91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
21 września 2019 22:42
Salon - samochody nowe
Ok
Użytkownik sieci
14 września 2019 21:58
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
11 września 2019 11:25
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 września 2019 21:22
Salon - samochody nowe
Przymierzam się do ...
... zmiany auta. Jedną z opcji jest Hyundai Ioniq. Pojechałem więc na Wielicką obejrzeć/przymierzyć się do tego modelu. Wizyta ok tydzień/półtorej tygodnia temu godzina 15-16, salon praktycznie pusty, jedynie dwóch klientów siedzących na fotelach przy witrynie czekających na załatwienie ich sprawy. Po wejściu oczywiście wystawione jakieś tam auta, lecz co bardziej rzuciło mi się w oczy to rząd ustawionym biurek pracowniczych przez całą długość salonu. Po prawej jak rozumiem stanowiska serwisowe, przy każdym z nich pracownik siedzący i klepiący jakieś (z pewnością ważne) dane do komputerów. Po lewej chyba handlowcy, grupka 3-4 osób świetnie się bawiących podczas opowiadania jakiejś anegdoty. Pies z kulawą nogą się mną nie zainteresował, po co przyszedłem, czy czegoś szukam/ potrzebuję. Nawet Pani siedząca przy biurku przy wejściu (recepcja) nie raczyła powiedzieć "dzień dobry" czy na odchodne "do widzenia" Miałem wrażenie że mogę pozabierać ze stojących aut dywaniki i nie wiem czy kogoś by to obeszło. Oczywiście Ioniqa nie mieli (albo nie znalazłem - nie wiem). Taka refleksja, może gdybym przyszedł w służbowym garniturze, a nie w t-shircie przy okazji odbioru syna z okolicznego przedszkola, sprawy potoczyłyby się trochę inaczej... ale tego się już nie dowiem Temat szufladkowania klientów ze względu na rodzaj ubioru to już jest kwestia świadomości biznesowej personelu Cóż.. jeśli podejmę decyzję o zakupie, to na pewno nie w salonie na wielickiej
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2019 17:43
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2019 13:43
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2019 15:09
Salon - samochody nowe
Piekny salon
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2019 11:18
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2019 22:59
Salon - samochody nowe
Bardzo profesjonalna obsługa ...
... w serwisie. Jestem bardzo zadowolony, polecam wszystkim
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2019 07:50
Salon - samochody nowe
Mało ludzi do ...
... obsługi klienta , oszczędzają na pracownikach , a po 16 to już nie ma kto wyjść żeby obsłużyć , taki drogi budynek , a potencjał zdławiony , auta same się nie sprzedają
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2019 19:01
Salon - samochody nowe
Obsługa na najwyższym ...
... poziomie. Mam porównanie z serwisem na jasnogórskiej w Krakowie i tutaj jakość serwisu i obsługi o wiele lepsza.
Użytkownik sieci
28 lipca 2019 21:35
Salon - samochody nowe
Z serwisu korzystałem ...
... 3 razy, 2x wymania oleju raz usunięcie błędów. O ile z pierwszych dwóch byłem zadowolony to podczas ostatniej wizyty serwisant przelał mi olej. Wykryłem to niestety po powrocie do domu. Przelane >0,5cm ponad poziom max. Wymusiło to konieczność drugiej wizyty, a więc zerwanie się z pracy, strata czasu. Olej został odessany (obecnie znajduje się w poziomie max), kluczyki odebrałem po 40 minutach czekania. To co mnie w tym zirytowało, to A) dlaczego serwisanci nie widzą nic złego w przelewaniu oleju powyżej poziomu maksymalnego. To jest podstawowa umiejętność, od ASO powinno się wymagać profesjonalizmu. B) Nikt nie powiadomił mnie że samochód był do odbioru wcześniej, dopiero jak po 40 minutach o niego zapytałem, wtedy dopiero Pan sobie o mnie przypomniał.
Użytkownik sieci
21 lipca 2019 10:33
Salon - samochody nowe
Dobre samochody w ...
... dobrych cenach, miła obsługa z dobrą znajomością tematów. Polecam
Użytkownik sieci
20 lipca 2019 12:53
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
20 lipca 2019 07:55
Salon - samochody nowe
Przykro mi, że ...
... w serwisie autoryzowanym spotkałam się z tak nieprofesjonalnym podejściem do klienta. Prawdopodobnie niechęć do pomocy wiązała się z tym, że auto nie zostało zakupione w tym salonie, było sprowadzone zza granicy. Jestem kolejną osobą, którą serwis pomimo zapewnień nie informował na jakim etapie jest wykrywanie usterki. Moje auto po wymianie akumulatora nie chciało odpalić. Dodzwoniłam się w końcu, dowiedziałam ze czekamy na sprowadzenie czujnika z Niemiec i na tym kontakt na 2 tygodnie sie urwał. Pomimo moich wielu telefonów do Pana, który przyjmował zlecenie oraz na numer do serwisu nie było żadnego odzewu. Dopiero jak smsem poinformowałam że żądam przygotowania auta do transportu do innego serwisu oddzwoniono do mnie i jakby nigdy nic poinformowano, że czujnik jest u nich, ale to nie było przyczyną i podejrzewają elektronikę ale nie wiedzą, czy wykrycie usterki zajmie tydzień czy kolejne dwa tygodnie i że jak chcę to mogę auto zabrać. Przy odbieraniu samochodu pośrednik serwisowy poprosił, żebym poinformowała serwis co było przyczyną! Jak się ostatecznie okazało, przyczyną braku zapłonu było wyprogramowanie kluczyków z komputera silnika. Zaznaczam, że wykrył to elektryk spoza serwisu ASO. Liczyłam na profesjonalną i sprawną pomoc w serwisie Hyundai, a straciłam cenne ponad 2 tygodnie.
Użytkownik sieci
17 lipca 2019 18:15
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
15 lipca 2019 13:16
Salon - samochody nowe
Ceny z kosmosu. Jedyny plus że doradzą.
Użytkownik sieci
15 lipca 2019 07:27
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 lipca 2019 22:02
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 lipca 2019 13:17
Salon - samochody nowe
Miejsce fajne Dużo ładnych autek