91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
11 kwietnia 2024 05:48
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 października 2023 00:55
Salon - samochody nowe
Kilka miesięcy temu ...
... byłem zainteresowany Tusonem. Niestety dla obslugii salonu przez kilkadziesiąt minut (koło 30) byłem nie widzialny. Zajmowali się sobą i kawą. Klientów innych brak. Odpuściłem ten salon zniechęcony. Finalnie auto nabyłem gdzie indziej.
Użytkownik sieci
28 sierpnia 2023 22:36
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 czerwca 2023 21:13
Salon - samochody nowe
Nie polecam
Użytkownik sieci
29 maja 2023 12:16
Salon - samochody nowe
Umówiłem auto telefonicznie ...
... na serwis, było miło konkretnie, na maila miałem otrzymać wycenę przeglądu nie otrzymałem.Coz było zdziwienie że koszt roboczogodziny 500 zł. Po przybyciu brak zainteresowania przez 30 minut, kazdy kto się pojawiał uciekał nawet jak się głośno dzień dobry mówiło to udawali że nie słyszą.Nawet aut oglądnąć nie można było bo wszystkie pozamykane paranoja.Po 30 minutach wreszcie ktoś się pojawił obsługa była miła konkretna.Odbior auta dość szybko, rachunek słony auto umyte, parkingu całkowicie brak nie ma gdzie zaparkować samochodu. Ogólnie więcej nie skorzystamy gdyby nie w miarę miła obsługa handlowca salon nie zasłużyłby nawet na 1 gwiazdkę.Wrazenie całokształt owe bardzo kiepskie.A tłumaczenie że ludzi nie ma przy takich stawkach jest nie poważne.
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2023 09:10
Salon - samochody nowe
TRAGEDIA... NA WZROT ...
... Z KOREKTY FAKTURY CZEKAM JUZ DRUGI MIESIĄC - ZERO KONTAKTU ZE STRONY DEALERA...NIE POLECAM.
Użytkownik sieci
31 stycznia 2023 21:00
Salon - samochody nowe
Niestety nie polecam! ...
... Umawiają się na wymianę jak sie przyjeżdża to na miejscu okazuje się że kolega który pracował już nie pracuje i czegoś nie dopilnował.... I konieczna kolejna wizyta... Ostatnio byłam umówiona w sobotę na wymianę czujnika i na miejscu okazało się że znów inny kolaga pomylił sobie i zamówił zły czujnik Strata czasu nawet nie zadzwonią poinformować żeby nie przyjeżdżac Nie rozumiem jak przygotowują się do wymiany czegoś czego nie mają ... Poza tym nigdy nie mają samochodu zastępczego do dyspozycji
Użytkownik sieci
26 kwietnia 2022 21:25
Salon - samochody nowe
Ciężko się dodzwonić ...
... do serwisu , przegląd hyundai tucson 2017 1.6 benzyna wymiana filtrów oleju , pan podał cenę 1700 zł bardzo drogo
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2022 18:59
Salon - samochody nowe
Oceniam tylko i ...
... wyłącznie ASO (z usług salonu nie korzystałem). Mój samochód trafił tam tylko dlatego, że zgodnie z warunkami ubezpieczenia laweta zawozi do najbliższego ASO. Naprawa gwarancyjna przebiegła wydaje mi się sprawnie. To co oceniam to DRAMATYCZNY kontakt. Nikt nie odbiera telefonu. Gdy chciałem się pilnie dodzwonić - zawsze kończyło się tym, że musiałem dzwonić do salonu i prosić o przekazanie numeru do ASO (inaczej nie ma szans że odbiorą). W pewnym momencie naliczyłem ponad 30 połączeń nieodebranych w ciągu kilku godzin. Sytuacja skandaliczna. Tym bardziej że co któreś połączenie kończy się telefonem zajętym, co oznacza że ktoś przy telefonie jest - tyle, że nie odbiera. Raz zostałem też poinformowany, że nie wiadomo co z moim samochodem, bo człowiek zajmujący się nim poszedł już do domu i mam zadzwonić na następny dzień. No czegoś takiego to nigdzie nie widziałem, żeby nie było przepływu informacji między pracownikami. Jeżeli chcecie Państwo uchodzić za profesjonalne miejsce, to proszę poprawić obsługę klienta ASO lub zatrudnić dodatkowe osoby do odbierania telefonu (Pani z recepcji ASO np. odebrała przez kilka dni tylko raz). Dziękuję obsłudze Salonu, której chciało się za każdym razem iść z moim numerem do Panów z ASO (bo inaczej to bym nigdy nie wiedział jak wygląda sytuacja z samochodem). Chętnie zmienię w przyszłości ocenę, gdy następnym razem nie spotkam się z taką patologią komunikacyjną.
Użytkownik sieci
19 marca 2022 20:24
Salon - samochody nowe
Serwis nie wykonuje ...
... napraw które były opłacone. Jest to oczywiście standard w branży, niemniej jednak ja poszukam swego szczęścia u kogoś innego. Szokiem dla mnie jest natomiast brak skrupułów. Być może to zemsta za przyjazd brudnym autem. Ciekawe jakie bajeczki usłyszę w odpowiedzi. +1 gwiazdka za to, że sprawiają wrażenie bardzo profesjonalnych, bardzo miła obsługa klienta.
