89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
30 stycznia 2023 10:38
Salon - samochody nowe
Nie miła obsluga
Użytkownik sieci
23 stycznia 2023 16:27
Salon - samochody nowe
Mały salon z bardzo nie przyjemnymi ludźmi.
Użytkownik sieci
14 stycznia 2023 13:27
Salon - samochody nowe
2.0 gwiazdki
Użytkownik sieci
21 września 2022 12:15
Salon - samochody nowe
Dodzwonić się do ...
... serwisu to graniczy z cudem. Nikt nie raczy odebrać pomimo że jestem cały czas pierwszy. Porażka
Marcin Kusowski
22 lipca 2022 19:24
Salon - samochody nowe
żenada
Zanim odwiedzisz AUTOGT zastanów się czy masz czas, wyjątkową cierpliwość i b. mocne nerwy – i to najlepiej 2x…(co najmniej!)
6.7 na ich stronie znalazłem „dostępny od ręki” Hyundai Kona w cenie 118 tyś. Zadzwoniłem a sprzedawczyni potwierdziła i zaproponowała rezerwację na 24h. Okazało się, że oferta jest błędna i kupując w leasingu może zaproponować ok. 118750 zł. Zobligowała się zgłosić błąd, aby został niezwłocznie naprawiony. Ponad dwa tygodnie a ten „wabik” nadal jest widoczny w ofertach… Dodatkowo miałem na mail otrzymać symulację spłat. Nie dostałem a po telefonie przyszedł mail bez załącznika.
Telefonicznie potwierdziłem wizytę i rezerwację. W salonie okazało się, iż samochodu nie ma, kolejny jakiś błąd. Zostałem zapewniony, że auto jest jednak dostępne, zamówione i na pewno dotrze do 7 dni. Przy okazji cena wzrosła do katalogowej 121 tyś, ale po uświadomieniu sprzedawcy jaka obowiązuje oferta i upusty na stronie hyundai-a.. skończyło się na katalogowym 119. Umowa, zaliczka. Poprosiłem jeszcze o ofertę na wybrane akcesoria, którą miałem otrzymać na drugi dzień. Ponad dwa tygodnie dopraszam się o porządną ofertę, a to co otrzymuję jest niekompletne, nieprecyzyjne i o ok. 30% droższe od ofert konkurencji, które uzyskałem w 24h. nadmienię, że sprzedawczyni obiecała ofertę specjalna ze względu na zakup samochodu.
17 dni a samochodu nadal nie ma, brak konkretnej informacji po za „jest w transporcie”. Udało mi się jedynie wydusić „ wstępnie w tym tygodniu/ następnym”. Podejście sprzedawczyni, po za wszelkimi normami, komunikacja fatalna, obietnice bez pokrycia, zero zainteresowania i chęci, o zwykłym przepraszam nie wspominając. Traktowanie Klienta jak zło konieczne i natrętna muchę.
AUTOGT, tak to się maluchy na przedpłaty sprzedawało cztery dekady temu.
Klemens K.
14 lipca 2022 23:31
Salon - samochody nowe
Klemens
Zdecydowanie odradzam korzystania z usług z tego salonu. Jestem na nie.
Użytkownik sieci
3 lipca 2022 16:49
Salon - samochody nowe
(edit) odpowiedź recepcji ...
... z emotikonami dopełnia obrazu całości serwisu i jego doradców. W jakim celu mam kontaktować się z kierownikiem, który doskonale widział do się dzieje. I jeszcze na koniec warto dodać o pozostawionych po serwisie pokrowcach. Po prostu rewelacja. Serwis kompletnie lekceważy klienta. Doradca znika sobie do domu nie przekazując spraw, nawet nie próbując się skontaktować. Wcześniej SMS z inną godzina przesyłają i zdziwieni że nie ma. Za to czekając można poznać życie towarzyskie pracowników i kierownika. Najzabawniejsze że wszędzie informację o upominkach za opinie w google.
Użytkownik sieci
25 czerwca 2022 09:54
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 kwietnia 2022 16:08
Salon - samochody nowe
Pierwszy przegląd nowego ...
... auta. Zero informacji co było robione w aucie. Bierz pan kluczyki i spadaj. Zgłoszona usterka nie usunięta. Klimatyzacja nieodgrzybiona. Dodatkowo pod domem zauważyłem że siedzenie pasażera pobrudzone olejem. Mechanik pewnie oparł się ufajdanym łokciem przy wymianie filtra kabinowego. Może przejedźcie się do konkurencji i zapytajcie co to jest profesjonalna obsługa klienta bo nie macie o tym zielonego pojęcia.
Użytkownik sieci
4 kwietnia 2022 18:42
Salon - samochody nowe
Szczerze odradzam korzystania z tego salonu 🙂
Użytkownik sieci
14 marca 2022 10:01
Salon - samochody nowe
Z opinii widzę ...
... że serwis super, ale niesłowny. Rozmawiałem z Panią z obsługi klienta i miała mi umówić wizytę w salonie na naprawę (kontakt z sewisem)... i co ? Zero kontaktu mimo że czekałem i bardzo zależało. :(
Użytkownik sieci
24 stycznia 2022 15:52
Salon - samochody nowe
Może to tylko ...
... dziwne zbiegi okoliczności jednak dla mnie niesmak pozostanie z dwóch powodów: - po przejechaniu taksówką pół miasta i wydania na nią łącznie 120 zł i straceniu prawie 2 h mojego czasu sprzedawca poinformował mnie, że samochodu DEMO, który miał być przygotowany do jazdy nie ma. Oczywiście potwierdzałem jazdę chwilę przed tym jak zamówiłem taksówkę. nie byłbym tym faktem tak zniesmaczony, ponieważ błędy się zdarzają każdemu ale... - Pan handlowiec wyszedł z inicjatywą zarezerwowania dla mnie samochodu na 24h. Zgodziłem się. W międzyczasie doszło do negocjacji ceny i wszystko byłoby pięknie gdyby nie to, że otrzymałem telefon od Pana handlowca, przed upływem 8h że samochód już został wcześniej sprzedany i że zaszła między nami pomyłka. Oczywiście przeprosił. Ja niestety nie wierze w przypadki ale zostawiam to do indywidualnej oceny czytelnika.
Użytkownik sieci
18 stycznia 2022 22:51
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 stycznia 2022 18:07
Salon - samochody nowe
Jaśnie Panowie z ...
... serwisu Hyundaia na wiecznej przerwie. Pani z recepcji serwisu bardzo nieporadna. Niski poziom obsługi.
Użytkownik sieci
8 stycznia 2022 00:52
Salon - samochody nowe
Pierwsza ocena była ...
... na 5 gwiazdek, niestety jestem zmuszony ją zmienić na 1 Otóż cała sytuacja miała miejsce w lutym 2021 roku Umówiłem się na przegląd i wymianę pękniętej szyby moim w niespełna rocznym Santa Fe. Serwis auto przyjął ode mnie w poniedziałek, a we wtorek miało przejść naprawę, do której niestety nie doszło 😪 We wtorek rano otrzymałem info tel, że auto zostało skradzione z placu serwisu i od tego momentu zaczęły się niezłe cyrki. 🔝1) serwis chciał żebym kradzież auta wziął na swoje ubezpieczenie AC, chyba miało to wyglądać tak jakby oni tego samochodu nie przyjęli na swój stan. Gdy się na to nie zgodziłem zostałem umówiony z Panem Prezesem na rozmowę 🔝2) na tej rozmowie, tym razem zostałem poproszony żebym przemyślał sprawę i kradzież auta zgłosił na swoje AC, zostało mi to tłumaczone tym, że jeśli oni dźwigną to na swoje barki wzrośnie im składa ubezpieczenia całej firmy (🤕 jak się okazuje 1,5 miesiąca przed moją kradzieżą również z ich placu zniknął inny samochód 🥴 DZIWNE RZECZY SIĘ TAM DZIEJĄ) Oczywiście odmówiłem propozycję, więc zapytał mnie Pan Prezes jakie są moje oczekiwania Poprosiłem o obojętnie jakie auto zastępcze i żeby całą sprawę zgłosili swojemu ubezpieczycielowi 🔝3) auto zastępcze otrzymałem, gdzie po niespełna 2 tygodniach auto musiałem oddać, ponieważ jak to stwierdził Pan prezes nie chciałem podjąć lukratywnej współpracy w postaci zakupu takiego samego auta. Tu może ktoś zapytać dlaczego nie chciałem skorzystać z oferty, a no dlatego, że sprawa nie została zakończona przez policję i gdyby się auto odnalazło ruszył by mi cały proces rat leasingowych. A co do lukratywnej oferty zakupu nowego auta, to w ogóle nie była lukratywna, ponieważ w pierwszym lepszym przydrożnym Hyundaiu ceny były sporo niższe 🤕) 🕶️🕶️UBEZPIECZENIE 🕶️🕶️ Pan Prezes kontaktował się tak długo ze swoimi prawnikami, że musiałem kradzież auta zgłosić swojemu ubezpieczycielowi, ponieważ jest 48h na zgłoszenie takiej sytuacji, więc rad nie rad zmuszony byłem to zrobić Teraz ciąży nade mną zwyżka ubezpieczeniowa auta A na koniec prawdziwa bomba 💣💥 Po zakończonej sprawie kradzieży i otrzymaniu zwrotu z mojego AC pojechałem jeszcze raz {i to już był mój ostatni raz w życiu} do AUTO GT Hyundai ponieważ chciałem zrobić wycenę i zakup nowrgo Santa Fe Jak się okazało Pan doradca sprzedaży z salonu po prawie 6 miesiącach bardzo dobrze mnie pamiętał Średnio chciał ze mną rozmawiać, auto wycenił mi tak, że nawet Hyundai takich cen nie miał w katalogu, jakies + 20000 zl Gdy zapytałem skąd taka cena usłyszałem odpowiedź, że nie mam już z Panem o czym rozmawiać I tak oto moja przygoda z Auto Gt się zakończyła SORRY, ALE NIE POLECAM
Polka Pol
5 grudnia 2021 17:03
Salon - samochody nowe
Terminowość na tragicznym poziomie
Jaka kolwiek terminowość u Was nie istnieje. Totalna porażka.
Co się dzieje z tym salonem i z firmą Hyundai? Klient traktowany jak zlo. Mala ilość samochodów powoduje że Wy nawet cieszycie się że ktoś zrezygnował bo możecie drożej sprzedać.
Klient jak ja jest traktowany obcesyjnie.
A teraz doszły problemy z homologacją już wyprodukowanych samochodów które stoją w salonie a których nie można zarejestrować.
Użytkownik sieci
26 sierpnia 2021 15:37
Salon - samochody nowe
Porażka
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2021 14:25
Salon - samochody nowe
Czekaliśmy z kolegą ...
... ponad 30 minut do działu części zamiennych i wciąż słyszeliśmy że zaraz ktoś podejdzie... A nie było nikogo w kolejce.
Użytkownik sieci
22 lipca 2021 09:50
Salon - samochody nowe
Przyszliśmy do salonu ...
... z zamiarem kupna samochodu marki Hyundai, zastanawialiśmy się nad kilkoma wariantami i chcieliśmy skorzystać z opinii eksperta. Brak zainteresowania, Pani z salonu na każde pytanie odpowiadała z pretensją i sugerowała, ze wszystko jest na stronie i tam możemy skonfigurować samochód jaki nam się podoba, gdzie w innych salonach nie było problemu, aby skonfigurował specjalista, który doradzi jaki model oraz jakie wyposażenie może być dla nas odpowiednie- GDZIE KLIENT NIE MA OBOWIĄZKU ZNAĆ PAŃSTWA PEŁNEJ OFERTY. Zapytana o nagłośnienie powiedziała, że by musiała iść i odpalać wszystkie samochody po kolei a jest prawdopodobne, że nie zauważymy różnicy. Pani nas obsługująca bardzo skutecznie zniechęciła nas do zakupu samochodu.
Użytkownik sieci
22 czerwca 2021 22:25
Salon - samochody nowe
Właśnie odebrałem samochód ...
... z naprawy blacharskiej nie polecam ze względu na obsługę. Termin oddania samochodu był przekładany kilka razy. Dziś pani zadzwoniła że auto jest gotowe do obioru. Niestety po pojawianiu się w salonie okazało się ze jeszcze została myjnia i zajmie to 20-30min. Po oczekiwaniu 30 min samochód oczywiście nie została umyty i odebrałem całkowicie zakurzony i brudny. Pani zaproponowała mi wizytę na myjce w dniu kolejnym błagam szanujmy swój czas i podchodźmy profesjonalnie do klienta. Jak na brudnym aucie mam zweryfikować jakość naprawy i odebrać usługę ? W czasie całego procesu naprawy kontakt telefoniczny pozostawia wiele do życzenia, ponieważ obsługa mówiła że oddzwoni i oczywiście tego nie robiła.