92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
12 listopada 2023 10:31
Salon - samochody nowe
Wizyta w salonie ...
... trwała 5 minut. Pan zrobił wszystko żebym nie kupiła samochodu. Może kończył pracę i dlatego się śpieszył. Bardziej mnie wyganiał niż zapraszał (moje subiektywne odczucie).
Użytkownik sieci
10 listopada 2023 16:57
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta na ...
... "kasach" która nie zna podstawowych jednostek miary to jakiś żart. Jak macie przyjechać samochodem starszym niż 2015 to dajcie sobie spokój. Będą wybrzydzać i wzdychać że muszą coś z takim samochodem robić.
Użytkownik sieci
27 czerwca 2023 11:59
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 czerwca 2023 15:49
Salon - samochody nowe
Serwis części to ...
... jakaś kpina. Ten cały Robercik zachowuje się jak jakiś bazarowy handlarz ziemniaków, bez kompetencji i wiedzy. O braku kultury i ogłady nie wspomnę.
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2023 07:35
Salon - samochody nowe
W ASO Skody ...
... chciałem ustawić zbieżność kół, ponieważ podczas jazdy na wprost kierownica była skręcona w prawą stronę. Ze Skody zostałem przekierowany do Hondy obok. Przed umówieniem wizyty chciałem poznać cenę usługi, jednak Pani w Hondzie, która miała mnie umówić telefonicznie, nie posiadała takiej informacji, więc po kilku minutach oddzwoniła do mnie z informacją o kwocie 140 zł. Po usłyszeniu takiej ceny zdecydowałem się na ustawienie zbieżności kół w Hondzie. Niestety podczas mojej wizyty wszystko, co mogło pójśc nie tak - poszło nie tak. Przy przekazaniu kluczyków okazało się, że usługa będzie kosztowała 160 zł, a nie 140 zł. Gdybym znał taką cenę usługi podczas umawiania terminu, to bym się nie zdecydował, no ale już nie chciałem robić w salonie kłopotu, pomyślałem - trudno, 20 zł więcej. Specjalnie przyjechałem 10 minut wcześniej niż umówiona godzina (była to chyba 16:00), żeby się nie spóźnić, a Pan diagnosta zajął sie samochodem dopiero 20 minut po umówionej godzinie (16:20). Po kilku minutach pracy nagle przerwał zadanie, ponieważ przyjechał inny samochód na przegląd rejestracyjny. Starszy Pan diagnosta wiedział, że czekam, a mimo to zajął się w międzyczasie innym samochodem. Po kolejnych 20 minutach wrócił do ustawiania zbieżności w mojej Skodzie. Gdy samochód był na podnośniku, to na jakiejś drabince zajrzał do środka i na oko ustawił kierownicę, poprawiał coś przy kołach zerkając na parametry z komputera. Zmęczony tą wizytą pojechałem do domu i drugiego dnia, gdy było już jasno, jadąc prosto zobaczyłem, że kierownica nadal jest krzywo - skręcona w prawą stroną. Chyba po dwóch dniach zadzowniła do mnie Pani z Hondy w celu przeprowadzenia ankiety i gdy opowiedziałem, jak wyglądała wizyta, to nie zaproponowała mi złożenia reklamacji. Ogólnie obsługę i wykonanie usługi w Honda ASO oceniam słabiutko: - cena za usługę na miejscu była wyższa niż podczas rozmowy telefonicznej, - Pan diagnosta w trakcie ustawiania zbieżbności w moim samochodzie przerwał zadanie, by zając się innym, a ja wtedy niepotrzebnie czekałem, - usługa ustawienia zbieżności nic nie dała, ponieważ kierownica nadal jest skręcona w prawo podczas jazdy prosto.
Użytkownik sieci
10 marca 2023 12:18
Salon - samochody nowe
Zamawianie części u ...
... Państwa to istny żart. Praktyka dropshippingu na wyższym poziomie. Towar dostępny w 24h, po 3 dniach postanowiłem zadzwonić do Panstwa. Poinformowano mnie, że towar zostanie wysłany za minimum 2 tygodnie. Szkoda, że straciłem przez Państwa ten czas i pieniądze na wysyłkę, towaru, którego nie macie i prędko nie będziecie mieli, a co gorsze sam musiałem dzwonić i się dowiedzieć o tym. Zapewne Państwo by o tym mnie nie poinformowali, gdybym nie zadzwonił, trochę to świadczy o traktowaniu klienta a co gorsze, wprowadzaniu go w błąd.
Użytkownik sieci
10 listopada 2022 11:15
Salon - samochody nowe
4 wizyty i ...
... każda taka sama. Pracownicy zapewniają o tym, że części będą w konkretnym terminie po czym nagle nie mogą znaleźć nawet maila z zamówieniem. Obsługa generalnie ma totalnie wywalone na klienta. Czas oczekiwania, aż ktoś podjedzie do stanowiska wynosi mniej więcej tyle co przejście się na drugi koniec Lublina i z powrotem. Szczerze nie polecam
Użytkownik sieci
4 października 2022 10:31
Salon - samochody nowe
Niedawno oglądałem w ...
... salonie Żagiel nowego Civica, niestety nie było jeszcze możliwości odbycia jazdy próbnej. Mocno zainteresował mnie ten samochód i zadzwoniłem dzisiaj z pytaniem o jazdę testową. Nieprzyjemny sprzedawca zapytał czy chcę kupić czy się tylko przejechać i stwierdził, że jest to możliwe pod warunkiem, że kupię samochód w tym salonie. Po pierwsze nie wiem czy kupię bo nim nie jechałem, po drugie na pewno nie w tym salonie.
Użytkownik sieci
23 lipca 2022 12:48
Salon - samochody nowe
Około 2 miesiące ...
... temu udałem się do ASO Honda Lublin celem ustawienia geometrii w aucie. Podczas jej ustawiania geometrię kół wykonano prawidłowo (choć zignorowano moją prośbę, którą przekazałem przy oddawaniu auta o prawidłowe ustawienie kątów pochylenia tylnych kół na wahaczach regulowanych, które specjalnie w tym celu założyłem i wykonano ją dopiero gdy na wydruku zobaczyłem że są one nieprawidłowe. Co jednak z tego jeśli... nie zadano sobie przy tym trudu by ustawiając geometrię ustawić także kierownicę w pozycji "na wprost". Efektem tego było "uciekanie" samochodu w prawo nasilające się wprost proporcjonalnie do zwiększania prędkości auta. Kiedy złożyłem reklamację zaproszono mnie ponownie, podejmując kolejną próbę ustawienia geometrii, jednakże po raz kolejny zignorowano moje prośby o należyte ustawienie koła kierownicy w procesie regulacji. Po ponownej "naprawie" w ww. usterkach prowadzenia auta nie poprawiło się nic. Udałem się więc do niezależnego warsztatu celem należytego ustawienia geometrii gdzie zrobiono to bez problemu, a auto prowadzi się jak "po sznurku". Dlatego też mój negatywny komentarz umieszczam teraz, będąc pewnym że wina leżała po stronie ASO, zaś ustawianie geometrii bez baczenia na prawidłowe ustawienie kierownicy w tym procesie jest skrajnie nieprofesjonalne i jest elementarzem przy tej czynności serwisowej nawet dla laika, co zresztą dostrzeżono w niezależnym warsztacie, który rozwiązał problem, którym nieudolnie próbował zająć się ASO Honda w Lublinie. Moje wnioski z ww. wizyty są następujące: 1. Brak staranności przy wykonaniu ww. usługi 2. Zignorowanie uwag jakie miałem oddając auto do ponownego ustawienia geometrii 3. Strata dużej ilości czasu spowodowana tym co zostało określone w pkt. 2 4. Strata pieniędzy w kwocie 160 zł plus koszty paliwa na dwukrotne dojechanie do miejsca "naprawy" 5. I to chyba najgorsze... spadek szacunku do marki. Cóż mi bowiem po aucie, w którym ASO nie radzi sobie z naprawą jednej z najbardziej banalnych rzeczy.
Użytkownik sieci
22 lipca 2022 16:04
Salon - samochody nowe
Obsługiwał mnie pan ...
... Robert Korgul. Bardzo nieprzyjemny człowiek. Opryskliwy, chamski, zupełny brak profesjonalizmu w profesjonalnym salonie, w którym od wielu lat serwisuję auto.
Użytkownik sieci
14 lipca 2022 18:54
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Po ...
... wizycie w sprawie akcji serwisowej(wymiana napełniacza poduszek powietrznych) auto zostało oddane z widocznymi rysami kokpitu oraz znacznie wiekszymi szczelinami niż pierwotnie.
Użytkownik sieci
24 czerwca 2022 15:05
Salon - samochody nowe
Witam bylem w ...
... serwisie hondy w lublinie jestem nie zadowolony z ich uslug poniewasz zaplacilem za cos co nie zostalo naprawione pan Kamil doraca serwisu powiedzial mi tak "prubowalismy to naprawic a tak naprawde sruby nie byly nawet ruszane wiec uwazam nie powinienem placic za cos czego wogole nie ruszyli .
Użytkownik sieci
6 czerwca 2022 13:03
Salon - samochody nowe
Sprzedaż na zasadzie ...
... bierze Pan albo nie. Odmowa udzielenia i formacji technicznych. Brak możliwości jazdy próbnej. Widać tak słabe auta ze nie wolno zachwalać.
Użytkownik sieci
6 grudnia 2021 15:04
Salon - samochody nowe
Niestety kompletny brak ...
... zainteresowania ze strony pracownikow. W recepcji zapytałem czy można obejrzeć Hondę civic,pani powiedziała że można sobie samemu obejrzec. Ok poszedłem siadlem zobaczyłem bagaznik w sumie trwało to około 15 minut. Podszedłem też do innych modeli. Wszystko na oczach sprzedawców którzy siedzieli i się przyglądali na mnie(byli w odległości około 1,5 metra odemnie). Nikt nie pofatygował sie nawet zapytać czy potrzebuje informacji o hondzie civic. Część zalogi dodatkowo chodzi bez maseczek. Ogólnie czulem sie olany. Po okolo 20 minutach wyszedlem. Pojde do konkurencji po nowe auto.
Użytkownik sieci
24 lutego 2021 13:46
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2020 13:08
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2020 15:32
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 stycznia 2020 12:03
Salon - samochody nowe
A po co ...
... mam pisać jest wystarczająco dużo już opisane
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2019 12:48
Salon - samochody nowe
Serdecznie nie polecam ...
... tego miejsca. Podczas przegladu powiedziano mi ze trzeba wymienic laczniki stablizatora i cos przy amortyzatorze. Przeglad zostal podbity, a ja pojechalam do innego warsztatu i okazuje sie ze wszystkie te elementy są sprawne! Podliczono w tym aso że koszt naprawy kosztowałoby prawie 1000 zl !!! Bardzo jest mi przykro z tego powodu ze mnie oszukano !!!
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2019 08:17
Salon - samochody nowe
Odradzam wizyty w ...
... Lublinie, dałem do przeglądu klimę w CR-V , mieli sprawdzić szczelność i wszystko co klimy tyczy się, nabili czynnik , wyszło że sprzęgiełko klimy w niedługim czasie do wymiany . Wracam z wakacji dym z pod maski , siadła pompa klimy, dojechałem jakoś 300 km i do swojego mechanika, wyszło że w pompie był ucięty czujnik od nagrzewania pompy , który ja wylancza . Moje pytanie , skoro sprawdzali w serwisie pompę , jakim cudem nie zauważyli że niema czujnika? Nie polecam tego serwisu!!!!