Ogólny: | 32 275 12 47 |
Sprzedaż: | 32 275 12 47 wew. 2 |
Serwis: | 32 275 18 07 wew. 3 |
Części: | 32 275 18 07 wew. 114 |
90%
użytkowników
rekomenduje
Ogólny:
Sprzedaż:
Serwis:
Części:
Godziny otwarcia:
08:00 - 18:00
08:00 - 14:00
Nieczynne
O nas
Hyundai Autoryzowany Dealer HMP Auto-Service R.B Bednarczyk swoje doświadczenie i profesjonalizm rozwija od dnia założenia działalności motoryzacyjnej w 1986 roku.
W przestronnym i nowoczesnym salonie mają Państwo możliwość zapoznać się z szeroką gamą modeli HYUNDAI którą regularnie wzbogacamy.
Mając na uwadze Państwa komfort i bezpieczeństwo HYUNDAI Bednarczyk posiada wykwalifikowaną kadrę, która zawsze zostaje do Państwa dyspozycji.
Zobacz więcej
Ekspres do kawy
Wynajem samochodów
Darmowe wifi
Kącik dla dzieci
Dział ubezpieczeń
Dział finansowy (kredyty/leasingi)
Naprawy powypadkowe
Strefa relaksu
Sklep z częściami
Stacja ładowania dla samochodów elektrycznych
Najnowsze opinie
Zobacz wszystkie
Użytkownik sieci
2 kwietnia 2024 22:29
Salon - samochody nowe
Chciałem skorzystać z ...
... serwisu niestety poraź kolejny zostałem poinformowany prze telefon że oddzwonią do mnie w celu ustalenia wizyty i nikt się nie kontaktuje.Nie polecam szkoda czasu człowiek dzwoni bez efektu.
Użytkownik sieci
20 marca 2024 19:49
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 marca 2024 13:16
Salon - samochody nowe
Wspaniały salon samochodowy. ...
... Weszliśmy tam tylko zobaczyć .....a wyszliśmy z podpisaną umową na Samochód Tucson NL. Wspaniały Sprzedawca Pan Michał Golański który z cierpliwością musiał nam odpowiadać na 100 pytań do.... Polecam ten salon 👍👍
Użytkownik sieci
5 marca 2024 06:06
Salon - samochody nowe
Fantastyczne miejsce sam zakupiłem samochód.
Użytkownik sieci
28 lutego 2024 21:08
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2018 13:42
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2018 16:35
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
28 lipca 2018 19:59
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
25 lipca 2018 13:05
Salon - samochody nowe
Polecam jeśli chcecie ...
... zdobyć części do Hyundaia, których nie znajdziecie w internecie. Ceny za serwis nie należą do najniższych ale tak to wygląda w ASO.
Użytkownik sieci
20 lipca 2018 20:48
Salon - samochody nowe
Serwis na medal!!!!!!!!!!
Użytkownik sieci
20 lipca 2018 20:43
Salon - samochody nowe
Serwis PIERWSZA 1 Klasa POLECAM
Użytkownik sieci
20 lipca 2018 20:38
Salon - samochody nowe
Świetna obsługa w ...
... serwisie. Tak profesjonalnego podejście i wykonania usługi nie uświadczysz w innych, nowo powstałych serwisach. Zdecydowanie polecam. Byłem w Katowicach i Gliwicach (zgroza!!!), nie wiedzieli w ogóle jak się zachować w mojej sprawie. W Zabrzu wiedzieli o, co chodzi!!!!!! Widać, że mają DOŚWIADCZENIE i WIEDZĘ. obsłudze niestandardowych przypadków w marce HYUNDAI! Zdecydowanie POLECAM TEN SERWIS :)
Użytkownik sieci
20 lipca 2018 14:01
Salon - samochody nowe
Dnia dzisiejszego tj. ...
... 20.07.2018 roku miałem wątpliwą przyjemność "skorzystać" z usług Hyundai Bednarczyk. Sprawa dotyczyła ubezpieczenia samochodu (to już 7 rok, gdy ubezpieczam tam swój samochód). Po telefonie dnia wcześniejszego do Pań z ubezpieczenia została przekazana informacja o możliwości zapłacenia dnia kolejnego składki. Udałem się więc do salonu celem opłacenia składki. Gdy wszedłem do salonu zapytałem Pani blondynki ubranej w krótką spódniczkę, gdzie mogę uiścić opłatę na ubezpieczenie. Owa Pani pytając się Pań z ubezpieczenia (gdzie trwało w tym czasie szkolenie) przekazała mi informację, że "trzeba uzbroić się w cierpliwość i zaczekać lub przyjechać później". Tak też uczyniłem, pokręciłem się po salonie, udałem się do sklepu obok, minęła godzina, a szkolenie nadal trwało. Gdy krążyłem sobie po salonie, Pani z salonu powiedziała, że spróbuje coś z robić w tym kierunku, ale bez skutki. Panie "z ubezpieczenia" nawet nie zainteresowały się klientem. Podsumowując - klient nie będzie czekał, aż Panie w salonie łaskawie się nim zainteresują. Panie powinny przejść szkolenie z obsługi klienta z naciskiem na kulturę i wymawianie słowa "Przepraszam", którego nie usłyszałem. Ja również pracuję w usługach i nigdy bym nie pozwolił, aby klient czekał lub wyszedł niezadowolony. Mottem tego salonu i warsztatu powinno być "Proszę się uzbroić w cierpliwość", bo przez cały okres 7 lat za każdym razem przedłużały się naprawy i inne czynności prowadzone w samochodzie. Nie polecam i więcej nie skorzystam z usług Hyundai Bednarczyk, co i Państwu polecam uczynić.
Użytkownik sieci
15 lipca 2018 14:09
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
13 lipca 2018 17:25
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 lipca 2018 15:26
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 lipca 2018 15:46
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 lipca 2018 06:11
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
6 lipca 2018 16:45
Salon - samochody nowe
Z początkiem tygodnia ...
... miałem wątpliwą przyjemność zdawać egzamin zawodowy w serwisie blacharsko-lakierniczym Pana Bednarczyka i z przykrością muszę stwierdzić że organizacja pracy w tym warsztacie jest na niesamowicie niskim, wręcz dramatycznym poziomie co nie przystoi profesjonalnemu i ponoć autoryzowanemu serwisowi Hyundaia. Pragnę również nadmienić że pewien pracownik, nie będę wymieniać imion ani nazwisk bo to jest niepotrzebne, a sama zainteresowana osoba dobrze będzie wiedzieć o kogo chodzi. Kontynuując, osoba ta zwracała się do mnie w chamski sposób co nie powinno mieć miejsca na takim egzaminie, a wręcz poleciało kilka rasistowskich docinek w moją stronę a przede wszystkim osoba ta zakpiła z mojej choroby, podając za przykład ideologię Adolfa Hitlera i nazistowskich Niemiec z drugiej wojny światowej, twierdząc że on pozbywał się takich rzekomo słabych według niego ludzi jak ja. Nie zabolało mnie to bo już nie raz spotkałem się w moim życiu z obelgami w moją stronę które dotyczyły mojej choroby ale piszę to bo takie sytuacje jak moja nie powinny się zdarzać a wręcz nie mają prawa... Zastanawiam się tylko czy nie zgłosić sprawy dalej żeby coś takiego więcej się nie wydarzyło i żeby ktoś zrobił z tym 'warsztatem' porządek. I proszę nie pisać do mnie że piszę z fikcyjnego konta bo to nieważne, i nie jest istotne w całej sprawie. A Panu Bednarczykowi radzę żeby częściej odwiedzał swój warsztat i poświęcał mu więcej uwagi, oraz żeby następnym razem dokładnie analizował kogo do niego zatrudnia bo teraz to tylko totalne bydło... Odradzam każdemu i radzę omijać ten warsztat szerokim łukiem, bo w okolicy jest wiele lepszych tego typu warsztatów. I proszę nie usuwać mojej opinii, bo będzie ona dodawana ciągle.
Użytkownik sieci
6 lipca 2018 14:30
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 lipca 2018 18:37
Salon - samochody nowe
Fachowa obsluga
Użytkownik sieci
29 czerwca 2018 21:45
Salon - samochody nowe
Ok. Fajna obsługa
Użytkownik sieci
23 czerwca 2018 20:31
Salon - samochody nowe
Świetny kontakt z ...
... pracownikami serwisu! Załoga bardzo życzliwa, uśmiechnięta i pomocna. Widać, że dobrze im się pracuje, mają czas dla Klienta i jego problemu z samochodem. Życzliwie i cierpliwie znosili moje pytania oraz obiekcje. Kierownik zlecił jazdę z mistrzem serwisu. Doradca profesjonalnie wytłumaczył co i jak. Zdecydowanie POLECAM ten serwis.
Użytkownik sieci
15 czerwca 2018 21:49
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie POLECAM SERWIS ...
... Hyundai Bednarczyk! Przede wszystkim sa skuteczni. Poradzili sobie z problemem, który nikt inny nie umiał rozwiązać. Zaangażowanie doradców serwisu i mechaników w porównaniu do innych ASO jest godne podziwu. Szczerze POLECAM ich usługi!
Użytkownik sieci
11 czerwca 2018 14:53
Salon - samochody nowe
Bardzo sprawna i ...
... fachowa obsługa serwisu Bednarczyk. Usterkę zdiagnozowali w godzinę! Sama naprawa trwała dłużej (3 dni) ale to zrozumiałe ze względu na czas oczekiwania na części. Polecam ten serwis.