90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
6 lipca 2022 15:47
Salon - samochody nowe
Panowie z serwisu ...
... szybko sprawnie bez zarzutu. Natomiast Pani z recepcji potrzebuje jeszcze sporo szkoleń z obsługi klientów. Korzystam drugi raz z tego serwisu i ostatni....
Użytkownik sieci
20 listopada 2021 10:09
Salon - samochody nowe
Byłem tam w ...
... mazdzie kupić wąż do chłodnicy. Beznadziejna obsługa siedzi dwóch kolesi i nic nie wie co do czego Flip i Flap. Wprowadzili mnie w błąd odmówiłem w porządnym serwisie I później musiałem jeszcze raz zamawiać i płacić. Nie polecam tam zakupu części do mazdy.Jeszcze do tego kiedyś kupowałem tam wycieraczki dalem dowód rejestracyjny po numerze win nie musiałem odpinać i przynosić z auta stare No kpina. A serwis mazdy dobry i tani fantastyczni mlodzi mechanic przez telefon wiedzą co jest i dają instrukcję to Wrocław ul.Buraczana 10
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2021 15:07
Salon - samochody nowe
Salon jest ok. ...
... Ale likwidacja szkód jest beznadziejna. Ponad 3 miesiące czekałem aby auto mi naprawili.
Użytkownik sieci
23 lipca 2021 15:13
Salon - samochody nowe
Najgorszy likwidator szkód ...
... komunikacyjnych. Naprawa otarcia całego boku samochodu trwa 3 miesiące. Komunikacja z serwisem żadna. Umawiam się na odebranie naprawionego samochodu np. na poniedziałek, a jak nie miałam żadnej informacji do środy ,to ja się komunikowałam z serwisem, żeby usłyszeć, że się przedłuży i tak przez cały miesiąc. Ze strony serwisu żadnej informacji do momentu aż ja się o nią nie upomnę.
Użytkownik sieci
11 marca 2021 13:05
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam ...
... obsługi z działu samochodów używanych, a konkretnie pana Piotra P. Mimo rezerwacji pojazdu po niecałej godzinie informuje on sms-em, że znalazł "lepszego" klienta, a na wiadomość, że już jesteśmy w drodze do salonu odpowiedział " że można sobie zawrócić ". To ma być poważny salon, skoro obsługa ma braki w szkoleniach i podstawowej kulturze, o uczciwości nie wspominając?
Użytkownik sieci
27 lutego 2021 16:11
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 lutego 2021 16:11
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 lutego 2021 09:35
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 lutego 2021 09:35
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 lutego 2021 22:07
Salon - samochody nowe
Dziwię się wszystkim ...
... tym, którzy tak świetnie rekomendacje dają firmie, która tak naprawdę była godna polecenia do momentu prowadzenia jej przez założyciela. Niestety. Po odejściu założyciela zaczęło się dziać.....mało ciekawie. To z opinii byłych już pracowników tego serwisu. Przekonałem się sam serwisując w tej formie Santa Fe. Ogrom oszustw, kłamstw, krętactwa, samowoli, partactwa. Brak dialogu z klientem, zwalanie winy na gwaranta, żerowanie na kliencie i jego aucie. Najważniejsze w działalności obecnej tego serwisu to wciśnięcie każdej złotówki wszędzie i gdzie się tylko da. Montaż regenerownych części u pana Kazika w szopie w naprawach gwarancyjnych. Każdy, kto trochę siedzi w tematach motoryzacyjnych odpowie sobie sam na pytanie "jak to możliwe?" Najważniejszy dla nich jest wynik finansowy własnej działalności i każda mozliwość jego uzyskania, a nie dobro klienta, dobro gwaranta, dobrego imienia matki Hyundai i powierzonego im pojazdu. Kpina z ASO. Ale przygoda Hyundaia z firmą Jaremko to już przeszłość. Pozdrowienia dla wszystkich pochlebców tej firmy i tych popierających moją opinię.
Użytkownik sieci
8 lutego 2021 22:07
Salon - samochody nowe
Dziwię się wszystkim ...
... tym, którzy tak świetnie rekomendacje dają firmie, która tak naprawdę była godna polecenia do momentu prowadzenia jej przez założyciela. Niestety. Po odejściu założyciela zaczęło się dziać.....mało ciekawie. To z opinii byłych już pracowników tego serwisu. Przekonałem się sam serwisując w tej formie Santa Fe. Ogrom oszustw, kłamstw, krętactwa, samowoli, partactwa. Brak dialogu z klientem, zwalanie winy na gwaranta, żerowanie na kliencie i jego aucie. Najważniejsze w działalności obecnej tego serwisu to wciśnięcie każdej złotówki wszędzie i gdzie się tylko da. Montaż regenerownych części u pana Kazika w szopie w naprawach gwarancyjnych. Każdy, kto trochę siedzi w tematach motoryzacyjnych odpowie sobie sam na pytanie "jak to możliwe?" Najważniejszy dla nich jest wynik finansowy własnej działalności i każda mozliwość jego uzyskania, a nie dobro klienta, dobro gwaranta, dobrego imienia matki Hyundai i powierzonego im pojazdu. Kpina z ASO. Ale przygoda Hyundaia z firmą Jaremko to już przeszłość. Pozdrowienia dla wszystkich pochlebców tej firmy i tych popierających moją opinię.
Użytkownik sieci
27 stycznia 2021 11:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 stycznia 2021 11:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 stycznia 2021 11:50
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 stycznia 2021 11:50
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 stycznia 2021 17:43
Salon - samochody nowe
Dział części zamienych ...
... to poprostu DRAMAT. Obsługa klienta pozostawia wiele do życzenia jak również wiedza o sprzedawanych częściach. Osoba która obsługuje nie wie co sprzedaje. Kupno 2 filtrów zajęło 30 minut po czym się okazuje że zostały źle dobrane. Po kolejnej próbie dobrania filtrów znów okazuje się że czas oczekiwania kolejne 30 minut. NIE POLECAM DZIAŁU CZĘŚCI ZAMIENYCH.
Użytkownik sieci
18 grudnia 2020 14:39
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 grudnia 2020 22:04
Salon - samochody nowe
Bardzo się zawiodłem ...
... zwłaszcza na panu Jakubie W z działu części zamiennych.Niestety niesłowny i kłamca.
Użytkownik sieci
5 listopada 2020 15:23
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
15 października 2020 13:07
Salon - samochody nowe
Bardzo słaby kontakt ...
... telefoniczny. W obecnej sytuacji pandemii chcieliśmy najpierw o interesującym nas modelu porozmawiać telefonicznie. Jednak pan, z którym rozmawialiśmy zbył nas i powiedział, że wszystko można sprawdzić w internecie. Ostatecznie samochód kupiliśmy, ale u konkurencji w salonie w Długołęce :)