Użytkownik sieci
15 marca 2022 07:57
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania klientem. Lepiej mieć kontakt z hubotem.
Użytkownik sieci
6 marca 2022 10:26
Salon - samochody nowe
Przez telefon dostałem ...
... pakiet informacji które po przyjściu na miejsce zostały zdementowane przez innego pracownika. Byłem wprowadzany w błąd na temat oferty oraz innych informacji dot. produkcji samochodów. Wyszedłem zniesmaczony. Brak możliwości jazdy próbnej.
Użytkownik sieci
25 lutego 2022 22:43
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Bogumiła Antos
23 lutego 2022 20:51
Salon - samochody nowe
zadatek czy zaliczka?
Omijajcie Państwo tę firmę szerokim łukiem. Polityka firmy jest taka, że należy z klienta zrobić idiotę i wyjść na swoje za wszelką cenę. Przy zawieraniu umowy na zakup samochodu jest zapis, że należy wpłacić zadatek, który różni się od zaliczki. Ta druga w żaden sposób nie gwarantuje, że transakcja dojdzie do skutku i zawsze jest do zwrotu. A zadatek zabezpiecza zarówno interes kupującego, jak i sprzedającego na wypadek zerwania umowy. Jeśli klient nie dotrzyma warunków umowy traci zadatek, a sprzedający w takiej sytuacji powinien go zwrócić w podwójnej wysokości, jeżeli strona kupująca tego żąda. W moim przypadku, najpierw: cytuję: „ jeśli będzie Pani chciała anulować zamówienie oraz podpisaną umowę, zwrócimy zaliczkę w całości.” Jak wspaniałomyślnie. Gdybym to zrobiła, to zadatek wpłacony przeze mnie by przepadł. Próbowano mi nawet udowodnić, że przecież otrzymałam fakturę zaliczkową, czyli to była zaliczka (jakby były faktury zadatkowe, przedpłatowe, itp.). Pomijam, że data otrzymania pieniędzy jest niezgodna z prawdą, czyli taka jak wystawienia faktury (hurtem na koniec miesiąca).
Jak się upierałam przy swoim, zmieniono taktykę i firma doszła do wniosku, że jednak nie może wypłacić zadatku w podwójnej wysokości, ponieważ to importer nie wywiązał się z umowy.
Dawno nie spotkałam się z czymś tak bezczelnym. Słyszy się o takich sytuacjach, ale kiedy dwie osoby fizyczne zawierają umowę i jedna chce (jeśli się uda) wykorzystać ewentualna niewiedzę drugiej.
Ale firma!!!! Po prostu wstyd!!!! Odrobinę przyzwoitości!!!! Ten świat chyba rzeczywiście idzie w złym kierunku i pieniądz przesłania wszelkie wartości. A najgorsze jest to, że taka jest właśnie polityka tej firmy. Sam fakt, że umowa jest w postaci wzorca i zawsze jako forma zabezpieczenia jest tam zadatek. Upisałam się dużo, ale chcę przestrzec innych przed zawieraniem umów, lub żądaniem wpisania do niej zaliczki. Przynajmniej przy rezygnacji ze strony kupującego nie stracicie Państwo swoich pieniędzy, bo nikt nie powie, że to był zadatek (a kuku).
Użytkownik sieci
28 stycznia 2022 21:38
Salon - samochody nowe
Nie potrafią i ...
... w ogóle nie zbają o klienta. Są przemądrzali i ciągle tylko się bronią gdy jakiś niezadowolony klient wystawi o nich negatywną opinię. Jednemu klientowi grożą pozwem jeśli nie usunie negatywnej opinii i nie opublikuje oficjalnych przeprosin. Zdecydowanie zalecam korzystać z innych autoryzowanych salonów i serwisów, bo tutaj, w razie jakichkolwiek problemów, ryzykujemy pozwem. Autoneo, robicie sobie tym tylko antyreklamę.
Użytkownik sieci
22 grudnia 2021 16:12
Salon - samochody nowe
Umawianie się w ...
... tym salonie jest bezcelowe, doradcy rzadko są przy stanowisku, ciężko znaleźć kogoś kto jest w stanie pomóc że sprawą, zdają się za bardzo nie przejmować klientem.
Użytkownik sieci
11 grudnia 2021 11:41
Salon - samochody nowe
Nie polecam jako ...
... pracodawcy , wynagrodzenie nie przychodzi na czas , zawsze spóźnienie.
Użytkownik sieci
10 grudnia 2021 21:24
Salon - samochody nowe
Obsługujacy mnie osobnik ...
... nie zachęcał swoim podejściem do zakupu, jednak dzięki temu uzmysłowiłem sobie, że warto powierzyć swoje pieniądze w zamian za auto komuś o pozytywniejszym nastawieniu do klienta i do życia, niż dać zarobić gburowatemu pracownikowi tego salonu.
Użytkownik sieci
4 listopada 2021 15:55
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 września 2021 15:45
Salon - samochody nowe
Próba kontaktu od ...
... rana do późnego popołudnia zakończona niepowodzeniem, również brak odzewu.