92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
13 lutego 2024 15:13
Salon - samochody nowe
Serwis z początku ...
... wydawał się profesjonalny, miła, fachowa obsługa i dobra cena usług zachęciły mnie do serwisowania tutaj samochodu dwa lata z rzędu. Niestety, na trzeci rok okazało się, że jakość nie idzie w parze z dobrą ceną. Niespełna pół roku po ostatnim serwisie w wyniku martwiących dźwięków wydawanych spontanicznie podczas jazdy, wybrałam się do innego mechanika i na jaw wyszedł szereg niedociągnięć - od rozwarstwiających się od rdzy tarcz hamulcowych, zniszczonych od źle dobranych albo też złej jakości klocków hamulcowych, po sprawy kosmetyczne takie jak obluzowana osłona od nadkola czy złej jakości filtry, które z filtrowaniem powietrza i nieprzyjemnymi zapachami nie radziły sobie od momentu wyjazdu drugi raz z salonu.
Użytkownik sieci
7 listopada 2023 17:15
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 kwietnia 2023 06:27
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 stycznia 2023 11:27
Salon - samochody nowe
Pierwszy raz wyjechałam ...
... z przeglądu brudnym autem. Kompetencje serwisu też jakoś budzą wątpliwości. Opuściłam salon z bardzo mieszanymi uczuciami. Nic złego się nie wydarzyło, ale jak czytam w komentarzach, że obsługa na najwyższym poziomie, to mam wrażenie, że trafiłam do innego salonu.
Użytkownik sieci
15 stycznia 2023 13:56
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
31 lipca 2022 17:11
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 stycznia 2022 16:02
Salon - samochody nowe
2.0 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 stycznia 2022 17:03
Salon - samochody nowe
Prawie tydzień już ...
... czekam na kosztorys do wymiany kilku części. Nie dostałem też żadnej informacji dlaczego tak długo to trwa. Daję gwiazdkę za umycie auta po przeprowadzeniu serwisu.
Użytkownik sieci
3 grudnia 2021 15:34
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 lutego 2021 17:34
Salon - samochody nowe
Brak miejsca parkingowego. ...
... Człowiek w ciuchach roboczych traktowany jak gościu bez kasy.
Użytkownik sieci
16 września 2020 12:10
Salon - samochody nowe
Do dnia dzisiejszego ...
... nie otrzymałem oferty. pierwszy kontakt w czerwcu br. wizyta w salonie w lipcu i sierpniu. Ostatecznie zamówiłem auto w toyocie . Nie polecam !
Użytkownik sieci
10 września 2020 15:57
Salon - samochody nowe
Jestem rozczarowany poziomem ...
... obsługi klienta w Moto Budrexie. Chciałem uzyskać informację odnośnie finansowania. Miałem pewne kryteria, ale nie byłem do końca zdecydowany i liczyłem na jakieś wskazówki od pracowników, ponieważ interesowały mnie 2 modele. Niestety się przeliczyłem. Od początku pracownik, który mnie obsługiwał, wydawał się być znudzony. W zasadzie, gdy powiedziałem mu co mnie interesuje, nic od siebie nie dodał. Zero jakiegokolwiek zaangażowania w pracę. Brak zaproponowania obejrzenia aut (przypominam, wahałem się pomiędzy dwoma modelami), brak zaznajomienia z cennikiem i wersjami wyposażenia. Co prawda interesuje mnie standardowa wersja, ale wszędzie indziej od razu byłem informowany o brakach w niej występujących i proponowano mi korzystne pakiety (zwłaszcza, że odwiedziłem również inny salon Hyundaia, więc wiem jak to powinno wyglądać). Najbardziej jednak rozczarowało mnie to, że Pan nie zadał sobie trudu, żeby na miejscu przedstawić ofertę, tylko stwierdził, że prosi o dane kontaktowe i wyśle ofertę na pocztę e-mail. Oczywiście, do dzisiaj (a u dealera byłem wczoraj w okolicach południa) jej nie dostałem. Później, jak już wspominałem, byłem u innego dealera tej marki i tam było wszystko czego zabrakło tutaj. Byłem zachęcany nawet do jazdy próbnej, przykładowe oferty dostałem od ręki, nie wspominając o tym, że zostałem całkowicie zaznajomiony z cennikiem i wersjami wyposażenia. W Moto Budrexie nie zostałem nawet "poczęstowany" prospektem. Dodatkowo ten dealer chyba wymaga, żeby przyjechać do niego autobusem, bo w ogóle nie oferuje miejsc parkingowych - są one w całości zastawione przez pojazdy czekające w kolejce do serwisu.
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2020 10:46
Salon - samochody nowe
2.0 gwiazdki
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2020 15:59
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu. ...
... :) Auto ostatni rok na gwarancji i Państwo robią wszystko, żeby tylko nie naprawić tego w jej ramach. W serwisie byłam 4 razy, a w między czasie odwiedziłam dwóch różnych mechaników, którzy mają zgodną wersję co do usterki jednak salon za każdym razem wynajduje co innego...
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2020 21:10
Salon - samochody nowe
Nie polecam salonu ...
... Hyundai w Bydgoszczy na ul. Fordońskiej. Sprzedawcy niezainteresowani klientem. Szczególnie jeden Pan uwielbia wtrącać swoje mądrości jakby był wszechwiedzący a klient prostaczkiem z czapką w ręku słuchającym pana. Przechodzę jednak do konkretów. Zamówiłem Hyundai Tuscon z rabatem dla służby zdrowia. Umowa przedwstępna uzgodniona 1000 zł zaliczki wpłacone i miało dojść do finalizacji....ale po analizie wszystkich opcji zrezygnowałem. Jako z faktu iż transakcja była zawierana zdalnie to miałem prawo do rezygnacji w terminie 14 dni. Co też nastąpiło. Poza tym umowa bez mojego podpisu i bez mojej akceptacji jest nie ważna. I od tego zaczęły się schody. Odmówiono mi zwrotu zaliczki a na moje monity telefoniczne i mailowe nie odpowiadano. Bardzo zapracowany, rozrywany w pracy Pan Prezes Daniel Cholewiński nie miał czasu porozmawiać ze mną czy odpisać na moje maile. No cóż będzie musiał się pofatygować do sądu gdyż występuję na drogę sądową. Nie chodzi mi już tyle o ten 1000 z ale o zasady że spory się załatwia polubownie a nie udaje niedostępnego i że sprawy nie ma i że jest ponad wszystkim. Tak na koniec, zakupiłem w Białymstoku Mitsubishi Eclipse Cross z lepszym wyposażeniem bo w automacie z tego samego rocznika co miał być Hyundai 2019 to kilkaset złotych taniej niż w Hyundaiu. Zostałem obsłużony z pełnym profesjonalizmem i to zdalnie. Auto w kolorze czarnym przyjechało do mnie na lawecie. Sprzedawcy z Hyundaia z Bydgoszczy powinni się uczyć podejścia do klienta od Pana Adama Chlabicza z salonu Mitsubishi Białegostoku profesjonalizmu. Jeżeli już ktoś chce Hyundaia z Bydgoszczy polecam drugi salon Hynudaia w Bydgoszczy. Tam przynajmniej jest bardziej profesjonalnie. MOJA ODPOWIEDŹ WŁAŚCICIELOWI. Z faktu iż nie mogę dodać repliki na odpowiedź właściciela jestem zmuszony udzielić odpowiedzi poprzez edycję mojego wczorajszego wpisu. Szanowny Panie właścicielu proszę sobie sprawdzić ile razy dzwoniłem na komórkę i telefon stacjonarny do JWP Prezesa Daniela Cholewińskiego aby jakoś dojść do porozumienia. Bez odzewu, albo nie odbierał telefonu albo odrzucał rozmowę, jak dzwoniłem na telefon stacjonarny to poprzez Panią z biura mówił iż go nie ma. Proszę sobie sprawdzić ile wysłałem maili. Tak samo, głucho. Nich sobie pisze,dzwoni, co mi tam ja jestem kimś i mnie trzeba się kłaniać. Nie doczekałem się odpowiedzi, nikt nie próbował się ze mną skontaktować ale jak dodałem negatywną opinię to komuś zachciało się zabrać głos. Skoro Pan mówi iż fakty przeinaczam to proszę podać swoją wersję. Cały czas jestem skłonny załatwić sprawę polubownie ale niech traktuje się mnie poważnie. Poza tym proszę zdyscyplinować swoich sprzedawców, nie tylko ja mam podobne odczucia ale i inni, nie mówię tylko o opiniach ale mówię tak na podstawie moich rozmów z osobami który miały kontakt ze sprzedawcami i zostały równie nieciekawie potraktowane. Nazwisko i imię moje Pan zna, mój telefon i mail otrzyma Pan od swoich pracowników jeżeli jednak ktoś by się przemógł i przezwyciężył niechęć lub lenistwo aby ze mną się skontaktować i porozmawiać to zaręczam iż odbiorę telefon lub odpiszę na maila i nie zachowam się podobnie jak osoby z salonu MotoBudrex. Zainteresowani wiedzą o kim myślę i piszę. Pozdrawiam
Użytkownik sieci
22 lutego 2020 13:36
Salon - samochody nowe
Obsluga niezainteresowana klientem
Użytkownik sieci
10 grudnia 2019 15:43
Salon - samochody nowe
Kiepska obsługa na ...
... serwisie. Tak źle to mnie nawet w salonie Dacii za komuny nie obsłużyli podczas serwisu.
Użytkownik sieci
11 października 2019 15:15
Salon - samochody nowe
Beznadziejne podejście do ...
... klienta. Nie można wyjechać własnym samochodem, który jest zastawiony przez inne auta. Pan z obsługi informując mnie o przestawieniu blokującego mnie samochodu,poszedł sobie obsługiwać kolejnego klienta.
Użytkownik sieci
27 lipca 2019 10:50
Salon - samochody nowe
Niestety byłem dwa ...
... razy, Panowie sprzedawcy zerowe zainteresowanie, nawet nie zerkneli w moja stronę, pukałem, stukalem drzwiami..,nic. Naprawdę musi tak być?
Użytkownik sieci
26 grudnia 2018 14:45
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania klientem.