90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
5 lipca 2021 11:09
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
3 lipca 2021 11:17
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Miałem bardzo złe doświadczenia. Nikt nie oddzwania, nie odpowiada na maile nikt nie mówi w obcym języku Awaria lub diagnoza trwa tygodniami Od wielu lat, odkąd jeżdżę samochodem, jest to zdecydowanie najgorszy salon samochodowy (Wersja oryginalna) Ganz schlechte Erfahrung gemacht. Keiner ruft zurück, keine Antwort auf email keiner spricht eine Fremdsprache, Fehler oder Diagnose dauert Wochen In vielen Jahren, wo ich Auto fahre, ist das mit Abstand das schlechteste Autohaus
Użytkownik sieci
3 lipca 2021 11:17
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Naprawdę złe doświadczenie. Nikt nie oddzwania, brak odpowiedzi na e-mail nikt nie mówi w obcym języku Awaria lub diagnoza zajmuje tygodnie W ciągu wielu lat jazdy jest to zdecydowanie najgorszy dealer (Wersja oryginalna) Ganz schlechte Erfahrung gemacht. Keiner ruft zurück, keine Antwort auf email keiner spricht eine Fremdsprache, Fehler oder Diagnose dauert Wochen In vielen Jahren, wo ich Auto fahre, ist das mit Abstand das schlechteste Autohaus
Użytkownik sieci
2 lipca 2021 18:37
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 lipca 2021 11:47
Salon - samochody nowe
Jestem klientem od ...
... 5 lat kiedy jeszcze auto club prowadził Suzuki. Z perspektywy czasu uważam że jest to jeden z najlepszych salonów jakie odwiedzałem. Kompetentni i pomocni pracownicy. W szczególności jeśli chodzi o wiedzę na temat produktów polecam p. Piotra K. - sprzedawcę z działu m-ki Hyundai.
Użytkownik sieci
1 lipca 2021 19:03
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Nasz Hyundai Tucson stoi w tym warsztacie już prawie 4 tygodnie. Komunikacja nie jest możliwa. Nikt nie mówi po angielsku. Nie otrzymujemy żadnych informacji o tym, co się dzieje z naszym samochodem ani kiedy go odzyskamy. Żaden e-mail nie zostanie odebrany. Cały kontakt zostaje zerwany. Zamierzamy podjąć kroki prawne. Chcemy odzyskać nasz samochód, zepsuty lub naprawiony. Jesteśmy również rozczarowani gwarancją mobilności Hyundaia….. to też nikogo nie obchodzi. Czujemy się... pozostawieni samym sobie (Wersja oryginalna) Unser Hyundai Tucson steht seit nunmehr fast 4 Wochen in dieser Werkstatt. Eine Kommunikation ist nicht möglich. Niemand spricht englisch. Wir bekommen keine Auskunft, was mit unserem Auto ist oder wann wir es wieder bekommen. Keine Mail wird beantwortet. Jeder Kontakt wird abgebrochen. Wir gedenken rechtliche Schritte einzuleiten. Wir wollen unser Auto zurück, kaputt oder repariert. Wir sind enttäucht auch von der Hyundai Mobilitätsgarantie..... da kümmert sich auch niemand wirklich. Wir fühlen.... uns alleingelassen
Użytkownik sieci
1 lipca 2021 19:03
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Nasz Hyundai Tucson jest w tym warsztacie od prawie 4 tygodni. Komunikacja nie jest możliwa. Nikt nie mówi po angielsku. Nie mamy informacji o tym, co dzieje się z naszym samochodem ani kiedy go odzyskamy. Żadna poczta nie zostanie odebrana. Każdy kontakt jest zerwany. Zamierzamy podjąć działania prawne. Chcemy, aby nasz samochód został zwrócony, uszkodzony lub naprawiony. Rozczarowuje nas też gwarancja mobilności Hyundaia….. nikogo to nie obchodzi. Czujemy się… pozostawieni sami (Wersja oryginalna) Unser Hyundai Tucson steht seit nunmehr fast 4 Wochen in dieser Werkstatt. Eine Kommunikation ist nicht möglich. Niemand spricht englisch. Wir bekommen keine Auskunft, was mit unserem Auto ist oder wann wir es wieder bekommen. Keine Mail wird beantwortet. Jeder Kontakt wird abgebrochen. Wir gedenken rechtliche Schritte einzuleiten. Wir wollen unser Auto zurück, kaputt oder repariert. Wir sind enttäucht auch von der Hyundai Mobilitätsgarantie..... da kümmert sich auch niemand wirklich. Wir fühlen.... uns alleingelassen
Użytkownik sieci
1 lipca 2021 17:45
Salon - samochody nowe
Zakup Hyundai Tucson ...
... NX4 2021 Bardzo polecam Auto Club w Ustowie. Mięliśmy przyjemność z moją rodzinką dokonać tam kolejnego zakupu i skorzystać z pomocy Pani Izabeli Puchacz. Powiem krótko - PEŁEN PROFESJONALIZM od momentu prezentacji do finalizacji zamówienia. Informacje na temat zamówionego samochodu docierały zawsze na bierząco, no i ten odbiór Tucsona....pięknie przygotowana niespodzianka dla mojej żony, czerwona kokarda, super atmosfera. Bardzo, bardzo dziękuję. Oczywiście polecam z całego serca.
Użytkownik sieci
22 czerwca 2021 19:27
Salon - samochody nowe
Bardzo miła obsługa
Użytkownik sieci
18 czerwca 2021 15:15
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 czerwca 2021 17:20
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
15 czerwca 2021 21:23
Salon - samochody nowe
Szybka i miła obsługa ...dziękuję.. pozdrawiam
Użytkownik sieci
7 czerwca 2021 16:17
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 czerwca 2021 23:39
Salon - samochody nowe
Nie polecam, ludzie ...
... na serwisie niezorganizowani. Prawie rok trwała wymiana klamki która odpadła w Hyundaiu i30. Kazano mi przyjechać do serwisu by stwierdzili ze klamka rzeczywiście odpadła. Po czym zamówili i po miesiącu wymienili. Niestety klamka miała spory odprysk i od razu zgłosiłem reklamację. Kolejna klamka miała zostać zamówiona. Po dłuższym czasie oczekiwania zadzwoniłem i zostałem poinformowany ze klamka już jest i przyjechałem w ustalonym terminie, na miejscu okazało się że jednak klamki nie mają i całą winę zwalili na pracownika który już nie pracuje. Więc kazali mi czekać i w przeciągu kilku dni mieli zadzwonić z kolejnym terminem na wymianę. Ponad miesiąc później zadzwoniłem bo nikt się ze mną nie skontaktowal i znów zapewnili mnie ze klamka jest na stanie i zapraszają do serwisu. Na miejscu okazało się że klamki znów nie ma i ostatecznie skończyło się tym że na następnej wizycie klamka została polakierowana... Nie usłyszałem nawet "przepraszamy". Zaznaczę ze za każdym razem musiałem zwalniać się z pracy i dojechać z drugiego końca miasta. Jeszcze raz nie polecam.
Użytkownik sieci
2 czerwca 2021 15:08
Salon - samochody nowe
Profesjonalizm!
Użytkownik sieci
2 czerwca 2021 10:26
Salon - samochody nowe
Wysoka kultura obsługi pełne informacja
Użytkownik sieci
1 czerwca 2021 19:04
Salon - samochody nowe
Polecam. Pełen profesjonalizm pani Kamili.
Użytkownik sieci
1 czerwca 2021 15:06
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 maja 2021 16:26
Salon - samochody nowe
Serdecznie polecam
Użytkownik sieci
18 maja 2021 18:13
Salon - samochody nowe
4.0 gwiazdki