Zobacz na mapie
90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
5 czerwca 2020 20:49
Salon - samochody nowe
W tym tygodniu ...
... zakładałem hak do mojego Tucsona w serwisie Hyundaia. Hak i wiązkę nabyłem we własnym zakresie. Usługa wykonana profesjonalnie, dość szybko i przede wszystkim tanio. Polecam.
Użytkownik sieci
1 czerwca 2020 12:08
Salon - samochody nowe
Najlepszy diler w ...
... Kielcach. Profesjonalny, personalnie podchodzi do klienta i gwarantuje jakość i niesamowity serwis
Użytkownik sieci
27 maja 2020 16:54
Salon - samochody nowe
Opinia dotyczy serwisu ...
... Hyundai. Mieszkam w Łodzi od jakiegoś czasu, samochód kupiłem u nich. Umówiłem się na przegląd gwarancyjny 5 dni temu (Hyundai i20, przejechane 45tyś km, diesel ~~4 lata.) Dostałem informację przez telefon, że przegląd będzie kosztował ok. 1100zł tak DIESEL (drogo BTW, ale chciałem przedłużyć gwarancję na karoserię), dziś po przejechaniu 150km, dowiedziałem się, że przegląd będzie kosztował 1600zł, a dlaczego? Parafrazując:"A to jakieś nieporozumienie, 1100zł to może kosztuje i20, ale benzyna", a po zmianie decyzji, że z ok. 20 pozycji, chcę tylko, uwaga: wymienić filtr oleju, paliwa, olej, filtry kabinowy i silnika oraz sprawdzić hamulce, to usłyszałem ok 1260zł, to są jakieś jaja, nie wiem jak to skomentować, pozostawiam to czytającym. Na szczęście mogę przenocować w domu rodziców. Zaprzyjaźniony serwis innej marki, u którego do tej pory serwisowaliśmy inne auta, chce za te usługi w tym aucie ok. 700zł (bez wymiany filtra oleju i chyba diagnostyki komputerowej).
Użytkownik sieci
25 maja 2020 10:49
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
25 maja 2020 09:05
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 maja 2020 21:31
Salon - samochody nowe
Chciałbym bardzo podziękować ...
... za opiekę podczas procesu sprzedaży - kupna mojego auta suzuki swift .Opiekunem sprzedaży był Pan Piotr Barabasz , któremu jeszcze raz chciałbym bardzo podziękować za jego profesjonalizm ,wytrwałość w oferowaniu auta , następnie pomoc w wyborze oraz odbiorze auta. Gdyby każdy diler posiadał takich pracowników nie straszny byłby dla nich koronowirus i inne plagi dzisiejszego świata. Bardzo polecam Folwark samochodowy i na pewno tutaj jeszcze wrócę . Pozdrawiam wszystkich pracowników.
Użytkownik sieci
22 maja 2020 14:34
Salon - samochody nowe
Ok
Użytkownik sieci
28 marca 2020 12:25
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 marca 2020 10:22
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 marca 2020 06:30
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
6 marca 2020 12:11
Salon - samochody nowe
Nie polecam :-(
Użytkownik sieci
28 lutego 2020 20:35
Salon - samochody nowe
Niestety nie udało ...
... się nam kupić samochód w tym salonie. Specjalnie przed przyjazdem do salonu dzwoniliśmy z pytaniami: w jakim stanie jest samochód,lakier czy były jakiś uderzenia i t.p., powiedziano nam że wszystko jest dobrze, tylko trzeba wymienić parę części oraz jeden błotnik był pomalowany. W rezultacie po przybyciu do salonu zobaczyliśmy że samochód kiedyś był łatwo uderzony z przodu: pognieciony zderzak (widać pękniętą farbę) i wkładka na kratce chłodnicy. Znaleziono też rdzę. Do czego sprzedawca powiedział: "Czy to może zepsuć cały samochód?" oraz " On ma 12 lat!" ale ten samochód ma 10 lat! Niestety po spędzeniu czasu, pieniędzy na drogę (mieszkamy ponad 200 km od Kielc) udaliśmy się na dworzec kolejowy ze zepsutym nastrojem . Nie polecam tego salonu, sprzedawcy nie znają swoich samochodów, porzucają swoje słowa i nie doceniają innych ludzi. Naprawdę nie chciałam tego pisać, ale jestem zmuszona dla dobra innych. К сожалению в этом салоне нам не удалось купить автомобиль. Специально перед выездом в салон мы позвонили и задали интересующие нас воспросы: в каком состоянии машина, краска и были ли какие нибудь удары и т.п., было сказано, что все хорошо только нужно поменять несколько запчастей и одно крыло было покрашено. В результате по прибытию в салон увидели, что автомобиль был когда-то легко ударен спереди: помятый бампер (видна потресканая краска) и пластиковая вставка на решетке радиатора. Так же была обнаружена ржавчина. К чему продавец сказал: "Разве это может испортить весь автомобиль?" и " Ему же 12 лет!" хотя этой машине 10 лет! К сожалению после того как мы потратили время и деньги на доезд (живём более чем за 200 км от Кельц) побрели на железнодорожный вокзал с испорченным настроением. Не советую этот салон, продавцы не знают своих машин, отрекаются от своих слов и не ценят других людей. Мне очень не хотелось писать все это, но я вынуждена для блага других.
Użytkownik sieci
25 lutego 2020 06:45
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 lutego 2020 08:00
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 lutego 2020 14:44
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
15 lutego 2020 18:02
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
15 lutego 2020 09:25
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
15 lutego 2020 07:19
Salon - samochody nowe
Byłem na serwisie, ...
... świetna obsługa, konkretna, wszystko świetnie zrobione ☺️
Użytkownik sieci
11 lutego 2020 14:00
Salon - samochody nowe
Obsługa w salonie ...
... Suzuki poziom dno, dokładnie chodzi o dział sprzedaży Pana P.B, może po moim wyglądzie ocenił sobie czy jestem tylko gapiem czy chce kupić samochód. Ja podziękuje, idę do konkurencji.
Użytkownik sieci
10 lutego 2020 16:23
Salon - samochody nowe
Ok