92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Wojciech
27 września 2024 23:43
Salon - samochody nowe
Brak ustawienia świateł
Salon nie przeprowadza podstawowego sprawdzenia ustawienia świateł mijania. Po 2 miesiącach jazdy kiedy okazało się że są źle ustawione światła mijania. A to znaczy że pieczątka w książce serwisowej o wykonaniu przeglądu jest - ale tylko pieczątka i podpis reszta to ściema. NIE POLECAM Sprawdzajcie wszystkie czynności wykonane w tym salonie dla własnego bezpieczeństwa.
Wojciech
25 września 2024 10:23
Salon - samochody nowe
Brak odpowiedzialności za sprzedawane samochody
Chcę przestrzeć wszystkich kupujących w tym salonie. Eltrans sprzedaje samochody bez sprawdzenia. Stępluje przegląd ale przeglądu nie ma. Otrzymałem samochód z brakiem zabezpieczenia na wybieraku biegów. 2 miesiące po zakupie okazało się że światła mijania są są zle ustawione. Musiałem udać się na rególację tych świateł trwało to 10 min. Z takimi światłami miałem jezdzić 3 lata do następnego serwisu. Nie polecam. Serwis Eltrans nie wykonuje podstawowego sprawdzenia samochodu.
Ryszard Bernat
19 sierpnia 2023 14:20
Serwis
Diagnostyka i naprawa
Analizując to,jak serwis podszedł do diagnostyki i naprawy mojego auta stwierdzam, że nie polecił bym tego serwisu nikomu wręcz odradzał bym. Wróżą z fusów klient płaci za niepotrzebnie wymieniane części, a problem pozostaje nadal. Po czym oświeca ich czyszczą sitko na swój koszt i uważają że wszystko jest ok. Ale moje koszta w stosunku do serwisu są xxxxxxxxxxx.
Wspomnę jeszcze, że po powrocie z serwisu olejowo-filtr owego stwierdzam starą zawieszkę inf..
I niestety tak się traci klientów i markę firmy
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2023 14:08
Salon - samochody nowe
Do mnie nawet ...
... nie dzwonią w sprawie opinii wiedząc jak sp********i sprawę i nie poczuwają się do jakiejkolwiek rekompensaty w konkretnej sprawie. Co do błahostek, wracam z serwisu olejowo-filtrowego a stara zawieszka informacyjna jak wisiała tak nietknieta dalej wisi i tak się traci klientów i zaufanie do formy. Co do konkretnej sprawy kieruję do zecznika praw konsumenta
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2023 09:09
Salon - samochody nowe
Usługa zlecona to ...
... pomiar luzów zaworowych. Na drugi dzień otrzymałem odpowiedź, że jest ok i mogę auto odebrać. Na moje pytanie co to znaczy OK i jaki jest luz na poszczególnych zaworach, Pan obsługujący nie potrafił udzielić odpowiedzi. Na moją prośbę o wyniki pomiarów dostałem kartkę z takim zapisem. Usługa, za którą zapłaciłem 500 pln, a nawet nie wiem czy została wykonana. Bardzo słabe podejście do klienta. Cena nie adekwatna do wykonanej usługi. Zaznaczam to był tylko pomiar, bez żadnej regulacji ani diagnozy. Napisałem prawdę a opinia nie została opublikowana bo jest niewygodna dla firmy.
Użytkownik sieci
17 lipca 2023 11:32
Salon - samochody nowe
Eltrans to bardzo ...
