94%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2024 14:36
Salon - samochody nowe
Kompletny brak uprzejmości, ...
... chęci pomocy lub udzielenia konstruktywnej informacji przez pracowników serwisu. Stwierdzenie, że jak mam samochód z 2016 roku to nie mam się co dziwić, że rozpada mu się konstrukcja 😮 Z całego serca NIE POLECAM. Napewno nie kupię kolejnego Hyundaia i będę omijała ten salon szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
13 marca 2024 14:38
Salon - samochody nowe
Chcieli za autoryzowany ...
... przegląd więcej, niż normalnie płacę w Niemczech. Zaproponowali mi cenę minimum 2100 zł, a dziś zapłaciłem w ATU 411 eu (1750 zł). Pan z salonu Hyundai w Zielonej Górze powiedział: "Mniej jak 2100 nie będzie". Ogólnie obsługa klienta niemiła, a nawet dość chamska. Jednym słowem nie polecam. Porażka
Użytkownik sieci
19 lutego 2024 16:15
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 października 2023 10:48
Salon - samochody nowe
Dziękuję za odpowiedź. ...
... Podczas poprzedniej wizyty u Państwa tym samym samochodem I30 używanym w programie flotowym, samochód został po serwisie po prostu umyty z zewnątrz. Nie musiałem zgłaszać takiej chęci do opiekuna flotowego. Zresztą w żadnym z serwisów z których do tej pory korzystałem przy serwisowaniu samochodów z programów flotowych, nie spotkałem się z taką sytuacją. Pozdrawiam
Użytkownik sieci
6 października 2023 18:49
Salon - samochody nowe
Haniebny serwis, a ...
... raczej kompletny jego brak. Arogancja dwoch pracownikow z ktorymi rozmawaialam i blagalam o pomoc w dniach 28 i 29 sierpnia 2023, osoby te bez odrobiny empatii, przede wszystkim bez znajomosci prawa i polityki Hyundai service , ktora obowiazuje na terenie Europy. Osoba z ktora rozmawaialm dnia 29/ 8 arogancko rzucila sluchawka, po uprzedniej prosbie o przedstawienie sie,ignorujac ponowne moje prosby o pomoc. Dnia 28/8 znalazlam sie w sytuacji gdzie w drodze z Danii gdzie mieszkam i gdzie zakupilam moj samochod Hyundai,po pokonaniu ok 700 km nagle pojawily sie problemy, samochod nie mogl kontynuowac jazdy. Byly to okolice Zielonej Gory. Hyundai Danmark poinformowal mnie, iz samochod moj nalezy odholowac do najblizszego Hyundai service , w tym przypadku Hyundai w Zielonej Gorze ,gdzie zgodnie z umowa gwarancyjna obowiazujaca w calej Europie samochod bedzie zdiagnozowany , ewentualna naprawa w przypadku drobnych usterek do 3 dnia roboczych. Stad tez moja rozmowa telefoniczna z Hyundai w Zielonej Gorze , po odmowie moje blagania i prosby o przyjecie samochodu na diagnostyke, podlaczenie do komputera aby znalezc przyczyne lub usterke, ca zajmuje absolutte minimum czasowe. Odpowiedz ubu panow byla taka ze NIC a NIC nie poradza, bo nie maja wolnych terminow, dopiero za 2 tygodnie moga przyjac auto aby podlaczyc pod komputer. Nie interesuje ich w jakiej sytuacji znajduje sie , i ze sa jakies gwarancje o ktorych oni Nic nie wiedza. Widocznie Hyundai w Zielonej Gorze to nie Europa, a ich pracownicy maja w glebokim powazaniu dobre imie firma w ktorej pracuja. O empatii nie wspominajac. Dodam, ze w przeciwienstwie do Hyundai w Zielonej Gorze, znalazlam super service, ematycznych pracownikow , w oddalonym ode mnie miejscu , Hyundai Lubin, mimo braku wolnych terminow na cito samochod moj zostal przyjety , zdiagnozowany i znowu mimo braku terminow naprawiony , za co jestem niezmiernie wdzieczna. Panowie z Hyundai w Zielonej Gorze, jakby niedouczeni, nie znaja zasad jakie obowiazuja, psujac dobra renome firmy Hyundai . Jedna gwiazdka z pieciu mozliwych to o jedna za duzo, wam nalezy sie kompletne zero. Mam zamiar zlozyc skarge do Hyundai Polska, oraz do Hyundai Danmark, po to, zeby to co mnie spotkalo w Zielonej Gorze nigdy wiecej sie nie powtorzylo , nieukow albo douczyc, albo niech na targu marchewke ze szczypiorkiem sprzedaja. NIE POLECAM Hyundai w Zielonej Gorze. Ps. Rozmowy telefoniczne byly nagrywane.
Użytkownik sieci
7 września 2023 12:58
Salon - samochody nowe
Serwis „nieporozumienie” po ...
... standardowym przeglądzie gwarancyjnym i wymianie jednej części samochód, przy zmianie biegów, szarpał i trzeszczał. Po ponownym telefonie do w/w serwisu usłyszałam, że to nie ich wina, mówiąc w skrócie „umyli rączki” i kazali się kontaktować z assistance i tyle. Assistance zabrał samochód na lawecie do serwisu w Lubinie, a tam Panowie naprawili do w ciągu godziny, kiedy zapytałam co się stało powiedziano mi, że dokończyli przegląd po poprzednikach, którzy nie podokręcali nawet śrub. W ten sposób zmieniłam serwis i dealera. Żeby stanąć w prawdzie muszę stwierdzić,że obsługa salonu i serwisu przebiegała idealnie od momentu, pojawienia się problemów, kiedy one się pojawiły zostałam potraktowana obcesowo i musiałam sobie radzić sama. Nadmienię jeszcze, że „pechowy” przegląd kosztował mnie ponad 3 tys. Zdecydowanie nie polecam
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2023 11:28
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 lutego 2023 18:33
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 stycznia 2023 13:35
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 grudnia 2022 14:59
Salon - samochody nowe
Niestety kolejny partner Hyundai .... No comment
Użytkownik sieci
20 lipca 2022 16:18
Salon - samochody nowe
Jeżeli chcecie zakupić ...
... pojazd, to musicie ubrać się w strój galowy. Byłem dziś tj. 20.07.2022 w salonie w celu oględzin elektrycznego Hyundai Kona i nikt nie raczył mnie obsłużyć, raczej przez to że byłem ubrany na sportowo w krótkich spodenkach i koszulce sportowej. Pan który siedzi przy biurku za w/w egzemplarzem najpierw rozmawiał z kimś przez telefon dłuższą chwilę, podczas gdy ja stałem cały czas koło biurka, a po rozmowie najzwyczajniej w świecie odszedł do kolegów z serwisu, zupełnie jak bym nie istniał… Niemiło. Pamiętajcie, wygląd nie świadczy o majętności danej osoby.
Użytkownik sieci
19 czerwca 2022 20:23
Salon - samochody nowe
Salon do momentu ...
... sprzedaży auta ok potem klient już nie istnieje. Prosiłem aby sprawdzili czy w aucie jest możliwość zamontowanie fabrycznej kamery cofania i tak tak sprawdzimy i się odezwiemy . I nic . Zero odpowiedzi na emaile . Nie polecam .
Użytkownik sieci
8 stycznia 2022 09:56
Salon - samochody nowe
Najgorszy salon jaki ...
... znam. Wieczny problem z autem zastępczym. Wydali mi auto z uszkodzoną turbina i kazali jeździć aż nie dojdą im części! Teraz auto wcale nie jeździ a oni jak zwykle mają wolne... Obsługa bardzo nie miła! Nie polecam i żałuję że kiedykolwiek dalem im zarobić!!
Użytkownik sieci
23 września 2020 12:23
Salon - samochody nowe
Jakość obsługi, podejście ...
... do klienta i kultura osobista niektórych z pracowników serwisu na bardzo miernym poziomie. Pod tym względem daleko w tyle za innymi zielonogórskimi serwisami. Poziom US lub ZUS-u.
Użytkownik sieci
23 września 2020 12:03
Salon - samochody nowe
18.09.2020r. Liczy się ...
... tylko czas pracy 8 godz i do widzenia (informacja, że spóźnię się 2 min nie obchodzi serwisu mimo wieloletniej współpracy) , brak profesjonalizmu, zero zrozumienia klienta. 21.09.2020r. Dojazd na własny rachunek 100km (w 2 strony) aby zdać auto, Pan Daniel L. uśmiechnięty przyjmuje auto, informuje mnie, że jak zwykle będzie policzone na przelew dla firmy. 22.09.2020r. Po dotarciu autobusem, bo nie miałem jak inaczej. (straciłem już kilka godzin, pieniądze na bilet) Z zażenowaniem przepraszałem klientów, ponieważ również pracuję jako doradca-handlowy i nie mam jak i dotrzec. Mało tego Pan Daniel żąda ode mnie gotówki za przegląd .... żenada Dzień wcześniej dogadaliśmy się na przelew. Dodam tylko, że firma obsługuje kilka aut Hyundaia ale poraz ostatni w tym miejscu. Ps. Nagana to minimum na co zasłużył pan Daniel. Odradzam, nie polecam, proponuję omijać z daleka.
Użytkownik sieci
23 lipca 2020 12:10
Salon - samochody nowe
Bezczelny personel bez wiedzy!
Użytkownik sieci
21 lipca 2020 21:01
Salon - samochody nowe
Dzisiejsza wizyta, tj. ...
... 21.07.2020 r. około godziny 11, to absolutna pomyłka. Przez około 15 minut zero zainteresowania potencjalnym klientem. Na moje pytanie dotyczące konkretnego modelu tej marki pracownik salonu udał się na poszukiwanie kogoś z działu handlowego, podobno wszyscy byli na placu przed salonem. Niestety, nikogo się nie doczekałem. Zaznaczam, że tłumów w salonie nie było. Może inny sprzedawca tej marki pojazdów będzie bardziej zainteresowany sprzedażą samochodu.
Użytkownik sieci
29 listopada 2019 13:10
Salon - samochody nowe
Nie polecam
Użytkownik sieci
30 października 2019 08:04
Salon - samochody nowe
Z samego serwisu ...
... jestem zadowolona, chociaż trudno się wypowiadać po pierwszym rocznym przeglądzie.Pan był uprzejmy i grzeczny. Jedno co mnie bardzo zdenerwowało, to koszt wymiany opon 15 " alu z wyważeniem i przechowaniem w salonie. Od zawsze korzystam z takiej usługi, od roku w salonie Gezet. Wiosną 2019 zapłaciłam za te usługę 228zł, teraz 29.10.2019r. aż 410,00 zł. Taki absurdalny skok ceny. Więcej nie skorzystam w salonie z tej usługi. Do tej pory w Toyocie, Hondzie płaciłam do 200zł. Nawet rodzina w ZG płaci ok. 200,00 zł. Nie polecam tej usługi w tym salonie.
Użytkownik sieci
28 maja 2019 07:04
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka