90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
16 lutego 2018 18:08
Salon - samochody nowe
Dzwonię z pytaniem ...
... o część, dostaje w odpowiedzi że "zaraz ktoś do Pana oddzwoni z dokładną wyceną". po 5h postanawiam sam zadzwonić, ale nikt nie odbiera , po kolejnych 3h dzwonie i dalej to samo...
Użytkownik sieci
15 lutego 2018 19:28
Salon - samochody nowe
Byłem umówiony na ...
... odkupienie przez salon mojego samochodu, zawarliśmy umowe słowną i dogadaliśmy cenę, po czym umówiłem się z jednym ze sprzedawców, że za 2 dni przywiozę auto i załatwię wszystkie formalności. Po 2 dniach dzwoniłem do Pana Piotra P. ale mowy nie było o odebraniu telefonu ani odpisaniu łaskawie na smsa. W końcu napisalem, ze jeśli do nastepnego dnia nie dostanę odpowiedzi to rezygnuję ze sprzedaży w ich salonie i na nastepny dzien dostałem odpowiedz, ze mogą odkupic pojazd ale po duzo niższej cenie. Zrezygnowałem więc i postanowilem, ze moja stopa wiecej tam nie stanie. Ignorancja na najwyższym poziomie.
Użytkownik sieci
1 lutego 2018 23:55
Salon - samochody nowe
Parkowanie tam to ...
... dramat, cena wymiany żarowki w i30 zmotywowala mnie do rozpracowania samodzielnej wymiany tego zle zaprojektowanego i ciagle przepalajacego sie elementu. Laczniki stabilizatora w tym modelu to swinka skarbonka, co pol roku kazdy sie sypie...
Użytkownik sieci
20 stycznia 2018 12:40
Salon - samochody nowe
Pytam o dosyć ...
... powszechną - wg forów użytkowników Hyundaia - usterkę. Pan twierdzi, że pierwszy raz słyszy, ale cwaniaczkowato dodaje, że on dopiero 7 lat w serwisie więc może się jeszcze nie zna. OK, co możemy w takim razie zrobić? Diagnostykę za 370 PLN, a potem się zobaczy. Dosyć sporo jak za podłączenie komputera, myślę sobie - ale pytam dalej, bo auto praktycznie unieruchomione (immobilizer). Na kiedy możemy się umówić z tą diagnostyką? Odpowiedź: po 25 lutego (czyli za pięć tygodni licząc od pojutrza). Hyundai Motor Poland mogę tylko pogratulować takiego partnera.
Użytkownik sieci
18 grudnia 2017 08:38
Salon - samochody nowe
Salon w sobotę ...
... 16 grudnia br. wg informacji powinien być czynny do godziny 14 jednak jakie było moje zaskoczenie gdy przyjechałem o 13 , panowie zaczęli odwracać się od klientów , wywiesili ,kartkę że salon czynny do 13 i koniec , czy wracamy do czasów , że klienta się nie szanuje bo jest natrętem, czy panom nie zależy na prowizji co na kierownictwo
Użytkownik sieci
13 listopada 2017 12:50
Salon - samochody nowe
2 tygodnie czekania ...
... na jakikolwiek sygnał ze strony salonu, dotyczący zamówionej przeze mnie części zamiennej. Ostatecznie byłem zmuszony zamówić część z innej firmy.
Użytkownik sieci
29 stycznia 2017 17:29
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania klientem
Użytkownik sieci
23 listopada 2016 13:30
Salon - samochody nowe
Przyjechałem i poprosiłem ...
... o wymianę żarówki w aucie pan który mnie obsługiwał był bardzo nie miły i ignorujący dla mnie zero kompetencji i zero obsługi klienta... a mysle ze to powinno być priorytetem bo to klient jest najważniejszy sam pracuje z obsługa klienta wiec wiem. Nigdy juz nie wrócę tam i nie polecę nikomu. Pojechałem do innej stacji Hyundai i obsługa na medal oraz serwis. Jeżeli można by przeznaczyć wam ZERO gwiazdek to tym to zrobił. A pan który mnie obsługiwał nazywa sie Patryk wiec polecam panu przejść kurs obsługi klienta to moze wtedy pan zrozumie o co tak naprawdę w tym wszystkim chodzi.
Użytkownik sieci
25 sierpnia 2016 14:35
Salon - samochody nowe
nigdy nikt nie odbiera telefonu ...
Użytkownik sieci
9 lipca 2016 10:05
Salon - samochody nowe
Byłem zainteresowany zakupem ...
... nowego auta. Jednak gdy pokazano mi to nowe auto to nie wiedziałem za bardzo jaki standard cechuje nowe Mazdy. Auto brudne z zewnątrz i jeszcze bardziej brudne wewnątrz. Tluczanono to budowa nowego salonu. Jednak chyba nikt nie pomyślał jaki jest obraz przez to marki Mazda.