... sprytna firma, która badając (ankieta telefoniczna) opinię klienta na temat swoich usług najpierw upewnia się czy klient jest zadowolony. Jeżeli tak nie jest, to sympatyczny głos w telefonie informuje, ze w sprawie oceny jakości usług skontaktuję się w innym czasie, czyli nigdy. Taka praktyka na pewno gwarantuje oceny 10/10 w ankiecie firmowej. W ubiegłym tygodniu Eltrans realizował przegląd roczny (wymagany dla gwarancji) mojego samochodu i wg wystawionej opinii w samochodzie nie wykryto żadnych usterek ani innych problemów. Czyli zdaniem serwisanta wszystko było Ok. Niestety - ku mojemu zaskoczeniu - samochód uległ awarii od razu po wyjeździe z punktu serwisowego, w drodze do mojego domu (odległość kilkunastu kilometrów). Jeżeli w tej sytuacji nie zawinił serwisant dokonujący przeglądu to zawiniły procedury kontrolne, które należy zweryfikować i uzupełnić, bo chyba nie jest to normalne że samochód psuje się od razu po przeglądzie technicznym. Małym pocieszeniem była dla mnie możliwość przekonania się jak działa Hyundai Assistance, który oceniłam bardzo pozytywnie.
Użytkownik sieci
10 czerwca 2023 18:51
Salon - samochody nowe
Czy ktoś może ...
... mi wytłumaczyć dlaczego za aktualizację mapy w Opolu w Hyundai się płaci a dlaczego w Niemczech nie ,dla mnie to trochę skomplikowane i dziwne a co do komputerów to powinni sobie wymienić na nowsze bo błędy skasować to łatwo można ale znalezć przyczynę to spory problem ,natomiast Hyundai Niemcy szybko znajdą awarię i przyczynę o co tu chodzi czyżby stare komputery i oprogramowanie mieli w Opolu
Użytkownik sieci
7 lutego 2023 09:49
Salon - samochody nowe
Obsługa bardzo miła ...
... i fachowa i to jedyny plus. Właśnie siedzę w poczekalni - obok mnie dwóch innych Klientów - wszyscy w kurtkach. W całym serwisie panuje bardzo niska temperatura. Bardzo szkoda mi personelu który musi siedzieć tutaj całymi dniami w tak niskiej temperaturze, a, że poczekalnia dla Klientów jest w tym samym pomieszczeniu... Bardzo nieprofesjonalnie to wygląda, żeby tak oszczędzać na ogrzewaniu pomieszczeń gdzie przebywają ludzie... słabo
Użytkownik sieci
27 września 2022 20:30
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 września 2022 18:09
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Bartłomiej Mistygacz
30 sierpnia 2022 15:22
Salon - samochody nowe
Oszuści i kłamcy
Ten salon, to oszuści, kłamcy i złodzieje. Nie wchodźcie tu nawet, bo was także oszukają jak mnie i moją partnerkę. Pod koniec stycznia zadatkowaliśmy model i20, który miał być najpóźniej do końca maja. Mamy koniec sierpnia, a oni nadal nie wiedzą kiedy auto będzie. Ale to nie wszystko- na umowie mamy wpisaną gwarancję niezmienności ceny, a wczoraj będąc w salonie dowiedzieliśmy się, że cena już teraz będzie o prawie 10tyś większa. Pracownik salonu jeszcze w lipcu zapewniał nas o cenie gwarantowanej. Salon sam zmienił warunki realizacji i nawet nie raczył nas poinformować o tym, dlatego ku przestrodze wszystkim odradzam to miejsce. Pracownicy słodkie bzdury mówią, aby klient podpisał umowę, a potem sami warunków umowy nie dotrzymują. Oczywiście to jeszcze nie wszystko- dziś pracownica przez telefon powiedziała mi, że nie jest wykluczone, że auto może być pod koniec roku i wtedy już być może trzeba będzie dopłacić nie te 10tyś, a może 13tys lub więcej. Dodam na koniec, że oczywiście salon w żadnym momencie sam się z nami nie kontaktował i nie informował nas o zmianie ceny ani o możliwym terminie realizacji. My już padliśmy ofiarą oszustów z tego salonu, dlatego wy bądźcie czujni i nawet tu nie wchodźcie.
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2022 20:47
Salon - samochody nowe
mocno odradzam to ...
... miejsce; zamówione nowe auto na początku roku miało być maksymalnie w ciągu 3 miesięcy; niestety minęło już pół roku i auta nadal nie ma i nie wiadomo kiedy będzie (być może nawet nie w tym roku); pan przy zamówieniu gwarantował 3-miesięczny okres realizacji, a okazało się to zwykłym "łapaniem" klienta; omijajcie to miejsce szerokim łukiem.. odpowiadając na Wasz komentarz po pierwszym moim poście powiem że: 1) tak, auto było zamawiane u was w salonie, więc proszę nie próbować zakłamywać rzeczywistości; 2) pracownik dawał gwarancję (niestety tylko słowną), że auto będzie najpóźniej w maju, a mamy sierpień i auta nie ma; 3) mamicie klientów szybką realizacją zamówienia, a tymczasem podczas jednej z rozmów z waszym pracownikiem ten stwierdził, że nie potrafi wróżyć z fusów i nie odpowie nam na pytanie kiedy będzie auto (sugerował, że możliwe, iż dopiero w nowym roku kalendarzowym); ten sam pracownik mówił, że macie ponad 100 aut zamówionych i sami nie jesteście w stanie zweryfikować, kiedy auto będzie; 4) proszę nie tłumaczyć się jakimiś szczególnie trudnymi czasami, bo mój znajomy zamawiał nowe auto tej samej klasy w salonie innego producenta i w ciągu 3 miesięcy (które miał obiecane) auto dostał; oszukujecie ludzi, bo dobrze wiecie że realizacja zamówienia u was trwa około roku czasu, a w momencie rozmowy z klientem kłamiecie mu, że to 3 miesiące proszę podać, gdzie mam tę informację w prywatnej wiadomości podać, to tak zrobię;
Użytkownik sieci
19 maja 2022 17:15
Salon - samochody nowe
Dwuletni Hyundai 24 ...
... tys przebiegu z skorodowany tłumikiem. Żenada odmawiają naprawy gwarancyjnej. Co oni sprzedają. Zobaczcie na zdjęciach.
Użytkownik sieci
10 maja 2022 20:19
Salon - samochody nowe
Jeśli chodzi o ...
... nowe samochody to ok . ALE JEŚLI CHODZI O SERWIS ZAKUPIONYCH U NICH w Opolu SAMOCHODÓW - TO UCIEKAĆ JAK NAJDALEJ OD NICH... Namówiłem mamę na zakup nowego Hyundai Tucson po swoich wcześniejszych doświadczeniach z tą marką , i tak po miesiącu odprysk i ślad (zdarza się ) wymiana szyby z auto-casco o cenie z polisy już nie wspomnę - po odbiorze auta z Opola dojazd do Częstochowy po tygodniu pierwszy deszcz a tu w nowym aucie po wymianie szyby przedniej nie działa spryskiwacz wycieraczek - tzn: płyn leci pod auto (po dniach moja diagnoza - przy składaniu podszybia jakiś serwisowy PARTACZ złożył odwrotnie i podszybiem przycisnął wężyk gumowy od spryskiwacza) niby błahostka ale kobieta w nowym pojeździe po wymianie nie powinna się takimi rzeczami przejmować ale to nie wszystko pierwsze mycie na myjni i tu znowu zagadka z szybą - przecieka woda w lewym górnym rogu - podejrzewam że źle wklejona szyba , za mało kleju ? Powiem tak nowe pojazdy od nich ok. ale serwis już "broń boże" ich "mechanikom" kazać dotykać nawet pojazd ... Osobiście NIE POLECAM SERWISU W HYUNDAI OPOLE... Na szczęście gwarancja się już niedługo kończy i mojego samochodu już tam nie zobaczą. (odpowiedź moja na niby bezzasadność jak to salon-serwis Hyundai Opole stwierdził) jest taka . przez te prawie trzy lata autem mama zrobiła może z 15 tys. kilometrów przez ten czas wyobraźcie sobie lub też wyobraźnia wasza nie sięga aż tak - pojazd większości stoi w garażu nie używany wiec dlatego tak późno stwierdzono przeciek szyby po wymianie bo ;o prostu nie był wiele używany a na pewno nie w deszczu - źle złożone podszybie w stosunku do doprowadzenia płynu do spryskiwaczy sam mamie wykryłem i rozebrałem i poprawiłem po "serwisowych "paprokach"" ,którzy wymieniali szybę czołową w nowym jeszcze samochodzie i po prostu nie opłacało się auta gnać z Częstochowy do Opola z taka rzeczą gdzie nie powinna mieć nawet miejsca po usłudze wymiany szyby w autoryzowanym serwisie HYUNDAI. Po prostu trafiła wam się idealna klientka (emerytka) , która mało korzysta z zakupionego od was nowego auta i po czasie odkrywa pewne rzeczy serwisowe . A o wymianie oleju co 10 tys.km. jak jej doradzałem już nie wspomnę bo wasze serwisowe interwały olejowe w benzyniaku -osobówka to przebieg co 30.tys.kilometów pomimo że klient prosi odpłatnie co 10tys.km . No ale na szczęście gwarancja się już nie długo kończy. Wy pozdrawiacie a ja NIE...
Użytkownik sieci
15 marca 2022 09:18
Salon - samochody nowe
Będąc w pobliżu ...
... osobiście wybrałem się do tego "serwisu". Podając numer VIN sprzedawca pyta mnie się czy część o którą pytam to ta??? kierując monitor w moją stronę (jakbym był mechanikiem). Części oczywiście nie ma, okres oczekiwania 3 miesiące, lecz najgorsze, że odmówiono mi podania numeru OEM części, żebym mógł poszukać gdzie indziej. Pierwszy lepszy sprzedawca na znanym portalu sprzedażowym przez telefon po VINie udzielił mi więcej informacji i chciał mi pomóc (pomimo, że też nie miał mojej części) mówiąc gdzie szukać, podając wszystkie dane o które prosiłem. NIE POLECAM tego serwisu, omijać z daleka. W dzisiejszych czasach to nie jest żadna łaska obsługa klienta (jeszcze do tego z fochami w nosie), i tych kilku tysięcy nie zarobiliście wy tylko ci co podchodzą do ludzi w sposób odpowiadający dzisiejszym standardom. Bez pozdrowień.
Użytkownik sieci
11 stycznia 2022 18:13
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
5 grudnia 2021 03:46
Salon - samochody nowe
Odbiór nowego auta: ...
... Tu jest silnik tu bagażnik a to jest kierownica a tam jest brama dowidzenia.
Użytkownik sieci
17 lipca 2021 13:26
Salon - samochody nowe
Przyjechałem zrobić pierwszy ...
... przegląd samochodu sprowadzonego z zagranicy plus przegląd powypadkowy. Pan ze stacji diagnostycznej oświadczył, że nie zrobi mi przeglądów bo to jest za dużo roboty. Zresztą jest wymęczony i od jutra ma urlop więc jak chce to mam sobie przyjechać w poniedziałek. Dodaje, że w momencie kiedy byłem nie miał żadnych klientów i czyścił sobie na terenie stacji swój prywatny rower. To są jakieś jaja. Stacja kontroli niby szanownego dealera samochodów Hyundai a podejście do klienta żenujące. Pojechałem do Innej stacji. Zostałem obsłużony z uśmiechem na twarzy i bez żadnego problemu
Użytkownik sieci
9 grudnia 2020 11:17
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 listopada 2020 11:41
Salon - samochody nowe
Byłem w tym ...
... salonie i uważam że podejście do klienta pozostawia wiele do życzenia. Nikt nawet nie raczył do mnie i żony podejść. Jak już sam zwróciłem się do obsługi to pan zachował się tak jak by nie chciał auta nowego sprzedać zależało mu tylko na sprzedaży swoich firmowych którymi jeżdżą pracownicy. Osobiście nie polecam