89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
27 lutego 2019 18:28
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
30 stycznia 2019 15:04
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 stycznia 2019 10:00
Salon - samochody nowe
Podejście do klienta ...
... dobry plus, ale gdy przychodzi do odbioru kupionego auta, okazuje się brudne i zaniedbane w środku- mowa o aucie demo co ma sześć miesięcy. Fakt umyją z zewnątrz, ale i tak wymaga wiele do życzenia a środek "centymetr" kurzu, śmieci typu paragony, osobiste rzeczy- klucze do odbioru w Koninie. AUTO GT POPRAWCIE SIĘ !!! Błąd został poprawiony w formie zaproszenia na kompleksowe mycie i czyszczenie -to się ceni.
Użytkownik sieci
9 stycznia 2019 13:08
Salon - samochody nowe
Brak profesjonalizmu, kiepska ...
... widza doradców serwisowych przy fatalnej i aroganckiej obsłudze klienta. Stanowczo NIE POLECAM!
Użytkownik sieci
3 stycznia 2019 15:40
Salon - samochody nowe
Dzisiaj miałam odebrać ...
... hyundai ix20 comfort. Samochód zamawialam 16 pażdziernika 2018 Odbiór miał być 20 grudnia 2018. 28 grudnia zadzwonił dealer że samochod czeka na odbiór. Umówiłam się na 2 stycznia 2019 w salonie. Ja do wersji Comfort dokupilam m.in. nawigację z kamerą cofania, drugi komplet opon na felgach stalowych, listwa odbojowa drzwi. Do salonu przyjechałam 3 stycznia b.r Samochód stał gdzieś na placu, nie przygotowanydo odbioru - bez nawigacji bez kamerki bez dotakowych felg, brudny i zapyziały. Pan byl zaskoczony że chcemy obejrzeć go w środku, szukał kluczyków. No niewiele zobaczyłam ponieważ nic nie bylo zamontowane. W rozmowie z dilerem o ew. gratyfikacji za takie opóźnienie uslyszeliśmy, że próbujemy wyłùdzić pieniądze. Pan najchętniej wystawiłby mi fakturę a wszystkie braki uzupelnione miałyby być w następnym tygodniu. W wersji Comfort kierunkowskazy były zamontowane w lusterkach bocznych samochod który mi dzisiaj pokazono był raczej wersją Clasic z czujnikami parkowania. A pan twierdził że żadna wersja ix20 nie miała kierunkowskazów w lusterkach. Zamawiając widziałam na salonie co innego. Podsumowując pan był arogancki, rozbiegany. Efekt - wystąpilam o zwrot pieniędzy. Chciano mi sprzedać niedoszykowany samochód różniący się od tego co zamawiałam. Powiedziano mi że w ciągu 5 dni pieniądze wplyną na moje konto - mam nadzieję że tak będzie. Pan z którym miałam styczność nie budzi zaufania. Przykre...
Użytkownik sieci
19 listopada 2018 21:48
Salon - samochody nowe
Wymiana opon (umówiona ...
... na konkretną godz.) trwała 1 godz.i 40 min. Granda! Panowie z serwisu niby grzeczni, uprzejmi ale opieszali siedzący przy telefonach a klient niech tam sobie czeka. Słychać: 5 minut! Z 5 min.robi się godzina. Wymiana opon zamiast 20-30 min.trwa tam blisko 2 godz. Absolutnie nie polecam.
Użytkownik sieci
18 listopada 2018 17:50
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
30 października 2018 17:47
Salon - samochody nowe
Samochód stoi już ...
... 3 tydzień w serwisie. Próbuję uzyskać jakieś informacje, co się dzieje, ale nikt nic nie wie, obiecują oddzwonić, ale nic z tego. Nawet części nie zostały jeszcze zamówione. Pełna olewka klientów, a kupiłem w tej firmie już 2 samochody i zawsze je u nich serwisowałem, więc raczej jestem stałym klientem. Odradzam szczerze
Użytkownik sieci
26 października 2018 11:18
Salon - samochody nowe
Serwis blacharsko-lakierniczy. Zamowiono ...
... czesc, która nie pasowala do auta, o czym dowiedzialem sie od innej osoby z obslugi, bo "opiekunka" nie oddzwaniala ani nie odpisywala. Ustalenia mailowe czy słowne nie są respektowane - rezerwowalem czas na naprawę z dużym wyprzedzeniem, naprawa zajęła 20% dłużej i trwalaby dalej jakbym się nie przypomnial. Ostatecznie była robiona na szybko, bez dodatkowych usług, które były ustalane miesiące wcześniej. Prośba o zmianę osoby prowadzącej nie została rozpatrzona więc dalej nie otrzymywalem informacji o dostawie właściwej części. Ostatecznie po kilku miesiacach i mnostwie zmarnowanego czasu wyjechałem stamtąd z częściowo tylko naprawiony autem... Bardzo odradzam.
Użytkownik sieci
18 października 2018 17:00
Salon - samochody nowe
Niemiła i nieuprzejma ...
... obsługa serwisu Mitsubishi. Klient jest traktowany "z góry". Dawno nie spotkałem się z czymś takim... w dzisiejszych czasach jest to co najmniej dziwne i zastanawiające. Więcej nie skorzystam z usług tego serwisu. ODRADZAM !!!
Użytkownik sieci
11 października 2018 18:51
Salon - samochody nowe
Tragedia. Personel nie ...
... jest zainteresowany sprzedażą nie mówiąc o doradzeniu klientowi czegoś. Nie mają czasu. Klikanie w komputer jest bardziej zajmujące. Przy pytaniu o jakiś zniżki czy promocję - ujrzałem tylko drwiący uśmieszek. Dotyczy to obsługi obu marek. Czyżby mili taki obrót że zwykły Kowalski chcący kupić nowy samochód raczej z niżej półki cenowej nie stanowi dla nich żadnej wartości.
Użytkownik sieci
9 października 2018 10:38
Salon - samochody nowe
nie polecam pomyłka.....
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2018 12:31
Salon - samochody nowe
Nie polecam,tak wygląda ...
... filtr kabinowy rzekomo zmieniany przez serwis już dwukrotnie,za co oczywiście zapłaciłem.Ciekawe czy przy przeglądach wymieniają wkłady filtrów oleju i paliwa.Patrząc na to co mi zafundowali to bardzo wątpię.Auto od przebiegu 10000km serwisowane w tej pipiduwie,teraz ma niecałe 70tys. km,czyli dwa przeglądy już za nim a filtr dalej oryginał,brawa dla papraków.
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2018 08:39
Salon - samochody nowe
Drogo i malo profesjonalnie.
Użytkownik sieci
26 lipca 2018 06:16
Salon - samochody nowe
Trzeba to miejsce odświeżyć
Użytkownik sieci
18 lipca 2018 10:37
Salon - samochody nowe
Dałbym 0, ale ...
... nie można. Serwis fatalny, nikt nic nie wie, unikają napraw gwarancyjnych, wmawiają, ze usterki są winą użytkownika, gdzie ewidentnie jest wina zamontowania złej części.
Użytkownik sieci
16 lipca 2018 12:13
Salon - samochody nowe
Muszę przyznać, że ...
... niezwykle się zawiodłem, oczekując po autoryzowanym serwisie (i tak wysokich cenach) zarówno obsługi, jak i wykonania usługi na najwyższym poziomie. Główną rzeczą do zrobienia był porządny przegląd hamulców i wymiana w układzie hamulcowym wszystkiego co trzeba, tak żeby było cacy (samochód był świeżo kupiony, ale zdążyłem nim przejechać kilka kilometrów) - raczej dla pewności niż z potrzeby, bo samochód hamował bezproblemowo. Praktycznie od wyjechania z serwisu hamulce piszczą (to będą już jakieś 2 miesiące piszczenia), ale naprawdę nie mam najmniejszej ochoty wracać w to miejsce z reklamacją - każda moja wizyta tam oznaczała minimum 40 minut czekania na jednego jedynego pracownika, który zajmował się przyjmowaniem (wielu) klientów - nawet podczas rozmowy musiał co chwilę odchodzić i coś z jakimś klientem załatwiać. Raz nawet przyszedł jakiś wyjątkowo ordynarnie wyglądający przełożony i wcisnął mu (kiedy już miałem zacząć być obsługiwany) dwójkę klientów, którzy chcieli... hak zamontować. Rozumiecie - hak, bardzo ważni ludzie. wręcz VIPy, 40 minut czekania w tym przypadku nie obowiązuje. Już podczas rozmowy pracownik tak bardzo nie miał czasu, że na pytanie, czy można porozmawiać z kimś, kto wytłumaczy, za co z zasadzie zapłaciłem, usłyszałem, że nie. Za chiny ludowe tam nie wrócę.
Użytkownik sieci
23 czerwca 2018 13:35
Salon - samochody nowe
nie radzę przyjeżdżać ...
... do tego serwisu w sobotę przed południem, nawet z prostą sprawą jak ewentualna wymiana baterii w urządzeniu firmy Expero , które zabezpiecza przed kradzieżą samochodu lub sprawdzenie jego działania.. Nawet nikt się nie pofatygował do samochodu by sprawdzić dlaczego nie można uruchomić samochodu chociaż rozrusznik kręci i jest sprawny akumulator. Jedyna propozycja na tą chwilę to zostawić samochód . Gdy próbowałem się umówić na szybką diagnostykę to odpowiedź była, że mają termin w przyszłym tygodniu w piątek , czyli za tydzień. A historia zaczęła się gdy dwa dni wcześniej rano nie mogłem uruchomić samochodu i wezwałem lawetę by samochód dostarczyć do serwisu. Kierowcy lawety udało się w sposób tylko mu wiadomy uruchomić jednak samochód. Następnego dnia rano (sobota ) znowu "powtórka z rozrywki" ten sam efekt, nie można uruchomić silnika . Znowu zgłoszenie i przyjazd lawety i tajemnicze "czary mary" pana kierowcy i silnik uruchamia się. Informacja pana , że to jest coś z układem zabezpieczenia przed kradzieżą. Nie wyłączając silnika pojechałem do "mojego" serwisu Mitsubishi wierząc , że uzyskam pomoc. Jednak zawiodłem się bardzo. Telefoniczna rozmowa z Panią w recepcji serwisu w sprawie szybkiej diagnozy zwaliła mnie z nóg. W swoim życiu korzystałem z kilku serwisów , 15 lat Toyoty, 5 lat Hyundaia i innych , ale nigdzie nie spotkałem się z takim obojętnym podejściem do klienta. Jedyną pomoc uzyskałem od doradcy serwisowego Pana Przemysława Gągolewskiego dzwoniąc na jego telefon komórkowy poza godzinami jego pracy. Nadmieniam, że samochód mój był dopiero ca. dwa tygodnie temu na pierwszym przeglądzie i dotychczas bez problemowo działał . Samochód prawie nowy , rocznik 2017 , zakupiony jako używany w lutym 2018r. w Auto GT. Jeżeli do serwisu Auto GT to polecam miłego i kompetentnego Pana Przemysława .
Użytkownik sieci
19 czerwca 2018 14:54
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 czerwca 2018 05:54
Salon - samochody nowe
Beznadziejna obsługa - dramatyczny brak kultury