89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
17 marca 2024 14:43
Salon - samochody nowe
Przyjechałem na gwarancję ...
... i30 stwierdzili że przy przebiegu 35000km świece padły a żywotność mają 70000km. Powiedzieli że to norma, wyjechałem z salonu auto po tygodniu znowu ten sam problem. Nie mam czasu jeździć 70km do salonu co tydzień bo nie pracują tam kompetentni ludzie. Ps. Pan z serwisu przy moim pytaniu co jeśli to nie będą świece powiedział że trudno będzie musiał i tak Pan płacić.
Użytkownik sieci
2 marca 2024 17:27
Salon - samochody nowe
U mnie był ...
... robiony tył, a mianowicie; tylny zderzak do wymiany i tylna klapa do wymiany, przy odbiorze auta stwierdzono źle spasowane tylne lampy ze zderzakiem, a mianowicie były dosyć duże szczeliny między tymi elementami (podejrzewam, że są to tanie zamienniki, a nie oryginalne jakie wypadało by zamontować w autoryzowanej stacji) źle spasowany tylny zderzak z tylnymi błotnikami (na łączeniu zderzaka z błotnikami różnią się odległość tych dwóch elementów) przy jednej z lamp na tylnym błotniku jest widoczny podkład, wygląda na przetarcie po polerowaniu. Jedno ze świateł odnlaskowych znajdujących się w tylnym zderzaku odstaje, a wygląda to tak jakby było nie zamontowane we właściwym miejscu. A deserek tego, to nie działające podświetlenie tablicy rejestracyjnej ( auto po świeżym przeglądzie na stacji diagnostycznej ). Auto zostało na serwisie do poprawy, a ja musiałam wracać busem do domu. Byłam bardzo rozczarowana, ponieważ byłam przekonana,,że skoro zostawiam auto w autoryzowanym serwisie wszystko będzie zrobione na najwyższym poziomie. Auto zostało odebrane po poprawkach.
Użytkownik sieci
13 lutego 2024 14:47
Salon - samochody nowe
Dałem swój Jeep ...
... Grand Cherokee do napraw z OC sprawcy, mieli wymienić części oryginałne zamiast ugiętych "uszkodzonych" po zderzeniu. Jeśli chodzi o cześci zamienne, pomimo zapewnienia oryginalnych części, elementy plastiku pod wpływem UV wypławiały w ciagu dwóch lat, natomiast oryginał, który tylko był ugięty zachował swój naturalny odcień w porównaniu do wymianionego elementu. Uważam, że klienci tego serwisu nie zdają sprawy o takich "podmiankach". A w aucie zamontowane macierzyste elementy plastikowe w kolorze czarnym, są bardziej czarne niż ten "nowy" dwuletni tylny zderzak :) P.S. Mnie nie interesuję kosztorys i co Ubezpieczyciel zaakceptował. Napisałem fakt wykonania naprawy i zastosowanie plastików w gorszej jakości niż te oryginalne, które zostawiłem. Auto sprzedane, kontakt z serwisem nie jest potrzebny, opinia nie jest do dyskusji tylko do informacji. Jak sie poprawiło to gratuluję jak ktoś to przeczyta a bedzie miał podobną sytuację to proponuję nie odpuszczać.
Użytkownik sieci
13 lutego 2024 12:32
Salon - samochody nowe
Moje doświadczenia z ...
... Auto-Res szczególności jeśli chodzi o serwis to totalna porażka. Posiadam Tucsona zakupionego w maju 2020r. od czerwca 2023 r samochód stoi na serwisie i nie potrafią go naprawić, co zostanie naprawiona część wymieniona to po przejechaniu kilku kilometrów znowu samochód wraca na serwis bo coś innego się popsuło. Jeśli chodzi o tłumaczenie serwisu to narzekają na logistykę. Serwis porażka i przestrzegam innych użytkowników przed Auto - Res w Rzeszowie.
Użytkownik sieci
4 grudnia 2023 10:39
Salon - samochody nowe
4.12.2023 10:30 thx ...
... to lack of snow cleaning zero free parking for clients and when managing to come to salon girl at "consultation" prefers to pick up calls instead present clients....very poor organisation.
Użytkownik sieci
27 listopada 2023 08:40
Salon - samochody nowe
Dwa razy odwiedziłem ...
... serwis w tym miejscu i pożałowałem jakos obsługi to jakiś żart...
Użytkownik sieci
21 października 2023 14:03
Salon - samochody nowe
A ja dam ...
... jedną gwiazdkę ponieważ jest sobota dzwonię przez godzinę, salon otwarty do 14 i słyszę w słuchawce oddzwonimy. Nikt nie odbiera niezależnie na jaki dział dzwoniłem.... 😐
Użytkownik sieci
19 października 2023 16:25
Salon - samochody nowe
Umówiłem się do ...
... auto res w celu wymiany oleju i usunięcia paru usterek w tym strzelające przeguby. Przez telefon podałem wszelkie inne usterki. Zajechalem na miejsce i Pan kompletnie nie wie po co przyjechałem, niestety zapomniałem o szumiących rolkach od pasków(słychać je jak byk). Panowie 3h zmieniali olej, a po tych 3 h stwierdzili że trzeba zamówić przeguby. Oczywiście szumiących rolek szanowni specjaliści nie usłyszeli. Do tego wszystkiego albo jie dokręcili blaszanej osłony pod silnikiem. Dziś mija 3 tyg od zdiagnozowania usterki i mimo moich telefonów nikt dalej nie zadzwonił umówić mnie na termin. Samochód roczny pracuje jak stary polonez. Nie dość że przeguby strzelają to osłona pod silnikiem rzegocze. A dodzwonić się graniczy z cudem.
Użytkownik sieci
15 października 2023 13:25
Salon - samochody nowe
Serwis poniżej krytyki
Użytkownik sieci
10 października 2023 12:38
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 października 2023 22:40
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
13 września 2023 10:20
Salon - samochody nowe
Edycja: w dniu ...
... 12.09.2023 PO RAZ 3 wystąpiła ta sama usterka! Tym razem udało się przejechać około 35 km. Auto było serwisowane dwukrotnie przez Państwa specjalistów, ostatnia naprawa była około 2 tygodnie temu, ojciec bal się jeździć w dalsze trasy po poprzednich "naprawach" jednak wczoraj był zmuszony i szczęściem w nieszczęściu auto odmówiło posłuszeństwa tym razem 2 km przed wjzazdem na autostradę. Ze względu na późną porę odbiorca auta nie mógł przekazać go do Państwa serwisu, auto trafi zapewne dziś i co dalej? Naprawdę proszę o interwencję i sprawdzenie kompetencji pracowników, bo w warsztacie dzieje sie chyba cos niedorzecznego. Kolejny raz jestemy narażeni na koszty(jakoś do celu podróży ojciec musiał dojechac), zmianę planow, strate czasu, zdrowia psychicznego i faktu, że auto od miesiąca jest praktycznie wyjęte z użytku. Po 3,5 roku bezawaryjnego używania auta, ojca spotkała pierwsza usterka, akurat sytuacja miała miejsce na autostradzie, zgłoszono wszystko do Hyundai Assistance, laweta szybko przyjechała. Sytuacja działa się w dzien wolny od pracy (15.08), a więc auto trafiło do ASO w kolejnym dniu. Ojciec zadzwnil do serwisu, przedstawił po krotce co się w aucie popsuło -twardniejący pedał sprzęgła, w odpowiedzi dostał informacje, że auto najpewniej będzie sprawdzane w dniu 05.09. Po kolejnym telefonie z prośbą o szybsze chociażby postawienie diagnozy pan serwisant powiedział, że wstępnie auto było sprawdzane i nic nie wskazuje na poważną usterkę. W kolejnym dniu był już telefon, że auto jest po naprawie i w sobotę można odebrać. Dziś auto zostało odebrane, a ojcu udało się ujechac cale 30 km, i problem, który zgłaszał we wtorek znow się pojawił, dodatkowo wystąpił problem z pedalem hamulca, dalsza jazda była niemożliwa i mało co nie doszło przez awarię do kolizji! Kolejne wzywanie lawety z Hyundai Assistance, przekazanie Pani z centrali, ze usterka z wtorku ponownie występuje, Pani oburzona stwierdziła, że taka sytuacja nie powinna miec miejsca i w nagrodę od zgloszenia zdarzenia (telefon wykonany okolo 11:30) laweta przyjechala o 14:30. Zaznaczam, że ojciec zdołał odjechać 30 km od Rzeszowa, więc niemożliwym wydaje się fakt, że przez 3 godziny w promieniu 30 km od stolicy województwa nie można było znaleźć szybciej lawety. Gdyby nie warunki gwarancji ojciec na pewno 2 raz nie przekazałby samochodu do Państwa serwisu, bo strach pomyśleć co tym razem się wydarzy..5 letnia gwarancja samochodu powinna zobowiązywać do tego, żeby auto było sprawdzane przez fachowców i naprawiane w sposób fachowy, a jak śmiem twierdzić w przypadku tego samochodu nie było zrobione nic. Podsumowując - nie do pomyślenia jest dla mnie przekazanie klientowi niesprawnego auta i narażenie go na niebezpieczeństwo a nawet i wypadek samochodowy i utratę zdrowia i zycia, utratę czasu i pieniedzy, zaangazowania dodatkowych osob do pomocy, a przede wszystkim jest to postawa okazująca całkowity brak szacunku dla drugiego człowieka. Jako przedstawiciel zawodów medycznych nie wyobrażam sobie wysłania pacjenta z utrzymującymi się niepokojącymi objawami do domu z myślą jakos to będzie i nie poniesienia za to konsekwencji...
Użytkownik sieci
6 września 2023 13:49
Salon - samochody nowe
Dodzwonić się...graniczy z wygraniem w totka!
Użytkownik sieci
13 lipca 2023 07:08
Salon - samochody nowe
Mam mieszane uczucia ...
... co do serwisu AUTO-RES, oddałem auto na serwis wymiana oleju itd. już przy odbiorze auta zdziwiłem się że tak naprawdę to nie ma żadnego odbioru, dostałem kluczyki i mogę odjeżdżać bez sprawdzania co było wykonywane, czy nie ma czegoś uszkodzonego?. I co się okazało w domu, że spodnia osłona silnika była przykręcona w taki sposób że każdą śrubkę byłem w stanie odkręcić palcami.....co by było gdyby się odkręciły na autostradzie? Druga sprawa dotyczy cen które są mocna wygórowane, porównywałem z innymi serwisami Hyundai w Polsce.
Użytkownik sieci
1 czerwca 2023 15:22
Salon - samochody nowe
Nie polecam korzystania ...
... z usług tutejszej stacji kontroli pojazdów. Pomimo wykonania przeglądu brak jest możliwości wystawienia pełnoprawnego duplikatu badania gdyż, diagnosta który go wykonywał jest na urlopie. Ciekawe co w przypadku gdyby diagnosta się zwolnił lub zmarł. Strata czasu i konieczność wykonania nowego badania. Brak profesjonalizmu i niemiłe podejście do klienta.
Użytkownik sieci
18 maja 2023 08:05
Salon - samochody nowe
zawiozłem auto do ...
... serwisu bo gdzie lepiej naprawia jak nie w serwisie Auto naprawili odebrałem sprzęgło od początku nie działało tak jak powinno przy zmianie biegu 2 i 5 był stukot pojechałem na gwarancję kazali mi wymienić poduszkę pod skrzynią wymieniłem nic to nie dało drugi raz pojechałem powiedzieli że auto ma 10 lat jest stare i tak ma jeździć. W końcu się zepsuło drugi raz pojechałem do miejscowego mechanika i okazało się że nie wymienili mi lozyska i łapy których koszt był 150 zł.nie dokręcili części przy skrzyni podczas wyciskania sprzęgła nie wyciskało go do końca tylko tarło cały czas niego chodziły jak w traktorze za wymianę sprzęgła i sprężyny amortyzatora zaplacilem 5500 zł.mechani który naprawiał po nich jak rozebrał to dzwonił po mnie co oni odjebali tam teraz kupiłem nowe wszystkie części koszt 3200 i robota 450zl autko chodzi jak nowe lekutko wszystko działa. Nie polecam zostawiać tam auta do naprawy dziadostwo oszustwo partactwo
Użytkownik sieci
21 kwietnia 2023 18:13
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Obrzydliwe podejście do klientów, poziom wiedzy mistrza na poziomie 0 (Wersja oryginalna) Отвратительное отношение к клиентам, уровень знаний мастера на 0
Użytkownik sieci
23 marca 2023 20:22
Salon - samochody nowe
Na dziale blacharsko ...
... lakierniczym totalne chamstwo ze strony obsługi klienta pracownicy sa nie kompetentni . Brak profesjonalizmu i kultury osobistej. Termin naprawy o wiele za długi. Kiepska jakoś wykonania usługi . Odradzam z korzystania z tego warsztatu.
Użytkownik sieci
1 lutego 2023 16:34
Salon - samochody nowe
Samochód na gwarancji ...
... 5 letniej a serwis mówi nam po 3 tatach użytkowania Hyundaia że naprawa skrzyni biegów nie podlega gwarancji (jesteśmy kierowcami którzy dbają na max o swój pojazd i pewne jest że wada nie nastąpiła z naszej winy ) . Mieliśmy robione wszystkie przeglądy przewidziane według serwisu. Totalna porażka, można przypuszczać że serwis oszukuje. Rzałujemy że nie oddaliśmy sprawy do sądu, może wówczas stała by się sprawiedliwość.
Użytkownik sieci
1 lutego 2023 02:23
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Niestety jestem zmuszony napisać prawdę taką jaka jest. Byłem tranzytem z Norwegii na Ukrainę. Miałem problem z małym akumulatorem (12 V pod maską) w samochodzie elektrycznym Hyundai Ionic, który rozładowałem wyłączając rekuperację. Wyjaśniłem serwisantom samochodowym, że wystarczy naładować mały akumulator, za co wyjaśnili mi, że muszę zrobić pełną diagnostykę instalacji elektrycznej samochodu i zapłacić ponad 400 zł. Na co odpowiedziałem, że powinni naładować auto i zdiagnozować akumulator. W rezultacie wystawili mi rachunek na 192 zł i powiedzieli, że nie mają akumulatorów na stanie, a ten w moim aucie do natychmiastowej wymiany. A teraz ciekawa część. Po przyjeździe na Ukrainę naładowałem akumulator do 💯 procent i nadal działa i nie zmieniałem go. Przepraszam, ale Marek, muszę napisać prawdę. Dzięki za zrozumienie. (Wersja oryginalna) Нажаль вимушений написати правду як є. Я їхав транзитом з Норвегії до України. У мене виникла проблема малим акумулятором (під капотом на 12 V) на електромобілі Hyundai Ionic якій я розрядив із за виключення рекуперації. Майстрам по прийому автомобіля в автосервіс я пояснив що мені необхідно просто зарядити малу акумуляторну батарею на що вони мені пояснили що треба робити повну діагностику електрообладнання автомобіля і заплатити понад 400 злотих. На що я відповів щоби вони зробили зарядку автомобіля та діагностику акумулятора. В результаті мені дали рахунок на 192 злотих і сказали що акумуляторів у них немає в наявності а цей що стоїть на моїй машині треба негайно міняти . А тепер саме цікаве. Я доїхавши в Україні зарядив акумулятор до 💯 відсотків і він до тепер їздить і я його не міняв. Вибачте але Марек я вимушений написати правду. Дякую за розуміння.