89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
9 kwietnia 2024 12:39
Salon - samochody nowe
Edytuję swoją opinię ...
... przesłaną rok temu. Wszystko było z obsługą ok, do momentu jak trzeba było zgłosić reklamację wykonanych prac montażu haka z jego elektryką. Na reklamację już nie odpowiadają, zero odzewu.
Użytkownik sieci
19 marca 2024 09:37
Salon - samochody nowe
konieczny remont
Użytkownik sieci
14 marca 2024 09:02
Salon - samochody nowe
Podejście do klienta ...
... dobry plus, ale gdy przychodzi do odbioru kupionego auta, okazuje się brudne i zaniedbane w środku- mowa o aucie demo co ma sześć miesięcy. Fakt umyją z zewnątrz, ale i tak wymaga wiele do życzenia a środek "centymetr" kurzu, śmieci typu paragony, osobiste rzeczy- klucze do odbioru w Koninie. AUTO GT POPRAWCIE SIĘ !!! Błąd został poprawiony w formie zaproszenia na kompleksowe mycie- słabe.
Użytkownik sieci
7 lutego 2024 17:23
Salon - samochody nowe
Pierwszy (I OSTATNI ...
... tutaj) przegląd gwarancyjny przy przebiegu poniżej 10kkm Miałem okazję obejrzeć przegląd mojego auta... wymiana oleju, filtra oleju i kabinowego + sprawdzenie ciśnienia w kołach. To tyle. Nie mam pojęcia jak został wykonany przegląd nadwozia do przedłużenia gwarancji skoro brudas nie został umyty a był konkretnie uwalony. Po przeglądzie też nie umyty, odebrałem brudny tak jak był. Zawsze miałem auto umyte (Hyundai Siedlce, Kia Wwa). Zgłoszone problemy zignorowane (od nowości ściąganie w prawo + bicie na kierownicy przy hamowaniu). Auto nawet nie wrzucone na stanowisko do sprawdzania zbieżności. Poźniej był kontakt tel. - wytłumaczone ponownie o co chodzi, "tak wyjaśnię" itp, "był Pan na zbieżności?". Nosz ku...a nie po to kupiłem nowe auto, żebym sobie jeździł po prywaciarzach na zbieżność. Potem kontakt się urwał. Więcej tu nie przyjeżdżam. Nie polecam. Panowie z serwisu - jak to czytacie, to pewnie skojarzycie. Ale nie dzwońcie, na szczęście macie konkurencję na rynku.
Użytkownik sieci
17 stycznia 2024 17:08
Salon - samochody nowe
Nie polecam komukolwiek ...
... komu sie gwarancja na hyundai skonczyla. Drobna usterka a odeslany zostalem z kwitkiem i po chamsku. Żenada.
Użytkownik sieci
13 stycznia 2024 18:47
Salon - samochody nowe
Aktualizacja z dnia ...
... 2024.I.11 - z rozmowy telefonicznej, podobni z kierownikiem serwisu, dowiedziałem się że do naprawy lampy niezbędne są faktury za wymianę oleju w silniku. Profesjonalizm?? Pytanie o zasadność, przedstawiania faktur, zostało wysłane do: Hyundai Motor Poland Uwaga, siedzicie? to dobrze, teraz trzymajcie się krzesła. Dnia 2024.I.10 byłem w firmie Auto GT, serwis gwarancyjny marki Hyundai. Samochód Elantra, usterka - zaparowany klosz przedniego reflektora. Usterka nie usunięta - dołożona instalacja LPG w samochodzie ma wpływ na instalacje elektryczną i kondensowanie pary wodnej w reflektorze auta. Oczywiście żadnych dokumentów potwierdzających, pożal się, diagnozy nie otrzymałem. NIE POLECAM
Użytkownik sieci
15 grudnia 2023 17:06
Salon - samochody nowe
Dziwna sprawa ,umowilam ...
... sie telefonicznie na obejrzenie uzywanego samochodu i jazde , a po przyjezdzie pan dealer stwierdzil ze mialam byc godzine temu i auto sprzedal...!!?? Umawialismy sie wstepnie na jakas godzine ale pan dealer mowil ze jest do 18 czy 19 wiec nie ma problemu. Mowilam ze bede na 100% i ze juz sie szykuje a ze troche pozniej wyszlam z domu a potem przedostac sie z Mokotowa na Bemowo to tez trwa. Nic nie wspominal ze ma innego klienta i jak spytalam czy nie mogl do mnie zadzwonic to ze nie, poniewaz dzwonilam na tel stacjonarny. Zalezalo mi na tym kaszkaju bo juz rok za tym autem chodze a nie sadzilam ze jest inny klient. Zreszta bardzo szybki skoro w ciagu 1h zakupil auto i juz go nie bylo....Mozliwe ze ktos zadzwonil i zarezerwowal ale to ja mialam pierwszenstwo. Ta sytuacja miala miejsce rok temu.
Użytkownik sieci
15 listopada 2023 13:31
Salon - samochody nowe
Witam, Z naprawy ...
... jestem niezadowolony. Dlaczego profesjonalny serwis odwala taką fuszerkę .Został uszkodzony tylny prawy błotnik na krawędzi ze zderzakiem. Uszkodzenie błotnika lekkie wgniecenie na obszarze ok.8 cm kwadratowych bez uszkodzenia lakieru , na zderzaku 2 rysy i wgniecenie. Po naprawie 0,6 mm szpachli na błotniku i wgniecenie w zderzaku. Uważam ,że naprawa została wykonana nieprofesjonalnie, błotnik można było naprawić metodą bez lakierowania całego błotnika a zderzak podgrzać i wyprostować wgniecenie. Co do lakierowania w/w elementów nie mam zastrzeżeń jak również przedniego zderzaka szkoda 5935943/1.
Użytkownik sieci
31 października 2023 12:27
Salon - samochody nowe
Długi czas oczekiwania ...
... na sprzedawcę przy stanowisku z działem części.
Użytkownik sieci
16 września 2023 12:02
Salon - samochody nowe
Wolniejszego serwisu przyjmującego auta nie widziałem ,obsługa masakra.
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2023 21:54
Salon - samochody nowe
Partner był umówiony ...
... na kontakt telefoniczny w celu umówienia jazdy testowej, samochód był w rejestracji. Kontakt niestety nie nastąpił a samochód już był dostępny do jazd testowych. Wiemy, że to „tylko” i30 ale zawsze. Szkoda. Po raz kolejny salon Hyundaia pokazuje, że to marka nie dla nas.
Użytkownik sieci
22 lipca 2023 09:37
Salon - samochody nowe
Brak możliwości do ...
... dzwonienia się. Pani zapewnia, że oddzwonią. Trzy dni później przy kolejnych kilku próbach w końcu ktoś raczył podnieść słuchawkę tel.
Użytkownik sieci
19 lipca 2023 11:12
Salon - samochody nowe
Odwiedziłam salon , ...
... gdzie nie było żadnego klienta, obsługujący nas doradca nie wie co sprzedaje, na proste pytania sprawdza wszystko w komputerze, nie potrafi przedstawić zalet wersji A samochodu lub B. Sprzedawca nie znający specyfiki towaru jakiegokolwiek to jakiś żart. Wyszłam bo już nie mogłam znieść tej żenującej obsługi klienta, a mam porównanie do innych salonów. Najgorszy salon jaki odwiedziłam. W salonie tylko najwyższe wersje marki Hundai Tuscon.
Użytkownik sieci
5 lipca 2023 19:23
Salon - samochody nowe
Odwiedziłam salon , ...
