Zobacz na mapie
90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
30 października 2019 13:24
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 października 2019 13:22
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 października 2019 09:39
Salon - samochody nowe
Bardzo miła i ...
... profesjonalna obsługa, załatwiłam to co chciałam :)
Użytkownik sieci
18 października 2019 14:18
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 października 2019 10:41
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
15 października 2019 14:55
Salon - samochody nowe
POLECAM!!!!!!PROFESJONALNA OBSŁUGA W SERWISIE HYUNDAI
Użytkownik sieci
12 października 2019 19:06
Salon - samochody nowe
Witam. Serwis w ...
... Kielcach oceniam krytycznie, reklamowałem odpryskujacy lakier na ix 35 , gdzie auto posiada pełną gwarancję kupione w Kielcach, brakowało 1 przeglądu nadwozia pozostałe wszystkie przeglądy były wykonane w srewisie Hyundai w Kielcach. Niestety odprysk nie został uznany a szanowny Pan z serwisu nie raczył oddzwonić i mnie poinformować tylko ja musiałem próbować dodzwonić się do serwisu przez 2 tygodnie. Nie polecam wykonywać przeglądów nadwozia, gdyż i tak serwis robi wszystko żeby nie uznać gwarancji.
Użytkownik sieci
9 października 2019 14:47
Salon - samochody nowe
Niestety serwis jest ...
... na poziomie tragicznym 3 tygodnie czekałem na naprawę na dodatek po półtora tygodnia gdzie część już była na miejscu dowiedziałem się że niestety ale jest zła i kolejny tydzień czasu w plecy kompletnie nie polecam jakby nie można było tego sprawdzić od razu czy pasuje czy nie Ja bym to nazwał brakiem perspektywicznego myślenia.
Użytkownik sieci
30 września 2019 09:33
Salon - samochody nowe
zadowolony
Użytkownik sieci
30 września 2019 09:18
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 września 2019 09:17
Salon - samochody nowe
Polecam
Użytkownik sieci
30 września 2019 09:12
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa klienta na serwisie
Użytkownik sieci
30 września 2019 09:07
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 września 2019 08:37
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 września 2019 12:17
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
27 września 2019 18:26
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 września 2019 14:17
Salon - samochody nowe
Super. Dobry kontakt. Polecam.
Użytkownik sieci
25 września 2019 21:32
Salon - samochody nowe
Jeżeli chodzi o ...
... salon to przynajmniej kilka lat temu usługi były świadczone na wysokim poziomie. Kupując samochód Suzuki SX4 S - Cross zostaliśmy właściwie obsłużeni, uzyskując wiele informacji na temat nabywanego pojazdu. Umożliwiano nam wykonanie jazdy próbnej zarówno pojazdem w wersji z silnikiem benzynowym jak i wysokoprężnym. Po sfinalizowaniu transakcji otrzymaliśmy miły upominek w postaci butelki szampana - "wina musującego". Niestety w przeciwieństwie do pozytywnych wrażeń z obsługi sprzedażowej obsługa posprzedażowa pozostawia wiele do życzenia. Przez okres kilkuletniej eksploatacji auta nie byliśmy informowani o zachodzącym w pojeździe procesie korozji, który dotknął płytę podłogową samochodu oraz felgi aluminiowe. Wykonując coroczne przeglądy gwarancyjne oraz korzystając z sezonowych akcji serwisowych, w tym przekładek opon, byliśmy zapewniani, iż stan naszego pojazdu jest bardzo dobry, auto jest wolne od korozji i nie wymaga wykonania dodatkowego zabezpieczenia w tym zakresie. Dopiero po upływie trzyletniego okresu gwarancji mechanicznej i lakierniczej pracownik serwisu wyraził zdumienie, iż w tak młodym aucie rozwija się korozja, która dotknęła wiele elementów podwozia, zaś na powierzchni aluminiowych felg pojawiły się rdzawe pęcherze, a lakier zaczął się łuszczyć. Po zgłoszeniu problemu zarówno gwarantowi - Suzuki Motor Poland jak i sprzedawcy - ASO Folwark Suzuki zostaliśmy potraktowani jak natrętny petent, którego rola winna się ograniczać wyłącznie do korzystania z odpłatnych usług ASO, zaś o jakichkolwiek roszczeniach z gwarancji i / lub rękojmi powinien on jak najszybciej zapomnieć. Dodam przy tym jedynie, iż oczekiwaliśmy wymiany skorodowanych elementów pojazdu względnie usunięcia rdzy z części i przywrócenia samochodu do stanu zbliżonego z pierwotnym. Niestety ani gwarant ani ASO Folwark Suzuki nie wyrazili woli bezpłatnego przywrócenia auta do stanu adekwatnego do jego wieku i przebiegu, a nawet chęci partycypowania w kosztach dodatkowego zabezpieczenia antykorozyjnego auta, w tym jego płyty podłogowej. Z informacji uzyskanych od pracownika serwisu wynika, iż ASO Folwark Suzuki świadczy usługę zabezpieczania antykorozyjnego pojazdów w cenie około 1.300,00 zł. Pomimo, iż kupiliśmy samochód od firmy Folwark, a następnie go tam serwisowaliśmy, korzystając z corocznych przeglądów, przekładek opon i akcji sezonowych, a nawet wymieniając uszkodzony zderzak, zostaliśmy potraktowani jak roszczeniowy petent, który licząc na profesjonalne świadczenie usług przez ASO, ostatecznie dowiedział się, że "nic mu się nie należy, bo okres gwarancji / rękojmi już minął". Na koniec dobra rada, dokładnie obserwujcie swoje auto i w razie zauważenia jakichkolwiek problemów z samochodem zgłaszajcie swoje roszczenia sprzedawcy i / lub gwarantowi, a najlepiej sprawdzajcie pojazdy w niezależnych serwisach, które nie są powiązane z gwarantem. Po wielu latach użytkowania pojazdów marki Suzuki czas chyba na zmianę, albowiem japońska jakość to już niestety mit, podobnie jak gwarancja / rękojmia, zaś problem korozji w dalekowschodnich autach jest smutną rzeczywistością.....
Użytkownik sieci
24 września 2019 21:58
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 września 2019 10:20
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek