90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
21 września 2018 08:04
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 września 2018 10:10
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
30 lipca 2018 21:40
Salon - samochody nowe
Po pierwszej wizycie ...
... w serwisie raczej NEGATYW . Przegląd gwarancyjny w zakresie przeglądu nadwozia został wykonany bez umycia samochodu - a ten był naprawdę brudny. Przegląd blach w tym przypadku nie był raczej fachowy, nie było takiej możliwości bez umycia pojazdu. Brawo panowie, jesteście naprawdę fachowcami. Jak widać klient jest dla Was najważniejszy (nie jesteście na szczęście monopolistami). Pozdrawiam, w szczególności Pana Grzegorza z działu serwisu.
Użytkownik sieci
15 lipca 2018 17:29
Salon - samochody nowe
Samochody nie są dla dziewczyn
Użytkownik sieci
13 lipca 2018 19:29
Salon - samochody nowe
Serwis bardzo zły
Użytkownik sieci
11 lipca 2018 00:18
Salon - samochody nowe
Robert P. Po ...
... pierwszej wizycie pozytyw ale już po drugiej i trzeciej raczej NEGATYW. Obsługa w salonie miła i sympatyczna o mechanikach szkoda mojego pisania, po wymianie opasek na wężach gumowych, poziom płynu chłodniczego z max delikatnie spadł poniżej min. Przed trasą chciałem sprawdzić poziom oleju a bagnet leżał sobie obok reflektora. Przy następnej wizycie naprawiany był spryskiwacz szyby przedniej wszystko szybko zostało zrobione naprawdę godne polecenia ale po przejechaniu około 500 km coś zaczęło delikatnie stukać pod podwoziem więc zajechałem w Krakowie do serwisu na ul. Wielickiej powiedziałem jakie są objawy pan wsiadł do auta i w trasę zlokalizować usterkę tak czy siak auto zostało wzięte na warsztat okazało się że przednie koła nie zostały fachowo dokręcone i się odkręciły podczas jazdy a jednej nakrętki nie było wcale gdybym zbagatelizował problem i pojechał dalej mogło by dojść do tragedii.Podziękowania dla obsługi, w krakowskim serwisie poziom usług na najwyższym poziomie Kadrze kierowniczej proponowałbym wziąć pod lupę mechaników aby nauczyć odpowiedzialności za swoją pracę.
Użytkownik sieci
10 lipca 2018 20:59
Salon - samochody nowe
Po przeglądzie gwarancyjnym ...
... dostałem auto bez pieczęci, że przegląd miał miejsce. Mało tego przy kolejnym przeglądzie w innym miejscu dowiedziałem się, że jest system centralny w którym są cyfrowo nanoszone informacje o przeglądach gwarancyjnych. Okazało się, że w nim również nie ma wzmianki. Gdyby nie fakt, że zachowałem fakturę po przeglądzie, to bym stracił gwarancję producenta.
Użytkownik sieci
28 czerwca 2018 16:37
Salon - samochody nowe
Chcesz kupić tu ...
... auto? Jedź do Gorzowa, tam przynajmniej ktoś do Ciebie podejdzie.....zero zainteresowania klientem
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2018 19:00
Salon - samochody nowe
dajesz czysty samochód ...
... do serwisu na wymianę oleju,a otrzymuje ,komora silnika -pochlapana olejem ,tłuste odciski palców na silniku ,masce silnika, a wewnątrz jak by stado roboli z budowy przeszło przez auto,syf w postaci kurzu na fotelu i tapicerce drzwi i elementach plastikowych. ogólnie salon ma wy....ne na to,otwarcie mówi ze u nich nigdy na to nie patrzą w jakim stanie auto oddają.
Użytkownik sieci
15 marca 2018 15:00
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Słaba ...
... obsługa, serwis który nie potrafi trafnie zrobić diagnozy i podjąć się naprawy gwarancyjnej, lakiernia nie współpracuje z ubezpieczycielami i każe czekać miesiącami na miejsce.
Użytkownik sieci
1 marca 2018 18:04
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 marca 2018 11:02
Salon - samochody nowe
Dramatyczny serwis.Ogromne kolejki i na wszystko trzeba czekac
Użytkownik sieci
19 stycznia 2018 11:50
Salon - samochody nowe
Tragedia
Użytkownik sieci
8 grudnia 2017 19:50
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 grudnia 2017 09:14
Salon - samochody nowe
Doświadczenia z ww. ...
... salonem bardzo złe, bardzo duży tłok i harmider w salonie,dzień powszedni godziny południowe, zero zainteresowania Klientem ze strony handlowców, Klient sam musi upominać się o prezentacje pojazdu pomimo ze był wcześniej na nią umówiony, nie wiadomo jaki handlowiec jaką markę prezentuje, trzeba pytać się w ciemno, nie wspomnę tez o złej lokalizacji salonu, wbrew pozorom nie każdy Klient jest zmotoryzowany, jedynie jazda próbna odbyła się bez zgrzytów, ale pomimo tego i tak się nie zdecydowałem na zakup z powodu miernej obsługi, i z tego co widzę dobrze zrobiłem czytając opinie innych Klientow, nie polecam.
Użytkownik sieci
13 listopada 2017 08:19
Salon - samochody nowe
Bardzo nie profesjonalna ...
... obsługa, nie dotrzymujaca ustnych umów. Części chorobliwie drogie i mimo to nie dają pełnych zestawów, na przykładzie zakupu osłony przegubu nie dostałem smaru w komplecie. Mega zawiedziony! :(
Użytkownik sieci
19 lipca 2017 07:07
Salon - samochody nowe
Dział części zamiennych ...
... a przynajmniej pan, który z nami rozmawiał pozbawiony chęci do życia. Ale to można przejść (każdy może mieć gorszy dzień). Ale zamówienie bagażnika dachowego to już większy problem. Pan obiecał,że przygotuje ofertę (na bagażnik dachowy ??) i wyślę ją mailem tego samego dnia. Do tej pory cisza. Zakup bagażnika w innym miejscu Szczecina trwał 15 minut. O wiele sympatyczniej i z fachową poradą. Tylko trochę przykro, że autoryzowany serwis mitsubishi tak mało dba o klienta.
Użytkownik sieci
23 maja 2017 03:05
Salon - samochody nowe
Oddział Suzuki to ...
... koszmar i chamstwo. Olewanie klienta zanim dokona zakupu, ciągłe zapominanie o omówionych terminach (proponuję kupić sobie terminarz i nauczyć się go używać), kolesiostwo ponad umiejętności. Ogólnie badziew, jak ktoś nie lubi być traktowany jak klient, to jest to idealne miejsce. Odradzam. Edit: Za to polecam sztuczne komentarze mające na celu podbicie oceny, inaczej byłaby pewnie w granicach 1-2. No ale co poradzić? Orać trzeba, a dobre praktyki tylko w krajach rozwiniętych. Niezwiązane z oceną: art. 213 § 1 k.k. i tyle byłoby w temacie, 'koleżko', ale jestem "miłą" osobą, więc spoko :)
Użytkownik sieci
7 marca 2017 13:32
Salon - samochody nowe
Dlugie oczekiwanie na obsluge
Użytkownik sieci
12 grudnia 2016 12:37
Salon - samochody nowe
Po kilku latach ...
... odnowiłem kontakty z nadzieja ,że coś się zmieniło w kwestii tzw. olewania klienta w tym miejscu. Ale bez zmian , zadałem pytanie o możliwość i cenę usługi. Pan G.M. jak zwykle zresztą : "zadzwonię za moment" i tak ten moment trwa i trwa !!! A Pan G.M. niereformowalny facet od 10 lat myśli,że klient jak będzie mu zależało zadzwoni jeszcze raz (stara polmozbytowska szkoła chyba) . Otóż nie Panie G. nie zadzwoni i mało tego przekaże informację innym użytkownikom by omijali ten serwis z daleka. Swoją drogą zastanawiam się kto pisze te pozytywy? Czy to tylko ja oczekuję poważnego traktowania?