Zobacz na mapie
90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
23 kwietnia 2019 12:58
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 marca 2019 17:07
Salon - samochody nowe
W salonie sprzedaży ...
... najgorsza obsluga klienta w calych Kielcach. Calkowity brak profesjonalizmu i szacunku do klienta, brak zainteresowania potencjalnym kupującym - bylismy o krok od kupna modelu Suzuki, ale Pan sprzedawca kolejny raz " nie mial dla nas czasu"... Mam porównanie jak nas traktowano w innych salonach - pelen profesjonalizm i klasa!
Użytkownik sieci
7 marca 2019 14:46
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Szokująca służba, moja żona i ja weszliśmy, żeby poważnie przyjrzeć się nowemu Santa Fe jako pojazdowi ciągnącemu konie, facet sprzedaży nie mógł być mniej zainteresowany faktem, że nawet nie wstał z krzesła. Doświadczyliśmy, że patrzymy w górę iw dół, ponieważ mieliśmy nasze codzienne ubrania, bluzy z kapturem ... kiedy firmy dowiedzą się, że nie są ważne, ponieważ mają to, czego chcemy, jesteśmy ważni, ponieważ kupujemy te rzeczy ... bez nas nie ma biznesu bez nich kupujemy gdzie indziej. Jeśli potrzebujesz kogoś, kto wpadnie w drżenie, skontaktuj się z naszym działem sprzedaży! Ponieważ ktoś musi! (Wersja oryginalna) Shocking service, my wife and I walked in to take a serious look at the new Santa Fe as a towing vehicle for horses, the sales guy couldn't have been less interested in fact he never even got out of his chair. We experienced being looked at up and down, because we had our casual clothes, hoodies on... when will businesses learn that they are not important because they have the things we want, we are important because we are buying those things.. without us there is no business without them we buy somewhere else. If you need someone to come in a shake up your sales staff let us know! Because someone needs to!
Użytkownik sieci
13 lutego 2019 15:25
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 lutego 2019 18:40
Salon - samochody nowe
OSTRZEGAMY I NIE ...
... POLECAMY TEGO 'SALONU' W firmie Folwark kupiłem nowy samochód Suzuki Sx4 Cross kolor czarny. Z wcześniejszych ustaleń wiadomo było że samochód mieli w salonie, mimo to pani Renata G. trzykrotnie przekładała termin wydania samochodu. W końcu gdy przyjechałem po odbiór, mój samochód stał w salonie i pełnił rolę auta demonstracyjnego, otwarte drzwi, oglądający go klienci, brud na podłodze, wymazany słupek drzwiowy czymś czarnym, a największym moim zdziwieniem było że nowy samochód był wypastowany i wypolerowany. Mniej więcej po miesiącu użytkowania, po pierwszym myciu na myjni, zauważyłem matową plamę 4x8 cm na pokrywie silnika. Po jakimś czasie zauważyłem brak lakieru 04x3 cm na dachu samochodu. Wniosek z tego nasuwa się jeden, żeby ukryć wady lakieru to zrobili pastowanie i polerowanie karoserii jak drobni handlarze. Nigdy bym się nie spodziewał że autoryzowany salon może dopuścić się takiego oszustwa, a więc trudno ich uznać za firmę profesionalną i uczciwą. Jesteśmy z żoną w starszym wieku z różnymi problemami zdrowotnymi. Uważają że takich jak my najłatwiej oszukać. Piszę to ku przestrodze przed zakupem samochodu w tym 'salonie'.
Użytkownik sieci
5 lutego 2019 16:09
Salon - samochody nowe
Wymienili część i ...
... po pół roku się popsuła. Nie chcą jej naprawić na swój koszt. Omijać szerokim łukiem, Nie polecam
Użytkownik sieci
16 stycznia 2019 06:06
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 grudnia 2018 13:25
Salon - samochody nowe
Wystawiam jedna gwiazdkę ...
... ponieważ na serwisie zastalem oszukany. Przyjechałem na drugą wymianę oleju. Po odczekaniu swojego czas serwisant mówi że auto jest gotowe. Więc podszedlem do samochodu odpaliłem przejechałem kawałek i zgasiłem. Odczekałem chwilę i wyciągnołem bagnet olej był czarny i zużyty. W serwisie zapierali się ze to jest nowy świeży. Spuscili mi ten olej do banki i zalali nowy zapłaciłem za to dwa razy 325zł... Pojechałem z tym olejem do czterech zakładów co zajmują się wymianami oleju i mówili że ma przejechane między 10000-15000km.. Uważajcie na serwisie co wam leją do silnika.
Użytkownik sieci
20 listopada 2018 12:35
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 listopada 2018 10:22
Salon - samochody nowe
Wchodzisz i nikt ...
... nie zwraca specjalnie na Ciebie uwagi. Chodzisz po salonie i nadal nic. Cóż trzeba wyjść.
Użytkownik sieci
26 października 2018 18:42
Salon - samochody nowe
Firma nie potrafi ...
... wykonać podstawowego przeglądu zawieszenia - "fachowcy" nie zauważyli kompletnie wylanego amortyzatora. Po złożeniu reklamacji, firma zaś nie chce zwrócić pieniędzy na przegląd, mimo tego, że został przeprowadzony gorzej niż u Mietka pod brzozą. OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM, PATRZĄC DODATKOWO Z POGARDĄ!
Użytkownik sieci
26 października 2018 13:16
Salon - samochody nowe
Bezmyslnosc i "Bóg "to tzw roboczogodzina
Użytkownik sieci
9 października 2018 15:30
Salon - samochody nowe
Nigdy więcej
Użytkownik sieci
2 października 2018 11:59
Salon - samochody nowe
Napiszę to samo, ...
... co kolegom w Warszawie - kultura wymaga sprzątania po sobie. Na otomoto wisi ogłoszenie o samochodzie dostępnym od ręki, tymczasem nie jest dostępny nawet na zamówienie. Tak trudno jest aktualizować ofertę na bieżąco? Przez brak waszego jakże cennego czasu na posprzątanie, swój własny czas tracą klienci.
Użytkownik sieci
22 września 2018 14:11
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 września 2018 16:58
Salon - samochody nowe
W sumie to ...
... sobie tam pospacerowaliśmy nie niepokojeni przez nikogo. Chyba portki mieliśmy nie dość drogie dla obsługi w tym luksusowym salonie. Dlatego mogę tylko z obserwacji stwierdzić, że stoi tam kilka samochodów, a ceny ich są wysokie. Jakość obsługi, dostępność samochodów i cala reszta - nieznane 😉 Ale to nic nie szkodzi. Wiemy już gdzie nie kupimy nowego auta...
Użytkownik sieci
5 września 2018 09:00
Salon - samochody nowe
Bardzo słabo. Kilka ...
... razy, gdy umówiłam się na umówiona godzinę musiałam czekać ponad 30 minut na przyjęcie auta do naprawy. Naprawa klimatyzacji trwała 4 tygodnie i kosztowała mnie kilka wizyt w serwisie. Za każdym razem okazywało się, ze brakuje „rurki”, „śrubki”, itd. Nie maja materiałów na miejscu, wszystko musza zamawiać co oznacza naprawę auta przez ponad miesiąc. Auto po wypadku naprawiali ponad 3 miesiące. Przez ten czas nie dostawałam informacji na temat postępów prac, terminu odbioru samochodu. Obsługa słaba, mało poinformowana. Nie polecam.
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2018 08:35
Salon - samochody nowe
Witam byłem w ...
... serwisie 2 tygodnie temu,aby wymienić stacyjkę i zamek w drzwiach.Powód,zgubiłem kluczyk znalazł ''gość''który się nie przyznaje, Żeby zmniejszyć koszty,zakupiłem stacyjkę i zamek do drzwi z dwoma kluczykami za 150 zł, w serwisie to 1300 zł.Wymiana w serwisie moich części to 350 zł.Cena ustalona przed wjazdem na serwis.Po 2 godz.samochód już do odebrania,trzeba tylko zapłacić co też uczyniłem. Ale zapłaciłem 330 zł.Szkoda tylko że nie wymienili ani stacyjki ani zamka w drzwiach.Nie dało się zaprogramować kluczyków.Cena jednak nie podlegała zmianie.Można było wymienić wszystko w kluczyku sam grocik,co uczyniłem w dom.Teraz poszukam warsztatu na dorobienie samego pilota do kluczyka.Daję 1 gwiazdkę za chęci.Pozdrawiam
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2018 06:59
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
22 czerwca 2018 17:43
Salon - samochody nowe
Kiepska obsługa klienta. ...
... Brak możliwości zamówienia części przez telefon bo Pan nie ma czasu a za pół godziny zamykają firmę. Odradzam, szkoda czasu i nerwów.