89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
26 lipca 2018 06:16
Salon - samochody nowe
Trzeba to miejsce odświeżyć
Użytkownik sieci
18 lipca 2018 10:37
Salon - samochody nowe
Dałbym 0, ale ...
... nie można. Serwis fatalny, nikt nic nie wie, unikają napraw gwarancyjnych, wmawiają, ze usterki są winą użytkownika, gdzie ewidentnie jest wina zamontowania złej części.
Użytkownik sieci
16 lipca 2018 12:13
Salon - samochody nowe
Muszę przyznać, że ...
... niezwykle się zawiodłem, oczekując po autoryzowanym serwisie (i tak wysokich cenach) zarówno obsługi, jak i wykonania usługi na najwyższym poziomie. Główną rzeczą do zrobienia był porządny przegląd hamulców i wymiana w układzie hamulcowym wszystkiego co trzeba, tak żeby było cacy (samochód był świeżo kupiony, ale zdążyłem nim przejechać kilka kilometrów) - raczej dla pewności niż z potrzeby, bo samochód hamował bezproblemowo. Praktycznie od wyjechania z serwisu hamulce piszczą (to będą już jakieś 2 miesiące piszczenia), ale naprawdę nie mam najmniejszej ochoty wracać w to miejsce z reklamacją - każda moja wizyta tam oznaczała minimum 40 minut czekania na jednego jedynego pracownika, który zajmował się przyjmowaniem (wielu) klientów - nawet podczas rozmowy musiał co chwilę odchodzić i coś z jakimś klientem załatwiać. Raz nawet przyszedł jakiś wyjątkowo ordynarnie wyglądający przełożony i wcisnął mu (kiedy już miałem zacząć być obsługiwany) dwójkę klientów, którzy chcieli... hak zamontować. Rozumiecie - hak, bardzo ważni ludzie. wręcz VIPy, 40 minut czekania w tym przypadku nie obowiązuje. Już podczas rozmowy pracownik tak bardzo nie miał czasu, że na pytanie, czy można porozmawiać z kimś, kto wytłumaczy, za co z zasadzie zapłaciłem, usłyszałem, że nie. Za chiny ludowe tam nie wrócę.
Użytkownik sieci
23 czerwca 2018 13:35
Salon - samochody nowe
nie radzę przyjeżdżać ...
... do tego serwisu w sobotę przed południem, nawet z prostą sprawą jak ewentualna wymiana baterii w urządzeniu firmy Expero , które zabezpiecza przed kradzieżą samochodu lub sprawdzenie jego działania.. Nawet nikt się nie pofatygował do samochodu by sprawdzić dlaczego nie można uruchomić samochodu chociaż rozrusznik kręci i jest sprawny akumulator. Jedyna propozycja na tą chwilę to zostawić samochód . Gdy próbowałem się umówić na szybką diagnostykę to odpowiedź była, że mają termin w przyszłym tygodniu w piątek , czyli za tydzień. A historia zaczęła się gdy dwa dni wcześniej rano nie mogłem uruchomić samochodu i wezwałem lawetę by samochód dostarczyć do serwisu. Kierowcy lawety udało się w sposób tylko mu wiadomy uruchomić jednak samochód. Następnego dnia rano (sobota ) znowu "powtórka z rozrywki" ten sam efekt, nie można uruchomić silnika . Znowu zgłoszenie i przyjazd lawety i tajemnicze "czary mary" pana kierowcy i silnik uruchamia się. Informacja pana , że to jest coś z układem zabezpieczenia przed kradzieżą. Nie wyłączając silnika pojechałem do "mojego" serwisu Mitsubishi wierząc , że uzyskam pomoc. Jednak zawiodłem się bardzo. Telefoniczna rozmowa z Panią w recepcji serwisu w sprawie szybkiej diagnozy zwaliła mnie z nóg. W swoim życiu korzystałem z kilku serwisów , 15 lat Toyoty, 5 lat Hyundaia i innych , ale nigdzie nie spotkałem się z takim obojętnym podejściem do klienta. Jedyną pomoc uzyskałem od doradcy serwisowego Pana Przemysława Gągolewskiego dzwoniąc na jego telefon komórkowy poza godzinami jego pracy. Nadmieniam, że samochód mój był dopiero ca. dwa tygodnie temu na pierwszym przeglądzie i dotychczas bez problemowo działał . Samochód prawie nowy , rocznik 2017 , zakupiony jako używany w lutym 2018r. w Auto GT. Jeżeli do serwisu Auto GT to polecam miłego i kompetentnego Pana Przemysława .
Użytkownik sieci
19 czerwca 2018 14:54
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 czerwca 2018 05:54
Salon - samochody nowe
Beznadziejna obsługa - dramatyczny brak kultury
Użytkownik sieci
12 maja 2018 16:18
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
7 maja 2018 17:41
Salon - samochody nowe
Doradca ds. likwidacji ...
... szkody w momencie sprzedaży swojej usługi zapewniał, że wszystkie dokumenty i formalności z PZU i EFL zostaną przekazane wewnętrznie. Minęło 5 miesięcy, a ja dalej nie mam zwrotu środków. Zwracałem się dwukrotnie po ofertę na najem aut. Nigdy nic nie otrzymałem. Mimo, iż spisano dwukrotnie modele aut i numer kontaktowy i email. CISZA Uważam, że przedstawiciele tej firmy powiedzą wam wszystko, byle wcisnąć swój produkt/usługę.
Użytkownik sieci
3 maja 2018 09:11
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 marca 2018 06:54
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
1 marca 2018 07:30
Salon - samochody nowe
Ok
Użytkownik sieci
27 lutego 2018 18:46
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 lutego 2018 15:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 lutego 2018 18:36
Salon - samochody nowe
Niestety jakość obsługi ...
... na jedynkę. Brak wolnych terminów, brak części, brak ludzi do obsługi.
Użytkownik sieci
23 stycznia 2018 13:50
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 stycznia 2018 20:28
Salon - samochody nowe
Złe oznaczenia auto ...
... tabliczki z cenami nie aktualne. Brak popularnych modeli do obejrzenia. Na plus czynne do 19.
Użytkownik sieci
16 stycznia 2018 08:18
Salon - samochody nowe
1 czerwca 2015. ...
... Kupionemu wczesną wiosną w salonie Auto GT nowemu samochodowi przydarzyła się skądinąd śmieszna przygoda. Otóż pewien cierpiący na ADHD piesek wszedł pod zaparkowany mitsubishi i przegryzł tajemniczo wyglądający kabel. Kabel wyglądał na typowy przewód antenowy, a uszkodzenie zupełnie nieistotne dla funkcjonowania pojazdu, niemniej - dla upewnienia się co do tej tezy, zadzwoniłem w imieniu właścicielki samochodu do serwisu Auto GT z prostym pytaniem - czy jest możliwe, aby w tym konkretnym modelu kabel antenowy od radia był poprowadzony pod bagażnikiem. Pierwsza reakcja (obliczona na wydojenie klienta za wizytę) - przyjechać do serwisu. Moja kontrreakcja - a może jednak w serwisie autoryzowanym pracuje przypadkiem kompetentny elektryk, który potwierdzi na odległość moją tezę? Odpowiedź, po chwili wahania - oczywiście, proszę zostawić numer telefonu, oddzwonimy. Do dziś (16 czerwca 2015) zero telefonów. W związku z tym uprzejmie informuję, że skoro aktywność, życzliwość i chęć współpracy salonu kończy się w momencie zainkasowania pieniędzy za sprzedany samochód, ów pojazd na płatne przeglądy gwarancyjne będzie jeździł, ale na pewno nie do AUTO GT. I żeby nie było, że nie istnieją salony, które udzielają porad przez telefon - jako posiadacz samochodu innej japońskiej marki dzwoniąc do "mojego" salonu, uzyskałem bez żadnych fochów potrzebną mi informację dotyczącą typu bezpieczników. Prezesowi Adamowi Tuszyńskiemu gratuluję "kompetentnych i życzliwych" klientowi pracowników, a konkurencyjnym salonom życzę konkretnych zysków z "przechwytywanych" dzięki takiej postawie właścicieli mitsubishi.
Użytkownik sieci
13 stycznia 2018 21:09
Salon - samochody nowe
Pierwsza wizyta gwarancyjna ...
... w serwisie okazała się ostatnią, jak pamiętam to był przegląd Colta, auto oddane z problemem głośnego sprzęgła(nic nie zrobiono), oddane na ponowną poprawkę i nic w temacie ponownie nie zrobione. Bardzo dobre wrażenie tylko jak płacisz u nich, a tak to straszna kiszka, nikomu nie polecam tego serwisu, kupowania samochodów również. Szybko, profesjonalnie bez wymyślania niepotrzebnych kosztów to NIE U NICH. Zdecydowanie nie polecam! Widać po pozostałych negatywnych opiniach jak jest, szkoda, że kilka lat temu tych opinii dobrych i złych było jeszcze bardzo mało.
Użytkownik sieci
5 stycznia 2018 18:29
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
17 grudnia 2017 10:28
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki