Ogólny: | 32 275 12 47 |
Sprzedaż: | 32 275 12 47 wew. 2 |
Serwis: | 32 275 18 07 wew. 3 |
Części: | 32 275 18 07 wew. 114 |
90%
użytkowników
rekomenduje
Ogólny:
Sprzedaż:
Serwis:
Części:
Godziny otwarcia:
08:00 - 18:00
08:00 - 14:00
Nieczynne
O nas
Hyundai Autoryzowany Dealer HMP Auto-Service R.B Bednarczyk swoje doświadczenie i profesjonalizm rozwija od dnia założenia działalności motoryzacyjnej w 1986 roku.
W przestronnym i nowoczesnym salonie mają Państwo możliwość zapoznać się z szeroką gamą modeli HYUNDAI którą regularnie wzbogacamy.
Mając na uwadze Państwa komfort i bezpieczeństwo HYUNDAI Bednarczyk posiada wykwalifikowaną kadrę, która zawsze zostaje do Państwa dyspozycji.
Zobacz więcej
Ekspres do kawy
Wynajem samochodów
Darmowe wifi
Kącik dla dzieci
Dział ubezpieczeń
Dział finansowy (kredyty/leasingi)
Naprawy powypadkowe
Strefa relaksu
Sklep z częściami
Stacja ładowania dla samochodów elektrycznych
Najnowsze opinie
Zobacz wszystkie
Użytkownik sieci
6 lutego 2025 16:58
Salon - samochody nowe
Podziękować chciałem serwisantom ...
... za opiekę i przegląd mojej Kony . Hamulce po wymianie super. Polecam ten salon i serwis.
Użytkownik sieci
6 lutego 2025 16:12
Salon - samochody nowe
Jak zawsze świetnie. ...
... Jak coś się zmieni dam znac🤗
Użytkownik sieci
6 lutego 2025 13:41
Salon - samochody nowe
Miałam przyjemność dopełnić ...
... wszelkich formalności pod profesjonalnym okiem Pana Michała G., dzięki któremu wszystkie formalności przebiegły bardzo sprawnie i w bardzo przyjemnej atmosferze. Bardzo rzetelna obsługa i duże wyczucie w stronę klienta. Wszystko było świetnie wytłumaczone i jako klientka czuje się w 100% zaopiekowana. Bardzo polecam.
Użytkownik sieci
5 lutego 2025 12:03
Salon - samochody nowe
Bardzo sympatyczny Pan od naprawy szkód.
Użytkownik sieci
25 stycznia 2025 19:12
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 lipca 2018 06:11
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
6 lipca 2018 16:45
Salon - samochody nowe
Z początkiem tygodnia ...
... miałem wątpliwą przyjemność zdawać egzamin zawodowy w serwisie blacharsko-lakierniczym Pana Bednarczyka i z przykrością muszę stwierdzić że organizacja pracy w tym warsztacie jest na niesamowicie niskim, wręcz dramatycznym poziomie co nie przystoi profesjonalnemu i ponoć autoryzowanemu serwisowi Hyundaia. Pragnę również nadmienić że pewien pracownik, nie będę wymieniać imion ani nazwisk bo to jest niepotrzebne, a sama zainteresowana osoba dobrze będzie wiedzieć o kogo chodzi. Kontynuując, osoba ta zwracała się do mnie w chamski sposób co nie powinno mieć miejsca na takim egzaminie, a wręcz poleciało kilka rasistowskich docinek w moją stronę a przede wszystkim osoba ta zakpiła z mojej choroby, podając za przykład ideologię Adolfa Hitlera i nazistowskich Niemiec z drugiej wojny światowej, twierdząc że on pozbywał się takich rzekomo słabych według niego ludzi jak ja. Nie zabolało mnie to bo już nie raz spotkałem się w moim życiu z obelgami w moją stronę które dotyczyły mojej choroby ale piszę to bo takie sytuacje jak moja nie powinny się zdarzać a wręcz nie mają prawa... Zastanawiam się tylko czy nie zgłosić sprawy dalej żeby coś takiego więcej się nie wydarzyło i żeby ktoś zrobił z tym 'warsztatem' porządek. I proszę nie pisać do mnie że piszę z fikcyjnego konta bo to nieważne, i nie jest istotne w całej sprawie. A Panu Bednarczykowi radzę żeby częściej odwiedzał swój warsztat i poświęcał mu więcej uwagi, oraz żeby następnym razem dokładnie analizował kogo do niego zatrudnia bo teraz to tylko totalne bydło... Odradzam każdemu i radzę omijać ten warsztat szerokim łukiem, bo w okolicy jest wiele lepszych tego typu warsztatów. I proszę nie usuwać mojej opinii, bo będzie ona dodawana ciągle.
Użytkownik sieci
6 lipca 2018 14:30
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 lipca 2018 18:37
Salon - samochody nowe
Fachowa obsluga
Użytkownik sieci
29 czerwca 2018 21:45
Salon - samochody nowe
Ok. Fajna obsługa
Użytkownik sieci
23 czerwca 2018 20:31
Salon - samochody nowe
Świetny kontakt z ...
... pracownikami serwisu! Załoga bardzo życzliwa, uśmiechnięta i pomocna. Widać, że dobrze im się pracuje, mają czas dla Klienta i jego problemu z samochodem. Życzliwie i cierpliwie znosili moje pytania oraz obiekcje. Kierownik zlecił jazdę z mistrzem serwisu. Doradca profesjonalnie wytłumaczył co i jak. Zdecydowanie POLECAM ten serwis.
Użytkownik sieci
15 czerwca 2018 21:49
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie POLECAM SERWIS ...
... Hyundai Bednarczyk! Przede wszystkim sa skuteczni. Poradzili sobie z problemem, który nikt inny nie umiał rozwiązać. Zaangażowanie doradców serwisu i mechaników w porównaniu do innych ASO jest godne podziwu. Szczerze POLECAM ich usługi!
Użytkownik sieci
11 czerwca 2018 14:53
Salon - samochody nowe
Bardzo sprawna i ...
... fachowa obsługa serwisu Bednarczyk. Usterkę zdiagnozowali w godzinę! Sama naprawa trwała dłużej (3 dni) ale to zrozumiałe ze względu na czas oczekiwania na części. Polecam ten serwis.
Użytkownik sieci
9 czerwca 2018 12:38
Salon - samochody nowe
Od 2 lat ...
... serwisuje regularnie swoj samochód w firmie Hyundai Bednarczyk. Polecam wszystkim ten serwis. Obsługa na wysokim poziomie. Widać dobre zmiany w składzie załogi. Zdecydowanie wyróżniają się podejściem do klienta i fachowością napraw. Ceny do zaakceptowania. Nie zamienię tego serwisu na żaden inny.
Użytkownik sieci
7 czerwca 2018 11:59
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
5 czerwca 2018 21:27
Salon - samochody nowe
Absolutnie nie polecam ...
... tego miejsca. Zero profesjonalizmu, kłótnie przy kliencie i przerzucanie między sobą konieczność pooglądania auta. Jeszcze nie zdążyłam do końca zgłosić usterek z którymi przyjechałam a już dowiedziałam się od kierownika serwisu, że jeśli słyszę swist w samochodzie przy prędkości 140km/h to powinnam jeździć 120...że zaciek na szybie na bank nie podlega gwarancji (bo pewnie sama sobie klej po niej rozlewałam)- chociaż łaskawie mogą zapytać centrali a na delikatny oprysk lakieru na zderzaku- w miejscu gdzie ja sama nie mogłabym sobie tego zrobić- dadzą mi zaprawkę to mogę sobie sama to miejsce pomalować. Tragedia nie obsluga! Dla ogólnej wiadomości pragnę dodać, że tego samego dnia pojechaliśmy parę km dalej- do Gliwic. Tam 100% profesjonalizmu. Przyjęto wszystkie zgłoszone przeze mnie usterki, obsługa tak sympatyczna że żal było opuszczać to miejsce. Czytając inne negatywne opinie- pragnę podać swoje dane- Justyna Gryz, wizyta dnia 07.08.2017. Kierownik serwisu może ma nawet mój numer telefonu- jako iż po naszym odjezdzie dzwonił do nas jeszcze 2 razy, że jednak chciałby się zainteresować naszym problemem- zapewne po naszej rozmowie doszło do niego, że w to miejsce już nie wrócimy. Chciałabym sprostowac- że nie ma w tej wypowiedzi nic fikcyjnego :/ Dość zabawne, że podałam swoje imię i nazwisko, termin w jakim u Państwa byłam, a Wy dalej zrzucacie wszystko na konkurencję!! Co mam podać, żebyście przyjęli że zachowanie kierownika Waszego serwisu było żenujące?? Mogłam może nagrać ta rozmowe- to wtedy może dotarloby do Panstwa, że konkurencja nic nie musi robić bo sami sobie w kolano strzelacie. Wystarczyłoby spojrzeć w kalendarz serwisu, sprawdzić czy w podanym przeze mnie terminie była osoba o podanym przeze mnie nazwisku. W systemie też macie bajzel?
Użytkownik sieci
3 czerwca 2018 18:53
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
3 czerwca 2018 07:33
Salon - samochody nowe
Solidna fachową i tania obsluga
Użytkownik sieci
1 czerwca 2018 14:29
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
22 maja 2018 23:14
Salon - samochody nowe
Zakupiłem samochód z ...
... usługą przełożenia opon na zimowe. Przy wymianie porysowano mi felgi. Napisałem reklamację i dostałem odpowiedź, że przykro nam że ale za późno Pan zgłosił zanieczyszczone felgi. Brak brania odpowiedzialności za swoje błedy. Najgorszy serwis Autoryzowany z jakim miałem do czynienia. Jeszcze jedno temperatury - 10 stopni celsjusza to temperatury ekstremalne i w Hyundaiu połowa rzeczy może nieprawidłowo pracować. Cd. Z dnia 22.05.2018 z firmy Bednarczyk dostałem właśnie pismo od ich prawnika, samochód jest na jutro umówiony w innym ASO na oględziny usterek, które zostałg wyśmiane w ASO Bednarczyk. Co do opisu felg i ich zdjęć u Bednarczyków nikt nie chciał robić zdjęć. Szef Serwisu stwierdził że jego pracownicy nigdy by nie wydali takiego samochodu. Dowody niekompetencji i oszustwa w słowie są na zdjęciach.
Użytkownik sieci
19 maja 2018 07:04
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 maja 2018 10:44
Salon - samochody nowe
Solidny serwis. Bardzo ...
... miła a przede wszystkim kompetentna Pani Paulina. Nie mam wprawdzie porównania z innymi ASO Hyundai ale z wszystko co uzgodniłem z Panią Paulina zostało wykonane jak należy.
Użytkownik sieci
14 maja 2018 11:36
Salon - samochody nowe
Szybko sprawnie i solidnie
Użytkownik sieci
1 maja 2018 07:22
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 kwietnia 2018 10:30
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek