Zobacz na mapie
90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
2 stycznia 2020 21:14
Salon - samochody nowe
4 października wraz ...
... z żoną zawarliśmy wstępną umowę kupna auta. Sprzedawca powiedział, że wybrany przez nas model jest dostępny w liczbie 3 sztuk i sprowadzenie go zajmie maksymalnie kilka dni. Przemyśleliśmy wszystko i w poniedziałek 7 października pojechałem sfinalizować zamówienie, przywiozłem do salonu komplet dokumentów potrzebnych do kredytu (część kwoty skredytowałem), odpowiednie zaświadczenia z pracy itd., podpisałem umowę oraz wieczorem wysłałem zaliczkę na konto. Sprzedawca powiedział, że do czwartku (10.10.2019) tego tygodnia się ze mną skontaktuje w celu ustalenia szczegółów rejestracji. Nie skontaktował się. Ja zadzwoniłem ok. wtorku (15.10.2019) następnego tygodnia i wtedy dowiedziałem się, że samochód na pewno będzie do odbioru do końca tygodnia (do soboty 19.10.2019) i znowu miałem czekać na kontakt ok. czwartku (17.10.2019) i znów cisza. Dopiero około piątku 25 października skontaktował się ze mną sprzedawca w sprawie odmowy kredytu ( od dnia 7 października do powiedzmy 24 października sprzedawca nie zrobił NIC! w sprawie tego zamówienia, jedynie mnie oszukiwał co do daty odbioru i co do tego, że decyzja banku będzie pozytywna; sam także stwierdził, że weryfikacja wniosku trwa maksymalnie 2 dni). Na szybko musiałem dosyłać brakujące dokumenty. 28 października pojechałem do salony żeby wyjaśnić sprawę i wtedy okazało się, że dokumenty pojazdu już są… ale oczywiście zapomniano mnie poinformować, że samochód już dostarczono do salonu i dokumenty potrzebne do jego rejestracji również. Jedynie przypadek sprawił, że pojawiłem się w salonie i dowiedziałem o tym fakcie. W ten sposób z pierwszego terminu odbioru jaki obiecał sprzedawca (11.10.2019) auto odebrałem 5.11.2019. Auto odbierałem późnym wieczorem, przy sztucznym świetle, nie zauważyłem ogromnej różnicy w szczelinie pomiędzy maską a zderzakiem. Ok 0,8 cm (w salonie wydawała się mniejsza). Gdy spytałem o nią sprzedawcę stwierdził, że wszystkie modele które do nich przychodzą są takie i że to nieistotne. Dnia 25.11.2019 byłem w serwisie hyundai. Pracownik serwisu stwierdził, że szczelina jest do regulacji, ale nie są w stanie naprawić mi tego na miejscu, dał karteczkę z numerem tel. pod który mam się zgłosić i umówić na wyrównanie tego. Na moje pytanie jak to jest możliwe, że salonowe auto, po przeglądzie przedsprzedażowym wymaga interwencji blacharza pan wzruszył ramionami i powiedział, że mogłem auta nie odbierać jeżeli miałem takie zastrzeżenia. Pod koniec tygodnia (ok. 29.11.2019) udałem się pod adres przekazany przez pracownika serwisu. Pan Patryk Łukaszek dokonał korekty lecz jednocześnie stwierdził, że do całkowitego wyrównania szczeliny i „zrobienia tego tak jak to powinno być” będzie potrzebna interwencja blacharska i ponowne lakierowanie niektórych elementów. W czasie w którym działy się te sytuacje próbowałem skontaktować się z Panią kierownik działu sprzedaży kilkukrotnie, zarówno osobiście w salonie jak i telefonicznie oraz mailowo. Niestety wszystkie próby były nieudane i pomimo zapewnień pracowników salony o kontakcie ze strony Pani kierownik nie udało mi się z nią skontaktować do dnia dzisiejszego. Serdecznie nie polecam korzystania z usług zarówno salonu jak i serwisu hyundai w Kielcach.
Użytkownik sieci
19 listopada 2019 20:59
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
5 listopada 2019 14:46
Salon - samochody nowe
Omijać dalekim łukiem. ...
... Facet jest totalnym prostakiem i oszustem. Nie polecam tego folwarku.
Użytkownik sieci
18 października 2019 14:18
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 października 2019 19:06
Salon - samochody nowe
Witam. Serwis w ...
... Kielcach oceniam krytycznie, reklamowałem odpryskujacy lakier na ix 35 , gdzie auto posiada pełną gwarancję kupione w Kielcach, brakowało 1 przeglądu nadwozia pozostałe wszystkie przeglądy były wykonane w srewisie Hyundai w Kielcach. Niestety odprysk nie został uznany a szanowny Pan z serwisu nie raczył oddzwonić i mnie poinformować tylko ja musiałem próbować dodzwonić się do serwisu przez 2 tygodnie. Nie polecam wykonywać przeglądów nadwozia, gdyż i tak serwis robi wszystko żeby nie uznać gwarancji.
Użytkownik sieci
9 października 2019 14:47
Salon - samochody nowe
Niestety serwis jest ...
... na poziomie tragicznym 3 tygodnie czekałem na naprawę na dodatek po półtora tygodnia gdzie część już była na miejscu dowiedziałem się że niestety ale jest zła i kolejny tydzień czasu w plecy kompletnie nie polecam jakby nie można było tego sprawdzić od razu czy pasuje czy nie Ja bym to nazwał brakiem perspektywicznego myślenia.
Użytkownik sieci
29 września 2019 12:17
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
25 września 2019 21:32
Salon - samochody nowe
Jeżeli chodzi o ...
... salon to przynajmniej kilka lat temu usługi były świadczone na wysokim poziomie. Kupując samochód Suzuki SX4 S - Cross zostaliśmy właściwie obsłużeni, uzyskując wiele informacji na temat nabywanego pojazdu. Umożliwiano nam wykonanie jazdy próbnej zarówno pojazdem w wersji z silnikiem benzynowym jak i wysokoprężnym. Po sfinalizowaniu transakcji otrzymaliśmy miły upominek w postaci butelki szampana - "wina musującego". Niestety w przeciwieństwie do pozytywnych wrażeń z obsługi sprzedażowej obsługa posprzedażowa pozostawia wiele do życzenia. Przez okres kilkuletniej eksploatacji auta nie byliśmy informowani o zachodzącym w pojeździe procesie korozji, który dotknął płytę podłogową samochodu oraz felgi aluminiowe. Wykonując coroczne przeglądy gwarancyjne oraz korzystając z sezonowych akcji serwisowych, w tym przekładek opon, byliśmy zapewniani, iż stan naszego pojazdu jest bardzo dobry, auto jest wolne od korozji i nie wymaga wykonania dodatkowego zabezpieczenia w tym zakresie. Dopiero po upływie trzyletniego okresu gwarancji mechanicznej i lakierniczej pracownik serwisu wyraził zdumienie, iż w tak młodym aucie rozwija się korozja, która dotknęła wiele elementów podwozia, zaś na powierzchni aluminiowych felg pojawiły się rdzawe pęcherze, a lakier zaczął się łuszczyć. Po zgłoszeniu problemu zarówno gwarantowi - Suzuki Motor Poland jak i sprzedawcy - ASO Folwark Suzuki zostaliśmy potraktowani jak natrętny petent, którego rola winna się ograniczać wyłącznie do korzystania z odpłatnych usług ASO, zaś o jakichkolwiek roszczeniach z gwarancji i / lub rękojmi powinien on jak najszybciej zapomnieć. Dodam przy tym jedynie, iż oczekiwaliśmy wymiany skorodowanych elementów pojazdu względnie usunięcia rdzy z części i przywrócenia samochodu do stanu zbliżonego z pierwotnym. Niestety ani gwarant ani ASO Folwark Suzuki nie wyrazili woli bezpłatnego przywrócenia auta do stanu adekwatnego do jego wieku i przebiegu, a nawet chęci partycypowania w kosztach dodatkowego zabezpieczenia antykorozyjnego auta, w tym jego płyty podłogowej. Z informacji uzyskanych od pracownika serwisu wynika, iż ASO Folwark Suzuki świadczy usługę zabezpieczania antykorozyjnego pojazdów w cenie około 1.300,00 zł. Pomimo, iż kupiliśmy samochód od firmy Folwark, a następnie go tam serwisowaliśmy, korzystając z corocznych przeglądów, przekładek opon i akcji sezonowych, a nawet wymieniając uszkodzony zderzak, zostaliśmy potraktowani jak roszczeniowy petent, który licząc na profesjonalne świadczenie usług przez ASO, ostatecznie dowiedział się, że "nic mu się nie należy, bo okres gwarancji / rękojmi już minął". Na koniec dobra rada, dokładnie obserwujcie swoje auto i w razie zauważenia jakichkolwiek problemów z samochodem zgłaszajcie swoje roszczenia sprzedawcy i / lub gwarantowi, a najlepiej sprawdzajcie pojazdy w niezależnych serwisach, które nie są powiązane z gwarantem. Po wielu latach użytkowania pojazdów marki Suzuki czas chyba na zmianę, albowiem japońska jakość to już niestety mit, podobnie jak gwarancja / rękojmia, zaś problem korozji w dalekowschodnich autach jest smutną rzeczywistością.....
Użytkownik sieci
16 września 2019 00:27
Salon - samochody nowe
Facet nie jest prawdomówny,kręci i cwaniakuje
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2019 11:17
Salon - samochody nowe
Umówiłem serwis na ...
... dzień i godzinę. Samochód został dostarczony na lawecie i usłyszałem, że muszę zaczekać kilka dni na załatanie przebitego koła. Szkoda, że wcześniej tego nie wiedzieli. Ten salon należy omijać szerokim łukiem. Odniosłem wrażenie bałaganu w tej firmie.
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2019 15:26
Salon - samochody nowe
Serwis słaby. Naprawę ...
... lakierniczą wykonywali ponad 3 tygodnie. Auto wydano mi brudne w srodku, zakurzone kurzem z blacharni, z pobrudzonymi szybami. Mimo, ze oddałem czyste, świeżo z myjni. Nie polecam.
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2019 17:57
Salon - samochody nowe
Samochód nie został ...
... umyty jak przy poprzednich przeglądach. Kwota podana na początku została zwiększona, po zwróceniu uwagi Pani stwierdziła że musiałem źle zrozumieć.
Użytkownik sieci
19 lipca 2019 14:44
Salon - samochody nowe
Masakra z opóźnieniami ...
... na serwisie. Prawie trzy godziny czekania na drobna naprawę. Mimo że przyjeżdżasz na umówiona godzinę to auto stoi na poczekalni a czas leci. Brak poszanowania dla czasu klienta. Dodatkowo źle zamówione części i potrzeba ponownej wizyty. Bardzo frustrujace!
Użytkownik sieci
19 lipca 2019 11:39
Salon - samochody nowe
Sprawdzają samochody używane.... ...
... Buhaha. Zapraszam na konfrontację przy kamerach tv. Wchodzicie w to? Przedstawię dokumentację ze sprawdzonego auta.. Żenada. Omijać z daleka z pogardą..
Użytkownik sieci
8 lipca 2019 13:37
Salon - samochody nowe
Nie polecam zakupu ...
... samochodu z tego komisu ! Pan w komisie, sprzedając mi zresztą samochód, którym strach było wyjechać na ulicę, wprowadził mnie w błąd, twierdząc, że oc za samochód jest opłacone. Ja z zadowoleniem i spokojem jeździłam nim przez prawie 2 miesiące do czasu aż nie przyszło pismo windykacyjne z ubezpieczalni z nakazem uiszczenia opłaty wraz z odsetkami! Nie polecam! Omijać to miejsce szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
3 lipca 2019 07:39
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 czerwca 2019 18:51
Salon - samochody nowe
Na trzy wizyty ...
... w salonie sprzedaży Suzuki, raz tylko udało mi się porozmawiać z kimś z obsługi. Generalnie sprawiają wrażenie jakby nie zależało im na kliencie. W innych kieleckich salonach samochodowych, to raczej sytuacja nie do pomyślenia. Szkoda, bo salon jest w fajnym miejscu, a i marka Suzuki jest ok.
Użytkownik sieci
20 czerwca 2019 10:58
Salon - samochody nowe
Fatalny serwis blacharsko-lakierniczy. ...
... Mitsubishi ASX (notabene kupiony w Folwarku), po 3 latach od zleconej naprawy lakier zwyczajnie zszedł z drzwi na dole, pozostawiając pół centymetra gołej blachy na całej długości drzwi. Sprawa zgłoszona, serwis odrzucił twierdząc, że dają tylko 2 lata gwarancji na naprawę. Usługa opłacona z AC, bezgotówkowo. Kwota na fakturze była bardzo wysoka, mimo to jakość naprawy bardzo niska. Lepiej wybrać inny serwis albo nawet wziąć połowę tych pieniędzy od ubezpieczyciela do kieszeni i zlecić naprawę w miejscu, gdzie potrafią to zrobić porządnie. Nie polecam!
Użytkownik sieci
26 maja 2019 02:11
Salon - samochody nowe
Nie uprzejma obsługa.nie kupię u nich wozu.
Użytkownik sieci
6 maja 2019 14:25
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka