na zewnątrz lakieru, także to wszystko świadczy o jakości usługi wykonanej w serwisie Wyszomirskim.
Użytkownik sieci
30 stycznia 2024 19:35
Salon - samochody nowe
Nikt nawet nie ...
... podszedł żeby zapytać co tu robimy. A może przyszedłem okna umyć?
Użytkownik sieci
26 grudnia 2023 20:15
Salon - samochody nowe
Niestety serwis wykonano ...
... niechlujnie, nawet nie zresetowano komunikatów o terminach orzeglidow na tablicy rozdzielczej. Zwróciłam uwagę że trą kolacji hamulcowe i nam naderwana izolacje podwozia, co jest widoczne. W kwestii klocków powiedziano że mogę śmiało jeździć jeszcze z pół roku a drobny defekt nie da się usunąć . Tak się złożyło że za około dwa miesiące przejeżdżając oko 500 km byłam w innym warsztacie z powodu wymiany opon. Mechanik od razu zwrócił uwagę że mam zupełnie zdarte klocki hamulcowe i jazda w takim ich stanie jest bardzo niebezpieczna i dziwił się że serwis uznał że są w dobrym stanie . Co do naderwanej izolacji wystarczyło podwiazac trytytka i już nie razi.
Użytkownik sieci
11 września 2023 08:28
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
29 kwietnia 2023 14:42
Salon - samochody nowe
Obsługa i kontakt na najniższym poziomie
Użytkownik sieci
29 grudnia 2022 17:31
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Kilkukrotnie ...
... rozmawiałem ze sprzedawcami, zapewniali, że warstwa lakieru jest w oryginale i że auto nie było malowane. Jechałem 200 km i okazało się, że warstwa lakieru na tylnym błotniku wynosi od 350 do 820 mikonów. Nieuczciwością jest oszukiwanie ludzi przez telefon. Niepotrzebnie jechałem, traciłem swój czas i paliwo.
Użytkownik sieci
1 grudnia 2022 18:16
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie odradzam. Przyszliśmy ...
... obejrzeć nowy samochod. W samochodzie ekspozycyjnym w salonie były składowane zapasowe opony. Nikt nie podszedł do nas wiec sam wyjąłem opony żeby zobaczyć bagaznik i miejsce z tylu. Gdy po rozmowie ze sprzedawcą, wychodziliśmy już z salonu, drugi sprzedawca zza biurka rzucił żebym włożył z powrotem opony skoro wyjąłem. Trudno to wręcz skomentować. Na pewno nie odwiedzimy już tego miejsca.
Użytkownik sieci
15 lipca 2022 15:11
Salon - samochody nowe
Beznadzieja obsługa, czekałem ...
... 20 minut by przyszedł ktoś do działu części, zwątpiłem. Obsługa całkowicie nie zainteresowana klientem.
Użytkownik sieci
11 maja 2022 16:23
Salon - samochody nowe
Niegrzeczna obsługa telefoniczna - dział części.
Mariusz Rutkowski
5 kwietnia 2022 13:41
Serwis
Wiedza serwisu powala
Po kontakcie w dniu dzisiejszym,koło godziny 13-30,wiedza Pana z serwisu mnie powaliła.
Na pytanie jaki jest koszt wymiana paska rozrządu w Hondzie Civic X( 10 GENERACJI) i czy może potrzebuje nr VIN pojazdu, abyśmy mówili o konkretach,odpowiedział iż w Hondzie nie ma paska tylko rozrząd.
Na pytanie czy słyszał że w tej generacji występuje silnik 1.0 który ma pasek ,strzelił cenę 6500zł za usługę - z grzeczności nie zapytałem się czy netto czy brutto.
Jeśli na początku rozmowy twierdzi że samochód nie ma paska a później podaje cenę to odlot na maxa.
Chyba olej potraficie wymienić? czy znacie modele które go nie mają?
Generalnie po takim poziomie"wiedzy" nie polecam i radzę się zastanowić komu możecie tam powierzyć swój samochód...
Użytkownik sieci
15 września 2021 07:47
Salon - samochody nowe
W większości miła ...
... obsługa jednakże łatwo irytujący się Pan twierdzący że 3 wymiana akumulatora w nowym samochodzie w ciągu roku to kwestia czystego przypadku i mojego "pecha do akumulatorów"oraz jego niechęć do wykroczenia poza standardową diagnostykę i granie na doczekanie do końca gwarancji na pewno nie są dobrą reklamą dla firmy. Nawet najlepsza firma może mieć trudny problem z produktem jednakże najważniejsze jest jak i czy wogóle próbuje go rozwiązać a nie zbyć problematycznego klienta. Pozostała część obsługi dużo milsza lecz rozłożenie rąk i stwierdzenie że faktycznie coś jest nie tak jak powinno ale oni nie wiedzą co -jest co prawda uczciwe ale nic nie wnosi. Nie wiem czemu tak trudno jest doprosić się konsultacji z centrum serwisowym hondy( organizują akcje serwisowe i zbierają informacje o usterkach w celu ich eliminacji w ramach nowych wersji poliftingowych). Odniosłem wrażenie, że pracownicy boją się tam zadzwonić i mówią masz Pan tu 4ty nowy akumulator w tym roku ciesz się i spadaj a w razie co akumulatorma gwarancji 2 lata.
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2021 10:29
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Niestety bardzo słaba obsługa klienta. Nie oddzwaniają na czas, kiedy trzeba, nawet gdy sytuacja wymaga szybkiej reakcji i jest związana z bezpieczeństwem. nie polecam! (Wersja oryginalna) Sadly a very poor custumer service. They don't call you back on time when needed, even when situation requires fast reaction and is security related. I don't recommand!
Użytkownik sieci
16 lipca 2021 17:25
Salon - samochody nowe
👎Słaba organizacja, rozbieżności ...
... w przekazywanych informacjach klientom i brak empatii po stronie serwisu - na dodatek kierownik, który nie potrafi bez emocji rozwiązać błachego problemu. ... Na szczęście pobliska konkurencja zajęła się sprawą i naprawiła auto w 1 godzinę tego samego dnia. Wstydźcie się 🙈👎
Użytkownik sieci
4 czerwca 2021 00:04
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 grudnia 2020 09:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 listopada 2020 16:10
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
21 października 2020 01:06
Salon - samochody nowe
Rozmowa telefoniczna z ...
... panem z serwisu była bardzo nie miła, był bardzo nie kultury, wręcz agresywny . Czas serwisowania bez szału godzina 30 minut. Brak uszkodzeń na samochodzie po serwisowaniu.Brak zainteresowaniem klientem. Serwis wybudowany w fajnym nowoczesnym stylu, szkoda, że się marnuję z takim słabym personelem.
Użytkownik sieci
1 października 2020 11:49
Salon - samochody nowe
Niestety po raz ...
... kolejny mieliśmy problem z autoryzowanym serwisem. Kupiliśmy w salonie Honda Wyszomirski nową hondę TYPE-R. Po 6 miesiącach użytkowania oddaliśmy ją do serwisu z powodu dziwnych dźwięków dochodzących podczas hamowania. Okazało się że do układu hamulcowego dostały się "kamyczki" i tarły podczas hamowania. Usterka została poprawnie usunięta. Po przejechaniu 10tyś km odwiedziliśmy ponownie serwis oddając naszą Hondę na przegląd. I tu zaczyna się problem - okazało się że mamy nieoryginalne nakrętki w kołach???? Na przegląd pojechała moja żona (która z resztą użytkuje ten samochód na co dzień). Dzwoni do mnie i informuje o sytuacji. Serwis zalecił wymianę tych śrub ze względu na niszczenie się szpilek i niebezpieczeństwo zerwania. Cena nowych nakrętek "tylko" 700 złotych. Oczywiście powiedziałem, że nie wymienialiśmy nakrętek i musiało to być zmienione w czasie poprzedniego serwisu. Na to Pan doradca serwisowy Tomasz K. uniesionym głosem stwierdził, że musieli nam podmienić nakrętki cyt. "gdzieś pod domem" - ja p...... poziom rozmowy z tym Panem był co najmniej niski. Unosił się, żona go dwa razy upominała żeby się uspokoił i dał się jej wypowiedzieć. Niestety cała sytuacja zakończyła się na naszą niekorzyść - zapłaciliśmy za nowe nakrętki. Po raz ostatni byliśmy w tym serwisie.