89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2020 19:46
Salon - samochody nowe
Omijacie szerokim łukiem ...
... szczególnie samochody używane. Kupiłem Mitsubishi Asx. Sprawdziłem w innym serwisie Mitsubishi... Zwróciłem po tygodniu stan tragiczny...Nikt nawet przepraszam nie powiedział. Oszuści i naciagacze. Straciłem kilkaset złotych.
Użytkownik sieci
15 sierpnia 2020 12:32
Salon - samochody nowe
W lipcu 2020 ...
... zgłosiłem awarię mojego auta do serwisu AutoGT- Połczyńska Warszawa objawy jakie zaobserwowałem to brak mocy, paląca się kontrolka „check engine” trudności z odpaleniem auta gdy jest zimne. Warto wskazać, że auto, w którym występuje problem to dwu letnie Santa FE 2.0 CRDI z bardzo niskim przebiegiem 36 tys km. Dział obsługi serwisu mechanicznego przyjął auto do diagnozy, a ja zostałem oddelegowany do poczekalni. Czekałem dwie godziny, po czym otrzymałem informację od pracownika serwisu, że elektromechanik musiał poprawić czujnik ciśnienia paliwa, auto już jest zrobione, wykonaliśmy jazdę próbną i wszystko pisząc w skrócie jest cacy i podsuwa mi protokół odbioru auta do podpisania. Odbieram kluczyki, odpalam auto i problem jak był tak jest ( problem z odpaleniem, check engine, silnik nie wchodzi powyżej 3 tysięcy obr. ) Wróciłem więc do pracownika z informacją, że problem nie został rozwiązany i pytaniem jak mogą wydać niesprawne auto klientowi, twierdząc, że jest sprawne…Po krótkiej konsultacji stwierdzili, że auto musi zostać w serwisie do dalszej diagnozy. W między czasie przeszedłem małe perturbacje w kwestii auta zastępczego. Na przekazaną informację kierownikowi serwisu, że potrzebuje auta zbliżonego gabarytowo, głownie chodziło o bagażnik ( 4-osobowa rodzina, pies , dwa wózki itd.) użyczyli mi tucsona, twierdząc, że nie mają nic w podobnej klasie ( zaznaczyłem, że może być inne aby gabaryt był podobny- nie interesuje mnie ten sam model auta) po kilku dniach przepychanki niechętnie użyczyli mi auto o zbliżonych gabarytach. Auto w serwisie spędziło dwa tygodnie. Po tygodniowym szukaniu przyczyny problemu w moim aucie, kierownik serwisu skontaktował się ze mną z informacją abym zwrócił auto zastępcze (bo mają na nie innego klienta, a w zamian dostanę tucsona ) więc oznajmiłem, że auto zwrócę jak odbiorę naprawione auto. Dopytuje również jaki jest przebieg naprawy co zostało już zrobione, czy wiedzą co jest przyczyną itd. Kierownik nie miał wiedzy oddał telefon mistrzowi serwisu mechanicznego. Mistrz, ( zaznaczam auto jest już tydzień w serwisie, dział obsługi serwisu, w dniu przyjęcia auta dostał informację jak gdzie i kiedy zauważyłem problem), przeprowadza zemną kolejny wywiad, w jakich okolicznościach to się wydarzyło, gdzie tankuje itd. Odpowiadam ponownie w jakich okolicznościach zauważyłem problem i, że tankujemy tylko na Orlenie i BP( stwierdził, że podmienią paliwo, bo może być to wina paliwa) . 6-7 sierpnia ponownie kontaktuje się ze mną serwis, twierdząc, że wymienili pompę paliwa, czujniki ciśnienia i, że problem dalej występuje ale są pewni, ze to zawór ciśnienia paliwa, który zamówili i w przyszłym tygodniu auto będzie naprawione. 13.08.2020 dostałem informację, że auto jest sprawne, sprawdzone, kontrolka się nie świeci itd. Odebrałem auto w piątek, pytam pracownika serwisu czy na pewno jest wszystko ok bo wyjeżdżam w ten weekend na planowany urlop. Otrzymałem informację, że auto jest w pełni sprawne. Jako Wasz klient jestem bardzo zawiedziony jakością, obsługi serwisu Auto GT, wydaliście mi auto twierdząc, ze jest wszystko ok, a okazuje się, że problem dalej istnieje. Wczoraj znalazłem się w sytuacji podbramkowej. W drodze na zaplanowany urlop do Krakowa (hotel opłacony), 100 km za Warszawą auto straciło moc, nie mogłem dalej normalnie jechać, zapaliła się kontrolka „check engine” zjechałem na pobocze. Podsumowując straciłem zaufanie do marki Hyundai, Hyundai assistance, do serwisu Auto GT, straciłem czas, pieniądze i nerwy. Więc jeśli możesz albo chcesz wydać jakiekolwiek pieniądze na auto omijaj szerokim łukiem Hyundai oraz przede wszystkim Auto GT bo jedynie co Cię spotka w problemowych sytuacjach to specjaliści od komunikacji metodą zdartej płyty, a nie grono kompetentnych, wykwalifikowanych pracowników, którzy faktycznie rozwiążą problem. P.S zdjęcie z wczoraj podczas oczekiwania na pomoc drogową. Niestety zmuszony jestem wystawić jedną gwiazdkę, choć nawet na tyle nie zasługują!
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2020 06:15
Salon - samochody nowe
Dziękuję ale nie ...
... skorzystam z opcji wyjaśniania, po tym jak ktoś mi bliski został potraktowany w serwisie przez Pana P. Miałem zamiar wymienić za jakiś czas swój samochód na I30N, jednak po tym zostanę przy obecnej marce i ASO.
Użytkownik sieci
10 lipca 2020 04:28
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania klientem ...
... kupiłem w innym salonie strącony czas
Użytkownik sieci
3 czerwca 2020 15:38
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
25 maja 2020 18:22
Salon - samochody nowe
Ogólnie nie polecam. ...
... Sprawdzenie auta przed zakupem wykonane nieadekwatnie co do ceny. Dużo przeoczonych usterek, myślę ,że na zwykłej stacji diagnostycznej dowiemy się podobnych rzeczy, a koszt jest dużo mniejszy. Serwis mechaniczny też zostawia wiele do życzenia po wykrytych usterkach podczas oględzin auta przed zakupem, postanowiłem naprawić w ASO Wszystkie usterki znalezione przez fachowców.Lecz niestety i tym razem serwis mnie zawiódł, np. po wymianie wachaczy z przodu i ustawieniu zbieżności wróciłem z autem ponownie bo coś dalej było nie tak z zawieszeniem.Tym razem panowie po oględzinach stwierdzili uszkodzoną końcówkę drążka kierowniczego. Więc naprawa wiązała się z kolejnym ustawieniem zbieżności i dodatkowymi kosztami.
Użytkownik sieci
3 marca 2020 20:11
Salon - samochody nowe
Kłamstwa i tragiczna ...
... obsługa. Naprawdę nie mam pojęcia dlaczego mają tak wysoką ocenę...
Użytkownik sieci
25 lutego 2020 12:33
Salon - samochody nowe
Zero kontaktu ze ...
... strony serwisu. Wysłane maile i zero odpowiedzi. Po prostu nie polecam i proszę poszukać innego serwisu niż ten.
Użytkownik sieci
11 lutego 2020 19:29
Salon - samochody nowe
Złe godziny otwarcia! Salon otwarty do 19.
Użytkownik sieci
10 lutego 2020 19:21
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
7 lutego 2020 10:38
Salon - samochody nowe
Taka sytuacja. Przy ...
... przebiegu 90 tyś wymiana klocków z tyłu. Przy 120 tyś 270 pln za czyszczenie układu hamulcowego. Przy 150 tyś okazuje się że tłoczek jest zatarty i nie cofa się swobodnie co doprowadza do szybszego ścierania klocków w jednym kole. Serwis stwierdza że moje roszczenie jest bezpodstawne bo przy przeglądzie 120 tyś nie zgłosiłem zatartego tłoczka!!!. Ręce i nogi opadają. Klient ma wiedzieć przed przeglądem że tłoczek jest zatarty. Bo każdy przed przyjazdem do serwisu sprawdza, olej, stan zawieszenia, grubość każdego klocka itp. Na pytanie co zawiera usługa czyszczenia układu hamulcowego serwis jest głuchy. Jak zgłosiłem że w czasie opadów śniegu, termometr pokazuje +12 stopni na zewnątrz, to usłyszałem że nie mają czasu się tym zająć. Całe szczęście są inne serwisy w Warszawie.
Użytkownik sieci
30 stycznia 2020 17:56
Salon - samochody nowe
Zostawiłem 2000 PLN ...
... na przeglądzie nawet mi auta nie umyli. Nie polecam.
Użytkownik sieci
28 stycznia 2020 16:41
Salon - samochody nowe
Taka sytuacja: na ...
... przeglądzie serwis zaordynował wymianę tarcz i klocków. Coś mi się nie chciało wierzyć i z ciekawości pojechałem do okręgowej stacji kontroli pojazdów gdzie zleciłem sprawdzenie układu hamulcowego. Zgodnie z moimi przewidywaniami, kontrolujący stwierdził prawidłowe działanie układu oraz brak konieczności wymiany części. Proszę wyciągnąć wnioski. Pozdrawiam.
Użytkownik sieci
18 stycznia 2020 09:34
Salon - samochody nowe
Po zakupie auta zmienia się podejście do klienta
Użytkownik sieci
16 grudnia 2019 17:51
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
6 grudnia 2019 23:05
Salon - samochody nowe
Wielkie rozczarowanie, niby nowy a jednak malowany...
Użytkownik sieci
3 grudnia 2019 10:45
Salon - samochody nowe
Ten serwis to jakaś porażka, nie polecam
Użytkownik sieci
27 listopada 2019 15:04
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 listopada 2019 03:32
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 listopada 2019 15:23
Salon - samochody nowe
Pan Maciej to ...
... oszust nie kupujcie od niego aut,