89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
10 października 2023 12:38
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 października 2023 14:00
Salon - samochody nowe
Bardzo profesjonalna obsługa ...
... i wsparcie na każdym etapie kupna samochodu. Szybki i sprawny kontakt a także bardzo miła atmosfera.
Użytkownik sieci
5 października 2023 22:40
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
2 października 2023 20:55
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 września 2023 19:43
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 września 2023 16:26
Salon - samochody nowe
Najlepszy dealer marki Hyundai w Polsce!
Użytkownik sieci
26 września 2023 16:47
Salon - samochody nowe
Bardzo jestem z ...
... tego warsztatu zadowolona. Pełny profesjonalizm i bardzo miła obsługa.
Użytkownik sieci
25 września 2023 22:12
Salon - samochody nowe
Profesjonalnie, fachowo, uczciwie ...
... i konkretnie. Godny zaufania salon oraz serwis samochodowy, dotrzymują ustalonych terminów
Użytkownik sieci
23 września 2023 14:37
Salon - samochody nowe
To co wyróżnia ...
... Auto Res to rzetelne i nienachalne doradztwo. Obsługa miła i pomocna w sprawach lasingowych przy wyborze floty do firmy. Polecam!
Użytkownik sieci
19 września 2023 17:45
Salon - samochody nowe
Świetny kontakt z ...
... obsługą salonu samochodowego. Bardzo miła i profesjonalna obsługa klienta, oby udało im się ten wysoki poziom utrzymać na lata.
Użytkownik sieci
17 września 2023 17:43
Salon - samochody nowe
Bardzo dobry salon ...
... samochodowy dla osób, które szukają auta w leasing. Profesjonalne podejście do sprzedaży, poprawny kontakt.
Użytkownik sieci
17 września 2023 17:03
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa, bardzo ...
... dobrze zorganizowana. Podoba mi się szeroki wybór samochodów, nowych i bardzo ładnych 👍.
Użytkownik sieci
15 września 2023 17:42
Salon - samochody nowe
Szybka i sprawna obsługa.
Użytkownik sieci
14 września 2023 14:02
Salon - samochody nowe
Profesjonalne podejście do ...
... klienta, miła obsługa i można wypić dobrą kawę czekając na odbiór auta z serwisu.
Użytkownik sieci
13 września 2023 10:20
Salon - samochody nowe
Edycja: w dniu ...
... 12.09.2023 PO RAZ 3 wystąpiła ta sama usterka! Tym razem udało się przejechać około 35 km. Auto było serwisowane dwukrotnie przez Państwa specjalistów, ostatnia naprawa była około 2 tygodnie temu, ojciec bal się jeździć w dalsze trasy po poprzednich "naprawach" jednak wczoraj był zmuszony i szczęściem w nieszczęściu auto odmówiło posłuszeństwa tym razem 2 km przed wjzazdem na autostradę. Ze względu na późną porę odbiorca auta nie mógł przekazać go do Państwa serwisu, auto trafi zapewne dziś i co dalej? Naprawdę proszę o interwencję i sprawdzenie kompetencji pracowników, bo w warsztacie dzieje sie chyba cos niedorzecznego. Kolejny raz jestemy narażeni na koszty(jakoś do celu podróży ojciec musiał dojechac), zmianę planow, strate czasu, zdrowia psychicznego i faktu, że auto od miesiąca jest praktycznie wyjęte z użytku. Po 3,5 roku bezawaryjnego używania auta, ojca spotkała pierwsza usterka, akurat sytuacja miała miejsce na autostradzie, zgłoszono wszystko do Hyundai Assistance, laweta szybko przyjechała. Sytuacja działa się w dzien wolny od pracy (15.08), a więc auto trafiło do ASO w kolejnym