89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2020 18:41
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
15 sierpnia 2020 12:32
Salon - samochody nowe
W lipcu 2020 ...
... zgłosiłem awarię mojego auta do serwisu AutoGT- Połczyńska Warszawa objawy jakie zaobserwowałem to brak mocy, paląca się kontrolka „check engine” trudności z odpaleniem auta gdy jest zimne. Warto wskazać, że auto, w którym występuje problem to dwu letnie Santa FE 2.0 CRDI z bardzo niskim przebiegiem 36 tys km. Dział obsługi serwisu mechanicznego przyjął auto do diagnozy, a ja zostałem oddelegowany do poczekalni. Czekałem dwie godziny, po czym otrzymałem informację od pracownika serwisu, że elektromechanik musiał poprawić czujnik ciśnienia paliwa, auto już jest zrobione, wykonaliśmy jazdę próbną i wszystko pisząc w skrócie jest cacy i podsuwa mi protokół odbioru auta do podpisania. Odbieram kluczyki, odpalam auto i problem jak był tak jest ( problem z odpaleniem, check engine, silnik nie wchodzi powyżej 3 tysięcy obr. ) Wróciłem więc do pracownika z informacją, że problem nie został rozwiązany i pytaniem jak mogą wydać niesprawne auto klientowi, twierdząc, że jest sprawne…Po krótkiej konsultacji stwierdzili, że auto musi zostać w serwisie do dalszej diagnozy. W między czasie przeszedłem małe perturbacje w kwestii auta zastępczego. Na przekazaną informację kierownikowi serwisu, że potrzebuje auta zbliżonego gabarytowo, głownie chodziło o bagażnik ( 4-osobowa rodzina, pies , dwa wózki itd.) użyczyli mi tucsona, twierdząc, że nie mają nic w podobnej klasie ( zaznaczyłem, że może być inne aby gabaryt był podobny- nie interesuje mnie ten sam model auta) po kilku dniach przepychanki niechętnie użyczyli mi auto o zbliżonych gabarytach. Auto w serwisie spędziło dwa tygodnie. Po tygodniowym szukaniu przyczyny problemu w moim aucie, kierownik serwisu skontaktował się ze mną z informacją abym zwrócił auto zastępcze (bo mają na nie innego klienta, a w zamian dostanę tucsona ) więc oznajmiłem, że auto zwrócę jak odbiorę naprawione auto. Dopytuje również jaki jest przebieg naprawy co zostało już zrobione, czy wiedzą co jest przyczyną itd. Kierownik nie miał wiedzy oddał telefon mistrzowi serwisu mechanicznego. Mistrz, ( zaznaczam auto jest już tydzień w serwisie, dział obsługi serwisu, w dniu przyjęcia auta dostał informację jak gdzie i kiedy zauważyłem problem), przeprowadza zemną kolejny wywiad, w jakich okolicznościach to się wydarzyło, gdzie tankuje itd. Odpowiadam ponownie w jakich okolicznościach zauważyłem problem i, że tankujemy tylko na Orlenie i BP( stwierdził, że podmienią paliwo, bo może być to wina paliwa) . 6-7 sierpnia ponownie kontaktuje się ze mną serwis, twierdząc, że wymienili pompę paliwa, czujniki ciśnienia i, że problem dalej występuje ale są pewni, ze to zawór ciśnienia paliwa, który zamówili i w przyszłym tygodniu auto będzie naprawione. 13.08.2020 dostałem informację, że auto jest sprawne, sprawdzone, kontrolka się nie świeci itd. Odebrałem auto w piątek, pytam pracownika serwisu czy na pewno jest wszystko ok bo wyjeżdżam w ten weekend na planowany urlop. Otrzymałem informację, że auto jest w pełni sprawne. Jako Wasz klient jestem bardzo zawiedziony jakością, obsługi serwisu Auto GT, wydaliście mi auto twierdząc, ze jest wszystko ok, a okazuje się, że problem dalej istnieje. Wczoraj znalazłem się w sytuacji podbramkowej. W drodze na zaplanowany urlop do Krakowa (hotel opłacony), 100 km za Warszawą auto straciło moc, nie mogłem dalej normalnie jechać, zapaliła się kontrolka „check engine” zjechałem na pobocze. Podsumowując straciłem zaufanie do marki Hyundai, Hyundai assistance, do serwisu Auto GT, straciłem czas, pieniądze i nerwy. Więc jeśli możesz albo chcesz wydać jakiekolwiek pieniądze na auto omijaj szerokim łukiem Hyundai oraz przede wszystkim Auto GT bo jedynie co Cię spotka w problemowych sytuacjach to specjaliści od komunikacji metodą zdartej płyty, a nie grono kompetentnych, wykwalifikowanych pracowników, którzy faktycznie rozwiążą problem. P.S zdjęcie z wczoraj podczas oczekiwania na pomoc drogową. Niestety zmuszony jestem wystawić jedną gwiazdkę, choć nawet na tyle nie zasługują!
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2020 12:09
Salon - samochody nowe
Szybko i sprawnie
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2020 19:11
Salon - samochody nowe
Przedląd serwisowy - ...
... szybko, fachowo, uprzejmie i przy donrej kawie
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2020 07:13
Salon - samochody nowe
Miło, sprawnie i ...
... kompetentnie. Dobra kawa. Jestem tu kolejny raz „dzięki chętnym” , którzy w nocy stwierdzili, że wezmą sobie mojego Outlandera z parkingu. Na szczęście nie dał się dzięki dodatkowym zabezpieczeniom zamontowanym w AutoGT , ale powstały szkody, które po wizycie w warsztacie zniknęły bez śladu .
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2020 16:34
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2020 06:15
Salon - samochody nowe
Dziękuję ale nie ...
... skorzystam z opcji wyjaśniania, po tym jak ktoś mi bliski został potraktowany w serwisie przez Pana P. Miałem zamiar wymienić za jakiś czas swój samochód na I30N, jednak po tym zostanę przy obecnej marce i ASO.
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2020 12:52
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 sierpnia 2020 09:59
Salon - samochody nowe
Polecam ze względu na obsługę i jakość :)
Użytkownik sieci
31 lipca 2020 13:07
Salon - samochody nowe
W lipcu 2020 ...
... r. kupiiliśmy SUV HUNDAI TUCSON. Życzę wszystkim kupującym tak miłej i profesjonalnej obsługi, z jaką spotkalismy się z mężem w tym salonie. Szukając auta odwiedziliśmy również przedstawicieli innych marek, ale nikt nie dopasował się tak do naszych oczekiwań, jak przestawiciele Auto GT. Serdeczne podziekowania dla obsługujących nas pracowników salonu, zaróno prezentujących markę Hyundai, jak i Mitsubishi, a szczególnie dla p. Artura. Pozostaje nam życzyć sobie równie dobrych doświadczeń związanych z serwisowaniem samochod w przyszłości.
Użytkownik sieci
30 lipca 2020 19:08
Salon - samochody nowe
polecam!
Użytkownik sieci
29 lipca 2020 20:14
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 lipca 2020 13:24
Salon - samochody nowe
Fachowy serwis, profesjonalna ...
... obsługa, przejrzyste wyceny usług. Duży plus za zaangażowanie ekipy podczas mojej ostatniej wizyty gdzie zleciłem montaż niefirmowego haka, z którym było trochę problemów. Ale Panowie dali radę.
Użytkownik sieci
28 lipca 2020 20:51
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 lipca 2020 15:02
Salon - samochody nowe
Obiekt okazały.Nic poza ...
... tym. Personelu kręcącego się po stacji od metra,a stanowiska do obsługi puste. Ponadto autoryzowany dealer nie posiada właściwych części mimo umówienia się z klientem na daną usługę.Nie polecam A propos - brak możliwości rozmowy z osobami nadzorującymi
Użytkownik sieci
27 lipca 2020 20:47
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 lipca 2020 06:02
Salon - samochody nowe
Super obsługa
Użytkownik sieci
26 lipca 2020 19:51
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 lipca 2020 19:12
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 lipca 2020 16:06
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek