89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
26 kwietnia 2019 09:24
Salon - samochody nowe
Szkoda że nie ...
... można stawiać zera. Strasznie chamskich macie pracowników.
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2019 10:10
Salon - samochody nowe
Dałem firmie nowa ...
... szansę i oddałem do naprawy lakierniczej. Niestety nie jestem zadowolony. Auto wyjechało brudne na zewnątrz i w środku. Dodatkowo lekkie uszkodzenie lakieru obok miejsca naprawy. Nawet nie chce mi się jechać i reklamować. Jedynie na plus poprowadzenie sprawy z ubezpieczycielem.
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2019 08:38
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 marca 2019 11:39
Salon - samochody nowe
Serwis dość średni. ...
... Długie czasy oczekiwania i liczne błędy podczas napraw.
Użytkownik sieci
24 marca 2019 10:35
Salon - samochody nowe
Odradzam!!! Już po ...
... raz drugi się przekonałem, że nad bezpieczeństwo i sprawność techniczną aut, przedkładają swoją własną wygodę w serwisowaniu i po prostu egoizm. Mażą smarem miedzianym przy serwisowaniu hamulców bez opamiętania. Pod tarcze, na klocki, pod felgę (duralową ! ), nie tam troszkę, lecz dużo. Aby się to sensownie trzymało skręcają śruby do granic rozsądku. U mnie smar zaczął się „przemieszczać” na część cierną tarcz hamulcowych i klocków. Wpierw zaprzeczali, że zrobili coś źle. Starają się wmówić, że to co widać na tarczach, nie jest tym na co wygląda. Potem mówią może i tak jest jak Pan twierdzi, ale gdy nie widać jakiś negatywnych skutków w działaniu hamulców, to wszystko jest OK. Że nie ma na co narzekać, że to wydumana sprawa. A poza tym smar miedziowy na tarczach hamulcowych w życiu nikomu nie zaszkodził. Potem pytanie to co ja właściwie chcę ? Byłem stanowczy więc jednak ustąpili i wyczyścili co trzeba. Szef wrócił i przeprosił za zaniedbanie. Potwierdził pomazanie tarcz smarem, a także obiecał wyciągnięcie konsekwencji w stosunku do nierzetelnego pracownika. Ale stwierdził że mimo odradzania przez producentów części takiego stosowania smaru "Cu", to chemia warsztatowa musi stosowana i jest to jak najbardziej poprawne. Gadał tak jakby to tylko była sprawa jakieś tam opinii wynikającej z polityki sprzedaży części, a nie sprawa ściśle techniczna. W tym ilości tego smaru. Czyli niby przyznał że miałem rację, ale zaraz potem zaprzeczał negatywnym skutkom działania. Taka "korporacyjna manipulacja klientem. NIE POLECAM !!!!!! Aha, jeszcze jedno przez 4 lata ani razu nie zmienili płynu hamulcowego. Tak jakoś im się zapomniało. To im po 5 latach, po sprawdzeniu faktur, musiałem przypomnieć. A teraz poprzednia opinia sprzed kilku miesięcy: Serwis nastawiony tylko na łatwe naprawy. Przyjechałem z nieco przyrdzwiałym mechanizmem wycieraczek (auto 4.5 roku, ale jeszcze na gwarancji). Zaproponowano usługę wymiany całego zespołu ruszającego wycieraczkami w ramach gwarancji, ale miało to trwać 3 tygodnie !!! Moje prośby o tymczasowe przeczyszczenie, wszak wycieraczki wprawdzie wolno ale jeszcze działały, były zupełnie nieskuteczne. Zignorowali mnie totalnie. Tłumaczyłem że za kilka dni mam długi wyjazd wakacyjny i jazda potencjalnie niesprawnym samochodem w deszczu może być niebezpieczna. Istniała groźba że całość stanie i silnik się spali, ale ich procedury są ważniejsze niż klient i jego bezpieczeństwo. A pieniądze i tak zarobią na następnych nieświadomych klientach.
Użytkownik sieci
13 marca 2019 12:04
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
27 lutego 2019 18:28
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
30 stycznia 2019 15:04
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 stycznia 2019 10:00
Salon - samochody nowe
Podejście do klienta ...
... dobry plus, ale gdy przychodzi do odbioru kupionego auta, okazuje się brudne i zaniedbane w środku- mowa o aucie demo co ma sześć miesięcy. Fakt umyją z zewnątrz, ale i tak wymaga wiele do życzenia a środek "centymetr" kurzu, śmieci typu paragony, osobiste rzeczy- klucze do odbioru w Koninie. AUTO GT POPRAWCIE SIĘ !!! Błąd został poprawiony w formie zaproszenia na kompleksowe mycie i czyszczenie -to się ceni.
Użytkownik sieci
9 stycznia 2019 13:08
Salon - samochody nowe
Brak profesjonalizmu, kiepska ...
... widza doradców serwisowych przy fatalnej i aroganckiej obsłudze klienta. Stanowczo NIE POLECAM!
Użytkownik sieci
3 stycznia 2019 15:40
Salon - samochody nowe
Dzisiaj miałam odebrać ...
... hyundai ix20 comfort. Samochód zamawialam 16 pażdziernika 2018 Odbiór miał być 20 grudnia 2018. 28 grudnia zadzwonił dealer że samochod czeka na odbiór. Umówiłam się na 2 stycznia 2019 w salonie. Ja do wersji Comfort dokupilam m.in. nawigację z kamerą cofania, drugi komplet opon na felgach stalowych, listwa odbojowa drzwi. Do salonu przyjechałam 3 stycznia b.r Samochód stał gdzieś na placu, nie przygotowanydo odbioru - bez nawigacji bez kamerki bez dotakowych felg, brudny i zapyziały. Pan byl zaskoczony że chcemy obejrzeć go w środku, szukał kluczyków. No niewiele zobaczyłam ponieważ nic nie bylo zamontowane. W rozmowie z dilerem o ew. gratyfikacji za takie opóźnienie uslyszeliśmy, że próbujemy wyłùdzić pieniądze. Pan najchętniej wystawiłby mi fakturę a wszystkie braki uzupelnione miałyby być w następnym tygodniu. W wersji Comfort kierunkowskazy były zamontowane w lusterkach bocznych samochod który mi dzisiaj pokazono był raczej wersją Clasic z czujnikami parkowania. A pan twierdził że żadna wersja ix20 nie miała kierunkowskazów w lusterkach. Zamawiając widziałam na salonie co innego. Podsumowując pan był arogancki, rozbiegany. Efekt - wystąpilam o zwrot pieniędzy. Chciano mi sprzedać niedoszykowany samochód różniący się od tego co zamawiałam. Powiedziano mi że w ciągu 5 dni pieniądze wplyną na moje konto - mam nadzieję że tak będzie. Pan z którym miałam styczność nie budzi zaufania. Przykre...
Użytkownik sieci
19 listopada 2018 21:48
Salon - samochody nowe
Wymiana opon (umówiona ...
... na konkretną godz.) trwała 1 godz.i 40 min. Granda! Panowie z serwisu niby grzeczni, uprzejmi ale opieszali siedzący przy telefonach a klient niech tam sobie czeka. Słychać: 5 minut! Z 5 min.robi się godzina. Wymiana opon zamiast 20-30 min.trwa tam blisko 2 godz. Absolutnie nie polecam.
Użytkownik sieci
18 listopada 2018 17:50
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
30 października 2018 17:47
Salon - samochody nowe
Samochód stoi już ...
... 3 tydzień w serwisie. Próbuję uzyskać jakieś informacje, co się dzieje, ale nikt nic nie wie, obiecują oddzwonić, ale nic z tego. Nawet części nie zostały jeszcze zamówione. Pełna olewka klientów, a kupiłem w tej firmie już 2 samochody i zawsze je u nich serwisowałem, więc raczej jestem stałym klientem. Odradzam szczerze
Użytkownik sieci
26 października 2018 11:18
Salon - samochody nowe
Serwis blacharsko-lakierniczy. Zamowiono ...
... czesc, która nie pasowala do auta, o czym dowiedzialem sie od innej osoby z obslugi, bo "opiekunka" nie oddzwaniala ani nie odpisywala. Ustalenia mailowe czy słowne nie są respektowane - rezerwowalem czas na naprawę z dużym wyprzedzeniem, naprawa zajęła 20% dłużej i trwalaby dalej jakbym się nie przypomnial. Ostatecznie była robiona na szybko, bez dodatkowych usług, które były ustalane miesiące wcześniej. Prośba o zmianę osoby prowadzącej nie została rozpatrzona więc dalej nie otrzymywalem informacji o dostawie właściwej części. Ostatecznie po kilku miesiacach i mnostwie zmarnowanego czasu wyjechałem stamtąd z częściowo tylko naprawiony autem... Bardzo odradzam.
Użytkownik sieci
18 października 2018 17:00
Salon - samochody nowe
Niemiła i nieuprzejma ...
... obsługa serwisu Mitsubishi. Klient jest traktowany "z góry". Dawno nie spotkałem się z czymś takim... w dzisiejszych czasach jest to co najmniej dziwne i zastanawiające. Więcej nie skorzystam z usług tego serwisu. ODRADZAM !!!
Użytkownik sieci
11 października 2018 18:51
Salon - samochody nowe
Tragedia. Personel nie ...
... jest zainteresowany sprzedażą nie mówiąc o doradzeniu klientowi czegoś. Nie mają czasu. Klikanie w komputer jest bardziej zajmujące. Przy pytaniu o jakiś zniżki czy promocję - ujrzałem tylko drwiący uśmieszek. Dotyczy to obsługi obu marek. Czyżby mili taki obrót że zwykły Kowalski chcący kupić nowy samochód raczej z niżej półki cenowej nie stanowi dla nich żadnej wartości.
Użytkownik sieci
9 października 2018 10:38
Salon - samochody nowe
nie polecam pomyłka.....
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2018 12:31
Salon - samochody nowe
Nie polecam,tak wygląda ...
... filtr kabinowy rzekomo zmieniany przez serwis już dwukrotnie,za co oczywiście zapłaciłem.Ciekawe czy przy przeglądach wymieniają wkłady filtrów oleju i paliwa.Patrząc na to co mi zafundowali to bardzo wątpię.Auto od przebiegu 10000km serwisowane w tej pipiduwie,teraz ma niecałe 70tys. km,czyli dwa przeglądy już za nim a filtr dalej oryginał,brawa dla papraków.
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2018 08:39
Salon - samochody nowe
Drogo i malo profesjonalnie.