90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
27 marca 2024 13:24
Salon - samochody nowe
Niestety nie mogę ...
... polecić salonu. Wysyłając zapytanie o ofertę wyraziłam zgodę jedynie na kontakt mailowy, mimo tego Państwo do mnie wydzwaniali. Dodatkowo nie dostałam ani oferty ani wyceny o którą poprosiłam. Wygląda na to, że nikt w tym salonie nie chce sprzedać mi samochodu. Nic straconego, kupię go gdzie indziej.
Użytkownik sieci
22 lutego 2024 11:35
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie Polecam znaleźć ...
... inny Salon/Serwis gdzie pracują kompetentni ludzie z jakimkolwiek kręgosłupem moralnym. Pracownicy Skrzętnie ukrywali informację o problemach z ubezpieczycielem (naprawa/wypłata z OC Sprawcy), by po prawie 3 latach skierować przeciw swojemu klientowi wniosek do sądu o zapłatę - WRAZ Z ODSETKAMI. hyundai jaremko zadbał z godnym podziwu zaangażowaniem o to, by część kosztów za naprawę uszkodzonego auta poniósł ich Klient, który w całym zdarzeniu był os. Poszkodowaną. Powiedzieć, że jest to zachowanie wyrachowane i obrzydliwe to jak nic nie powiedzieć. Przestrzegam wszystkich przed korzystaniem z usług tej firmy, a Tym którzy już nieopatrznie powierzyli likwidację szkody w tym miejscu - no cóż, mleko się rozlało. Zweryfikujcie na własną rękę status sprawy u Ubezpieczyciela oraz liczcie, że za jakiś czas nie znajdziecie w skrzynce pocztowej Wezwania do zapłaty.
Użytkownik sieci
17 stycznia 2024 13:03
Salon - samochody nowe
Kompletna porażka pod ...
... każdym względem. 1. Odbiór samochodu Trzykrotnie przesuwany termin odbioru. Po 3 zmianie terminu okazało się, że ekipa uszkodziła listwę przy szybie kierowcy podczas zdejmowania folii. No jak można tak zdejmować folię, żeby uszkodzić listwę?? 2. Instrukcja do samochodu - rozlazła się po 1 przeczytaniu, połowa stron leży teraz luzem. 3. Promocje od Hyundai Wysyłają kod rabatowy do kupna filtru powietrza 2 miesiące po kupnie samochodu, a rabat działa 3 miesiące od daty rejestracji samochodu. Uwzględniając święta - zostaje 2 tygodnie na skorzystanie z kodu. Co więcej, po przyjeździe do Dealera okazuje sie: -Dealer nie wie nic o rabacie od centrali Hyundai. -Kod się nie generuje po wciśnięciu linka. 3. Helpdesk Po kontakcie z helpdeskiem i zgłoszeniem problemu z kodem rabatowym - zero. Brak odpowiedzi po 3 tygodniach i już po rabacie. 4. Serwis Po 4 tygodniach oczekiwania przyjechałem na wymianę listwy i okazało się, że zamówili złą listwę - prawą zamiast lewej. Stracony czas i pieniądze. W wyniku - listwa wymieniona po 2 miesiącach, bez żadnej rekompensaty. 5. Doradca klienta p. Łukasz dużo obiecuje, ale niestety nie dostarczył nic z tego, o czym rozmawialiśmy, ciągle znajdując jakieś wymówki i przekładając winę na coś/kogoś.
Użytkownik sieci
15 stycznia 2024 12:00
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis jaki ...
... znam. Rok czasu naprawiają samochód. I wytłumaczenie typu: Szanowny Panie, chcielibyśmy szczegółowo wyjaśnić tę sytuację, dlatego prosimy o wiadomość na adres opiniahyundai@autoart-jaremko.com Pozdrawiamy, Zespół Hyundai Jaremko - jest nie na miejscu i widać, że nasze opinie nie są czytane, tylko kopiuj - wklej. Naprawicie samochód do stanu idealnego, to pogadamy. Teraz jesteście beznadziejni, bo potraficie tylko wymieniać części, ale jak już jest problem, to nie wiecie co zrobić. Napiszcie do producenta, może wam podpowie.
Użytkownik sieci
14 grudnia 2023 10:45
Salon - samochody nowe
Chcesz kupić samochód, ...
... reklam mnóstwo w TV. Idziesz do salonu Hyundaia, a oni mówią, że nie ma całej Polsce nawet 1 sztuki. Trzeba czekać do przyszłego roku, na nową serię. Obsługa salonu beznadziejna, nie doradzą, na kupującego patrzą jak na spodek kosmiczny. Jestem nie zadowolony, a jeszcze proszą o kontakt. Jeżeli by faktycznie zależało na kliencie to sami by się skontaktowali. Bardzo duży minus.
Użytkownik sieci
10 grudnia 2023 13:09
Salon - samochody nowe
Bardzo słaba obsługa ...
... klienta. Dodatkowo jazda próbna na letnich oponach w Grudniu gdzie na drodze leży śnieg, bez poinformowania o tym klienta pozostawię bez jakiegokolwiek komentarza.
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2023 17:02
Salon - samochody nowe
Słabo, audio niby ...
... działa a nie działa. Serwis stwierdza że działa a nic nie słychać w subwoofera.
Użytkownik sieci
27 lipca 2023 17:36
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 lipca 2023 12:47
Salon - samochody nowe
21.06.23 byłem w ...
... serwisie w sprawie nie działającego klaksonu w samochodzie. Sprawdziłem i stwierdziłem, że konieczna jest zmiana klaksonu. Aby to zrobić, należy zamówić i kiedy klakson zostanie mi zgłoszony, po około 3 dniach. Czekałem na informację 7 dni. Postanowiłem sam zadzwonić, bo bez klaksonu jazda po mieście to katastrofa. Odpowiedni jest również serwis o długości 35 000 km. Zrobić wszystko w jeden dzień. Dzwoniłem do serwisu 28.06. mówią mi, że w tej chwili nie ma specjalisty, który wziął samochód, oddzwoni później. Po 2 godzinach dzwoni dziewczyna i mówi, że wszystko jest w porządku i umawia mnie na 17.07, powiedziałem, że mi się to nie podoba, ponieważ samochód jest używany jako taksówka i do tego czasu przebieg będzie większy niż 36 000 km . I nie mogę jeździć bez klaksonu przez kolejne 20 dni. Powiedziała, że pomyślę i dam ci znać. Pomyśl już 5 dni, a czas płynie.
Użytkownik sieci
25 marca 2023 09:55
Salon - samochody nowe
Najgorszy dealer w ...
... okolicach Wrocławia z jakim miałem kontakt. Na naście dealerów, nikt nie ma tak olewczego stosunku. Kupione auto przy odbiorze droższe o 25%, terminy dostaw nie dochowane, nikt nawet nie raczył na bieżąco informować tylko trzeba się dobijać żeby coś ustalić. Panie sprzedające mają totalnie gdzieś czy coś sprzedadzą, czy nie i nie mają pojęcia o obsłudze klienta. Nigdy więcej tego dealera.
Użytkownik sieci
9 lutego 2023 13:18
Salon - samochody nowe
Uwaga na serwis. ...
... Zepsuli pojazd podczas przeglądy i próbowali wymusić (wysoko)płatną naprawę. ( w odpowiedzi na poniżą chęć wyjaśnienia sytuacji - wysłałem maile do recepcji, serwisu, dyrekcji oraz kierownika serwisu - NIKT nie odpowiedział )
Użytkownik sieci
28 stycznia 2023 10:42
Salon - samochody nowe
Polecam Hyundai ELANTRA z pełnym przekonaniem...
Użytkownik sieci
11 stycznia 2023 14:20
Salon - samochody nowe
Duże rozczarowanie. Praktyki ...
... jak na giełdzie samochodowej. Po wyjeździe z salonu kontakt się urywa i nie można liczyć na żadną pomoc.
Użytkownik sieci
7 stycznia 2023 19:21
Salon - samochody nowe
Miła, profesjonalna obsługa; ...
... lecz wyśmiania przez telefon przez Pana B. nie wybaczę 😾
Użytkownik sieci
29 grudnia 2022 14:29
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam ...
... salonu Hyundai Jaremko we Wrocławiu. W dniu uzyskania finansowania na zmówiony samochód, na który czekaliśmy ROK czasu, okazało się, że samochód został sprzedany!! Jeszcze w piątek 23.12.2022r Pan Krzysztof M. (z działu sprzedaży) zapewniał, żeby kontaktować się po Świętach. 27.12.2022r. okazało się, że samochód jest zafakturowany na inną firmę. Zero szacunku i wyrozumiałości dla klienta, mimo próśb. Nie polecam!!!
Użytkownik sieci
29 grudnia 2022 14:09
Salon - samochody nowe
We ordered Santa ...
... Fe waited one year, when was ready we started paper work. We asked staf few days to do paperwork they said ok , when paperwork done, car already sold. I don't recommend them. You will waste your time. (Przetłumaczone przez Google) Zamówiliśmy, że Santa Fe poczeka rok, kiedy będzie gotowy, zaczniemy papierkową robotę. Poprosiliśmy pracowników o kilka dni, aby zrobili papierkową robotę, którą powiedzieli ok, kiedy skończyli papierkową robotę, samochód już sprzedany. nie polecam ich. Zmarnujesz swój czas.
Użytkownik sieci
7 grudnia 2022 14:31
Salon - samochody nowe
powiem tak przez ...
... telefon sie dowiedziec cos to lipa straszna . kiedys było ok ale teraz porażka
Użytkownik sieci
16 września 2022 11:27
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa. Przede wszystkim pani na recepcji
Użytkownik sieci
15 września 2022 10:17
Salon - samochody nowe
Żenada jeśli chodzi ...
... o obsługę w salonie mazdy. Umówiony termin jazdy testowej 5 dni wcześniej z zapewnieniem ze jeśli nastąpi jakaś zmiana będzie kontakt telefoniczny. Po przyjeździe na umówiony termin uzyskuje informacje ze jednak jazda jest nie możliwa bo auto jest niegotowe. I tak 1.5 godziny stracone bo taka prosta rzecz jak zmiana terminu wcześniej nie została ogarnięta
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2022 08:52
Salon - samochody nowe
Blokada skrzyni biegów ...
... i30 wycena telefoniczna 2200, ta sama blokada w innym salonie 1200. Rozumiem rozbieżność 200-300zł, ale 1000 ???Wnioski wyciągnijcie sami. Ja do nich już nie pojadę, nawet na wymianę oleju.