90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
18 stycznia 2024 15:31
Salon - samochody nowe
Korzystałem kilkukrotnie z ...
... usług serwisu i za każdym razem wychodzę zadowolony. Szybka, sprawna i profesjonalna obsługa.
Użytkownik sieci
17 stycznia 2024 13:03
Salon - samochody nowe
Kompletna porażka pod ...
... każdym względem. 1. Odbiór samochodu Trzykrotnie przesuwany termin odbioru. Po 3 zmianie terminu okazało się, że ekipa uszkodziła listwę przy szybie kierowcy podczas zdejmowania folii. No jak można tak zdejmować folię, żeby uszkodzić listwę?? 2. Instrukcja do samochodu - rozlazła się po 1 przeczytaniu, połowa stron leży teraz luzem. 3. Promocje od Hyundai Wysyłają kod rabatowy do kupna filtru powietrza 2 miesiące po kupnie samochodu, a rabat działa 3 miesiące od daty rejestracji samochodu. Uwzględniając święta - zostaje 2 tygodnie na skorzystanie z kodu. Co więcej, po przyjeździe do Dealera okazuje sie: -Dealer nie wie nic o rabacie od centrali Hyundai. -Kod się nie generuje po wciśnięciu linka. 3. Helpdesk Po kontakcie z helpdeskiem i zgłoszeniem problemu z kodem rabatowym - zero. Brak odpowiedzi po 3 tygodniach i już po rabacie. 4. Serwis Po 4 tygodniach oczekiwania przyjechałem na wymianę listwy i okazało się, że zamówili złą listwę - prawą zamiast lewej. Stracony czas i pieniądze. W wyniku - listwa wymieniona po 2 miesiącach, bez żadnej rekompensaty. 5. Doradca klienta p. Łukasz dużo obiecuje, ale niestety nie dostarczył nic z tego, o czym rozmawialiśmy, ciągle znajdując jakieś wymówki i przekładając winę na coś/kogoś.
Użytkownik sieci
15 stycznia 2024 12:00
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis jaki ...
... znam. Rok czasu naprawiają samochód. I wytłumaczenie typu: Szanowny Panie, chcielibyśmy szczegółowo wyjaśnić tę sytuację, dlatego prosimy o wiadomość na adres opiniahyundai@autoart-jaremko.com Pozdrawiamy, Zespół Hyundai Jaremko - jest nie na miejscu i widać, że nasze opinie nie są czytane, tylko kopiuj - wklej. Naprawicie samochód do stanu idealnego, to pogadamy. Teraz jesteście beznadziejni, bo potraficie tylko wymieniać części, ale jak już jest problem, to nie wiecie co zrobić. Napiszcie do producenta, może wam podpowie.
Użytkownik sieci
6 stycznia 2024 11:15
Salon - samochody nowe
W serwisie naprawiano ...
... .mi auto po stłuczce. Obsługa bardzo miła. Naprawę wykonano w terminie i fachowo. Pierwszy raz korzystałam z tego serwisu więc niewiele mogę powiedzieć
Użytkownik sieci
1 stycznia 2024 14:00
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 grudnia 2023 18:19
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 grudnia 2023 17:14
Salon - samochody nowe
Miła i kompetentna obsługa
Użytkownik sieci
28 grudnia 2023 17:55
Salon - samochody nowe
Bardzo miła i ...
... pomocna obsługa🙂 bardzo dziękuję jeszcze raz za pomoc i spokojnego nowego roku🙂
Użytkownik sieci
15 grudnia 2023 18:28
Salon - samochody nowe
Wszystko super, Pani ...
... Julia zadbała o to aby wszystko poszło szybko i sprawnie. Kontakt świetny! Bardzo polecam! :)
Użytkownik sieci
15 grudnia 2023 18:24
Salon - samochody nowe
Dzięki Pani Julii ...
... i Pani Ewie wszystko poszło super sprawnie, świetny kontakt, profesjonalne wsparcie i obsługa :) a auto? Najlepszy wybór :)
Użytkownik sieci
14 grudnia 2023 10:45
Salon - samochody nowe
Chcesz kupić samochód, ...
... reklam mnóstwo w TV. Idziesz do salonu Hyundaia, a oni mówią, że nie ma całej Polsce nawet 1 sztuki. Trzeba czekać do przyszłego roku, na nową serię. Obsługa salonu beznadziejna, nie doradzą, na kupującego patrzą jak na spodek kosmiczny. Jestem nie zadowolony, a jeszcze proszą o kontakt. Jeżeli by faktycznie zależało na kliencie to sami by się skontaktowali. Bardzo duży minus.
Użytkownik sieci
12 grudnia 2023 11:32
Salon - samochody nowe
Serdecznie polecam kontakt, ...
... szczególnie z Panem Szymonem Kokowskim. Profesjonalne i rzetelne podejście do klienta, bardzo sympatyczny kontakt od początku do końca oraz po odbiorze auta. Cały proces przebiegł bardzo sprawnie, Pan Szymon był bardzo pomocny i wychodził naprzeciw moim potrzebom. Współpracę z takimi ludźmi wspomina się długo i miło, bo wciąż jest to rzadkie. Nie mogę też nie wspomnieć o pomocy Pani Urszuly Dir, która przygotowała atrakcyjne oferty finansowania i również cierpliwie odpowiadała na każde pytanie. Świetny zespół!
Użytkownik sieci
10 grudnia 2023 13:09
Salon - samochody nowe
Bardzo słaba obsługa ...
... klienta. Dodatkowo jazda próbna na letnich oponach w Grudniu gdzie na drodze leży śnieg, bez poinformowania o tym klienta pozostawię bez jakiegokolwiek komentarza.
Użytkownik sieci
7 grudnia 2023 09:23
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
1 grudnia 2023 16:04
Salon - samochody nowe
Chciałbym serdecznie podziękować ...
... panu Pawłowi Radzkiemu z działu serwis HYUNDAI za miłą i solidną obsługę oraz profesjonalną ocenę stanu układu hamulcowego mojego auta (Hyundai Tuscon) wraz z zaleceniami. Polecam serwis Hyundai Jaremko przy ul. Mińskiej.
Użytkownik sieci
30 listopada 2023 13:46
Salon - samochody nowe
Bardzo miła obsługa ...
... oraz super ekipa , powiem więcej ,miałem usterkę w szyberdachu na którą nie było już gwarancji ale chłopaki w ramach dalszej współpracy ogarnęli to za słowo dziękuję 🙂 Serdecznie polecam.
Użytkownik sieci
29 listopada 2023 15:20
Salon - samochody nowe
Dzisiaj zamówiliśmy auto ...
... w salonie Hyundai Jaremko. Jesteśmy bardzo zadowoleni z obsługi Pani Julii, która zapewniła bardzo miłą atmosferę już od samego wejścia. Wysłuchała naszych wymagań, doradziła i znalazła model auta z wyposażeniem który spełnia je wszystkie. Zajeła sie nami bardzo profesjonalnie, rozwiała wszelkie wątpliwości i odpowiedziała rzeczowo na wszystkie zadane pytania.Zarówno kontakt telefoniczny jak i stacjonarny w salonie z Panią Julią oceniamy na 6 z ogromnym + ! Zdecydowanie najlepsza osoba do obsługi klienta w tym salonie, a mieliśmy możliwosc skorzystystania z uslug innych pracowników. Dzięki pani Julii jesteśmy w 100% zadowoleni z zakupu nowego samochodu.
Użytkownik sieci
24 listopada 2023 12:24
Salon - samochody nowe
Super obsługa! Polecam ...
... P. Szymona Kokowskiego jako sprzedawcę. Jest bardzo cierpliwy, uczciwy i miły. Posiada głęboką wiedzę o samochodach i nie naciąga:) pomoże też po zakupie atua radą, jeśli jest taka potrzeba. Hyundai mi odpowiada, bo nie przepłacam za markę, a mam dobre nowe auto. Jestem zadowolona :)
Użytkownik sieci
17 listopada 2023 17:42
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
15 listopada 2023 14:24
Salon - samochody nowe
Bardzo Dziekuje za szybka i nie skomplikowana pomoc!