92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2018 11:14
Salon - samochody nowe
Wymiana opon to istny koszmar 2 godziny
Użytkownik sieci
27 marca 2018 19:49
Salon - samochody nowe
Ogólnie to nie ...
... polecam serwisu Hyundai w Opolu. Odstawilam samochód w poniedziałek o godz. 8 lecz nikt nie zainteresował się naprawa do wtorku do godz. 14 oczywiście po moim telefonie!! Nie wiem może jakbym przyjechała mercedesem, byłoby inaczej. Zero zainteresowania. A tłumaczenia, ze strony pracownika, ze przyjmował samochód inny kolega są chyba jakimś żartem. Brak profesjonalizmu. Lekceważący stosunek do klienta! Strata czasu dla partaczy! Odradzam!!
Użytkownik sieci
21 marca 2018 12:44
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta w ...
... tym salonie to istna kpina i pozoranctwo, dodatkowo należy się też obawiać o pozostawione "pod opieką fachowców" własne mienie w postaci samochodu i jego poszczególnych elementów. Podczas wymiany opon obsługa z zażenowaniem proponuje nam zaczekanie godzinkę dłużej z uwagi na to, iż mechanik "musiał pojechać" do sklepu po obciążniki do felg. Pełen profesjonalizm niczym w podwórkowym warsztacie. Pomijając braki sprzętowe w serwisie, obsługa nie zaproponowała absolutnie nic by załagodzić sytuację i jakoś obłaskawić zniecierpliwionego klienta - jedyne na co było ich stać to zachowanie typu "sorry, taki mamy klimat". Czarę goryczy przebrała rzecz wydawałaby się trywialna - pozostawione w przechowalni opon zimowe. Okazało się, że jakiś idiota postanowił mocno udekorować jedno z moich kół malując je markerem wulkanizatorskim w sposób zdecydowanie wykraczający poza ustalone oznaczenia. Napuszonego pracownika salonu zbytnio to nie poruszyło, gdyż przyjął pozycję obronną i był wręcz gotów do konfrontacji - nie wiadomo tylko w imię czego? I to ma być ta obsługa klienta? Był ktoś z was w Stanach i doświadczył co to jest "customer service"? Maglujecie slogany, które wam z centrali podsyłają, a macie zerowe pojęcie w podejściu do klienta oraz do jego mienia, które powierzone placówce powinno być największą świętością. Pomimo ostatniej inwestycji w ten salon zmiany okazały się jedynie kosmetyczne, a nie jakościowe, także koleżanki i koledzy szukający opinii odnośnie tego czy skorzystać z usług tego miejsca - nie dajcie się zwieść powierzchownością. Jako BYŁY wieloletni klient Eltransu - GORĄCO NIE POLECAM (chyba, że wasz znajomy to kierownik serwisu lub manager).
Użytkownik sieci
20 lutego 2018 14:55
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta fatalna, ...
... brak profesjonalizmu, buta i arogancja, nie polecam.
Użytkownik sieci
10 lutego 2018 11:41
Salon - samochody nowe
Byliśmy umówieni na ...
... jazdę testową, przyjechaliśmy kilka minut wcześniej, wszyscy byli tak zajeci że po ponad 20 minutach wyszliśmy. Zastanawiamy się tylko czy to my jesteśmy tak wiekowi że jeszcze ciągle szanujemy czas innych ludzi. Może takie czasy że trzeba to mieć gdzieś.
Użytkownik sieci
24 stycznia 2018 22:11
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 grudnia 2017 21:45
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 grudnia 2017 14:28
Salon - samochody nowe
Krótko i zwięźle. ...
... Moje auto w przeciągu miesiąca było u nich 4 razy. Za pierwszym razem alternator, wymieniony szybko, bez zastrzeżeń. Później wycieraczki, już gorzej im poszło, ogólnie zapomnieli o moim aucie, naprawa trwała ponad 3 dni. Kilka dni później pasek klinowy - ups, przy wyjęciu za pierwszym razem NIE ZAUWAZYLI że jest do wymiany, lub go źle włożyli. Zaledwie po dwóch tygodniach znowu poszły wycieraczki. Oczywiście że to nie ich wina, zbieg okoliczności przecież, że coś co wymieniali dwa tygodnie wcześniej znowu się popsuło, to wina auta. Oczywiście żadnej odpowiedzialności ani próby rozwiązania problemu.