90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
5 września 2018 06:16
Salon - samochody nowe
Szkoda słów
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2018 17:45
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 lipca 2018 09:53
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Bardzo kiepski salon samochodowy szczególnie po wizycie w KIA we Wrocławiu. (Wersja oryginalna) Very poor car saloon especialy after visiting KIA in Wroclaw.
Użytkownik sieci
27 czerwca 2018 16:30
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
18 czerwca 2018 16:55
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 kwietnia 2018 18:21
Salon - samochody nowe
Zglosilem uwagi dotyczace ...
... obslugi do kierownika ale nie mial czasu odpisac. Szkoda. Szukajac auta trafilismy to Jaremko. Obslugi podjął sie mlody, wystylizowany człowiek, który od początku do końca wizyty dał sie poznać jako osoba zarozumiała, wyniosła, balansująca na granicy arogancji i ignorancji, absolutnie nie zainteresowana nawiązaniem kontaktu i pozytywnej relacji z potencjalnymi klientami. Zdecydowanie odradzam. Strata czasu.
Użytkownik sieci
16 lutego 2018 18:08
Salon - samochody nowe
Dzwonię z pytaniem ...
... o część, dostaje w odpowiedzi że "zaraz ktoś do Pana oddzwoni z dokładną wyceną". po 5h postanawiam sam zadzwonić, ale nikt nie odbiera , po kolejnych 3h dzwonie i dalej to samo...
Użytkownik sieci
15 lutego 2018 19:28
Salon - samochody nowe
Byłem umówiony na ...
... odkupienie przez salon mojego samochodu, zawarliśmy umowe słowną i dogadaliśmy cenę, po czym umówiłem się z jednym ze sprzedawców, że za 2 dni przywiozę auto i załatwię wszystkie formalności. Po 2 dniach dzwoniłem do Pana Piotra P. ale mowy nie było o odebraniu telefonu ani odpisaniu łaskawie na smsa. W końcu napisalem, ze jeśli do nastepnego dnia nie dostanę odpowiedzi to rezygnuję ze sprzedaży w ich salonie i na nastepny dzien dostałem odpowiedz, ze mogą odkupic pojazd ale po duzo niższej cenie. Zrezygnowałem więc i postanowilem, ze moja stopa wiecej tam nie stanie. Ignorancja na najwyższym poziomie.
Użytkownik sieci
1 lutego 2018 23:55
Salon - samochody nowe
Parkowanie tam to ...
... dramat, cena wymiany żarowki w i30 zmotywowala mnie do rozpracowania samodzielnej wymiany tego zle zaprojektowanego i ciagle przepalajacego sie elementu. Laczniki stabilizatora w tym modelu to swinka skarbonka, co pol roku kazdy sie sypie...
Użytkownik sieci
20 stycznia 2018 12:40
Salon - samochody nowe
Pytam o dosyć ...
... powszechną - wg forów użytkowników Hyundaia - usterkę. Pan twierdzi, że pierwszy raz słyszy, ale cwaniaczkowato dodaje, że on dopiero 7 lat w serwisie więc może się jeszcze nie zna. OK, co możemy w takim razie zrobić? Diagnostykę za 370 PLN, a potem się zobaczy. Dosyć sporo jak za podłączenie komputera, myślę sobie - ale pytam dalej, bo auto praktycznie unieruchomione (immobilizer). Na kiedy możemy się umówić z tą diagnostyką? Odpowiedź: po 25 lutego (czyli za pięć tygodni licząc od pojutrza). Hyundai Motor Poland mogę tylko pogratulować takiego partnera.
Użytkownik sieci
18 grudnia 2017 08:38
Salon - samochody nowe
Salon w sobotę ...
... 16 grudnia br. wg informacji powinien być czynny do godziny 14 jednak jakie było moje zaskoczenie gdy przyjechałem o 13 , panowie zaczęli odwracać się od klientów , wywiesili ,kartkę że salon czynny do 13 i koniec , czy wracamy do czasów , że klienta się nie szanuje bo jest natrętem, czy panom nie zależy na prowizji co na kierownictwo
Użytkownik sieci
13 listopada 2017 12:50
Salon - samochody nowe
2 tygodnie czekania ...
... na jakikolwiek sygnał ze strony salonu, dotyczący zamówionej przeze mnie części zamiennej. Ostatecznie byłem zmuszony zamówić część z innej firmy.
Użytkownik sieci
29 stycznia 2017 17:29
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania klientem
Użytkownik sieci
23 listopada 2016 13:30
Salon - samochody nowe
Przyjechałem i poprosiłem ...
... o wymianę żarówki w aucie pan który mnie obsługiwał był bardzo nie miły i ignorujący dla mnie zero kompetencji i zero obsługi klienta... a mysle ze to powinno być priorytetem bo to klient jest najważniejszy sam pracuje z obsługa klienta wiec wiem. Nigdy juz nie wrócę tam i nie polecę nikomu. Pojechałem do innej stacji Hyundai i obsługa na medal oraz serwis. Jeżeli można by przeznaczyć wam ZERO gwiazdek to tym to zrobił. A pan który mnie obsługiwał nazywa sie Patryk wiec polecam panu przejść kurs obsługi klienta to moze wtedy pan zrozumie o co tak naprawdę w tym wszystkim chodzi.
Użytkownik sieci
25 sierpnia 2016 14:35
Salon - samochody nowe
nigdy nikt nie odbiera telefonu ...
Użytkownik sieci
9 lipca 2016 10:05
Salon - samochody nowe
Byłem zainteresowany zakupem ...
... nowego auta. Jednak gdy pokazano mi to nowe auto to nie wiedziałem za bardzo jaki standard cechuje nowe Mazdy. Auto brudne z zewnątrz i jeszcze bardziej brudne wewnątrz. Tluczanono to budowa nowego salonu. Jednak chyba nikt nie pomyślał jaki jest obraz przez to marki Mazda.