dniu. Ojciec zadzwnil do serwisu, przedstawił po krotce co się w aucie popsuło -twardniejący pedał sprzęgła, w odpowiedzi dostał informacje, że auto najpewniej będzie sprawdzane w dniu 05.09. Po kolejnym telefonie z prośbą o szybsze chociażby postawienie diagnozy pan serwisant powiedział, że wstępnie auto było sprawdzane i nic nie wskazuje na poważną usterkę. W kolejnym dniu był już telefon, że auto jest po naprawie i w sobotę można odebrać. Dziś auto zostało odebrane, a ojcu udało się ujechac cale 30 km, i problem, który zgłaszał we wtorek znow się pojawił, dodatkowo wystąpił problem z pedalem hamulca, dalsza jazda była niemożliwa i mało co nie doszło przez awarię do kolizji! Kolejne wzywanie lawety z Hyundai Assistance, przekazanie Pani z centrali, ze usterka z wtorku ponownie występuje, Pani oburzona stwierdziła, że taka sytuacja nie powinna miec miejsca i w nagrodę od zgloszenia zdarzenia (telefon wykonany okolo 11:30) laweta przyjechala o 14:30. Zaznaczam, że ojciec zdołał odjechać 30 km od Rzeszowa, więc niemożliwym wydaje się fakt, że przez 3 godziny w promieniu 30 km od stolicy województwa nie można było znaleźć szybciej lawety. Gdyby nie warunki gwarancji ojciec na pewno 2 raz nie przekazałby samochodu do Państwa serwisu, bo strach pomyśleć co tym razem się wydarzy..5 letnia gwarancja samochodu powinna zobowiązywać do tego, żeby auto było sprawdzane przez fachowców i naprawiane w sposób fachowy, a jak śmiem twierdzić w przypadku tego samochodu nie było zrobione nic. Podsumowując - nie do pomyślenia jest dla mnie przekazanie klientowi niesprawnego auta i narażenie go na niebezpieczeństwo a nawet i wypadek samochodowy i utratę zdrowia i zycia, utratę czasu i pieniedzy, zaangazowania dodatkowych osob do pomocy, a przede wszystkim jest to postawa okazująca całkowity brak szacunku dla drugiego człowieka. Jako przedstawiciel zawodów medycznych nie wyobrażam sobie wysłania pacjenta z utrzymującymi się niepokojącymi objawami do domu z myślą jakos to będzie i nie poniesienia za to konsekwencji...
Użytkownik sieci
12 września 2023 13:50
Salon - samochody nowe
Bardzo dobre aso w Rzeszowie.
Użytkownik sieci
6 września 2023 19:00
Salon - samochody nowe
Wjazd do salonu ...
... znajduje się odrazu za torami kolejowymi, czasem trzeba poczekać aż przejazd będzie wolny. Cztery marki są sprzedawane w salonie. Są to Fiat, Jeep, Alfa Romeo, Hundai. Z jednej strony fajnie wiele marek w jednym miejscu… Ale dla mnie osobiście wprowadza to odczucie że żadna marka nie jest wystarczająco wyeksponowana. Są też auta używane różnych marek na placu do sprzedaży przez salon.
Użytkownik sieci
6 września 2023 16:34
Salon - samochody nowe
Miła i profesjonalna ...
... obsługa, zainteresowanie klientem. Wszystkie formalności związane z zakupem auta załatwione przez pracownika, praktycznie bez naszego fizycznego udziału.
Użytkownik sieci
6 września 2023 13:49
Salon - samochody nowe
Dodzwonić się...graniczy z wygraniem w totka!
Użytkownik sieci
4 września 2023 12:57
Salon - samochody nowe
Wszystko super i ...
... nigdy się nie zawiodłem...ale.... Dodzwonić się niestety graniczy z cudem. Próbuję od tygodnia dodzwonić się na serwis Hyundai i słyszę w słuchawce:...wszystkie linie zajęte -postaramy się oddzwonić... i tak sobie czekam nadal..... A może jest jakiś numer , który działa ?