Zobacz na mapie
90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
8 czerwca 2021 11:06
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 czerwca 2021 20:58
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 maja 2021 19:20
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 kwietnia 2021 09:22
Salon - samochody nowe
Hyundai na Folwarku ...
... bardzo słaba obsługa klienta 40 minut czekania, żeby zamówić przycisk do otwierania bagażnika. Porażka. Korzystam z innych serwisów w Kielcach nigdy nie mam takich problemów żeby sprzedawca znikał i nie pojawiał się.
Użytkownik sieci
27 marca 2021 14:52
Salon - samochody nowe
Żenujący salon.
Użytkownik sieci
18 lutego 2021 13:02
Salon - samochody nowe
Tylko nie korzystać tam z serwisu
Użytkownik sieci
30 stycznia 2021 11:55
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta salonu ...
... SUZUKI w Kielcach pozostawia wiele do życzenia! Dodam, że udałem się do salonu aby kupić nowy samochód :) Kręcąc się po salonie żaden z pracowników nie pokusił się nawet, aby wstać z za biurka, podejść i zapytać czy może pomóc, doradzić. Odczuwalna była natomiast irytująca obserwacja. Wiem to tylko Kielce i inne standardy, ale... Oznajmując w końcu intencję wizyty, atmosfera wcale się nie poprawiła. Obsługa była raczej oschła, chwilowo nawet arogancka, zwłaszcza poruszając temat ceny i możliwego rabatu... Nie wspomnę o braku takiego luksusu jak filiżanki kawy albo choćby szklanki wody przy załatwianiu formalności. W końcu zdecydowałem się na zakup, ale tylko dlatego, że już mi się nie chciało jechać do innego miasta. Kupowałem już niejedno nowe auto i były to raczej przyjemne chwile, ale takiego standardu obsługi już się nie spodziewałem. Jeśli miałbym kupować jeszcze kiedyś Suzuki, to już raczej nie w tym salonie...
Użytkownik sieci
6 listopada 2020 22:47
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
3 listopada 2020 19:42
Salon - samochody nowe
Witam. Jestem zniesmaczony ...
... tym salonem Hyundai. Byłem tylko jeden raz i ostatni w Kielcach, chciałem sprawdzić auto po vin, kupiłem i40. Nie dało się. Młoda pani podeszła do kolegi, z lekką nadwagą, powiedziała o co chodzi a ten odburkął, nie teraz, jestem zajęty, za 20min.nawet nie podnosząc głowy. To było powiedziane z dużą arogancją i olewką potencjalnego klienta serwisu. Wybrałem serwis i dealera w Busku-Zdroju. Pozdrawiam
Użytkownik sieci
6 października 2020 18:07
Salon - samochody nowe
dot. dealer'a Suzuki: ...
... Obsługa posprzedażowa jest czystą fikcją u dealera Suzuki w Kielcach. Brak mi również słów, aby opisać również całą taktykę sprzedaży w Folwarku Samochodowym Suzuki opartą na półprawdach i kłamstwach, pozostawiającą okropne wrażenie i wielki niesmak po całym wydarzeniu. Klient musi mu na każdym etapie transakcji patrzeć im na ręce i pilnować, aby nie narobili dodatkowych problemów, a i tak nie jest się w stanie dopilnować wszystkiego. Szczerze odradzam, lepiej zaoszczędzić sobie nerwów i wybrać inny salon.
Użytkownik sieci
24 września 2020 11:27
Salon - samochody nowe
Gwiazdka za kawę ...
... i umyty samochód. Po diagnostyce za 180 zeta i zaleceniu czyszczenie EGR okazało się że trzeba wymienić przepływomierz.
Użytkownik sieci
16 września 2020 12:46
Salon - samochody nowe
Poziom obsługi pozostawia wiele do życzenia
Użytkownik sieci
20 lipca 2020 19:45
Salon - samochody nowe
jesli mozna mozna ...
... dac -1 to i tak jest to wysoka ocena 2 tygodnie czekam na oddzwonienie i doczekac sie nie moge lekcewazenie petenta przez panow co siedza na serwisie uwazaja sie za bogow radze omijac tych pseudo dzentelmenow na miejscu wlasciciela dawno kazalbym im zamiatac kostke kolo budynkow bo tylko do tego sie nadaja, omijac z daleka ten serwis i tych ludzi radze wszystkim co chca miec spokojny dzien . Zyje ponad 50 lat ale nigdy nie widzialem wiekszych ignorantow i takiego podejscia do petenta, umowic wizyte wystarczy 3 min i nawet tego nie chce im sie zrobic. PORAZKA zrobie im tez w REKLAME w glownej siedzibie HYUNDAI tak poprosu nie wypda traktowac petenta
Użytkownik sieci
15 lipca 2020 19:36
Salon - samochody nowe
Obsługa dosłownie pracuje ...
... jak za karę. Dodzwonienie się do serwisu graniczy z cudem, a na miejscu klient jest omijany i traktowany olewczo.
Użytkownik sieci
27 maja 2020 16:54
Salon - samochody nowe
Opinia dotyczy serwisu ...
... Hyundai. Mieszkam w Łodzi od jakiegoś czasu, samochód kupiłem u nich. Umówiłem się na przegląd gwarancyjny 5 dni temu (Hyundai i20, przejechane 45tyś km, diesel ~~4 lata.) Dostałem informację przez telefon, że przegląd będzie kosztował ok. 1100zł tak DIESEL (drogo BTW, ale chciałem przedłużyć gwarancję na karoserię), dziś po przejechaniu 150km, dowiedziałem się, że przegląd będzie kosztował 1600zł, a dlaczego? Parafrazując:"A to jakieś nieporozumienie, 1100zł to może kosztuje i20, ale benzyna", a po zmianie decyzji, że z ok. 20 pozycji, chcę tylko, uwaga: wymienić filtr oleju, paliwa, olej, filtry kabinowy i silnika oraz sprawdzić hamulce, to usłyszałem ok 1260zł, to są jakieś jaja, nie wiem jak to skomentować, pozostawiam to czytającym. Na szczęście mogę przenocować w domu rodziców. Zaprzyjaźniony serwis innej marki, u którego do tej pory serwisowaliśmy inne auta, chce za te usługi w tym aucie ok. 700zł (bez wymiany filtra oleju i chyba diagnostyki komputerowej).
Użytkownik sieci
24 marca 2020 10:22
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 marca 2020 12:11
Salon - samochody nowe
Nie polecam :-(
Użytkownik sieci
28 lutego 2020 20:35
Salon - samochody nowe
Niestety nie udało ...
... się nam kupić samochód w tym salonie. Specjalnie przed przyjazdem do salonu dzwoniliśmy z pytaniami: w jakim stanie jest samochód,lakier czy były jakiś uderzenia i t.p., powiedziano nam że wszystko jest dobrze, tylko trzeba wymienić parę części oraz jeden błotnik był pomalowany. W rezultacie po przybyciu do salonu zobaczyliśmy że samochód kiedyś był łatwo uderzony z przodu: pognieciony zderzak (widać pękniętą farbę) i wkładka na kratce chłodnicy. Znaleziono też rdzę. Do czego sprzedawca powiedział: "Czy to może zepsuć cały samochód?" oraz " On ma 12 lat!" ale ten samochód ma 10 lat! Niestety po spędzeniu czasu, pieniędzy na drogę (mieszkamy ponad 200 km od Kielc) udaliśmy się na dworzec kolejowy ze zepsutym nastrojem . Nie polecam tego salonu, sprzedawcy nie znają swoich samochodów, porzucają swoje słowa i nie doceniają innych ludzi. Naprawdę nie chciałam tego pisać, ale jestem zmuszona dla dobra innych. К сожалению в этом салоне нам не удалось купить автомобиль. Специально перед выездом в салон мы позвонили и задали интересующие нас воспросы: в каком состоянии машина, краска и были ли какие нибудь удары и т.п., было сказано, что все хорошо только нужно поменять несколько запчастей и одно крыло было покрашено. В результате по прибытию в салон увидели, что автомобиль был когда-то легко ударен спереди: помятый бампер (видна потресканая краска) и пластиковая вставка на решетке радиатора. Так же была обнаружена ржавчина. К чему продавец сказал: "Разве это может испортить весь автомобиль?" и " Ему же 12 лет!" хотя этой машине 10 лет! К сожалению после того как мы потратили время и деньги на доезд (живём более чем за 200 км от Кельц) побрели на железнодорожный вокзал с испорченным настроением. Не советую этот салон, продавцы не знают своих машин, отрекаются от своих слов и не ценят других людей. Мне очень не хотелось писать все это, но я вынуждена для блага других.
Użytkownik sieci
11 lutego 2020 14:00
Salon - samochody nowe
Obsługa w salonie ...
... Suzuki poziom dno, dokładnie chodzi o dział sprzedaży Pana P.B, może po moim wyglądzie ocenił sobie czy jestem tylko gapiem czy chce kupić samochód. Ja podziękuje, idę do konkurencji.
Użytkownik sieci
25 stycznia 2020 22:28
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka