Ogólny: | 32 275 12 47 |
Sprzedaż: | 32 275 12 47 wew. 2 |
Serwis: | 32 275 18 07 wew. 3 |
Części: | 32 275 18 07 wew. 114 |
90%
użytkowników
rekomenduje
Ogólny:
Sprzedaż:
Serwis:
Części:
Godziny otwarcia:
08:00 - 18:00
08:00 - 14:00
Nieczynne
O nas
Hyundai Autoryzowany Dealer HMP Auto-Service R.B Bednarczyk swoje doświadczenie i profesjonalizm rozwija od dnia założenia działalności motoryzacyjnej w 1986 roku.
W przestronnym i nowoczesnym salonie mają Państwo możliwość zapoznać się z szeroką gamą modeli HYUNDAI którą regularnie wzbogacamy.
Mając na uwadze Państwa komfort i bezpieczeństwo HYUNDAI Bednarczyk posiada wykwalifikowaną kadrę, która zawsze zostaje do Państwa dyspozycji.
Zobacz więcej
Ekspres do kawy
Wynajem samochodów
Darmowe wifi
Kącik dla dzieci
Dział ubezpieczeń
Dział finansowy (kredyty/leasingi)
Naprawy powypadkowe
Strefa relaksu
Sklep z częściami
Stacja ładowania dla samochodów elektrycznych
Najnowsze opinie
Zobacz wszystkie
Użytkownik sieci
6 lutego 2025 16:58
Salon - samochody nowe
Podziękować chciałem serwisantom ...
... za opiekę i przegląd mojej Kony . Hamulce po wymianie super. Polecam ten salon i serwis.
Użytkownik sieci
6 lutego 2025 16:12
Salon - samochody nowe
Jak zawsze świetnie. ...
... Jak coś się zmieni dam znac🤗
Użytkownik sieci
6 lutego 2025 13:41
Salon - samochody nowe
Miałam przyjemność dopełnić ...
... wszelkich formalności pod profesjonalnym okiem Pana Michała G., dzięki któremu wszystkie formalności przebiegły bardzo sprawnie i w bardzo przyjemnej atmosferze. Bardzo rzetelna obsługa i duże wyczucie w stronę klienta. Wszystko było świetnie wytłumaczone i jako klientka czuje się w 100% zaopiekowana. Bardzo polecam.
Użytkownik sieci
5 lutego 2025 12:03
Salon - samochody nowe
Bardzo sympatyczny Pan od naprawy szkód.
Użytkownik sieci
25 stycznia 2025 19:12
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 stycznia 2025 16:34
Salon - samochody nowe
Napisze tak jakiś ...
... czas temu byłem w serwisie u was jak spytałem się o przegląd Accenta zostałem ironicznie wyśmiany może moje auto nie ma 5 lat a obecnie leci mu 21 ale to nie powód by tak potraktować kogoś moje auto ma zrobione ponad 300tys dużo nim jeżdżę. Wygląda na to że wasz serwis wybiera auta i woli te luksusowe lub z wyższej półki
Użytkownik sieci
30 listopada 2024 10:14
Salon - samochody nowe
Nie polecam, zero ...
... zainteresowania klientem. Samochody w salonie pozamykane pomimo prośby o otwarcie auta - zero reakcji . W salonie 3 pracowników jeden klient siedzący na sofie i my próbujący dostać się do samochodu - zero reakcji
Użytkownik sieci
19 czerwca 2024 13:33
Salon - samochody nowe
Niestety ale nie ...
... polecam serwisu, auto oddane na naprawę gwarancyjną i po 4-5 godzinach stwierdzili że sobie nie poradzą z tym i trzeba auto zostawić, ok - auto proponowali zastępcze no ale oczywiście nie było tak więc transport we własnym zakresie, następnego dnia auto miało być do odbioru gotowe, co się okazało tak się nie stało, auto odebrałem w takim samym stanie a nawet gorszym niż odstawiłem, Pan który przyjmował mnie pojechał już do domu, klucze wydała koleżanka i powiedziała że kolega będzie dzwonił następnego dnia... tak się nie stało więc zadzwoniłem sam następnego dnia i potem już kolejnego co nie raczył już odebrać telefonu i pomóc co mam dalej robić z autem, tylko zostawił mnie z problemem sam sobie, za co w sumie dziękuje bo pojechałem i znalazłem lepszy serwis z lepszym podejściem do klienta i skorzystałem z usług HYUNDAI GLIWICE, a tam sobie z tym poradzili bez problemu i byłem informowany na bieżąco.
Użytkownik sieci
12 czerwca 2024 17:37
Salon - samochody nowe
Samochody interesujące, ale ...
... obsługa udaje, że jej nie ma. 15 minut czekania przy recepcji na jakiś sygnał zainteresowania - wygraliście, odjechaliśmy. Dwie gwiazdki na zachętę pod warunkiem, że potencjalny klient ma naprawdę kupę czasu.
Użytkownik sieci
2 kwietnia 2024 22:29
Salon - samochody nowe
Chciałem skorzystać z ...
... serwisu niestety poraź kolejny zostałem poinformowany prze telefon że oddzwonią do mnie w celu ustalenia wizyty i nikt się nie kontaktuje.Nie polecam szkoda czasu człowiek dzwoni bez efektu.
Użytkownik sieci
13 listopada 2023 12:28
Salon - samochody nowe
Czekałem 4godziny na ...
... auto nawet nikt nie podszedł nie zaproponował kawy ,niefajna obsługa mają dość i głęboko w d....ie
Użytkownik sieci
10 października 2023 18:12
Salon - samochody nowe
Pół dnia dzwoniłem ...
... co 20 min do działu części, albo nie odbierali albo odrzucali połączenia....
Użytkownik sieci
7 lipca 2023 09:58
Salon - samochody nowe
Dzwoniłem 4 dni ...
... wcześniej aby umówić się na jazdę testową byłem umówiony na 16 na miejscu byłem 15:45 aby pooglądać samochody. o godzinie 16:00 przez moje zapytanie dowiedziałem się że Pani obsługuje klientów (wydaje dowód rejestracyjny) no ok chodź tylko ja i Państwo od dowodu byli w salonie reszta pracowników była wolna. O 16:20 Pani skończyła wydawać dowód i oprowadzać Państwa od dowodu po salonie, dowiedziałem się że stali klienci mają pierwszeństwo a to że się umówiliśmy tak wyszło. Traktowanie klientów gorzej niż źle obsługa daremna godne pożałowania. Pani Aleksandra K. niech da sobie spokój z tym zawodem.
Użytkownik sieci
18 listopada 2022 23:12
Salon - samochody nowe
Niestety tym razem ...
... muszę z przykrością wystawić negatywną opinię. Pani z obsługi serwisu była nieuprzejma, wręcz arognacka a pytałem tylko o kwestię gwarancji. Poczułem się trochę jakby na siłę ze mną rozmawiała. Przykre , ponieważ jestem z branży i tak nie powinno się traktować klientów, którzy już jakieś pieniądze w firmie wcześniej zostawili. Myślę,że zmienimy serwis , ponieważ nie chcemy być w taki sposób traktowani.. Wcześniej obsługa bez zastrzeżeń, życzliwa i pomocna..
Użytkownik sieci
15 listopada 2022 17:53
Salon - samochody nowe
Jakiś czas temu ...
... oddałem swój samochód po wypadku do naprawy. W trakcie rozbierania samochodu uszkodzili mi szybę przednią w prawym dolnym rogu poprzez nieumiejętny demontaż maski i oczywiście zwalili winę na uszkodzenie powstałe w trakcie wypadku (samochód uszkodzony z lewej strony a szyba z prawej). Poprosiłem o wgląd w nagranie z monitoringu - oczywiście nagranie niedostępne. Pytałem w innym serwisie i potwierdzili że tego typu uszkodzenia powstają po otwarciu maski po aktywacji systemu ochrony pieszego. Oczywiście Pani z serwisu szła w zaparte że to nie oni i to już było :) Ostatecznie zrezygnowałem z naprawy w tym serwisie.
Użytkownik sieci
1 września 2022 16:53
Salon - samochody nowe
Przegląd i30 po ...
... roku, przebieg 6180 km w tym 4500 km przejechane w 2 wyjazdach do Włoch po autostradach. Uzgodniony koszt 600 zł, koszt faktyczny 927 zł. Rzekomo układ hamulcowy był zardzewiały (sic !) i jakieś opowieści z mchu i paproci. Golą naiwnych, niestety dałem się nabrać, ale lojalnie ostrzegam potencjalnych klientów.
Użytkownik sieci
19 maja 2022 23:07
Salon - samochody nowe
Nie polecam, potrzebowałem ...
... kamerę do pojazdu klienta dzwonię pytam mówią mi że 850 zł, poprosiłem o rezerwację, dzwonię na drugi dzień proszę o zamówienie i Pan wyjeżdża mi z tekstem że w tamtej cenie nie ma że kamera będzie kosztować 2400 zł... Rozumiem że ASO musi zarabiać ale przebicie 200% to lekka przesada. Po drugie zlanie klienta i brak jakiegokolwiek wytłumaczenia. Nie polecam. Kamerę ogarnołem w innym Hyundaiu w cenie 840 zł... Kpina z klienta...stracony czas i nerwy... 1 gwiazdka to stanowczo za dużo...
Użytkownik sieci
15 listopada 2021 22:56
Salon - samochody nowe
Niekompetentność i pazerność ...
... - to jedyne co będzie mi się kojarzyło z tym salonem. Miałem zamiar kupić używaną Hondę Jazz wystawianą na sprzedaż jako auto pozostawione w rozliczeniu, całkowicie sprawdzone, serwisowane, całkowicie sprawne o czym zapewniała specjalistka sprzedaży. Jako że była sobota wstępnie została ustalona cena 15.500 zł. oraz umówiona ponowna wizyta w poniedziałek na jazdę próbną i dopełnienie formalności związanych z zakupem. W poniedziałek cena zmieniła się już na 16.000 - rozumiem za auto sprawdzone i w pełni sprawne, tyle że podczas jazdy próbnej okazało się że nie działają czujniki cofania. Auto zostaje do ponownych oględzin przez serwisantów, po czym dowiaduję się że czujników nie da się naprawić, więc albo mam brać auto niesprawne za 16.000 ,lub dopłacić kolejne 500 zł za wymianę na nowe ! Pytanie - czy auto było wogóle sprawdzane przez serwis , albo w jaki sposób ,że nie wykryto prostej usterki .Skoro naprawa została wyceniona na 500 zł to zaproponowałem powrót do pierwotnej ceny 15.500 i wtedy zrobię to sobie we własnym zakresie, ale pozostało bez odzewu. Dziwi fakt, że w tak renomowanym salonie, w którym sprzedaje się fury warte kilkaset tysięcy złotych jest problem z ustaleniem odpowiedniej ceny za auto używane z rocznika 2008, a tym bardziej naciąganie klienta na dodatkowe koszta zamiast upstu o cenę naprawy. Nie kupuje auta nowego, więc nie wymagam cudów, ale jakieś zasady są ,ktoś te auta sprawdza ,ktoś wystawia ogłoszenie. Jest podany w wyposażeniu odtwarzacz DVD - może właściciel czy ktoś z obsługi wskazać mi go w samochodzie ? Podsumowując - auto niesprawne (niekompetencja mechaników) , auto niekompletne, niezgodne z ogłoszeniem, (brak odtwarzacza DVD, który według oferty jest w wyposażeniu) , pazerność bez granic, zmiana ceny i naciąganie klienta na dodatkowe koszta wynikłe z niesprawności sprzedawanego samochodu. Polecam omijać z daleka, ewentualnie dokładnie sprawdzać stan techniczny i zgodność faktyczną z ogłoszeniem aut używanych z tego salonu. Pozdrawiam Panią z obsługi klienta, jedyny miły pozytyw w tym temacie.
Użytkownik sieci
8 marca 2021 21:53
Salon - samochody nowe
Nie wiem czy ...
... ten salon sprzedaje auta. Tydzień temu złożyłem telefoniczną chęć kupna nowego tucsona. Pan z którym rozmawiałem poinformował mnie że są w trakcie ustalania nowego cennika. Poprosił o dane kontaktowe i prześle nową ofertę sprzedaży jak najszybciej. Tydzień miną i cisza. A to są duże pieniądze więc powinno zależeć na potencjalnym kliencie. Brak zainteresowania jednego cieszy drugiego. Umowa już zawarta.
Użytkownik sieci
17 grudnia 2020 20:52
Salon - samochody nowe
Dotyczy informacji na ...
... serwisie. W takcie umawiania się na przegląd została podana kwota o 25% mniejsza niż uwzględniona na fakturze. Tłumaczenie że system jest po zmianie i czegoś nie uwzględnia do mnie nie trafia. Skoro wybieram serwis po uzgodnieniu telefonicznym i w trakcie usługi nie dochodzą żadne koszty (poza dołożeniem 4 spinek osłony silnika) jest taki wzrost to czyste nabijanie klienta w butelkę . Ktoś kto obsługuje info na serwisie chyba jednak powinien być przeszkolony w tym temacie. Dodatkowo czas spędzony na oczekiwaniu to żart . Miało być 2h ,skończyło się na 3.5. Ja rozumiem że Pani mnie obsługująca się uczy ale wszystko ma swoje granice . Mam tylko nadzieję że sam serwis wypełnił wszystko zgodnie ze sztuką .
Użytkownik sieci
20 listopada 2020 17:37
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 listopada 2020 12:28
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 października 2020 16:27
Salon - samochody nowe
Znam swojego Tucsona ...
... na wylot i wiem gdzie dostał kamyczkiem itd. niestety wczoraj byłem na przeglądzie w Hyundai Bednarczyk i ku mojemu zdziwieniu protokole przeglądu powłoki lakierniczej bylo zaznaczone wgniecenie i rysa na słupku prawym. Niestety dziś zobaczyłem to uszkodzenie i stwierdziłem że jak oddawałem auto to na 100 procent go nie było teraz jest rysa ok 2cm z wgniecieniem powstała najprawdopodobniej ostrym narzędziem bo jest głęboka. Więc uszkodzić najprościej i wpisać w protokole przeglądu lakieru że wgniecenie już było i sprawa zalatwiona. A ty szukaj wiatru w polu,stanowczo nie polecam tego serwisu więc mechaniku kochany który zrobiłeś te uszkodzenie pamiętaj że karma wraca. A Pan Panie Bednarczyk stracił kolejnego klienta
Użytkownik sieci
1 czerwca 2020 19:57
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 maja 2020 09:42
Salon - samochody nowe
(Dotyczy tylko aut ...
... używanych) Byłem w tym miejscu oglądać samochód używany z oferty komisu. Co wręcz razi, to brak zaangażowania w znajomość sprzedawanego pojazdu. "My tylko przyjmujemy w rozliczeniu i sprzedajemy". W pięcioletnim samochodzie po jedynej właścicielce było słychać metaliczne chrobotanie z okolic silnika - odpowiedź mistrza warsztatu - "chyba sprzęgło". I to w autoryzowanej stacji obsługi producenta tego samochodu! Propozycja rabatu wręcz symboliczna. Na zapytanie o rękojmie padła odpowiedź: "Nie ma." Od dealera oczekiwałem bardziej profesjonalnego podejścia. Jedyny plus to Pani z obsługi, która stara się znaleźć rozwiązanie każdego zapytania.