92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
26 sierpnia 2020 19:22
Salon - samochody nowe
Super service
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2020 19:07
Salon - samochody nowe
4.0 gwiazdki
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2020 17:29
Salon - samochody nowe
Jestem zadowolony z ...
... naprawy gwarancyjnej, miła obsługa, trafna diagnoza, usterka usunięta :) Dziekuje i Polecam
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2020 10:46
Salon - samochody nowe
2.0 gwiazdki
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2020 15:59
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu. ...
... :) Auto ostatni rok na gwarancji i Państwo robią wszystko, żeby tylko nie naprawić tego w jej ramach. W serwisie byłam 4 razy, a w między czasie odwiedziłam dwóch różnych mechaników, którzy mają zgodną wersję co do usterki jednak salon za każdym razem wynajduje co innego...
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2020 21:10
Salon - samochody nowe
Nie polecam salonu ...
... Hyundai w Bydgoszczy na ul. Fordońskiej. Sprzedawcy niezainteresowani klientem. Szczególnie jeden Pan uwielbia wtrącać swoje mądrości jakby był wszechwiedzący a klient prostaczkiem z czapką w ręku słuchającym pana. Przechodzę jednak do konkretów. Zamówiłem Hyundai Tuscon z rabatem dla służby zdrowia. Umowa przedwstępna uzgodniona 1000 zł zaliczki wpłacone i miało dojść do finalizacji....ale po analizie wszystkich opcji zrezygnowałem. Jako z faktu iż transakcja była zawierana zdalnie to miałem prawo do rezygnacji w terminie 14 dni. Co też nastąpiło. Poza tym umowa bez mojego podpisu i bez mojej akceptacji jest nie ważna. I od tego zaczęły się schody. Odmówiono mi zwrotu zaliczki a na moje monity telefoniczne i mailowe nie odpowiadano. Bardzo zapracowany, rozrywany w pracy Pan Prezes Daniel Cholewiński nie miał czasu porozmawiać ze mną czy odpisać na moje maile. No cóż będzie musiał się pofatygować do sądu gdyż występuję na drogę sądową. Nie chodzi mi już tyle o ten 1000 z ale o zasady że spory się załatwia polubownie a nie udaje niedostępnego i że sprawy nie ma i że jest ponad wszystkim. Tak na koniec, zakupiłem w Białymstoku Mitsubishi Eclipse Cross z lepszym wyposażeniem bo w automacie z tego samego rocznika co miał być Hyundai 2019 to kilkaset złotych taniej niż w Hyundaiu. Zostałem obsłużony z pełnym profesjonalizmem i to zdalnie. Auto w kolorze czarnym przyjechało do mnie na lawecie. Sprzedawcy z Hyundaia z Bydgoszczy powinni się uczyć podejścia do klienta od Pana Adama Chlabicza z salonu Mitsubishi Białegostoku profesjonalizmu. Jeżeli już ktoś chce Hyundaia z Bydgoszczy polecam drugi salon Hynudaia w Bydgoszczy. Tam przynajmniej jest bardziej profesjonalnie. MOJA ODPOWIEDŹ WŁAŚCICIELOWI. Z faktu iż nie mogę dodać repliki na odpowiedź właściciela jestem zmuszony udzielić odpowiedzi poprzez edycję mojego wczorajszego wpisu. Szanowny Panie właścicielu proszę sobie sprawdzić ile razy dzwoniłem na komórkę i telefon stacjonarny do JWP Prezesa Daniela Cholewińskiego aby jakoś dojść do porozumienia. Bez odzewu, albo nie odbierał telefonu albo odrzucał rozmowę, jak dzwoniłem na telefon stacjonarny to poprzez Panią z biura mówił iż go nie ma. Proszę sobie sprawdzić ile wysłałem maili. Tak samo, głucho. Nich sobie pisze,dzwoni, co mi tam ja jestem kimś i mnie trzeba się kłaniać. Nie doczekałem się odpowiedzi, nikt nie próbował się ze mną skontaktować ale jak dodałem negatywną opinię to komuś zachciało się zabrać głos. Skoro Pan mówi iż fakty przeinaczam to proszę podać swoją wersję. Cały czas jestem skłonny załatwić sprawę polubownie ale niech traktuje się mnie poważnie. Poza tym proszę zdyscyplinować swoich sprzedawców, nie tylko ja mam podobne odczucia ale i inni, nie mówię tylko o opiniach ale mówię tak na podstawie moich rozmów z osobami który miały kontakt ze sprzedawcami i zostały równie nieciekawie potraktowane. Nazwisko i imię moje Pan zna, mój telefon i mail otrzyma Pan od swoich pracowników jeżeli jednak ktoś by się przemógł i przezwyciężył niechęć lub lenistwo aby ze mną się skontaktować i porozmawiać to zaręczam iż odbiorę telefon lub odpiszę na maila i nie zachowam się podobnie jak osoby z salonu MotoBudrex. Zainteresowani wiedzą o kim myślę i piszę. Pozdrawiam
Użytkownik sieci
28 lipca 2020 10:57
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 lipca 2020 16:59
Salon - samochody nowe
Bardzo miła i fachowa obsługa. Polecam 👍.
Użytkownik sieci
27 lipca 2020 13:54
Salon - samochody nowe
Po długich poszukiwaniach ...
... i wielu przykrych doświadczeniach znalazłam serwis godny zaufania. Pełen profesjonalizm w diagnozie, doradztwie i naprawie. Świetna, fachowa obsługa – są niezawodni, wszystko załatwiane jest szybko, sprawnie i bezproblemowo. Szczerze polecam i pozdrawiam serdecznie!
Użytkownik sieci
27 lipca 2020 11:43
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 lipca 2020 13:49
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 lipca 2020 18:27
Salon - samochody nowe
Zawsze pomogą, pełen profesjonalizm
Użytkownik sieci
25 lipca 2020 18:25
Salon - samochody nowe
Bardzo dobry warsztat solidny godny polecenia.
Użytkownik sieci
25 lipca 2020 10:26
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 lipca 2020 09:27
Salon - samochody nowe
Bardzo miła i ...
... profesjonalna obsluga.Potrafią dobrze doradzić,zawsze z usmiechem
Użytkownik sieci
25 lipca 2020 09:15
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 lipca 2020 08:28
Salon - samochody nowe
Miła obsługa samochód zawsze na czas naprawiony polecam
Użytkownik sieci
24 lipca 2020 22:24
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 lipca 2020 21:44
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 lipca 2020 21:37
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek