91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
25 kwietnia 2022 13:14
Salon - samochody nowe
Bardzo miła obsługa, szybko, rzetelnie, sprawnie, polecam
Użytkownik sieci
21 kwietnia 2022 11:00
Salon - samochody nowe
W miejscu tym ...
... odbierałem tylko części do samochodu, ale w ramach zamówienia i obsługi wszystko odbyło się bez zarzutu. Sprawnie i szybko z miłą obsługą.
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2022 15:36
Salon - samochody nowe
Super!!! Szybko miło ...
... elegancko w przystępnej cenie. Hyundai Tucson obrobiony aż paliwa mniej spala ...chciałem podziękować panu z Serwisu za profesjonalne podejście do klienta...Rewelacja! Rent99
Użytkownik sieci
13 kwietnia 2022 10:15
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie polecam ten ...
... autoryzowany serwis Hyundai. Inne krakowskie ASO po zgłoszeniu przeze mnie usterki, uznało, że właściwie to nie jest usterka, tylko normalne działanie. W Autoneo trafiłem do Pana Dariusza R. Zupełnie inaczej podszedł do problemu, zarazem wykazując się dużą wiedzą i profesjonalizmem. Usterka została zdiagnozowana expresowo i usunięta na gwarancji. Przegląd gwarancyjny również wykonany sprawnie i porządnie. Na pewno będę wracał.
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2022 18:59
Salon - samochody nowe
Oceniam tylko i ...
... wyłącznie ASO (z usług salonu nie korzystałem). Mój samochód trafił tam tylko dlatego, że zgodnie z warunkami ubezpieczenia laweta zawozi do najbliższego ASO. Naprawa gwarancyjna przebiegła wydaje mi się sprawnie. To co oceniam to DRAMATYCZNY kontakt. Nikt nie odbiera telefonu. Gdy chciałem się pilnie dodzwonić - zawsze kończyło się tym, że musiałem dzwonić do salonu i prosić o przekazanie numeru do ASO (inaczej nie ma szans że odbiorą). W pewnym momencie naliczyłem ponad 30 połączeń nieodebranych w ciągu kilku godzin. Sytuacja skandaliczna. Tym bardziej że co któreś połączenie kończy się telefonem zajętym, co oznacza że ktoś przy telefonie jest - tyle, że nie odbiera. Raz zostałem też poinformowany, że nie wiadomo co z moim samochodem, bo człowiek zajmujący się nim poszedł już do domu i mam zadzwonić na następny dzień. No czegoś takiego to nigdzie nie widziałem, żeby nie było przepływu informacji między pracownikami. Jeżeli chcecie Państwo uchodzić za profesjonalne miejsce, to proszę poprawić obsługę klienta ASO lub zatrudnić dodatkowe osoby do odbierania telefonu (Pani z recepcji ASO np. odebrała przez kilka dni tylko raz). Dziękuję obsłudze Salonu, której chciało się za każdym razem iść z moim numerem do Panów z ASO (bo inaczej to bym nigdy nie wiedział jak wygląda sytuacja z samochodem). Chętnie zmienię w przyszłości ocenę, gdy następnym razem nie spotkam się z taką patologią komunikacyjną.
Użytkownik sieci
11 kwietnia 2022 15:13
Salon - samochody nowe
Lepsze oznakowanie wjazdu od ul wielickiej
Użytkownik sieci
8 kwietnia 2022 11:43
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
31 marca 2022 21:02
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
31 marca 2022 19:43
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 marca 2022 21:22
Salon - samochody nowe
Z salonu nie ...
... korzystałem, jedynie z serwisu. Na minus to że prawie niemożliwe jest dodzwonienie się do serwisu, naprawa trwała prawie 3 tygodnie, nie zaproponowano mi samochodu zastępczego. Na plus naprawione w ramach gwarancji uszkodzone światła o których nawet nie wiedziałem.
Użytkownik sieci
24 marca 2022 19:23
Salon - samochody nowe
szybko chyba fachowo
Użytkownik sieci
19 marca 2022 20:24
Salon - samochody nowe
Serwis nie wykonuje ...
... napraw które były opłacone. Jest to oczywiście standard w branży, niemniej jednak ja poszukam swego szczęścia u kogoś innego. Szokiem dla mnie jest natomiast brak skrupułów. Być może to zemsta za przyjazd brudnym autem. Ciekawe jakie bajeczki usłyszę w odpowiedzi. +1 gwiazdka za to, że sprawiają wrażenie bardzo profesjonalnych, bardzo miła obsługa klienta.
Użytkownik sieci
15 marca 2022 12:59
Salon - samochody nowe
Doceniam jakość i ...
... terminowość usług w tym serwisie. Mam porównanie z autoryzowanymi jednostkami Hyundai z innych miast w Polsce i krakowska miejscówka (Autoneo przy Wielickiej) wypracowała sobie moje największe zaufanie w opiece na moim Hi30. W szczególności tzw „kudos” dla Pana Dariusza R. za fachowość, uprzejmość i profesjonalizm.
Użytkownik sieci
15 marca 2022 07:57
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania klientem. Lepiej mieć kontakt z hubotem.
Użytkownik sieci
14 marca 2022 12:36
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 marca 2022 17:33
Salon - samochody nowe
Bardzo profesjonalne podejście ...
... do klienta. Usługa wykonana szybko i rzetelnie. Serdecznie polecam!
Użytkownik sieci
6 marca 2022 10:26
Salon - samochody nowe
Przez telefon dostałem ...
... pakiet informacji które po przyjściu na miejsce zostały zdementowane przez innego pracownika. Byłem wprowadzany w błąd na temat oferty oraz innych informacji dot. produkcji samochodów. Wyszedłem zniesmaczony. Brak możliwości jazdy próbnej.
Użytkownik sieci
3 marca 2022 13:39
Salon - samochody nowe
Serdecznie polecam. Obsługa serwisu profesjonalna i sympatyczna.
Użytkownik sieci
25 lutego 2022 22:43
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Bogumiła Antos
23 lutego 2022 20:51
Salon - samochody nowe
zadatek czy zaliczka?
Omijajcie Państwo tę firmę szerokim łukiem. Polityka firmy jest taka, że należy z klienta zrobić idiotę i wyjść na swoje za wszelką cenę. Przy zawieraniu umowy na zakup samochodu jest zapis, że należy wpłacić zadatek, który różni się od zaliczki. Ta druga w żaden sposób nie gwarantuje, że transakcja dojdzie do skutku i zawsze jest do zwrotu. A zadatek zabezpiecza zarówno interes kupującego, jak i sprzedającego na wypadek zerwania umowy. Jeśli klient nie dotrzyma warunków umowy traci zadatek, a sprzedający w takiej sytuacji powinien go zwrócić w podwójnej wysokości, jeżeli strona kupująca tego żąda. W moim przypadku, najpierw: cytuję: „ jeśli będzie Pani chciała anulować zamówienie oraz podpisaną umowę, zwrócimy zaliczkę w całości.” Jak wspaniałomyślnie. Gdybym to zrobiła, to zadatek wpłacony przeze mnie by przepadł. Próbowano mi nawet udowodnić, że przecież otrzymałam fakturę zaliczkową, czyli to była zaliczka (jakby były faktury zadatkowe, przedpłatowe, itp.). Pomijam, że data otrzymania pieniędzy jest niezgodna z prawdą, czyli taka jak wystawienia faktury (hurtem na koniec miesiąca).
Jak się upierałam przy swoim, zmieniono taktykę i firma doszła do wniosku, że jednak nie może wypłacić zadatku w podwójnej wysokości, ponieważ to importer nie wywiązał się z umowy.
Dawno nie spotkałam się z czymś tak bezczelnym. Słyszy się o takich sytuacjach, ale kiedy dwie osoby fizyczne zawierają umowę i jedna chce (jeśli się uda) wykorzystać ewentualna niewiedzę drugiej.
Ale firma!!!! Po prostu wstyd!!!! Odrobinę przyzwoitości!!!! Ten świat chyba rzeczywiście idzie w złym kierunku i pieniądz przesłania wszelkie wartości. A najgorsze jest to, że taka jest właśnie polityka tej firmy. Sam fakt, że umowa jest w postaci wzorca i zawsze jako forma zabezpieczenia jest tam zadatek. Upisałam się dużo, ale chcę przestrzec innych przed zawieraniem umów, lub żądaniem wpisania do niej zaliczki. Przynajmniej przy rezygnacji ze strony kupującego nie stracicie Państwo swoich pieniędzy, bo nikt nie powie, że to był zadatek (a kuku).