Zobacz na mapie
90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
1 lutego 2025 20:39
Salon - samochody nowe
Byłam bardzo zadowolona ...
... z obsługi( kupilismy dwa auta)Po dzisziejszej wizycie w salonie zmieniam zdanie i zamierzam skorzystać z innych usług. Pani nas , że dość nie obsłużyła to ewidentnie zlekceważyła. Byłam bardzo zawiedziona i rozczarowana.
Użytkownik sieci
18 stycznia 2025 09:20
Salon - samochody nowe
Porażka!!! Zero kontaktu.... ...
... Można dzwonić i dzwonić nikt nie odbiera!
Użytkownik sieci
2 listopada 2024 17:10
Salon - samochody nowe
Polecam... Omijać. W ...
... poniedziałek na na serwisie żona była zapewniana że została wymieniona sonda i w razie ponownego pojawienia się "check" należy wymienić druga, w najgorszym wypadku trzeba będzie wymienić katalizator za 13000 PLN. Po wyjeździe z serwisu, błąd pojawił się już po 30 km. Podjechałem do mechanika, okazało się, że nic nie zostało wymienione, skasowano jedynie błąd. Po telefonie do serwisu dowiedziałem się, że tak naprawdę nic nie wymieniono a na fakturze widnieje jedynie "diagnostyka komputerowa".... Za 400 PLN, gdzie Pani mnie poinformowała że to jest serwis i tyle się płaci... Tylko w sumie za co? 🤔 Dociekając dalej, jakieś 3 lata wcześniej, w tym serwisie zostały wymienione obie sondy i o dziwo faktura miała ten sam opis. Wtedy koszt pokryła gwarancja, jednak niesmak pozostaje. Na pewno nie powrócę, polecę wrogowi. Widzę, że Państwo starają się obrócić kota ogonem. Jedynie zachęcam ludzi do sprawdzania treści faktury z tym co mówi mechanik. Ponadto mechanik (zaufany) zadał mi ciekawe pytanie "kto do silnika benzynowego, 90 000 przebiegu leje 10w40?" Pozdrawiam
Użytkownik sieci
22 października 2024 13:51
Salon - samochody nowe
Przestrzegam wszystkich przed ...
... tym miejscem!! Zarezerwowałam auto miałam go odebrać za 3 dni a dostaję telefon że moje auto poprostu sprzedano!!! Co za brak szacunku do klienta!!! Tyle nerwów i stresu co mnie to kosztowało... Czuję się oszukana!! Uważajcie na tych oszustów!!!
Użytkownik sieci
30 września 2024 09:17
Salon - samochody nowe
Autoryzowany Dealer Suzuki ...
... , 40 samochodów używanych w ofercie a Pani nie wie czy w Suzuki jest silnik 122km czy 140km czy to 4 czy 5 generacja hybrydy tłumacząc że samochód ma 98 na OtoMoto bo inaczej nie da się zanazczyć… Nie było by problemu gdyby rzeczywiście po sprawdzeniu był telefon zwrotnym z informacją ale może jeszcze poczekam parę dni…
Użytkownik sieci
21 czerwca 2024 16:03
Salon - samochody nowe
Niestety nie polecam ...
... salonu ze względu na obsługę która jest niekompetenta i wprowadza w błąd klientów twierdząc że nie ma żadnego problemu. Salon na plus obsługa niestety porażka.
Użytkownik sieci
21 marca 2024 10:35
Salon - samochody nowe
Jeszcze tak fatalnej ...
... obsługi nie widziałem w żadnym salonie. Wchodzę z zamiarem kupna auta, dwie panie siedzą i śmieszkują w najlepsze, jeden facet kogoś obsługuje. Oglądam auto którym jestem zainteresowany. 5, 10,15 minut nic. Kompletne olanie klienta. Nikt się nie pofatyguje aby cokolwiek zapytać. Jeśli w ogóle kupię auto tej marki na pewno nie w tym salonie.
Użytkownik sieci
19 marca 2024 12:37
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 lutego 2024 12:14
Salon - samochody nowe
Kontaktowałem się przez ...
... otomoto - przestałem dostawać odpowiedzi. Przez maila - przestałem dostawać odpowiedzi. Telefonicznie - przestałem dostawać odpowiedzi. Pani B ewidentnie nie chce sprzedać samochodu który mają na stanie, zainteresowany musi się dobijać drzwiami i oknami żeby zostać olanym. Ogłoszenie na otomoto mija się z prawdą - rzeczoznawca potwierdził, że samochód był bity, a wyposażenie też mija się z prawdą.
Użytkownik sieci
13 stycznia 2024 00:04
Salon - samochody nowe
Salon suzuki jest ...
... najbardziej nieprzyjemnym salonem w jakich byłam... obsługa była bardziej zainteresowana odśnieżaniem samochodów na parkingu niż porozmawianie z zainteresowanymi kupnem samochodu.... po 20 min samodzielnelnego oglądania aut zwróciliśmy ywage że nikt tu nie pracuje otrzymaliśmy informację że pracownicy są na zewnątrz i mamy ich sobie tam szukać... po krótkiej konfrontacji pracownicy byli nieuprzejmi i nie rozumieli w sumie o co my mamy pretensje.... zapytali się tylko "co Państwo chcieliście?" -No po chleb przyszliśmy.... najgorszy serwis w Kielcach.
Użytkownik sieci
18 listopada 2023 06:54
Salon - samochody nowe
Pan Kasperek razem ...
... z Panią z którą siedzą razem przy biurku bardzo nieprzyjemni w kontakcie, mało pomocni, nie polecam tego miejsca
Użytkownik sieci
20 października 2023 09:33
Salon - samochody nowe
4 miesiące czekam ...
... na naprawę auta, serwis usprawiedliwia się niedostępnością części, jednakże nie zamówił dodatkowych części w terminie przez co zostało mi zabrane auto zastępcze. Batalia między PZU a Folwarkiem trwa, odpowiedzialność jest przerzucana a ja jestem ofiarą.
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2023 19:57
Salon - samochody nowe
We took the ...
... car to warranty service because a gearbox issue which led to a complete lockup in traffic. The service first told us that the car is fine without any previous check, then they replace a part, practically randomly. After a month the same thing happened and could have consequences in our lives, including a 5-year-old child, but the service only said that we were lucky. Again they replaced the same part as at the beginning, and little else, without an deep analysis of root cause. So we probably won't drive that car (Hyundai Tucson 2018) until a private mechanic looks at it. We recommend to stay away of Folwark and Hyundai.
Użytkownik sieci
4 sierpnia 2023 18:35
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania potencjalnym ...
... klientem , można się poczuć jak intruz.
Użytkownik sieci
26 lipca 2023 12:07
Salon - samochody nowe
Nie polecam, ponieważ ...
... pojechałem na diagnostykę samochodu. Pani co prawda uprzejma, jednak tylko zapytała o usterkę, a żadna jazda próbna się nie odbyła. Dopiero kolejna wizyta u innego mechanika pozwoliła wykryć usterkę.
Użytkownik sieci
1 marca 2023 19:08
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu ...
... Hyundai. Z obiecywanego czasu oczekiwanie przy przeglądzie max. 3,5h zrobiło się prawie 6h. Zero informacji dlaczego, wytłumaczeń czy przeprosin. Niewykonane wszystkie usługi, ktore zostały zlecone, pomimo 6h oczekiwania na auto, które ostatecznie dopiero na zwrócenie uwagi przez klienta, zostało umyte.
Użytkownik sieci
15 listopada 2022 01:05
Salon - samochody nowe
Obsługa w salonie ...
... Suzuki poziom dno, dokładnie chodzi o dział sprzedaży.
Użytkownik sieci
5 listopada 2022 11:39
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Chciałem ...
... kupić samochód, a w rozliczeniu zostawić stare auto. Niestety pan od samochodów używanych przez ponad tydzień nie potrafił zrobić oferty odkupu. Nabyłem i zbyłem więc samochód już w innym miejscu, ale cóż brak szacunku do klienta.
Użytkownik sieci
28 września 2022 15:34
Salon - samochody nowe
Zadzwoniłem w sprawie ...
... pewnego ogłoszenia z otomoto z zapytaniem o dostępność suzuki swift 1.2 cvt. Pan zapewniał że odzwoni... nie odzwonil do dziś... zenada....
Użytkownik sieci
16 września 2022 15:19
Salon - samochody nowe
Nie polecam, w ...
... sierpniu kupiłem nowy samochód, na moje nieszczęście zdecydowałem się go doposażyć w zestaw czujników parkowania za które zapłaciłem 2200 zł. Zapewniano mnie, że będzie to produkt markowy, wysokiej jakości. Niestety jakość działania czujników pozostawia wiele do życzenia. W związku z tym udałem się do innego autoryzowanego serwisu Suzuki, gdzie okazało się, że czujniki zamontowane przez „Folwark Samochodowy” nie są produktem „markowym”, tylko tanią „chińszczyzną”. Dokładnie taki sam zestaw czujników można bez problemu kupić za ok. 300 zł ja zapłaciłem 2200 zł!!! Fakt ten zgłosiłem sprzedawcy Panu Piotrowi B., który obiecał rekompensatę. Oczywiście na obietnicy tylko się skończyło… Brak jakiegokolwiek kontaktu zwrotnego…