89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
3 lutego 2018 16:01
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 lutego 2018 12:06
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
1 lutego 2018 18:36
Salon - samochody nowe
Niestety jakość obsługi ...
... na jedynkę. Brak wolnych terminów, brak części, brak ludzi do obsługi.
Użytkownik sieci
31 stycznia 2018 21:49
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
31 stycznia 2018 08:32
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 stycznia 2018 20:28
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
27 stycznia 2018 12:11
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 stycznia 2018 18:38
Salon - samochody nowe
Miła i rzeczowa obsługa
Użytkownik sieci
25 stycznia 2018 09:05
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
25 stycznia 2018 08:57
Salon - samochody nowe
Super fachowcy.Polecam
Użytkownik sieci
24 stycznia 2018 07:46
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 stycznia 2018 13:50
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 stycznia 2018 20:28
Salon - samochody nowe
Złe oznaczenia auto ...
... tabliczki z cenami nie aktualne. Brak popularnych modeli do obejrzenia. Na plus czynne do 19.
Użytkownik sieci
22 stycznia 2018 19:33
Salon - samochody nowe
Profesjonalna i doświadczona obsługa. Polecam
Użytkownik sieci
22 stycznia 2018 15:36
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 stycznia 2018 14:18
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
18 stycznia 2018 10:55
Salon - samochody nowe
Super obsluga.
Użytkownik sieci
18 stycznia 2018 09:41
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 stycznia 2018 15:35
Salon - samochody nowe
Salon w ktorym warto zobaczyc I czerpac uslygi
Użytkownik sieci
16 stycznia 2018 08:18
Salon - samochody nowe
1 czerwca 2015. ...
... Kupionemu wczesną wiosną w salonie Auto GT nowemu samochodowi przydarzyła się skądinąd śmieszna przygoda. Otóż pewien cierpiący na ADHD piesek wszedł pod zaparkowany mitsubishi i przegryzł tajemniczo wyglądający kabel. Kabel wyglądał na typowy przewód antenowy, a uszkodzenie zupełnie nieistotne dla funkcjonowania pojazdu, niemniej - dla upewnienia się co do tej tezy, zadzwoniłem w imieniu właścicielki samochodu do serwisu Auto GT z prostym pytaniem - czy jest możliwe, aby w tym konkretnym modelu kabel antenowy od radia był poprowadzony pod bagażnikiem. Pierwsza reakcja (obliczona na wydojenie klienta za wizytę) - przyjechać do serwisu. Moja kontrreakcja - a może jednak w serwisie autoryzowanym pracuje przypadkiem kompetentny elektryk, który potwierdzi na odległość moją tezę? Odpowiedź, po chwili wahania - oczywiście, proszę zostawić numer telefonu, oddzwonimy. Do dziś (16 czerwca 2015) zero telefonów. W związku z tym uprzejmie informuję, że skoro aktywność, życzliwość i chęć współpracy salonu kończy się w momencie zainkasowania pieniędzy za sprzedany samochód, ów pojazd na płatne przeglądy gwarancyjne będzie jeździł, ale na pewno nie do AUTO GT. I żeby nie było, że nie istnieją salony, które udzielają porad przez telefon - jako posiadacz samochodu innej japońskiej marki dzwoniąc do "mojego" salonu, uzyskałem bez żadnych fochów potrzebną mi informację dotyczącą typu bezpieczników. Prezesowi Adamowi Tuszyńskiemu gratuluję "kompetentnych i życzliwych" klientowi pracowników, a konkurencyjnym salonom życzę konkretnych zysków z "przechwytywanych" dzięki takiej postawie właścicieli mitsubishi.