97%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
17 kwietnia 2024 13:47
Salon - samochody nowe
Gorąco polecam to ...
... miejsce, ta wyjątkowo Pana Krzysztofa! Specjalista swojej pracy, zawsze doradzi i pomoże, świetny człowiek! Bardzo dziękujemy za pomoc!
Użytkownik sieci
8 kwietnia 2024 12:08
Salon - samochody nowe
Bardzo żałuję że ...
... można przyznać maksymalnie tylko 5 gwiazdek bo dla Serwisu AUTO-MOBIL to zdecydowanie za mało. Doświadczenie, profesjonalizm, przemiła i kompetentna obsługa (ze specjalnymi podziękowaniami dla Pana Marcina), ceny, dostępność i oczywiście jakość usług. I tak za każdym razem, już prawie od 17 lat...
Użytkownik sieci
6 kwietnia 2024 15:21
Salon - samochody nowe
Serwis godny polecenia, ...
... serwisuję samochody od 20 lat, miła obsługa , Pan Krzysztof (koordynator biura obsługi klienta)pełen profesjonalizm, umie doradzić, życzliwy i tak dalej trzymać, zawszę będę serwisować swój samochód
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2024 19:50
Salon - samochody nowe
Po raz kolejny ...
... skorzystałem z serwisu Hyundai. Jak zawsze mogłem liczyć na profesjonalną obsługę ze strony Pana Krzysztofa. Szczerze polecam usługi Auto-Mobil
Użytkownik sieci
1 kwietnia 2024 20:45
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 marca 2024 07:59
Salon - samochody nowe
Polecam , w ...
... szczególności kontakt z Panem Krzysztofem 😀
Użytkownik sieci
28 marca 2024 20:45
Salon - samochody nowe
Salon godny polecenia. ...
... Współpraca z Panem Krzysztofem P. to czysta przyjemność. Profesjonalna, kompetentna obsługa zawsze z uśmiechem. Pozdrawiam. Monika.
Użytkownik sieci
28 marca 2024 17:40
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 marca 2024 14:45
Salon - samochody nowe
Chciałbym podziękować całemu ...
... zespołowi serwisowemu począwszy od Doradcy Klienta Serwisu Pana Przemysława Kleina. Wielkie brawa za profesjonalizm i kulturę. Dwa razy do roku dokonuję w Auto-Mobil Wejherowo serwisu swojego samochodu Dodge Challenger pokonując 50 km tylko i wyłącznie ze względu na profesjonalizm obsługi oraz usługi technicznej. Bardzo dziękuję. Z wyrazami szacunku Krzysztof S.
Użytkownik sieci
28 marca 2024 09:25
Salon - samochody nowe
Profesjonalna i szybka ...
... obsługa. Polecam Auto-Mobil Wejherowo. Bardzo dziękuję Panie Przemysławie.
Użytkownik sieci
28 marca 2024 05:26
Salon - samochody nowe
Szczerze polecam serwis w Wejherowie
Użytkownik sieci
25 marca 2024 14:41
Salon - samochody nowe
Polecam serwis i kompetentnego doradcę Pana Krzysztofa !
Użytkownik sieci
25 marca 2024 14:19
Salon - samochody nowe
Serwis poprostu na piątkę.
Użytkownik sieci
25 marca 2024 14:15
Salon - samochody nowe
Polecam
Użytkownik sieci
25 marca 2024 14:02
Salon - samochody nowe
Super serwis
Użytkownik sieci
22 marca 2024 14:10
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 marca 2024 13:32
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa na ...
... wysokim poziomie. Panowie z serwisu to fachowcy, którzy znają się na swojej pracy. Byłem w kilku serwisach Hyundai, ten w Wejherowie jest najlepszy. Polecam ten serwis!
Użytkownik sieci
20 marca 2024 19:28
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 marca 2024 18:36
Salon - samochody nowe
Dla kontekstu załączam ...
... odpowiedź z salonu Panie Pawle. Na taką, jak Pańska opinia, reagujemy bezzwłocznie, ponieważ każda sytuacja, w której nasz Klient odczuwa dyskomfort, jest dla nas kwestią priorytetową. Zechce Pan łaskawie zapoznać się z naszymi ustaleniami. Prezentujemy "suche" fakty: - Przyjechał Pan do naszej firmy w dniu dzisiejszym,aby odebrać auto. - Nigdy, żaden pracownik serwisu nie był "oddelegowany" do obsługi szlabanów. - Usiłował Pan zaparkować na parkingu pracowniczym, pomimo wyeksponowanego znaku zakazu wjazdu. - Po zwróceniu uwagi przez naszego pracownika, który jest także odpowiedzialny za parkowanie na terenie firmy, postanowił Pan zaparkować na "kopercie", tj. miejscu przeznaczonym wyłącznie dla pojazdów elektrycznych. - Pracownik wskazał Panu miejsca parkingowe, odległe o około 40 m, przeznaczone dla naszych Klientów, które zresztą było bliżej wejścia do budynku,z którego Pan skorzystał. - Wyraził Pan swoje oburzenie, zachowaniem naszego pracownika, który prawidłowo wykonał swoją pracę, zgodnie z zasadami, które obowiązują w naszej firmie. - Opublikował Pan negatywną opinię (bardzo zawiłą w swojej treści), która rzeczywiście zawiera w sobie elementy prawdy... Dodam tylko, że pracownik posiadał identyfikator z imieniem i nazwiskiem oraz jest łysy. Bezpodstawnie oskarżył Pan o wysoce niekulturalne zachowanie innego pracownika rzeczywiście siwego, rzeczywiście Krzysztofa, który z opisaną sytuacja nie miał nic wspólnego… W tej sytuacji w pełni podzielamy Pana zniesmaczenie i cieszy nas fakt, że znalazł Pan godną siebie i miłą obsługę w innych serwisach… Dobrze rozpoczynając tą dysputę, zacznijmy od przypomnienia czym różni się fakt od opinii. Myślę, że nikomu nie zaszkodzi trochę elementarnej wiedzy z języka polskiego. Według definicji z słownika PWN fakt „to, co zaszło lub zachodzi w rzeczywistości”, natomiast opinia jest to „przekonanie o czymś, pogląd na jakąś sprawę” Występuje też jeszcze jedno określenie fakt prasowy, medialny „informacja rozpowszechniana w prasie lub mediach elektronicznych, niezgodna z prawdą, ale mająca wpływ na opinię publiczną” ,którym państwo się tak właściwie posługują. Po miłym przywitaniu już w drugim zdaniu występuje epitet „łaskawie”, Który już w tym miejscu pokazuje lekceważące podejście do mojej osoby (myślę, że z chęcią bym wysłuchał). I tu płynnie przechodzimy do faktów Państwa posłużę się adnotacjami do poszczególnych punktów: Ad1. Wszystko się zgadza. Ad2. W swojej opinii użyłem określenia prawdopodobnie, dziękuje za wyjaśnienie. Ad3. Po zauważeniu znaku zatrzymałem się przed nim, powiem więcej nawet przed kopertą. Ad4. Uwagi Państwa pracownika owszem odbyły się, lecz bez powiedzenia dzień dobry i w bardzo nie życzliwym tonie „Czego tu szukam?”. Idąc dalej zanim rzekomy Pan pojawił się zdążyłem nawet wrzucić wsteczny bieg i dopiero zaczął się bulwersować za zamkniętą szybą. Ad5. Tak tu mogę się zgodzić wskazał, dalej z wyrzutem jakbym był na tym parkingu codziennie. Ad6. Tutaj już występują elementy opinii cytując „elementy prawdy…” z trzema kropkami nacheowane emocjonalnie. Mają Państwo nagrania z parkingu. Ja osobiście nie mam nic do ukrycia, na rzekomej kopercie nawet nie zdążyłem stanąć. Co do zawiłości treści posługuje się zdaniami złożonymi, a sytuacja jest raczej dość rozbudowana. Ad7. Jedyne co już napisałem wcześniej, jeszcze raz przepraszam Pana Krzysztofa pomyliłem w nerwach osoby. W czasie jazdy ciężko dojrzeć plakietkę pracownika. Ad8. Kolejny przytyk co do mojej osoby, obsługa godna mnie. Wymagam minimum kultury osobistej i powiedzenia „Dzień Dobry, tutaj nie można parkować mam dla Pana inne miejsce”. A nie czego tu szukam. Ale muszę się zgodzić w innych salonach jestem witany kawą w filiżance to jednak dużo milsze doświadczenia. Kończąc myślę, że nie jestem tutaj od moralizowania dlatego skieruje sprawę do centrali i to nie w kwestii prozaicznego szlabanu, a sposobu odpisywania negatywne opinie nie tylko moje. A jednak dwie osoby uznały moją opinie za przydatną. Konstruktywna krytyka rozwija.
Użytkownik sieci
20 marca 2024 13:41
Salon - samochody nowe
Nigdy więcej tego ...
... salonu! Pan kierownik się nadaje do tarcia chrzanu. Nie polecam ,fatalna obsługa....