Zobacz na mapie
90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
22 września 2018 14:11
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 września 2018 16:58
Salon - samochody nowe
W sumie to ...
... sobie tam pospacerowaliśmy nie niepokojeni przez nikogo. Chyba portki mieliśmy nie dość drogie dla obsługi w tym luksusowym salonie. Dlatego mogę tylko z obserwacji stwierdzić, że stoi tam kilka samochodów, a ceny ich są wysokie. Jakość obsługi, dostępność samochodów i cala reszta - nieznane 😉 Ale to nic nie szkodzi. Wiemy już gdzie nie kupimy nowego auta...
Użytkownik sieci
5 września 2018 09:00
Salon - samochody nowe
Bardzo słabo. Kilka ...
... razy, gdy umówiłam się na umówiona godzinę musiałam czekać ponad 30 minut na przyjęcie auta do naprawy. Naprawa klimatyzacji trwała 4 tygodnie i kosztowała mnie kilka wizyt w serwisie. Za każdym razem okazywało się, ze brakuje „rurki”, „śrubki”, itd. Nie maja materiałów na miejscu, wszystko musza zamawiać co oznacza naprawę auta przez ponad miesiąc. Auto po wypadku naprawiali ponad 3 miesiące. Przez ten czas nie dostawałam informacji na temat postępów prac, terminu odbioru samochodu. Obsługa słaba, mało poinformowana. Nie polecam.
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2018 08:35
Salon - samochody nowe
Witam byłem w ...
... serwisie 2 tygodnie temu,aby wymienić stacyjkę i zamek w drzwiach.Powód,zgubiłem kluczyk znalazł ''gość''który się nie przyznaje, Żeby zmniejszyć koszty,zakupiłem stacyjkę i zamek do drzwi z dwoma kluczykami za 150 zł, w serwisie to 1300 zł.Wymiana w serwisie moich części to 350 zł.Cena ustalona przed wjazdem na serwis.Po 2 godz.samochód już do odebrania,trzeba tylko zapłacić co też uczyniłem. Ale zapłaciłem 330 zł.Szkoda tylko że nie wymienili ani stacyjki ani zamka w drzwiach.Nie dało się zaprogramować kluczyków.Cena jednak nie podlegała zmianie.Można było wymienić wszystko w kluczyku sam grocik,co uczyniłem w dom.Teraz poszukam warsztatu na dorobienie samego pilota do kluczyka.Daję 1 gwiazdkę za chęci.Pozdrawiam
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2018 06:59
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
22 czerwca 2018 17:43
Salon - samochody nowe
Kiepska obsługa klienta. ...
... Brak możliwości zamówienia części przez telefon bo Pan nie ma czasu a za pół godziny zamykają firmę. Odradzam, szkoda czasu i nerwów.
Użytkownik sieci
30 maja 2018 21:41
Salon - samochody nowe
Uwaga roboczogodzia u ...
... nich to 280zł. Nie wiem dlaczego tak drogo? Przy tym robota bywa niechlujna. Niepolecam. Obsługa miła ale doją bez hamulców.
Użytkownik sieci
9 maja 2018 20:29
Salon - samochody nowe
Piszę o komisie.Wszystko ...
... fajnie,sprawna obsługa, auto miało być dostarczone i wedle umowy było na czas.Dobry kontakt telefoniczny i tylko jedno ale..... sprzedawać czteroletni samochód z ośmioletnimi oponami i to przy autoryzowanym serwisie - to chyba lekkie przegięcie? Byłem w zakładzie wulkanizacyjnym wymienić te sparciałe opony - okazało się, że koła są z innego samochodu(śruby pasowały ale rozmiar piasty i felgi już nie) na domiar złego we wszystkich brakowało czujników ciśnienia. Razem to spora kwota, którą należy doliczyć do ceny auta. Bał bym się polecić ten komis znajomemu. Odpowiadam właścicielowi. Tak rabat dostałem, ale za uszkodzoną przednią szybę, na wiek opon sam zwróciłem uwagę a braku czujników ciśnienia w kołach nie byłem w stanie zweryfikować, podczas jazdy próbnej zajmowałem miejsce pasażera - z którego nie widać kontrolki. Natomiast sprawa dostarczenia auta nie była, żadnym bonusem czy rodzajem bonifikaty, lecz wynikła z negocjacji cenowych.
Użytkownik sieci
31 marca 2018 10:19
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 marca 2018 12:23
Salon - samochody nowe
Opinia dotyczy myjni ...
... bezdotykowej należącej to tej firmy. Myłem samochod na wielu takich myjniach. Jedne byly lepsze drugie gorsze, ale ta to jakaś kpina. Slabe ciśnienie, czas za złotówkę krótszy niż w Warszawie. Nie mówiąc o odkurzaczu który wciągnął tylko i wyłącznie pióra sypiace sie z mojej puchowej kurtki. Jednym slowew właściciel nastawiony tylko i wylacznie na zysk, nie istotne czy klient bedzie zadowolony. Po skorzystaniu z myjni, nigdy nie przyszlo by mi do glowy kupno samochodu w tej firmie.
Użytkownik sieci
12 lutego 2018 17:45
Salon - samochody nowe
Obsługa w serwisie ...
... Suzuki po prostu fatalna. Doradca klienta całkowicie niekompetentny bez pojęcia o tym co sprzedaje. Wyślijcie ich może na jakieś szkolenia, które nie ograniczają się do wyszukiwania części po nr VIN. To co sobą reprezentujecie to jest wstyd i żenada. Do tego olewawczy stosunek do klienta na zasadzie "co mi Pan d*** zawracasz..." i "byle do 18-stej". WSTYD!
Użytkownik sieci
18 grudnia 2017 08:06
Salon - samochody nowe
Jeszcze tak nedznej ...
... sprzedaży jaką prowadzi ten salon to żal i do tego lekceważacy diler p.M. A ceny aut to chyba najwyższe co do innych salonów. Nie polecam tam zakupu można sporo stracić.
Użytkownik sieci
21 listopada 2017 13:34
Salon - samochody nowe
Hyundai - brak ...
... zainteresowania kupujacym. Jeden pan nieprzytomny jakby zapadl w letarg zimowy, drugi spowolniony i niekonkretny...
Użytkownik sieci
18 października 2017 01:16
Salon - samochody nowe
Fabrycznie rdzewiejaca klapa ...
... od i30 ponownie puchnie po odplatnym malowaniu w autoryzowanej lakierni. Problem byl zglaszany ale oczywiscie magiczna gwarancja na usluge sprawia ze rdza jest czyms co trzeba w hyundaiu zaakceptowac w klapie.
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2017 10:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 czerwca 2017 13:47
Salon - samochody nowe
Miałem tą nie ...
... przyjemność być obsługiwany w tym serwisie moje kobieta ma suzuki Swift zbliżały się święta i nagle informacja ze jest problem podała nam kontrolka wiec po znajomych mechanikach i tu problem bo wszyscy zajęci wiec odwiedziłem przybytek i cóż drogo mało profesjonalnie, nie polecam