90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
25 stycznia 2025 00:23
Salon - samochody nowe
Współpraca z wieloma ...
... dealerami hyundai Polska jest na wysokim poziomie ale odmienne wrażenie Dealer Jaremko wywołał w doświadczeniu. Szczególnie poziom merytoryczny dyr Tomasza Kowalskiego. Myślę, że arogancja nonszalancja handlowca ma genezę od stylistyki reprezentatywnej dyrektora. Czas aby prezes Pani Jaremko oraz hyundai Polska miała zobrazowany nominalnie powód tak wielu opinii negacyjnych jakość obsługi i podejścia do klienta.
Użytkownik sieci
11 stycznia 2025 11:09
Salon - samochody nowe
Gwiazdka bonusowa za ...
... super współpracę z Panem Szymonem z działu sprzedaży, natomiast praca serwisu, a w szczególności działu likwidacji szkód komunikacyjnych, woła o pomstę do nieba. Jednoczasowo zgłaszałem szkodę w VW oraz Hyundaiu- po 3 tygodniach VW gotowy do odbioru, a od ubezpieczyciela Hyundai dostaje maila, że nie mogą zająć się sprawą, ponieważ nie zostały do nich dostarczone żadne dokumenty. To już drugi raz kiedy na sam kontakt celem ustalenia terminu prostej naprawy czekam kilka miesięcy. Powagi instytucji na pewno nie pomaga fakt, że do działu większość czasu w ogóle nie da się dodzwonić.
Użytkownik sieci
31 grudnia 2024 15:44
Salon - samochody nowe
Jeden pracownik na ...
... cały salon. Musi też obsługiwać telefon. Niedokładna wiedza z wyposażenia samochodu. Spotkanie takie 2/5.
Użytkownik sieci
27 grudnia 2024 15:00
Salon - samochody nowe
Blacharkę zrobili nieźle ...
... chociaż przesadnie długo. Wcześniej sprzęgło i dalej przy ruszaniu szarpie. Nie dają auta zastępczego na czas naprawy.
Użytkownik sieci
27 września 2024 10:56
Salon - samochody nowe
Dział części zamiennych ...
... to dramat. Pracownicy bez podstawowej wiedzy technicznej, lekceważące podejście do klienta, zachowują się jakby pracowali tam za karę.
Użytkownik sieci
14 września 2024 15:28
Salon - samochody nowe
2 miesiąc czekania ...
... na telefon od dealera Wroclaw. Wystarczy...
Użytkownik sieci
9 września 2024 09:53
Salon - samochody nowe
Byłem w salonie ...
... zapytać o części do hyundai,oczekiwanie na obsługę pond 15min poczym podszedł pan i z ulgą powiedział to nie do mnie. I tak czekałem kolejne 10 min.
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2024 06:53
Salon - samochody nowe
Dzień dobry, pod ...
... moją opinią dotyczącą miernej obsługi klienta pojawiła się "odpowiedź", żeby szerzej opisać problem pisząc maila na adres z odpowiedzi. Jak widać każda negatywna opinia spotyka się dokładnie z taką samą odpowiedzią ze strony właściciela. W porządku - napisałem maila opisując moje niezadowolenie z zaistniałej sytuacji. I co? "Twoja wiadomość nie została dostarczona na adres (...), ponieważ serwer zdalny jest nieprawidłowo skonfigurowany." Maila wysłałem dwa razy dla pewności. Co więcej, w dalszym ciągu nikt się nie odezwał z serwisu. Jestem bardzo rozczarowany poziomem obsługi klienta w tym salonie.
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2024 11:37
Salon - samochody nowe
Opinia dotyczy salonu ...
... samochodów używanych. Udałam się do salonu, żeby obejrzeć auto, które było umieszczone na stronie internetowej. W trakcie wizyty okazało się, że samochodu nie ma na placu i nie ma pewnej informacji gdzie jest. Ponieważ byłam zdecydowana, mimo braku auta, zadeklarowałam chęć zakupu, możliwość przelania zaliczki i poprosiłam o zweryfikowanie ceny ostatecznej. Ze sprzedawcą umówiliśmy się na kontakt następnego dnia roboczego. Ponieważ do godziny 17 nie było kontaktu ze strony salonu, sama podjęłam kontakt. Auto odnalazło się i sprzedawca zadklearował kontakt z kierownikiem w celu zweryfikowania ceny ostatecznej, miał odezwać się następnego dnia. Sprzedawca zadzownił dwa dni później i poinformował, że auto zostało sprzedane komuś innemu. Zdecydowanie nie wiem na jakiej zasadzie został ustalony priorytet obsługi klienta i czy słowne umowy nie mają już znaczenia? Nawet chęć zapłaty zaliczki, czyli finansowa deklaracja została zignorowana. Osobiście nie polecam, ponieważ człowiek traci czas i nerwy, a i tak może zostać zignorowany.
Użytkownik sieci
2 sierpnia 2024 12:51
Salon - samochody nowe
Auto z Assistance ...
... zjechało na serwis i… brak kontaktu ze strony serwisu co się dzieje i jaka jest przyczyna awarii. Po interwencji (2 krotnej ) kontakt tylko z Panią z recepcji, która nie potrafi udzielić informacji na temat samochodu. Przy wydaniu doradca po urlopie nie wie nic o samochodzie( nie mam tu żadnych problemów- ma prawo) proszę do konsultacje z warsztatem(czas oczekiwania ok 30 minut). Samo wydanie samochodu oraz przekazanie kluczyków po naprawie 1 min. Okazuje się że wymiana akumulatora-przepraszam diagnoza trwała od 13.07 aż 2,5 tygodnia. Gdyby było to jedyne auto w domu to trzeba się przesiąść na komunikację miejską z dziećmi lub wyjechać na przymusowy urlop.
Użytkownik sieci
21 czerwca 2024 14:31
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 czerwca 2024 20:46
Salon - samochody nowe
Po dwóch tygodniach ...
... odebrałem z serwisu hyundai samochód w gorszym stanie niż kiedy przyjechałem. Odebrane auto straciło moc, co stworzyło niebezpieczną sytuacje podczas wyprzedzania. Serwis wypierał się odpowiedzialności. Musiałem czekać ponad 2 tygodnie na ponowną naprawę. Okazało się, że uszkodzili mi wtrysk paliwa. Po naprawie tego co sami zepsuli powiedzieli tylko „przepraszamy”. Wnioski można wyciągnąć samemu
Użytkownik sieci
14 czerwca 2024 14:31
Salon - samochody nowe
Po teście, negocjacjach ...
... ceny, umówionej godzinie na podpisanie umowy i gratulacjach zakupu okazało się że zachwalany jako praktycznie nowy bezwypadkowy samochód jednak jest po wypadku - zderzenie z sarną, wymiana drzwi i przedniej szyby.
Użytkownik sieci
17 maja 2024 10:25
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
27 marca 2024 13:24
Salon - samochody nowe
Niestety nie mogę ...
... polecić salonu. Wysyłając zapytanie o ofertę wyraziłam zgodę jedynie na kontakt mailowy, mimo tego Państwo do mnie wydzwaniali. Dodatkowo nie dostałam ani oferty ani wyceny o którą poprosiłam. Wygląda na to, że nikt w tym salonie nie chce sprzedać mi samochodu. Nic straconego, kupię go gdzie indziej.
Użytkownik sieci
22 lutego 2024 11:35
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie Polecam znaleźć ...
... inny Salon/Serwis gdzie pracują kompetentni ludzie z jakimkolwiek kręgosłupem moralnym. Pracownicy Skrzętnie ukrywali informację o problemach z ubezpieczycielem (naprawa/wypłata z OC Sprawcy), by po prawie 3 latach skierować przeciw swojemu klientowi wniosek do sądu o zapłatę - WRAZ Z ODSETKAMI. hyundai jaremko zadbał z godnym podziwu zaangażowaniem o to, by część kosztów za naprawę uszkodzonego auta poniósł ich Klient, który w całym zdarzeniu był os. Poszkodowaną. Powiedzieć, że jest to zachowanie wyrachowane i obrzydliwe to jak nic nie powiedzieć. Przestrzegam wszystkich przed korzystaniem z usług tej firmy, a Tym którzy już nieopatrznie powierzyli likwidację szkody w tym miejscu - no cóż, mleko się rozlało. Zweryfikujcie na własną rękę status sprawy u Ubezpieczyciela oraz liczcie, że za jakiś czas nie znajdziecie w skrzynce pocztowej Wezwania do zapłaty.
Użytkownik sieci
17 stycznia 2024 13:03
Salon - samochody nowe
Kompletna porażka pod ...
... każdym względem. 1. Odbiór samochodu Trzykrotnie przesuwany termin odbioru. Po 3 zmianie terminu okazało się, że ekipa uszkodziła listwę przy szybie kierowcy podczas zdejmowania folii. No jak można tak zdejmować folię, żeby uszkodzić listwę?? 2. Instrukcja do samochodu - rozlazła się po 1 przeczytaniu, połowa stron leży teraz luzem. 3. Promocje od Hyundai Wysyłają kod rabatowy do kupna filtru powietrza 2 miesiące po kupnie samochodu, a rabat działa 3 miesiące od daty rejestracji samochodu. Uwzględniając święta - zostaje 2 tygodnie na skorzystanie z kodu. Co więcej, po przyjeździe do Dealera okazuje sie: -Dealer nie wie nic o rabacie od centrali Hyundai. -Kod się nie generuje po wciśnięciu linka. 3. Helpdesk Po kontakcie z helpdeskiem i zgłoszeniem problemu z kodem rabatowym - zero. Brak odpowiedzi po 3 tygodniach i już po rabacie. 4. Serwis Po 4 tygodniach oczekiwania przyjechałem na wymianę listwy i okazało się, że zamówili złą listwę - prawą zamiast lewej. Stracony czas i pieniądze. W wyniku - listwa wymieniona po 2 miesiącach, bez żadnej rekompensaty. 5. Doradca klienta p. Łukasz dużo obiecuje, ale niestety nie dostarczył nic z tego, o czym rozmawialiśmy, ciągle znajdując jakieś wymówki i przekładając winę na coś/kogoś.
Użytkownik sieci
15 stycznia 2024 12:00
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis jaki ...
... znam. Rok czasu naprawiają samochód. I wytłumaczenie typu: Szanowny Panie, chcielibyśmy szczegółowo wyjaśnić tę sytuację, dlatego prosimy o wiadomość na adres opiniahyundai@autoart-jaremko.com Pozdrawiamy, Zespół Hyundai Jaremko - jest nie na miejscu i widać, że nasze opinie nie są czytane, tylko kopiuj - wklej. Naprawicie samochód do stanu idealnego, to pogadamy. Teraz jesteście beznadziejni, bo potraficie tylko wymieniać części, ale jak już jest problem, to nie wiecie co zrobić. Napiszcie do producenta, może wam podpowie.
Użytkownik sieci
14 grudnia 2023 10:45
Salon - samochody nowe
Chcesz kupić samochód, ...
... reklam mnóstwo w TV. Idziesz do salonu Hyundaia, a oni mówią, że nie ma całej Polsce nawet 1 sztuki. Trzeba czekać do przyszłego roku, na nową serię. Obsługa salonu beznadziejna, nie doradzą, na kupującego patrzą jak na spodek kosmiczny. Jestem nie zadowolony, a jeszcze proszą o kontakt. Jeżeli by faktycznie zależało na kliencie to sami by się skontaktowali. Bardzo duży minus.
Użytkownik sieci
10 grudnia 2023 13:09
Salon - samochody nowe
Bardzo słaba obsługa ...
... klienta. Dodatkowo jazda próbna na letnich oponach w Grudniu gdzie na drodze leży śnieg, bez poinformowania o tym klienta pozostawię bez jakiegokolwiek komentarza.