89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
4 lutego 2025 13:50
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 stycznia 2025 07:36
Salon - samochody nowe
Dupy nie urywa...😭
Użytkownik sieci
18 grudnia 2024 08:57
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 września 2024 13:36
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2024 23:46
Salon - samochody nowe
W czasie wakacyjnej ...
... podróży moim Ioniq 5, pojawil sie problem z chlodzeniem bateri i bylem zmuszony do sholowania mojego samochodu do najbliższego serwisu zgodnie z życzeniem firmy ubezpieczeniowej. Samochod dotarl do Auto-Res Rzeszów w czwartek rano 08.08. Zadzwiniłem w czwartek rano i poprosiłem o szybką diagnozę błedu ze względu na ograniczny czas pobytu. 20.08 miałem zamówiony powrotny bilet na prom, wiedząc o długim weekendzie oraz czasem na ściągnięcie ewentualnych częsci zamiennych. Niestety osoba do której trafił mój samochód zupełnie zignorawała moje prośby o przyspieszenie diagnozy. Dwukrotnie otrzymałem informację, ze jeśli mi nie pasuje to mogę sobie zabrać samochód do innego serwisu. Taka wypowiedż pracownika serwisu jest dla mnie skandalem. Zaznaczam, że to nie był mój wybór tylko konieczność ze względu na awarię. Pierwsza diagnozę dostałem we wtorek 13.08 po moich kolejnych interwencjach, ze winna awari jest pompka chlodzenia cieczy bateri i że moga ja zamówic 14.08 i ze względu na wolnu czwartek zamówienie dotrze do nich w piątek 16.08. 16.08 zadzwonil do mnie pracownik serwisu z informacją, że samochód jest naprawiony i gotowy do odbioru. Pojechałem po odbiór samochodu z nadzieja, że wszystko jest ok i moge dalej kontynuować moja podróż. Nistety po uruchomieniu samochodu zapaliły się te same błedy. Diagnoza była nietrafiona i samochód nie nadawał się do dalszej jazdy. Wróciłem do pracownika serwisu z informacja, ze samochód nie jest naprawiony. W odpowiedzi otrzymałem zapytanie od tegoż czy zabieram sobie samochód. Nie do wiary. Gość z serwisu pyta się mnie czy ja zabieram nienaprawiony samochód. Samochód oczywiście zostawiłem, nie miałem możliwości zholowania go do innego kraju. Gośc do mnie nie zadzwonił w piątek jak obiecał. W poniedziałek dzień przed wyjazdem postanowiłem pojechać do serwisu. O 13 otrzymalem samochód, który jak się okazało był częściowo naprawiony, na tyle żebym mógł kontynuować jazdę. Inny błąd który się pojawił i był zapisany nie był nawet zdiagozowany. Nie do zaakceptownia jest fakt, ze w przypadku nagłej awari serwis "olewa" klienta zasłaniajc się urlopami pracowników i reagując w ostatnim możliwym dla nich terminie za który nie ponoszą finansowych kar. Puszczając strzałki na telefon w ostanią minute pracy, zeby mieć podkładkę, ze się kontaktowali w umówionym terminie. Nie polecam tego serwisu dla osób które mogą wybrać. Reklamacja zostanie również wysłana do firmy Hyundai. Straciłem przez ignorancję i arogancję serwisu częsc wakacji. Mam równiez nadzieję, że zostaną zmienione priorytety i osoby które potrzebują natychmiastowej pomocy ją otrzymają szybko a nie w terminach dogodnych dla serwisu.
Użytkownik sieci
15 lipca 2024 10:28
Salon - samochody nowe
2 lipca robilem ...
... przegląd w serwisie. Pan z (łysa ) głową na serwisie wspaniały facet. Przyszedł pomógł, przy wymianie tarcz oleju i innych przychodził pytał o wszystko, załatwił wszystko na 200 procent z uśmiechem na twarzy. Po wizycie umówił na wymianę radaru w aucie. Dziś obsługiwany przez jakieś wysokiego pana z pretensjami do całego świata. Niemiły, nie potrafił klarownie mi nic wytłumaczyć o co pytałem. Nie podal żadnych kosztów naprawy ani co najlepiej zrobić w danej sytuacji. O nic nie pytał ani nie chciał rozmawiać. Współczuję takich pracowników szkoda, że po prawej na serwisie jest regulamin. Ogromne rozczarowanie bo robiłem kilka razy przegląd i wszystko było ok do dziś.
Użytkownik sieci
11 lipca 2024 08:45
Salon - samochody nowe
Część którą zakupiłem ...
... u handlowca Pana Mariusza przyszła uszkodzona. Paczka była cała nie nosiła śladów uszkodzeń poza tym była fatalnie zabezpieczona w środku wszystko leżało na kupie. Niestety nie zareklamował mi uszkodzonej części. Poniżej widać opakowanie w którym część została do nas wysłana jak widać opakowanie jest po taniej części i słabej jakościowo części zamiennej, to bardzo mnie zdziwiło ponieważ autoryzowany serwis nie powinien montować części o takiej jakości w samochodach swoich klientów.
Użytkownik sieci
7 czerwca 2024 22:36
Salon - samochody nowe
Najlepiej omijać to ...
... miejsce ale niestety ze względu na to że Auto-Res Hyundai to jedyny autoryzowany salon-serwis w regionie, porażka, obsługa klienta na poziomie przedpotopowymi, serdecznie polecam omijać to miejsce kto tylko może.. Hyundai ok tylko nie w Rzeszowie..
Użytkownik sieci
5 czerwca 2024 15:28
Salon - samochody nowe
Mało lub wogole nie profesjonalny serwis.
Użytkownik sieci
17 marca 2024 14:43
Salon - samochody nowe
Przyjechałem na gwarancję ...
... i30 stwierdzili że przy przebiegu 35000km świece padły a żywotność mają 70000km. Powiedzieli że to norma, wyjechałem z salonu auto po tygodniu znowu ten sam problem. Nie mam czasu jeździć 70km do salonu co tydzień bo nie pracują tam kompetentni ludzie. Ps. Pan z serwisu przy moim pytaniu co jeśli to nie będą świece powiedział że trudno będzie musiał i tak Pan płacić.
Użytkownik sieci
2 marca 2024 17:27
Salon - samochody nowe
U mnie był ...
... robiony tył, a mianowicie; tylny zderzak do wymiany i tylna klapa do wymiany, przy odbiorze auta stwierdzono źle spasowane tylne lampy ze zderzakiem, a mianowicie były dosyć duże szczeliny między tymi elementami (podejrzewam, że są to tanie zamienniki, a nie oryginalne jakie wypadało by zamontować w autoryzowanej stacji) źle spasowany tylny zderzak z tylnymi błotnikami (na łączeniu zderzaka z błotnikami różnią się odległość tych dwóch elementów) przy jednej z lamp na tylnym błotniku jest widoczny podkład, wygląda na przetarcie po polerowaniu. Jedno ze świateł odnlaskowych znajdujących się w tylnym zderzaku odstaje, a wygląda to tak jakby było nie zamontowane we właściwym miejscu. A deserek tego, to nie działające podświetlenie tablicy rejestracyjnej ( auto po świeżym przeglądzie na stacji diagnostycznej ). Auto zostało na serwisie do poprawy, a ja musiałam wracać busem do domu. Byłam bardzo rozczarowana, ponieważ byłam przekonana,,że skoro zostawiam auto w autoryzowanym serwisie wszystko będzie zrobione na najwyższym poziomie. Auto zostało odebrane po poprawkach.
Użytkownik sieci
13 lutego 2024 14:47
Salon - samochody nowe
Dałem swój Jeep ...
... Grand Cherokee do napraw z OC sprawcy, mieli wymienić części oryginałne zamiast ugiętych "uszkodzonych" po zderzeniu. Jeśli chodzi o cześci zamienne, pomimo zapewnienia oryginalnych części, elementy plastiku pod wpływem UV wypławiały w ciagu dwóch lat, natomiast oryginał, który tylko był ugięty zachował swój naturalny odcień w porównaniu do wymianionego elementu. Uważam, że klienci tego serwisu nie zdają sprawy o takich "podmiankach". A w aucie zamontowane macierzyste elementy plastikowe w kolorze czarnym, są bardziej czarne niż ten "nowy" dwuletni tylny zderzak :) P.S. Mnie nie interesuję kosztorys i co Ubezpieczyciel zaakceptował. Napisałem fakt wykonania naprawy i zastosowanie plastików w gorszej jakości niż te oryginalne, które zostawiłem. Auto sprzedane, kontakt z serwisem nie jest potrzebny, opinia nie jest do dyskusji tylko do informacji. Jak sie poprawiło to gratuluję jak ktoś to przeczyta a bedzie miał podobną sytuację to proponuję nie odpuszczać.
Użytkownik sieci
13 lutego 2024 12:32
Salon - samochody nowe
Moje doświadczenia z ...
... Auto-Res szczególności jeśli chodzi o serwis to totalna porażka. Posiadam Tucsona zakupionego w maju 2020r. od czerwca 2023 r samochód stoi na serwisie i nie potrafią go naprawić, co zostanie naprawiona część wymieniona to po przejechaniu kilku kilometrów znowu samochód wraca na serwis bo coś innego się popsuło. Jeśli chodzi o tłumaczenie serwisu to narzekają na logistykę. Serwis porażka i przestrzegam innych użytkowników przed Auto - Res w Rzeszowie.
Użytkownik sieci
4 grudnia 2023 10:39
Salon - samochody nowe
4.12.2023 10:30 thx ...
... to lack of snow cleaning zero free parking for clients and when managing to come to salon girl at "consultation" prefers to pick up calls instead present clients....very poor organisation.
Użytkownik sieci
27 listopada 2023 08:40
Salon - samochody nowe
Dwa razy odwiedziłem ...
... serwis w tym miejscu i pożałowałem jakos obsługi to jakiś żart...
Użytkownik sieci
21 października 2023 14:03
Salon - samochody nowe
A ja dam ...
... jedną gwiazdkę ponieważ jest sobota dzwonię przez godzinę, salon otwarty do 14 i słyszę w słuchawce oddzwonimy. Nikt nie odbiera niezależnie na jaki dział dzwoniłem.... 😐
Użytkownik sieci
19 października 2023 16:25
Salon - samochody nowe
Umówiłem się do ...
... auto res w celu wymiany oleju i usunięcia paru usterek w tym strzelające przeguby. Przez telefon podałem wszelkie inne usterki. Zajechalem na miejsce i Pan kompletnie nie wie po co przyjechałem, niestety zapomniałem o szumiących rolkach od pasków(słychać je jak byk). Panowie 3h zmieniali olej, a po tych 3 h stwierdzili że trzeba zamówić przeguby. Oczywiście szumiących rolek szanowni specjaliści nie usłyszeli. Do tego wszystkiego albo jie dokręcili blaszanej osłony pod silnikiem. Dziś mija 3 tyg od zdiagnozowania usterki i mimo moich telefonów nikt dalej nie zadzwonił umówić mnie na termin. Samochód roczny pracuje jak stary polonez. Nie dość że przeguby strzelają to osłona pod silnikiem rzegocze. A dodzwonić się graniczy z cudem.
Użytkownik sieci
15 października 2023 13:25
Salon - samochody nowe
Serwis poniżej krytyki
Użytkownik sieci
10 października 2023 12:38
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 października 2023 22:40
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki