91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
7 kwietnia 2024 10:50
Salon - samochody nowe
Obsługa masakra. Potraktowali ...
... mnie niegodnie-zbywająco. Kupiłam samochód w salonie KIA- tam przynajmniej szanują klienta.
Użytkownik sieci
7 marca 2024 11:16
Salon - samochody nowe
niemiła obsluga, serwis techniczny pozostawia wiele do zyczenia.
Użytkownik sieci
9 lutego 2024 09:57
Salon - samochody nowe
Serwis tragedia!
Użytkownik sieci
10 stycznia 2024 08:50
Salon - samochody nowe
Dla mnie ten ...
... serwis to porażka. Byłem tam tylko raz i już mnie tam nie zobaczą. Wolę pojechać 140 km do Auto GT Hyundai niż 90 km do Olsztyna gdzie obsługa i jakość wykonania usługi jest 1000 razy lepsza niż w Daszuta Olsztyn. Nie polecam
Użytkownik sieci
14 listopada 2023 15:51
Salon - samochody nowe
Omijać serwis wielkim ...
... łukiem, przy sprzedaży auta sprzedawcy bardzo mili i pomocni lecz jak pojawiła się usterka w samochodzie, gdzie auto jest na gwarancji serwisanci rozkładają ręce i mówią że tak ma być. Nigdy więcej tam nie wrócę !
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2023 21:39
Salon - samochody nowe
Państwa odpowiedź to ...
... niestety jak naprawa - PORAŻKA . zero konkretów tylko słaby moment, kiepski dzień, przyjeliśmy do wiadomości itd. Jeżeli tak Pan uważa to proszę o pokrycie moich kosztów, straconych pieniędzy 900 zł za państwa nieudolność, jednocześnie proszę o przekazanie zagrania z naprawy mojego auta, tylko bez tekstu nie mamy kamer, dysk się zepsuł itp. Proszę wziąźć "na plecy" państwa NIEUDOLNOŚĆ i ponieść moje koszty oraz konkretnie odpowiedzieć: mamy kiepskiego mechanika, nie zna się na tym ... Mam wizytę w innym salone i jak wykona diagnozę szybciej niż czas spędzony u państwa to się wypowiem na ten temat, a zapewne tak będzie gdyż juz wyśmiali państwa interwencję - tyle czasu brak efektów. PORAŻKA, NIEUDOLNA NAPRAWA, BEZNADZIEJA grzeczne określenia mojej sytuacji związaenj z tym salonem Hyundai. Umówiłem się na naprawe klimatyzacji w moim czteroletnim hyundaiu na poranne godziny z dwutygodniowym wyprzedzeniem. W międzyczasie otrzymałem telefon z hyundaia o przełożeniu wizyty na godziny popołudniowe. Ok i tak byłem na urlopie tego dnia. Pojawiłem się na umówiona giodzine ( jechałem tak prawie dwie godziny ) . Zostawiłem auto i poszedłem na spacer. O godzinie 16:25 ( dwie godziny póżniej ) otrzymałem telefon z obsługi salonu że niestety zabrakło czasu na określenie problemu. Wściekłem sie, sami przełozyli wizytę na godziny popołudniowe, jechałem prawie dwie godziny w 32 stopniowym upale aby stracic urlop i pół dnia i jeszcze wciskali mi kit że to duży problem, dużo szukania itd. Stracone pół dnia, nerwy, pieniądze i NIC. Zadzwoniłem do innego salonu i umówiłem się na wizytę, bo zaczeli sie śmiać jak powiedziałem że dwie godziny to za mało na określenie problemu gdzie ucieka gaz klimatyzacji. Według mojej opini to było bezczelne i brak uszanowania klienta, sami zgotowali mi ten los przekłądając wizytę na późniejsze godziny po czym umyli ręcę, niestety nie udało się zapraszamy na inny termin. Raczej nieudolność, brak profesjonallizmu doprowadził do tej sytuacji. Jestem wyrozumiały , ale takiego braku szacunku nie toleruje. UNIKAJCIE JAK MOZECIE NAPRAWY W TYM SALONIE HYUNDAI.
Użytkownik sieci
12 czerwca 2023 22:50
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Proszę ...
... klientów nowych i tych co tam jeżdżą na serwis nie jeździj tam więcej. Samochód 150 tysięcy przebiegu, 5 lat serwisowany właśnie tam i co 15 tysięcy jeżdżony na wymianę oleju i filtrów ( zalecane co 30 tysięcy ale to przesada). Po 5 latach jak gwarancja minęła samochód wstawiony do mechanika a tam co? Filtr paliwa nie wymieniony od nowości czyli przejechane na nim ponad 150 tysięcy to są jakieś żarty i złodziejstwo inaczej tego nie można nazwać. A ciekawe czy reszta była robiona. I znam więcej takich przypadków co oni tam wyprawiają dlatego lepiej zastanówcie się czy nazywacie się serwis czy rzeźniki.
Użytkownik sieci
5 maja 2023 16:55
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 maja 2023 16:53
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 kwietnia 2023 14:48
Salon - samochody nowe
Nie polecam ! ...
... Po wejściu Brak odpowiedzi na „Dzień dobry” Obejrzałem 4 samochody, nikt się mną nie zainteresował, nikt nie podszedł. W soboty wkrada się chyba lenistwo panów sprzedawców. Pozdrawiam Nie do zobaczenia !
Użytkownik sieci
30 marca 2023 16:45
Salon - samochody nowe
Dnia 24.03.23r. oddałam ...
... samochód do przeglądu. Bezpośrednio po powrocie z serwisu zaobserwowałam na karoserii niewielkie wgniecenie i zdarcie lakieru, którego nie było przed oddaniem samochodu do serwisu. Od razu zadzwoniłam do salonu i rozmawiałam z Panem Radosławem, który stwierdził, że uszkodzenie nie mogło powstać w salonie, wszystko jest tam monitorowane. Obiecał jednak, że przejrzy nagrania z kierownikiem i odezwie się do mnie najpóźniej dnia 27.03. Zgodnie z życzeniem Pana wysłałam, niezwłocznie, na Jego firmowy adres meilowy zdjęcia uszkodzenia. Do chwili obecnej nikt z salonu się do mnie nie odezwał (a jest dziś 30.03.)
Użytkownik sieci
26 grudnia 2022 11:01
Salon - samochody nowe
Polecam salon. Pan ...
... Andrzej Murzynowski pełen profesjonalizm. Miła konkretna współpraca. Niestety nie mogę tego powiedzieć o serwisie. Przy przebiegu nie całych 30tys skrzypienie i stuki w tylnej kanapie po prawej stronie. 3.wizyty w serwisie niestety bez rezultatu.utrudniony kontakt ze strony kierownika serwisu. Jazda autem i wożenia pasażera z tyłu naprawdę odbiera chęć z jazdy. Temat na dzień dzisiejszy nie załatwiony mimo próby z mojej strony. Zostałem totalnie olany przez serwis. Stanowczo nie polecam serwisu.
Użytkownik sieci
9 grudnia 2022 14:34
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Niepoważne ...
... traktowanie klienta i zasłanianie się "polityką importera", który "wycofał się z „gwarancji ceny” dla rocznika 2023". Po półtora miesiąca od wpłacenia zadatku i zamówienia określonego modelu w określonej specyfikacji za określoną cenę na określony termin dowiedziałem się, że dealer nie dotrzyma zawartej umowy. Zaproponowano mi albo termin o pół roku wcześniejszy albo cenę o 20 000 zł wyższą. Oczywiście podczas prezentowania samochodu oraz podczas składania zamówienia przedstawiciel ani razy nie poinformował, o tym, że ceny mogą się zmienić. Kupowałem już kilka różnych samochodów od różnych dealerów ale z takim nieprofesjonalnym podejściem spotkałem się po raz pierwszy. EDIT: Bardzo sprytna odpowiedź na opinię nie odnosząca się do meritum. Dostawa samochodu miała być nie w "krótkim terminie" tylko w umówionym terminie tj. po czerwcu 2023 (9-12 msc). Tak, byłem poinformowany o tym, że termin może ulec wydłużeniu i nie podniosłem o to zarzutu. Nie, nie byłem informowany o tym, że cena może wzrosnąć o 20 tysięcy złotych. Dla nowych zamówień może i owszem, ale nie dla zamówień złożonych przed podwyżką. Powoływanie się na zmianę kursu USD nietrafione, gdyż w dniu składania zamówienia dolar był tańszy o 30 groszy.
Marian Okoński
2 października 2022 09:36
Serwis
ceny za usługi
Przez te 10 lat nie udało mi się ani razu odstawić samochodu do chociażby drobnej naprawy np , wymiana klocków, chłodnicy do klimatyzacji olej itp. Zawsze był ten sam problem- cena i jeszcze raz cena! która była i jest zawsze co najmniej 2-3 razy wyższa niż w innych warsztatach powodowało to też że zawsze musiałem wrócić do innego warsztatu , nie uważam, że jakość wykonania usługi w serwisie jest tak wysoka, że uzasadnia to tak wysokie ceny!
Podam prosty przykład z ubiegłego tygodnia, zgubiłem kluczyki do samochodu i chciałem dorobić sobie 1 komplet. W pierwszej kolejności jak zwykle pojechałem do serwisu Hyundai, pracownik wycenił mi dorobienie kluczyka na ponad 600 zł ! Wróciłem więc do serwisu w [ocenzurowane przez Moderatora] i tam kluczyk dorobiono mi za 250 zł. !? usługa wykonana solidnie i profesjonalnie , wszystko działa bez problemu.
Panowie z serwisu- dlaczego tak drogo u Was! Pamiętajcie nie każdy przychodzi do Was z workiem pieniędzy!
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2022 09:04
Salon - samochody nowe
Auto zakupione 2018. ...
... Od początku problemy z elektryka.problem z przednimi tarczami. Problem z tylnym napędem. Oczywiście to problem zawsze użytkownika. Aby do końca gwarancja. Osobiście bardzo Nie polecam. Auto stało przeszło 30 razy. Więc kiedy będzie lepiej!!!!
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2022 16:00
Salon - samochody nowe
PRZESTROGA Auto nowe, ...
... i20-stka zakupione w Hyundai Daszuta pod koniec zeszłego roku. Natychmiastowa wpłata gotówką. Podczas odbioru sprzedający ekscytował się jakby sprzedawał Ferrari a nie małe miejskie autko o poj. 1L. Wspomniał także że z kolegami testowali auto i faktycznie miało ponad 100 kilometrów przebiegu. OK, nie było powodu by robić z tego aferę. Po miesiącu na zimę zmiana opon i niespodzianka. Opony na których wydano auto mają pozrywany w kilku miejscach bieżnik. Próby reklamacji bez rezultatu, odpowiedź z H Daszuta kuriozalna. Przesłane opony do serwisu Daszuta znikły i ślad po nich zaginął. Razi brak poszanowania dla własności klienta. Brak zainteresowania ze strony H Daszuta dziwi, tym bardziej że inny autoryzowany serwis wykonał bezpłatnie pełne badanie mające na celu wykluczenie wady konstrukcyjnej pojazdu w obawie o życie i zdrowie użytkownika. Omijajcie to miejsce, a jeśli już musicie tam kupić auto to sprawdzajcie wszystko jak samochodzie używanym.
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2022 19:06
Salon - samochody nowe
Uważajcie Państwo na ...
... tego „dilera”. Probowano oszukać mnie/wprowadzić w błąd podczas zakupu używanego samochodu. Sprzedawca, czterokrotne zapewniał, ze samochód jest bezszkodowy/bezkolizyjny. Jak się później okazało, cały prawy bok, wraz z progami był poddany naprawom blacharsko lakierniczym. Po odkryciu tego faktu i poproszeniu o wyjaśnienie tej sprawy przez sprzedawcę, kontakt ze strony salonu urwał się.
Użytkownik sieci
14 kwietnia 2022 13:05
Salon - samochody nowe
Ocena Serwisu oraz ...
... obsługi po serwisowej. Nie odp na maila , usługa zrobiona nienależycie pomimo reklamacji a odpowiedzi mailowej nadal brak, wymiana opon z wyważeniem okazuje się w innym ASO ze koła są niedoważone , drgania na kierownicy i fotelu , pan z serwisu wina opon … nowych michelin primacy 4 i dodatkowo stwierdzenie ze są budżetowe .. nie polecam
Użytkownik sieci
30 października 2021 17:09
Salon - samochody nowe
Polecam do tego ...
... salonu wybrać się w garniturze i pod krawatem. Broń Cię borze szumiący w trampkach, bo z miejsca zostaniecie potraktowani z góry, z lekkim politowaniem w oczach i jak cebulaki. Odebrało mi to całkowitą chęć nawet przejechania się Tucsonem, bo przecież "ALE TEN SAMOCHÓD TO JEST 165 TYSIĘCY.. NAWET Z RABATAMI TO SPORO.." Nie polecam.. Choć może akurat trafił nam się kiepski dealer. Z innego salonu, tego samego dnia wyszliśmy z umową. ;)
Użytkownik sieci
13 października 2021 17:23
Salon - samochody nowe
Auto na gwarancji ...
... , wszelkie uwagi gwarancyjne ignorowane , odpowiedzi w stylu to jest hyundai Więc czego pan oczekiwał, szczerze nie polecam tego serwisu, profesjonalizm , podejscie do klienta na najniższym poziomie