82%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
16 grudnia 2024 12:35
Salon - samochody nowe
Polecam. Szybko, sprawnie, miła obsługa.
Użytkownik sieci
16 grudnia 2024 12:33
Salon - samochody nowe
Świetna obsługa w ...
... salonie w Falentach. Pan Jarosław Iwan świetnie się sprawił
Użytkownik sieci
16 grudnia 2024 12:24
Salon - samochody nowe
Serwis na najwyższym poziomie, polecam
Użytkownik sieci
11 grudnia 2024 10:58
Salon - samochody nowe
Polecam, szybko i efektywnie.
Użytkownik sieci
5 grudnia 2024 16:39
Salon - samochody nowe
Zostawiłem Tucsona na ...
... naprawę układu AEB ku mojemu zdziwieniu szybko naprawione i jak na autoryzowany serwis nie zgolili z kasy. Pan na bieżąco informował o każdym etapie prac i czy wyrażam zgodę na naprawę polecam i sam z chęcią wrócę oby nie czesto😉
Użytkownik sieci
8 listopada 2024 22:22
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 listopada 2024 15:36
Salon - samochody nowe
Polecam nowy salon ...
... AUTOCLUB Hyundai w Falentach. Spotkałem się ze wzorową obsługą Doradcy handlowego - Pana Karola oraz Specjalistki ds. ubezpieczeń - Pani Eweliny.
Użytkownik sieci
4 listopada 2024 08:47
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Byłem ...
... umówiony na jazdę testową, dzień wcześniej dostałem smsa przypominającego a po dotarciu do salonu okazało się…że nie ma auta i mogę się przejechać…innym :D Warunki finansowania najgorsze ze wszystkich salonów w Warszawie i okolicach.
Użytkownik sieci
23 października 2024 13:29
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 października 2024 20:28
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
15 października 2024 11:26
Salon - samochody nowe
Nie mogę polecić ...
... tego salonu Hyundai. Warunki oczekiwania na naprawę samochodu są po prostu skandaliczne. Hala, w której czeka się na usługi, jest lodowata, co sprawia, że nawet w kurtce nie da się wytrzymać. Tego typu brak dbałości o komfort klientów jest absolutnie nieakceptowalny. Oczekiwanie na naprawę powinno być znacznie bardziej komfortowe, a obecna sytuacja zdecydowanie wymaga poprawy. Klienci zasługują na lepsze traktowanie.
Użytkownik sieci
15 października 2024 11:09
Salon - samochody nowe
Chciałbym wyrazić swoje ...
... niezadowolenie z warunków panujących w salonie Hyundai podczas oczekiwania na naprawę samochodu. Miejsce, w którym klienci muszą czekać, jest po prostu niekomfortowe. W hali jest zimno, a ogrzewanie najwyraźniej nie działa, co sprawia, że dłuższe oczekiwanie staje się bardzo uciążliwe. Brak jakichkolwiek udogodnień, dodatkowo potęguje nieprzyjemne wrażenia. W takich warunkach trudno mówić o profesjonalizmie. Nie polecam
Użytkownik sieci
7 października 2024 15:35
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 października 2024 12:22
Salon - samochody nowe
W dziale części ...
... zamiennych chyba nikt nie pracuje. Czekałem. Poddałem sie.
Użytkownik sieci
24 września 2024 13:05
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 września 2024 14:09
Salon - samochody nowe
Nie polecam salonu ...
... Hyundai na Falentach… Dwa dni temu skontaktowałem się z dealerem w Poznaniu, gdzie bardzo miła pani przedstawiła mi interesującą ofertę, informując, że podobno konfigurację samochodu można obejrzeć w warszawskim salonie. Podekscytowani, dziś rano z dwójką dzieci przejechaliśmy kilkadziesiąt kilometrów, aby odwiedzić salon na Falentach. Pani w recepcji była niezwykle sympatyczna i szybko skierowała nas do przedstawiciela salonu. Niestety, całe nasze doświadczenie zaczęło się psuć w momencie, gdy zaczęliśmy rozmawiać z przedstawicielem. Mimo że oferta była wcześniej przygotowana, a samochód znajdował się na miejscu, Pan nie wykazał żadnej chęci współpracy. Rozumiem, że serwis był zamknięty i kluczyk do samochodu znajdował się wewnątrz, ale można było przynajmniej pokazać pojazd, który stał tuż obok salonu, co niestety się nie wydarzyło. Zadawałem kilka pytań na temat modelu i jego konfiguracji, jednak Pan albo nie miał odpowiedniej wiedzy, albo po prostu nie chciał współpracować. Niestety, takie podejście do klienta pozostawia bardzo negatywne wrażenie. Jeśli ktoś planuje wydać ponad 150.000 PLN na samochód, z pewnością oczekuje profesjonalnej obsługi, której tutaj zabrakło. W Warszawie jest wiele innych salonów Hyundai, które mogą zapewnić lepszą obsługę – zdecydowanie polecam odwiedzenie jednego z nich.
Użytkownik sieci
18 września 2024 10:26
Salon - samochody nowe
Bardzo duży salon ...
... - dużo modeli do obejrzenia i przetestowania. Profesjonalne i indywidualne podejście do klienta. Specjalne podziękowania dla p. Karola S. z działu sprzedaży. Niestety musiałem juz skorzystać z serwisu (auto odebrane w sierpniu)- uszkodzony moduł odpowiadajacy za ap. Bluelink, ale też polecam. Szybko milo, krotki termin- kawka na miejscu 😉...
Użytkownik sieci
3 września 2024 15:28
Salon - samochody nowe
Super salon. Cierpliwa ...
... i profesjonalna obsługa. Szczególne podziękowania dla Pana Przemyslawa L. z działu sprzedaży.
Użytkownik sieci
26 sierpnia 2024 21:28
Salon - samochody nowe
Wszystkie sprawy załatwione profesjonalnie. 10/10
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2024 19:44
Salon - samochody nowe
Swietna obsluga klienta,zwlaszcza ...
... handlowiec Łukasz Kalinowski bardzo profesjonalne podejscie do klienta.