97%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
20 marca 2024 19:28
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 marca 2024 18:36
Salon - samochody nowe
Dla kontekstu załączam ...
... odpowiedź z salonu Panie Pawle. Na taką, jak Pańska opinia, reagujemy bezzwłocznie, ponieważ każda sytuacja, w której nasz Klient odczuwa dyskomfort, jest dla nas kwestią priorytetową. Zechce Pan łaskawie zapoznać się z naszymi ustaleniami. Prezentujemy "suche" fakty: - Przyjechał Pan do naszej firmy w dniu dzisiejszym,aby odebrać auto. - Nigdy, żaden pracownik serwisu nie był "oddelegowany" do obsługi szlabanów. - Usiłował Pan zaparkować na parkingu pracowniczym, pomimo wyeksponowanego znaku zakazu wjazdu. - Po zwróceniu uwagi przez naszego pracownika, który jest także odpowiedzialny za parkowanie na terenie firmy, postanowił Pan zaparkować na "kopercie", tj. miejscu przeznaczonym wyłącznie dla pojazdów elektrycznych. - Pracownik wskazał Panu miejsca parkingowe, odległe o około 40 m, przeznaczone dla naszych Klientów, które zresztą było bliżej wejścia do budynku,z którego Pan skorzystał. - Wyraził Pan swoje oburzenie, zachowaniem naszego pracownika, który prawidłowo wykonał swoją pracę, zgodnie z zasadami, które obowiązują w naszej firmie. - Opublikował Pan negatywną opinię (bardzo zawiłą w swojej treści), która rzeczywiście zawiera w sobie elementy prawdy... Dodam tylko, że pracownik posiadał identyfikator z imieniem i nazwiskiem oraz jest łysy. Bezpodstawnie oskarżył Pan o wysoce niekulturalne zachowanie innego pracownika rzeczywiście siwego, rzeczywiście Krzysztofa, który z opisaną sytuacja nie miał nic wspólnego… W tej sytuacji w pełni podzielamy Pana zniesmaczenie i cieszy nas fakt, że znalazł Pan godną siebie i miłą obsługę w innych serwisach… Dobrze rozpoczynając tą dysputę, zacznijmy od przypomnienia czym różni się fakt od opinii. Myślę, że nikomu nie zaszkodzi trochę elementarnej wiedzy z języka polskiego. Według definicji z słownika PWN fakt „to, co zaszło lub zachodzi w rzeczywistości”, natomiast opinia jest to „przekonanie o czymś, pogląd na jakąś sprawę” Występuje też jeszcze jedno określenie fakt prasowy, medialny „informacja rozpowszechniana w prasie lub mediach elektronicznych, niezgodna z prawdą, ale mająca wpływ na opinię publiczną” ,którym państwo się tak właściwie posługują. Po miłym przywitaniu już w drugim zdaniu występuje epitet „łaskawie”, Który już w tym miejscu pokazuje lekceważące podejście do mojej osoby (myślę, że z chęcią bym wysłuchał). I tu płynnie przechodzimy do faktów Państwa posłużę się adnotacjami do poszczególnych punktów: Ad1. Wszystko się zgadza. Ad2. W swojej opinii użyłem określenia prawdopodobnie, dziękuje za wyjaśnienie. Ad3. Po zauważeniu znaku zatrzymałem się przed nim, powiem więcej nawet przed kopertą. Ad4. Uwagi Państwa pracownika owszem odbyły się, lecz bez powiedzenia dzień dobry i w bardzo nie życzliwym tonie „Czego tu szukam?”. Idąc dalej zanim rzekomy Pan pojawił się zdążyłem nawet wrzucić wsteczny bieg i dopiero zaczął się bulwersować za zamkniętą szybą. Ad5. Tak tu mogę się zgodzić wskazał, dalej z wyrzutem jakbym był na tym parkingu codziennie. Ad6. Tutaj już występują elementy opinii cytując „elementy prawdy…” z trzema kropkami nacheowane emocjonalnie. Mają Państwo nagrania z parkingu. Ja osobiście nie mam nic do ukrycia, na rzekomej kopercie nawet nie zdążyłem stanąć. Co do zawiłości treści posługuje się zdaniami złożonymi, a sytuacja jest raczej dość rozbudowana. Ad7. Jedyne co już napisałem wcześniej, jeszcze raz przepraszam Pana Krzysztofa pomyliłem w nerwach osoby. W czasie jazdy ciężko dojrzeć plakietkę pracownika. Ad8. Kolejny przytyk co do mojej osoby, obsługa godna mnie. Wymagam minimum kultury osobistej i powiedzenia „Dzień Dobry, tutaj nie można parkować mam dla Pana inne miejsce”. A nie czego tu szukam. Ale muszę się zgodzić w innych salonach jestem witany kawą w filiżance to jednak dużo milsze doświadczenia. Kończąc myślę, że nie jestem tutaj od moralizowania dlatego skieruje sprawę do centrali i to nie w kwestii prozaicznego szlabanu, a sposobu odpisywania negatywne opinie nie tylko moje. A jednak dwie osoby uznały moją opinie za przydatną. Konstruktywna krytyka rozwija.
Użytkownik sieci
20 marca 2024 13:41
Salon - samochody nowe
Nigdy więcej tego ...
... salonu! Pan kierownik się nadaje do tarcia chrzanu. Nie polecam ,fatalna obsługa....
Użytkownik sieci
7 marca 2024 08:25
Salon - samochody nowe
Naciągacze, jakiś tydzień ...
... wcześniej zadzwoniłem zapytać się czy jest możliwość dopisać do komputera zamontowane używane radio w moim samochodzie Fiat 500 z 2019 roku " tak proszę przyjechać na 17.30 06.03.24r" . Zgłosiłem się na umówiony termin, auto zabrano na serwis a po 10 min sprawa załatwiona to znaczy skasowali mnie 250 zł i poinformowali że tego nie da się zrobić ponieważ radio jest używane z innego auta a oni mogą to dopisać tylko wtedy jeżeli byłoby to nowe radio. Strata czasu i pieniędzy. Nie polecam!!!
Użytkownik sieci
31 października 2023 15:18
Salon - samochody nowe
Zostałem oszukany po ...
... prostu. Auto miało być sprawdzone po wypadku. Zajęło to dwa razy tyle ile było zapowiedziane, koniec końców koszt 2 razy większy, a kiedy pojechałem na przegląd to spod maski się dymiło. Wróciłem do warsztatu, Panowie twierdzą, że tylko brudny silnik, zapewniają, że nic nie przecieka. Wyczyścili w 5 min i do widzenia. Zajeżdżam ponownie na przegląd, dymi znowu. Ewidentnie coś przecieka. Poza tym blacharka tak zrobiona, że auto wydaje non stop odgłosy jak rozpadający się statek kosmiczny. Do tego Pan sobie do mnie na ,,ty" mówi od tak, wali od niego alkoholem , bluzga non stop i jak zadzwoniłem to do mnie przeklina.
Użytkownik sieci
28 września 2023 15:06
Salon - samochody nowe
Nie polecam oddawać u nich auta do naprawy.
Użytkownik sieci
9 września 2023 10:12
Salon - samochody nowe
Odradzam. W styczniu ...
... przyjęli samochód do naprawy. Po dwóch miesiącach wystawili rachunek na kwotę 13900 zł bez wcześniejszych uzgodnień.Z bólem serca rachunek zapłaciliśmy. Auto po przejechaniu 25 km stanęło i do dziś( wrzesień) stoi, a pseudomechanicy pracujący w tym miejscu nie potrafią powiedzieć co się stało, ale wiedzą, że to jeszcze może kosztować 30 000 zł.Przyprowadzilam więc,mechanika z innego serwisu, aby jak fachowiec z fachowcem porozmawiał o co chodzi. Okazuje się, że nie potrafią odpowiedzieć na podstawowe pytania dotyczące diagnostyki auta, a wycena napraw jest wyssana z palca.Niestety, ciężko uwierzyć, że to Autoryzowany Serwis, pojęcia nie mają o naprawie aut. Poza tym, zero kontaktu z klientem w czasie gdy auto u nich jest. Nikt nie dzwoni, nie informuje na bieżąco co się dzieje z samochodem. Gdy ja dzwoniłam, to dostawałam odpowiedz, że „kierownik oddzwoni”, ale nigdy nie oddzwonił. Jak chcecie mieć zszargane nerwy i pustą kieszeń zapraszam do Automobil Wejherowo Odpowiedz:TAK ,dotyczy to Waszego serwisu,więc proszę nie brnąć dalej w kłamstwa.
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2023 19:38
Salon - samochody nowe
Nie są profesjonalni
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2023 21:44
Salon - samochody nowe
Strasznie zaniżane ceny odkupu samochodów używanych
Użytkownik sieci
26 czerwca 2023 16:37
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisu gwarancyjnego ...
... niekompetentna, ściągnięto mnie do Wejherowa tylko po to , żebym dowiedział się, że nie mogą z moim problemem nic zrobić, o tym mogli mnie poinformować podczas rozmowy telefonicznej, tragedia, nie polecam a wręcz odradzam😡🤕
Użytkownik sieci
7 kwietnia 2023 11:27
Salon - samochody nowe
Brak szacunku, brak ...
... profesjonalizmu - a finalnie brak samochodu do obejrzenia, pomimo telefonicznych zapewnień działu samochodów używanych reprezentowanego przez pana K. Omijać, nie odwiedzać. A że niestety nie mogę odpowiedzieć na odpowiedź Auto-Mobil, dodaję tutaj takową. W wersji salonu zgadza się tylko jedno: że wspomniana Alfa Romeo znajdowała się w drugim punkcie, w Gdyni. Ogłoszenie mówiło o Wejherowie, wspomniany pan K. zanim zapewnił, że oddzwoni potwierdził, że Alfa stoi w Wejherowie. Finał znamy, wersja w odpowiedzi najwyraźniej bazuje na tłumaczeniach wspomnianego pracownika - a co zrozumiałe, raczej nie przyzna się do błędu, skoro nie zrobił tego od razu po naszym przyjeździe. Miejsca tego typu są silne swoim zespołem - i rzeczywiście reszta spotkanych przez nas osób była uprzejma i pomocna. Więc jeśli jest tak cudownie, jak salon to przedstawia - moja jedna niepochlebna opinia nie powinna wpłynąć na postrzeganie tego miejsca. Ja nie wrócę, i jeśli ktoś spyta mnie o poradę - taka będzie moja odpowiedź. Z całym szacunkiem - cytując odpowiedź, proste przeprosiny z reguły najlepiej czyszczą sytuacje tego typu. Tu najwyraźniej wiara w wersję pracownika jest tą jedyną - co w pewien sposób szanuję, jako przełożony w swoim życiu zawodowym. Ale implikuje to właśnie takie sytuacje.
Użytkownik sieci
27 marca 2023 14:50
Salon - samochody nowe
Ostatnia wizyta przed ...
... godziną 17, ciemno, głucho, kolejka do wydań z serwisu i wszyscy w ciemności, jeden pan z obsługi... nic nie załatwiłem tego dnia bo nie było z kim/u kogo. Doprecyzowanie: Były zgaszone światła w większości obiektu, była kolejka w dziale serwisu, było za mało osób do obsługi, nie wiedziałem, że należy umawiać chęć/potrzebę umówienia się do serwisu przed osobistą próbą umówienia wizyty (przeglądu) na miejscu i zamówienia jak w moim przypadku nowych dywaników, aby na w.w. przegląd były już na miejscu - np: będąc przejazdem.. Wynika z tego, że nie należy przyjeżdżać do firmy Auto-Mobil bez wcześniejszej rezerwacji wizyty ponieważ nie będzie się obsłużonym. W serwisie w Gdyni nie było takich problemów.
Użytkownik sieci
22 lutego 2023 19:16
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu... ...
... ze względu na to, że pracownik ds. likwidacji szkód za wszelką cenę wmawia swoim klientom, że u nich auto jest bezgotówkowo a w pozostałych firmach klienci mają rzekomo płacić za wynajem pojazdu zastępczego że swoich pieniędzy w przypadku szkód z Oc sprawcy! Ps. Tak się składa że w naszej firmie także zapewniamy pojazdy zastępcze poszkodowanym bezgotówkowo a klienci nam nie muszą niczego dopłacać nawet jeżeli ubezpieczyciel nie uzna całej kwoty za wynajem!
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2022 19:38
Salon - samochody nowe
Kable od rezystora ...
... klimatyzacji fiat Ducato. Czy tak w serwisie na naprawie gwarancyjnej powinny być połączone? Trochę słabe wykonanie jak na serwisie
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2022 10:55
Salon - samochody nowe
Katastrofa. Umówiliśmy się ...
... na obejrzenie używanego samochodu a sprzedawca nawet nie raczył zapoznać się z samochodem. Nic o nim nie umiał powiedzieć. Nic wytłumaczyć. Nawet dokumenty nie wiedział gdzie i co. Przejście do klienta poniżej krytyki. Drodzy Państwo nie tak się sprzedaje. Na pewno tam nie wrócę ani po używany ani tym bardziej po nowy samochód.
Użytkownik sieci
17 stycznia 2022 11:36
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 września 2021 12:06
Salon - samochody nowe
Przyjechałem na przegląd ...
... gwarancyjny Hyundai, po przeglądzie (przed zapłatą) dowiedziałem się że jest to przegląd po gwarancyjny, ponieważ gwarancja skończyła się 10dni temu i mimo że producent dopuszcza różnice miesiąca czasu to za wymianę części gwarancyjnych muszę zapłacić z własnej kieszeni. Natomiast z informacji telefonicznej od Pana Łukasza, dowiedziałem się że o wszystkich usterkach mam powiadomić na przeglądzie (a usterki były już widoczne kilka miesięcy wcześniej)
Użytkownik sieci
28 lipca 2021 18:05
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 maja 2021 10:00
Salon - samochody nowe
Tragiczna obsługa sprzedawcy ...
... tzn Pana Roberta - nie polecam!!! Z tego powodu tez wybraliśmy zakup w innym salonie.
Użytkownik sieci
16 maja 2021 19:23
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka