97%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
20 marca 2024 16:04
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam ...
... serwisu, auto trafiało na serwis 3 razy z problemem braku mocy, ani razu nie zostało prawidłowo zdiagnozowane ani naprawione dopiero w innym aso zdiagnozowali problem i naprawili auto.
Użytkownik sieci
29 września 2023 12:06
Salon - samochody nowe
To moja pierwsza ...
... negatywna ocena, ale ważna i ku przestrodze dla przyszłych klientów kupujących auto na odległość (a jest takich sporo). Nie oceniam Salonu a tylko nierzetelne moim zdaniem podejście Pani Małgorzaty, która w mojej ocenie zataiła bardzo ważny aspekt. W lipcu kupiłem używanego Hyundai Santa Fe, który był promowany i oferowany przez Salon Igmar na serwisie Otomoto. Od samego początku mówiłem, że nie mam możliwości przyjechania i obejrzenia samochodu bo mieszkam 450km od Słupska. Niemniej jednak byłem zainteresowany kupnem o ile wszystko jest w porządku z autem. W końcu kupuję auto wystawiane przez salon, po innym kliencie tego salonu i tylko dlatego zdecydowałem się na taki ruch. Pani Małgorzata deklarowała, że z autem jest wszystko w porządku, że idealny stan itp. i owszem było, z technicznego punktu widzenia. Niestety nie zostałem poinformowany, że auto pochodzi od palacza papierosów, że wnętrze posiada ślady przypalenia na podsufitce oraz co najgorsze, że auto śmierdzi jak popielniczka. Tego nie dało się nie zauważyć przez salon wcześniej, tym bardziej, że oferta trochę wisiała na otomoto i pewnie wszyscy poprzedni zainteresowani zwracali na to uwagę. W dniu wydania auta nie poczułem tego bo ostry zapach kosmetyków do auta przykrył zapach papierosów. Na drugi dzień jednak smród wyszedł na pierwszy plan. Auto po praniu wnętrza dalej śmierdzi. Kupowałem jako auto rodzinne, jako auto na lata a szczerze mówiąc nie wiem czy chcę nim w ogóle jeździć i wozić w nim małe dziecko bo jeszcze astmy dostanie. A samochód do tanich nie należał. Popełniłem błąd. W odpowiedzi na Państwa odpowiedź do mojej opini z dnia 29.09. Szanowni Państwo, Kontakt z Państwa strony owszem miał miejsce 13 Lipca, tydzień po odbiorze auta. Poinformowałem rozmówczynię o tym, że w aucie było palone, i że dzisiaj (13 Lipca) auto przechodzi profesjonalną usługę czyszczenia. Studio detailingu może potwierdzić wizytę oraz jej powód. Dodatkowo powiedziałem Pani, że auto jest czasowo unieruchomione z uwagi na wyciek z turbiny, którą diagnosta zauważył w trakcie przeglądu dzień po tym jak wróciłem ze Słupska. Przegląd robiłem z uwagi na montaż haka przez Państwa salon. Auto unieruchomione było do 19 lipca, kiedy to salon Huyndai Nawrot usunął usterkę. Może usterka to zbieg okoliczności, może nie. Pani, z którą rozmawiałem miała zobaczyć co da się zrobic i ponownie zadzwonić do mnie ale pewnie tylko w odniesieniu do usterki. Kontakt nie nastąpił. Nie nagrywam rozmów więc nie jestem w stanie udowodnić Państwu o czym rozmawiałem z Panią, która do mnie dzwoniła. Poza tym o jakich działaniach naprawczych Państwo mówią? Do takich sytuacji w ogóle nie powinno dochodzić.
Użytkownik sieci
17 kwietnia 2023 15:22
Salon - samochody nowe
Lubię wystawiać pozytywne ...
... opinie, niestety się rozczarowałam stanem faktycznym auta które chciałam zakupić. No ale na szczęście w innym salonie hiundai zostałam pozytywnie zaskoczona uczciwością i obsługą klienta na najwyższym poziomie.
Użytkownik sieci
15 lipca 2022 10:52
Salon - samochody nowe
Dostałem tam oferte ...
... Pracy ale bardzo się zawiodłem. Strata czasu tylko z mojej strony której nikt mi nie zrekompensuje. Porównał bym to miejsce bardziej do Cyrku niż do Serwisu. Z całego serca nie polecam nikomu ubiegania sie o pracę w tym miejscu.
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2021 20:29
Salon - samochody nowe
Obsługa warsztatu pozostawia wiele do życzenia.
Użytkownik sieci
2 listopada 2020 22:56
Salon - samochody nowe
Brak
Użytkownik sieci
29 maja 2020 15:48
Salon - samochody nowe
Dzwoniąc od rana ...
... nie można umówić się na przegląd ciągle proszę zostawić numer oddzwonimy i cisza i tak kolejny dzień i w końcu sukces odebrane o 15.40 i co proszę zadzwonić jutro bo już kończymy prace Widocznie właściciel ma już wystarczająco dużo gotówki
Użytkownik sieci
12 lipca 2019 08:50
Salon - samochody nowe
wycen na nowego ...
... I30 nie dostałem od 2 tygodni. wciskanie aut z placu
Użytkownik sieci
3 maja 2019 15:12
Salon - samochody nowe
Od trzech lat ...
... jeżdżę do tego serwisu i salonu i co roku spotyka mnie nie miła niespodzianka ale teraz to już przegięcie z ich strony! Jestem niezadowolona z ostatniej wizyty, chyba to była moja ostatnia wizyta w tym salonie i serwisie, pomimo wcześniejszej umowy na jazdę próbną ( rozważam kupno nowego i30 lub Tucsona) w dniu kiedy miała się ona odbyć okazało się, że samochodu nie było, bo ktoś go wcześniej wypożyczył, innego nie było :( więc przyjechałam na marne ponad 100 km, w tym samym dniu oddałam samochód do przeglądu ale nawigacja znowu nie została zaktualizowana, bo niby ich informatyk nie przerobił plików, auto po przeglądzie gwarancyjnym zostało oddane brudne, nie umyte, pomimo wcześniejszego zlecenia mycia :( No ale pan kierownik w ramach zadośćuczynienia zaproponował mi kolejną wizytę :) dobre! Mam przyjechać w następnym miesiącu i znowu grzać ponad 100 km, żeby umyć samochód? Grzecznie podziękowałam, bo nie skorzystam. Porażka, nigdy więcej IGMAR w Słupsku :(
Użytkownik sieci
27 marca 2019 17:30
Salon - samochody nowe
Negatywnie
Użytkownik sieci
9 marca 2018 08:18
Salon - samochody nowe
Samochód od wtorku ...
... na serwisie - awaria samochodu na gwarancji- w piątek kierownik serwisu nie jest w stanie określić kiedy samochód będzie naprawiony, jaki jest zakres naprawy. Pan jest nieprzyjemny i kilkakrotnie powtarza ze nie będzie z klientem rozmawiam. Zostało podstawione auto zastępcze na letnich oponach z komentarzem jak pan nie chce to pan nie bierze. Nie polecam.