92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
30 stycznia 2024 19:35
Salon - samochody nowe
Nikt nawet nie ...
... podszedł żeby zapytać co tu robimy. A może przyszedłem okna umyć?
Użytkownik sieci
26 grudnia 2023 20:15
Salon - samochody nowe
Niestety serwis wykonano ...
... niechlujnie, nawet nie zresetowano komunikatów o terminach orzeglidow na tablicy rozdzielczej. Zwróciłam uwagę że trą kolacji hamulcowe i nam naderwana izolacje podwozia, co jest widoczne. W kwestii klocków powiedziano że mogę śmiało jeździć jeszcze z pół roku a drobny defekt nie da się usunąć . Tak się złożyło że za około dwa miesiące przejeżdżając oko 500 km byłam w innym warsztacie z powodu wymiany opon. Mechanik od razu zwrócił uwagę że mam zupełnie zdarte klocki hamulcowe i jazda w takim ich stanie jest bardzo niebezpieczna i dziwił się że serwis uznał że są w dobrym stanie . Co do naderwanej izolacji wystarczyło podwiazac trytytka i już nie razi.
Użytkownik sieci
11 września 2023 08:28
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
29 kwietnia 2023 14:42
Salon - samochody nowe
Obsługa i kontakt na najniższym poziomie
Użytkownik sieci
29 grudnia 2022 17:31
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Kilkukrotnie ...
... rozmawiałem ze sprzedawcami, zapewniali, że warstwa lakieru jest w oryginale i że auto nie było malowane. Jechałem 200 km i okazało się, że warstwa lakieru na tylnym błotniku wynosi od 350 do 820 mikonów. Nieuczciwością jest oszukiwanie ludzi przez telefon. Niepotrzebnie jechałem, traciłem swój czas i paliwo.
Użytkownik sieci
1 grudnia 2022 18:16
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie odradzam. Przyszliśmy ...
... obejrzeć nowy samochod. W samochodzie ekspozycyjnym w salonie były składowane zapasowe opony. Nikt nie podszedł do nas wiec sam wyjąłem opony żeby zobaczyć bagaznik i miejsce z tylu. Gdy po rozmowie ze sprzedawcą, wychodziliśmy już z salonu, drugi sprzedawca zza biurka rzucił żebym włożył z powrotem opony skoro wyjąłem. Trudno to wręcz skomentować. Na pewno nie odwiedzimy już tego miejsca.
Użytkownik sieci
15 lipca 2022 15:11
Salon - samochody nowe
Beznadzieja obsługa, czekałem ...
... 20 minut by przyszedł ktoś do działu części, zwątpiłem. Obsługa całkowicie nie zainteresowana klientem.
Użytkownik sieci
11 maja 2022 16:23
Salon - samochody nowe
Niegrzeczna obsługa telefoniczna - dział części.
Użytkownik sieci
15 września 2021 07:47
Salon - samochody nowe
W większości miła ...
... obsługa jednakże łatwo irytujący się Pan twierdzący że 3 wymiana akumulatora w nowym samochodzie w ciągu roku to kwestia czystego przypadku i mojego "pecha do akumulatorów"oraz jego niechęć do wykroczenia poza standardową diagnostykę i granie na doczekanie do końca gwarancji na pewno nie są dobrą reklamą dla firmy. Nawet najlepsza firma może mieć trudny problem z produktem jednakże najważniejsze jest jak i czy wogóle próbuje go rozwiązać a nie zbyć problematycznego klienta. Pozostała część obsługi dużo milsza lecz rozłożenie rąk i stwierdzenie że faktycznie coś jest nie tak jak powinno ale oni nie wiedzą co -jest co prawda uczciwe ale nic nie wnosi. Nie wiem czemu tak trudno jest doprosić się konsultacji z centrum serwisowym hondy( organizują akcje serwisowe i zbierają informacje o usterkach w celu ich eliminacji w ramach nowych wersji poliftingowych). Odniosłem wrażenie, że pracownicy boją się tam zadzwonić i mówią masz Pan tu 4ty nowy akumulator w tym roku ciesz się i spadaj a w razie co akumulatorma gwarancji 2 lata.
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2021 10:29
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Niestety bardzo słaba obsługa klienta. Nie oddzwaniają na czas, kiedy trzeba, nawet gdy sytuacja wymaga szybkiej reakcji i jest związana z bezpieczeństwem. nie polecam! (Wersja oryginalna) Sadly a very poor custumer service. They don't call you back on time when needed, even when situation requires fast reaction and is security related. I don't recommand!
Użytkownik sieci
16 lipca 2021 17:25
Salon - samochody nowe
👎Słaba organizacja, rozbieżności ...
... w przekazywanych informacjach klientom i brak empatii po stronie serwisu - na dodatek kierownik, który nie potrafi bez emocji rozwiązać błachego problemu. ... Na szczęście pobliska konkurencja zajęła się sprawą i naprawiła auto w 1 godzinę tego samego dnia. Wstydźcie się 🙈👎
Użytkownik sieci
4 czerwca 2021 00:04
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 grudnia 2020 09:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 listopada 2020 16:10
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
21 października 2020 01:06
Salon - samochody nowe
Rozmowa telefoniczna z ...
... panem z serwisu była bardzo nie miła, był bardzo nie kultury, wręcz agresywny . Czas serwisowania bez szału godzina 30 minut. Brak uszkodzeń na samochodzie po serwisowaniu.Brak zainteresowaniem klientem. Serwis wybudowany w fajnym nowoczesnym stylu, szkoda, że się marnuję z takim słabym personelem.
Użytkownik sieci
1 października 2020 11:49
Salon - samochody nowe
Niestety po raz ...
... kolejny mieliśmy problem z autoryzowanym serwisem. Kupiliśmy w salonie Honda Wyszomirski nową hondę TYPE-R. Po 6 miesiącach użytkowania oddaliśmy ją do serwisu z powodu dziwnych dźwięków dochodzących podczas hamowania. Okazało się że do układu hamulcowego dostały się "kamyczki" i tarły podczas hamowania. Usterka została poprawnie usunięta. Po przejechaniu 10tyś km odwiedziliśmy ponownie serwis oddając naszą Hondę na przegląd. I tu zaczyna się problem - okazało się że mamy nieoryginalne nakrętki w kołach???? Na przegląd pojechała moja żona (która z resztą użytkuje ten samochód na co dzień). Dzwoni do mnie i informuje o sytuacji. Serwis zalecił wymianę tych śrub ze względu na niszczenie się szpilek i niebezpieczeństwo zerwania. Cena nowych nakrętek "tylko" 700 złotych. Oczywiście powiedziałem, że nie wymienialiśmy nakrętek i musiało to być zmienione w czasie poprzedniego serwisu. Na to Pan doradca serwisowy Tomasz K. uniesionym głosem stwierdził, że musieli nam podmienić nakrętki cyt. "gdzieś pod domem" - ja p...... poziom rozmowy z tym Panem był co najmniej niski. Unosił się, żona go dwa razy upominała żeby się uspokoił i dał się jej wypowiedzieć. Niestety cała sytuacja zakończyła się na naszą niekorzyść - zapłaciliśmy za nowe nakrętki. Po raz ostatni byliśmy w tym serwisie.
Użytkownik sieci
8 marca 2020 07:57
Salon - samochody nowe
Bardzo dziwne miejsce, ...
... w czasie rozmowy o zakupie nowego samochodu, konsultant co chwile przerywal rozmowe odbierajac rozmowy telefoniczne, sprawial wrazenie nieobecnego, ponaglal w sprawie zakupu, mowiac ze samochodow nie ma i trzeba czekac ponad 6 miesiecy, ogolnie bardzo zle wrazenie. Sam salon tez sprawia wrazenie tymczasowego i niedokonczonego. Bylem raz i wiecej razy tam nie wroce. Wybralem inny salon tego samego producenta. Szanowni panstwo, poproscie kolegow z Plazy na Malowniczej o szkolenie z obslugi klientow. Honda Plaza robi to dobrze, wy nie.
Użytkownik sieci
17 stycznia 2020 23:49
Salon - samochody nowe
Pan Michał K. ...
... Który pracuje w salonie Honda Wyszomirski na ul. Puławskiej minął się z powołaniem. Dzięki "fachowej" obsłudze zamowiliśmy Hondę Crv Hybryd w salonie Honda Plaza na Malowniczej. Tam odpowiedni ludzie potraktowali nas we właściwy sposób. Właścicielowi salonu na Puławskiej gratuluję pracownika. W związku z tym, że nie mogę odpowiedzieć na Państwa życzenia kierowane w moją stronę, postanowiłem edytować , tu nie chodzi tylko o nie postawione auto testowe, Pan Michał przy pierwszym spotkaniu łaskę robił, że zajęliśmy mu czas poza tym istnieje takie urządzenie jak telefon I można poinformować o tym fakcie. I jeśli już się cieszę swoją nową Hondą to nie utożsamiam tej marki ze sposobem jakim prezentuje ją szanowny Pan Michał. Pozdrawiam również.
Użytkownik sieci
7 listopada 2019 08:27
Salon - samochody nowe
Doradcy serwisowi bardzo ...
... mili. Byłem dwa razy na serwisie i za każdym razem serwis miał trwać 2 godziny. Odbierałem samochód po 6 godzinach. Dwukrotnie zgłosiłem usterkę na gwarancję i dwukrotnie zostało to zignorowane. Widocznie nie opłaca się robić napraw gwarancyjnych, lepiej skasować za usługę płatną i odesłać klienta. Dodatkowo zostałem okłamany przez pracownika serwisu, który twierdził, że samochód był sprawdzany i mechanik nim jeździł. Tylko, że na liczniku nie przybyło ani kilometra. Raczej już nie wrócę do tego serwisu.
Użytkownik sieci
17 czerwca 2019 11:56
Salon - samochody nowe
Nie polecam Chamska ...
... obsługa, bardzo dobrze zostałem potraktowany na Malowniczej Ten salon/serwis proponuję omijać szerokim łukiem