90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2017 16:49
Salon - samochody nowe
Szanowny Panie Arkadiuszu, ...
... Chciałbym sprostować w kilku zdaniach i wyjaśnić odwiedzającym stronę sytuację. Na wstępie dodam, że nie dokonał Pan do dnia dzisiejszego dopłaty w wysokości 1 100 euro za samochód, gdzie my wywiązaliśmy się ze wszystkich zobowiązań, które ustaliliśmy na drodze porozumienia- i od nas otrzymał Pan wszystko zgodnie z protokołem odbioru Zgadza się, zamówił Pan samochody 30 października 2016 roku. Na bieżąco informowaliśmy Pana o opóźnieniach w produkcji po czym ustaliliśmy, że dostanie Pan samochody z rocznika 2017 w cenie 2016 na co Pan przystał, w ramach kolejnej rekompensaty dokonaliśmy gratis montażu zestawów systemów car audio. Wyjaśniam, że odbiór samochodów miał miejsce 2.05.2017 czyli w długi weekend gdzie w Polsce firmy są zamknięte, nasza firma też tego dnia była nieczynna. Był to ukłon w Pana stronę, że samochody wydałem tego dnia przyjeżdżając w czasie urlopu do pracy. Nie przypominam sobie żeby Pan czekał 2 godziny pod bramą. Faktem jest ,że samochód przyjechał 2 osobowy- na swoje usprawiedliwienie mogę jedynie powiedzieć, że nie my zamawiamy samochodów do produkcji i. Na myśl mi nie przyszło żeby to sprawdzać- uznałem za oczywiste, że przyjedzie tradycyjna konfiguracja foteli. Mój błąd, że nie sprawdziłem co jest karygodne i niedopuszczalne. W tej sytuacji mógł Pan dokonać rezygnacji za niezgodność z zamówieniem. W związku z tym, że 02.05.17 firma nie pracowała - serwis również nie pracował. Sam podjął Pan decyzję o zmianie fotela na ławkę 2 osobową i sam chciał Pan ją zamieniać. Była propozycja z mojej strony, żeby spotkać się w innym dogodnym terminie ( samochód mógł zostać ) wówczas sami dokonalibyśmy zamian ławek. Rozbieżności między Pana wersją , a naszą jest więcej jednak jest to zapewne spowodowane nerwami i stresem. Jest nam niezmiernie przykro z tego powodu. Jednak jesteśmy tylko ludźmi i błędy są rzeczą ludzką , każdemu się przydarzają – my jednak nie uchylamy się i przyznajemy do nich, pomimo, że nie mamy wpływu na niektóre zdarzenia np. opóźnienia w produkcji. Zawsze jednak staramy się rozwiązać problem. Nie „olewamy” klientów jak to Pan nazwał. pozdrawiamy
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2017 14:11
Salon - samochody nowe
Bardzo miłe i rzetelne przedstawienie oferty.
Użytkownik sieci
29 lipca 2017 19:25
Salon - samochody nowe
Miła fachowa obsługa
Użytkownik sieci
14 lipca 2017 10:12
Salon - samochody nowe
Polecam
Użytkownik sieci
23 czerwca 2017 11:15
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 czerwca 2017 19:20
Salon - samochody nowe
katastrofa i radze ...
... omijac szerokim lukiem. zamowilem 2 iveca dailly w 2016roku mialy byc na koniec grudnia ale przed swietami dowiedzialem sie ze beda w styczniu pozniej w lutym pozniej marzec pozniej kwiecien i w koncu sa. umawiam sie na odbior auta data i godzina zajezdzam i co???stoje pod brama 2godziny i czekam na sprzedawce zamowione auta nie maja nic wspolnego z zamowieniem wywrotka miala miec nadstawki ale brak skrzynie narzedziowa (dostalem jakies male cos) a najlepsze jest to ze zamontowany hak nie mial wiazki do przyczepki.(musialem w serwisie iveco umawiac sie i dokladac cale okablowanie a tam powiedziano mi ze fabrycznie te auto nie mialo nawet przewidzianego okablowania do gniazda i wyszedl drogi gips) 2gie auto kontener mial jeden mankament auto mialo byc 3osobowe a bylo 2osobowe (pan lukasz jak dostal auta nawet nie raczyl sprawdzic czy wszystko sie zgadza wedlug zamowienia) wyslal mi zdjecia zanim przyjechalem i odpisalem do niego ze auto na zdjeciach wyglada jakby 2 osobowe odpisal meila" sprawdzalem i jest 3 osobowe tak jak w zamowieniu " a przy odbiorze powiedzial"ja nawet ich nie sprawdzam bo to sa noweksy i zawsze wszystko musi sie zgadzac" po dyskusjach 2godzinnych zostaje mi obiecane ze zmienia dowod i homologacje na 3osobowe i nie bedzie problemu przystalem na ta propozycje bo pilnie potrzebowalem aut do firmy(w zeszlym tygodniu dostalem twardy dowod i co??? auto 2osobowe ) a teraz maja wylane na mnie i zostane z takim autem bo jak dzwonie to dostaje ciagle smsa ze jest na spotkaniu szkoleniu itp w dodatku w dzien odbioru sam musialem wykrecic lawke 2 osobowa z innego auta i przelozyc do swojego nowego iveco (dobrze ze byl ze mna kolega) u nich na serwisie WIEC JESLI KTOS MA OCHOTE BYC OLEWANY MIEC SLABY KONTAKT Z HANDLOWCEM BRAK MOZLIWOSCI ROZMOWY Z PREZESEM I CHCE DOSTAC AUTA NIE SPELNIAJACE ZAMOWIENIA TO SERWIS AUTOFORTE WAM TO ZAPEWNI NIGDY W ZYCIU TAM NIE WROCE I NIE POLECAM NIKOMU!!!!!!!!!!!!!
Użytkownik sieci
11 czerwca 2017 09:55
Salon - samochody nowe
W salonie pracują ...
... rzetelni i kulturalni ludzie. Obsługa klienta jest naprawdę na dobrym poziomie. Minus to wystrój salonu. Zdecydowanie odbiega od dzisiejszych standardów.
Użytkownik sieci
6 czerwca 2017 21:06
Salon - samochody nowe
Polecam
Użytkownik sieci
14 maja 2017 19:22
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 maja 2017 18:51
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2017 12:03
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Serwis ...
... jest antyprofesjonalny i udowadnia to na każdym kroku. Bazują na oszustwach i są kompletnie nierzetelni. O ile same auta są super to z przyjemnością przerzuciłam się na serwis do Wrocławia. Gdybym nie zmieniła serwisu to Autoforte skutecznie zniechęciłoby mnie do zaupu kolejnego hyndaia. NIE POLECAM
Użytkownik sieci
13 marca 2017 15:36
Salon - samochody nowe
Dobra obsługa, przystępne ceny.
Użytkownik sieci
2 marca 2017 10:10
Salon - samochody nowe
Dziękuje wszystkim za ...
... wystawienie pozytywnych opinii na nasz temat. Z każdym dniem pracujemy nad tym aby wszyscy klienci którzy nas odwiedzają zostali profesjonalnie obsłużeni oraz powrócili do nas ponownie .
Użytkownik sieci
11 lutego 2017 20:25
Salon - samochody nowe
Dobrzy facowcy, tanio i solidnie.
Użytkownik sieci
19 stycznia 2017 18:59
Salon - samochody nowe
Obsługa bardzo dobra. ...
... Auto na gwarancji więc o kosztach nie mogę nic powiedzieć, ale serwis sprawny. Na czas naprawy, gdy ci się spieszy, dostaniesz auto zastępcze.
Użytkownik sieci
18 stycznia 2017 11:04
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
22 grudnia 2016 19:06
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 listopada 2016 10:05
Salon - samochody nowe
profesjonalne podejście do klienta, fachowy serwis, dobre ceny
Użytkownik sieci
2 października 2016 23:16
Salon - samochody nowe
Niegdyś dużo. Korzystałem ...
... z tego serwisu. Potrzeba było cierpliwości ale ogólnie zawsze było załatwione jak trzeba .auto mimo dużego obciążenia służyło długo i dzielnie.
Użytkownik sieci
3 września 2016 08:52
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki