90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
7 lutego 2024 16:43
Salon - samochody nowe
An excellent service! ...
... Highly recommend! Mr.Darek was very professional, he explained us each detail before and after buying the car.
Użytkownik sieci
10 stycznia 2024 08:50
Salon - samochody nowe
Dla mnie ten ...
... serwis to porażka. Byłem tam tylko raz i już mnie tam nie zobaczą. Wolę pojechać 140 km do Auto GT Hyundai niż 90 km do Olsztyna gdzie obsługa i jakość wykonania usługi jest 1000 razy lepsza niż w Daszuta Olsztyn. Nie polecam
Użytkownik sieci
2 grudnia 2023 09:26
Salon - samochody nowe
Zakup oraz serwisowanie ...
... nowego samochodu powinno być przyjemnością. Cieszę się, że podczas naszych poszukiwań trafiliśmy na Pana Marka z Salonu Hyundai Daszuta. Profesjonalna pomoc, doskonała wiedza i życzliwość - wszystko to znajdziecie w tym miejscu. Polecam!
Użytkownik sieci
24 listopada 2023 12:57
Salon - samochody nowe
Wczoraj z żoną ...
... odebraliśmy w Salonie HYUNDAI DASZUTA nowy samochód. Jesteśmy bardzo zadowoleni z całości przebiegu procesu zakupu, tzn. od momentu rozmowy z doradcą Panem Markiem, do momentu wydania auta. Tu należy się dodatkowe słowo pochwały za duże kompetencje Pana Marka, sprawność w działaniu, dotrzymywanie bieżących ustaleń, stały kontakt z nami oraz wysoki poziom kultury osobistej. Wszystko było po prostu wielką przyjemnością. Kontakt z doradcą i zainteresowanie Klientami pozostał niezmiennie na wysokim poziomie nawet po wpłacie zadatku, co nie jest wszędzie oczywiste. Szczerze polecamy SALON HYUNDAI DASZUTA w Olsztynie.
Użytkownik sieci
14 listopada 2023 15:51
Salon - samochody nowe
Omijać serwis wielkim ...
... łukiem, przy sprzedaży auta sprzedawcy bardzo mili i pomocni lecz jak pojawiła się usterka w samochodzie, gdzie auto jest na gwarancji serwisanci rozkładają ręce i mówią że tak ma być. Nigdy więcej tam nie wrócę !
Użytkownik sieci
10 października 2023 12:17
Salon - samochody nowe
Niedawno kupiłem i ...
... odebrałem nowego Hyundai kona. Cała operacja przebiegła bardzo sprawnie. Wszystkie formalności byly załatwiane z Panem Maciejem a pod jego nieobecność z Panem Markiem. Obuwie osoby bardzo kompetentne z dużą wiedzą. Zawsze był telefon zwrotny w momencie gdy nie mogli odebrać od razu. Widać szacunek dla klienta. Podoba mi się podejście wszystkich osób obsługujących klientów. Począwszy od sprzedawców poprzez pracownika posreniczacego w sprawie kredytu, Pań załatwiających ubezpieczenia. Oczywiście należy również pamiętać o bardzo kompetentnym człowieku czyli osobie kierownika sprzedaży. Widać że ten człowiek podchodzi do swojej pracy z ogromnym zaangażowaniem - to jest jego pasja. Dziękuję wszystkim a kogo nie wymieniłem to przepraszam. Gorąco polecam wszystkim ten salon firmy Hyundai. Szkoda że jest tylko 5 gwiazdek - śmiało można dać 6
Użytkownik sieci
29 września 2023 16:29
Salon - samochody nowe
Auto prawie od ...
... ręki Pan Maciej Markuszewski konkretny kompetentny rzeczowy
Użytkownik sieci
29 września 2023 08:15
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa p.Marka. ...
... Wiedza i podejście do wymagającego klienta w pełni profesjonalne. Polecam zakupy w Daszuta Sp.z o.o. w Olsztynie.
Użytkownik sieci
28 września 2023 20:57
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie Polecam.Pełen Profesjonalizm.
Użytkownik sieci
28 września 2023 20:43
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie polecam! Świetne ...
... podejście do klienta, bardzo sprawny serwis i miła obsługa.
Użytkownik sieci
28 września 2023 19:36
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 września 2023 10:59
Salon - samochody nowe
Jestem bardzo a ...
... to bardzo zadowolony za naprawdę fachową obsługę bardzo miła atmosfera a szczególnie pan Marek jest bardzo spoko i podchodzi do ludzi szacunkiem .
Użytkownik sieci
28 września 2023 10:55
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 września 2023 10:01
Salon - samochody nowe
Sprawa ogarnięta .Miałem ...
... awarie w trasie .dziękuje. Dostałem fajna propozycje współpracy 👌😉
Użytkownik sieci
28 września 2023 09:58
Salon - samochody nowe
Bardzo konkretnie o rzeczowo
Użytkownik sieci
28 września 2023 09:45
Salon - samochody nowe
Problem rozwiązany przez ASO błyskawicznie. Dziękuję.
Użytkownik sieci
28 września 2023 09:43
Salon - samochody nowe
Szybko i sprawnie, ...
... tak jak powinno być w autoryzowanym serwisie. Polecam!
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2023 10:21
Salon - samochody nowe
Bardzo polecam ten ...
... salon i serwis. Mam już drugie auto i zawsze kontakt i obsługa pełna profeska.
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2023 21:39
Salon - samochody nowe
Państwa odpowiedź to ...
... niestety jak naprawa - PORAŻKA . zero konkretów tylko słaby moment, kiepski dzień, przyjeliśmy do wiadomości itd. Jeżeli tak Pan uważa to proszę o pokrycie moich kosztów, straconych pieniędzy 900 zł za państwa nieudolność, jednocześnie proszę o przekazanie zagrania z naprawy mojego auta, tylko bez tekstu nie mamy kamer, dysk się zepsuł itp. Proszę wziąźć "na plecy" państwa NIEUDOLNOŚĆ i ponieść moje koszty oraz konkretnie odpowiedzieć: mamy kiepskiego mechanika, nie zna się na tym ... Mam wizytę w innym salone i jak wykona diagnozę szybciej niż czas spędzony u państwa to się wypowiem na ten temat, a zapewne tak będzie gdyż juz wyśmiali państwa interwencję - tyle czasu brak efektów. PORAŻKA, NIEUDOLNA NAPRAWA, BEZNADZIEJA grzeczne określenia mojej sytuacji związaenj z tym salonem Hyundai. Umówiłem się na naprawe klimatyzacji w moim czteroletnim hyundaiu na poranne godziny z dwutygodniowym wyprzedzeniem. W międzyczasie otrzymałem telefon z hyundaia o przełożeniu wizyty na godziny popołudniowe. Ok i tak byłem na urlopie tego dnia. Pojawiłem się na umówiona giodzine ( jechałem tak prawie dwie godziny ) . Zostawiłem auto i poszedłem na spacer. O godzinie 16:25 ( dwie godziny póżniej ) otrzymałem telefon z obsługi salonu że niestety zabrakło czasu na określenie problemu. Wściekłem sie, sami przełozyli wizytę na godziny popołudniowe, jechałem prawie dwie godziny w 32 stopniowym upale aby stracic urlop i pół dnia i jeszcze wciskali mi kit że to duży problem, dużo szukania itd. Stracone pół dnia, nerwy, pieniądze i NIC. Zadzwoniłem do innego salonu i umówiłem się na wizytę, bo zaczeli sie śmiać jak powiedziałem że dwie godziny to za mało na określenie problemu gdzie ucieka gaz klimatyzacji. Według mojej opini to było bezczelne i brak uszanowania klienta, sami zgotowali mi ten los przekłądając wizytę na późniejsze godziny po czym umyli ręcę, niestety nie udało się zapraszamy na inny termin. Raczej nieudolność, brak profesjonallizmu doprowadził do tej sytuacji. Jestem wyrozumiały , ale takiego braku szacunku nie toleruje. UNIKAJCIE JAK MOZECIE NAPRAWY W TYM SALONIE HYUNDAI.
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2023 09:59
Salon - samochody nowe
Odebraliśmy swoją Nową ...
... Kone. Wielkie podziekowania dla Pana Maćka. Doradztwo obsługa pełny profesjonalizm, sprawnie i szybko. Jesteśmy Mega zadowoleni. Dzieki Hyundai Daszuta. Pozdrawiam.