... gdzie nie było żadnego klienta, obsługujący nas doradca nie wie co sprzedaje, na proste pytania sprawdza wszystko w komputerze, nie potrafi przedstawić zalet wersji A samochodu lub B. Sprzedawca nie znający specyfiki towaru jakiegokolwiek to jakiś żart. Wyszłam bo już nie mogłam znieść tej żenującej obsługi klienta, a mam porównanie do innych salonów. Najgorszy salon jaki odwiedziłam. W salonie tylko najwyższe wersje marki Hundai Tuscon.
Użytkownik sieci
9 maja 2023 17:54
Salon - samochody nowe
To są chyba ...
... żarty. Chciałem umówić się do serwisu ale okazało się, ze do nabicia klimatyzacji i odgrzybiania potrzebny jest elektryk 🤦 na dodatek pracuje on tylko w godzinach 7:00-15:00 pn-pt. Nie da się do nich umówić bo ludzie w biurach w takich godzinach pracują. Jeszcze nie spotkałem się z serwisem, który pracuje tylko w takich godzinach. Sugeruje żeby zatrudnić więcej elektryków bo tracicie klientów. Nie będę przecież brał urlopu żeby nabić klimę, bardziej opłaca się pojechać gdzie indziej, nawet jeżeli trzeba dojechać trochę dalej. 2 gwiazdki tylko dlatego ze kiedyś sprawdziliście układ hamulcowy w moim samochodzie i z tamtej usługi byłem w miarę zadowolony.
Użytkownik sieci
6 kwietnia 2023 12:31
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 marca 2023 00:47
Salon - samochody nowe
W moim życiu ...
... doczekałem się momentu w którym wreszcie mogłem sobie pozwolić na zakup nowego auta z salonu. Podświadomie oczekiwałem, że wydając ponad 120 kzł zostanę obsłużony z najwyższą kulturą i zainteresowaniem - tak żebym mógł wspominać zakup z radością i zechciał kiedyś wrócić po kolejne auto. Niestety patrząc wstecz (i mając porównanie do jakości obsługi i przygotowania auta do wydania w salonie Toyoty 2 tygodnie temu) mam bardzo mieszane uczucia. Dzisiaj, po kilku miesiącach szczerze żałuję, że właśnie tutaj dokonałem zakupu. Zero rabatów, (gdzie w Toyocie udało się urwać całe 8000 zł na Yaris Cross Hybrid) nawet za dywaniki welurowe musiałem dopłacić extra o czym dowiedziałem się dopiero podczas odbioru! Auto za ponad 125 tys zł! Fotele w poczekalni brudne, że aż strach usiąść. Auto przy odbiorze porysowane (rysy od wycierania, zapewne od jakiejś brudnego ręcznika). Podczas odbioru auta okazało się, że otrzymam tylko 1 kluczyk, a drugi zostanie mi dosłany w ciągu 2 miesięcy. Dzisiaj mijają 4 miesiące od zakupu, a kluczyka wciąż brak. Dzwoniłem dwukrotnie - sprzedawca zapewniał mnie że zainterweniuje w mojej sprawie w centrali - i nic. Ostatnio dowiedziałem się, że sam muszę go sobie załatwić udając się do salonu w mieście mojego zamieszkania(!) - czyli typowe zachowanie typu - zapłać, odjedź i radź już sobie samemu. Także z całym szacunkiem - ale radzę dobrze zastanowić się nad kupnem auta w tym salonie i chyba w ogóle Hyundaia.
Użytkownik sieci
7 marca 2023 08:12
Salon - samochody nowe
Niekompetencja i olewczy ...
... stosunek dla klienta w serwisie !!!! NIE MAM PANSKIEGO PLASZCZA I CO PAN MI ZROBISZ! PRL !
Użytkownik sieci
2 marca 2023 17:49
Salon - samochody nowe
Obsługa to nieporozumienie, ...
... sprzedawca mnie mija 2 razy i nie reaguje na prośbę pomocy.
Użytkownik sieci
1 lutego 2023 11:31
Salon - samochody nowe
Auto wydane całe ...
... porysowane. Tlumaczenie: takie nam przyjechało.wlasciciel chamski, wydziera się na klientów, zero odpowiedzialności za auto.