94%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
29 lutego 2024 09:06
Salon - samochody nowe
Jeśli chodzi o ...
... usługi lakiernicze, to tragedia. 3 miesieczne auto zostało spolerowane szmatą z piaskiem. Jeszcze gdyby całe auto przetargi ale tylko tylną klapę, która była wymieniania w ramach OC sprawcy. Lakier niepoprawnie położony, klar przetarty miejscami. Siłą upory i po wizycie rzeczoznawcy udało mi się wpisać Karlik Baranowo na czarną listę - Warta będzie odradzała z korzystania z ich usług
Użytkownik sieci
22 listopada 2023 10:01
Salon - samochody nowe
Firma lubi kręcić: ...
... cena z konfiguratora jest niższa od ceny jaką przedstawia dealer... bo tak. Na stronie oferta: pakiet serwisowy 0zł ...u dealera 1000zł ...kontakt ze sprzedawcą dramat: mówi, że coś zrobi i nie robi, maila wysłać nie umie... dno. Po Hyundaia trzeba jechać do Piły lub ZG.
Użytkownik sieci
2 września 2023 16:32
Salon - samochody nowe
Obsługa w dziale ...
... zgłaszania szkód , niekompetentna pomimo szpaleru ( kompetentnych fachowców ) z głowami w komputerach udających zapracowanie ,. Po zgłoszeniu awarii w elektryce auta i poinformowaniu oraz prośbie spojrzenia Co może być przyczyną . Poinformowano mnie że zaglądano i nic się nie dzieje . Uspokojony wyjechałem i po przejechaniu Ok 2 km znów ta sama awaria ze światłami która jest bardzo niebezpieczna na drodze . I jak tu można zaufać ( niby fachowcom ) w tak renomowanej firmie . Problem będę musiał zgłosić u innego dilera który ma może lepszych i bardziej odpowiedzialnych fachowców . Zresztą o Karliku w Swadzimiu słyszy się coraz częściej że Ci młodzi tam pracujący mają coraz mniej czasu dla klientów a więcej dla siebie wzajemnie . Z wyrazami współczucia dla dyrekcji mieć taki personel . Krzysztof Kaniewski
Użytkownik sieci
1 września 2023 15:02
Salon - samochody nowe
Właśnie wyszłam z ...
... salonu...zero zainteresowania klientem ze strony Sprzedających oraz kogokolwiek...Nie polecam! Z pewnością tu nie powrócę!
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2023 11:27
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2023 09:10
Salon - samochody nowe
Trzymali auto prawie ...
... 2 tygodnie, gdyby nie moja stanowcza interwencja, nawet by go nie ruszyli. Ogólnie naprawa trwała prawie miesiąc, bez auta zastępczego. Nikt nic nie wiedział, jeden zganiał na drugiego. Jestem klientem od 10 lat, po raz ostatni!!!!!
Użytkownik sieci
4 lipca 2023 11:00
Salon - samochody nowe
Skoro usuwacie opinie ...
... negatywne. To sukcesywnie będę jeść ponawiać. Obsługa zakupu jak i serwisu poniżej jakiejkolwiek oceny . Kupiłem u was jedno auto drugie kupiłem w drugim oddziale w Poznaniu możecie się uczyć od nich podejścia do klienta oraz jego czasu.
Użytkownik sieci
26 czerwca 2023 15:34
Salon - samochody nowe
Umówiony termin jazdy ...
... próbnej i30n-termin przesunięty z winy pracownika, 2 termin jazdy próbnej i30n-termin odwołany przez pracownika, 3 termin jazdy próbnej-po przyjeździe do salonu okazało się, że jazdy próbnej za kierownicą nie ma, bo samochód nie jest „jego” (w domyśle salonu chyba, albo handlowca? Nie wiem…). Jeszcze takiego poniżania klientów nie widziałem. Żenada na 100 fajerek. Zastanawiam się, czy to wina Hyundai Motor Poland, czy Karlik ? Cóż, tak czy inaczej radzę omijać szerokim łukiem. ZERO GWIAZDEK, jak, wiadomo kto…
Użytkownik sieci
22 marca 2023 15:45
Salon - samochody nowe
Dodzwonić się to ...
... cud chyba, telefon od parady, dział sprzedaży części zamiennych nie odpowiada... No cóż, po co odbierać telefon od klienta, który chce kupić części do silnika prawdopodobnie za kilka tysięcy... Klient kupi sobie gdzie indziej.
Użytkownik sieci
22 lipca 2022 15:47
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania klientami
Użytkownik sieci
29 czerwca 2022 23:34
Salon - samochody nowe
Auto wystawione w ...
... salonie w Baranowie - przyjeżdzam pan z wymówką o braku kontaktu ze strony klienta w kwestii oferty twierdzi, że auto jest w 2 salonie na drugim końcu Poznania - dzwonię tam nikt nie odbiera na miejscu jego kolega zdziwiony widząc aktualne ogłoszenie na otomoto ze zdjęciami auta na terenie Baranowa twierdzi, że nie widział u siebie tego auta na oczy i kolega na pewno pomylił się w wystawianiu ofert - panie Karlik zrób pan porządek z personelem - chodziło o auto za ponad 100 tys a pańscy pracownicy je zgubili i klientowi wmawiają że w zasadzie jest ale tak naprawdę nidy nie było lub kiedys było ale widoczne jeszcze kilka dni po wizycie w obu salonach nie jest dostępne. Pełen profesjonalizm dzięki któremu wybrałem inną markę spoza waszej spółki - zaoszczędziłem nerwy czas i pieniądze więc oby tak dalej dla kolejnych klientów czego im i wam szczerze życzę.
Użytkownik sieci
9 maja 2022 14:22
Salon - samochody nowe
Niestety totalny brak ...
... zainteresowania obsługi, mimo, tego, że byłem jedynym klientem. Szkoda.
Użytkownik sieci
22 lutego 2022 14:28
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 stycznia 2022 12:34
Salon - samochody nowe
Nie polecam
Użytkownik sieci
21 stycznia 2022 12:27
Salon - samochody nowe
Niestety nie polecam, ...
... jestem niezadowolony z obsługi, zgłaszane problemy z autem zostały zbatelizowane i zrzucona została wina na klienta bez dokładnego sprawdzenia usterki. Liczy się tylko kasa a nie jakość usług. Salon w Jelonku podchodzi bardziej profesjonalnie do sprawy klienta.
Użytkownik sieci
12 listopada 2021 08:18
Salon - samochody nowe
Bardzo miła obsługa ...
... jak chcą sprzedać auto. Potem wszystko się zmienia , auto ewidentnie z usterką. Umowiona kolejna wizyta na naprawę w zamian za auto zastępcze. Po przyjeździe okazuje się, że auta nie ma i nie wiadomo kiedy bedzie! Nie szanuje się klienta a przede wszystkim jego czasu a produkt tez pozostawia wiele do życzenia. Zero profesjonalizmu klient pozostal z bublem !
Użytkownik sieci
5 lipca 2021 17:11
Salon - samochody nowe
5 lat temu ...
... kupiliśmy tam Hyundaia. Samochód w związku z leasingiem i gwarancja miał częste przeglądy, musiały być robione w autoryzowanym serwisie, czyli również w Karliku. Przeglądy, wymiana części są bardzo drogie. Ale zależało nam na jakości. Jakość była taka, że po 6 latach samochód się popsuł. Padła turbina. Niezależni od salonu mechanicy twierdzą, że turbina niszczy się od zapchanych przewodów. Żałujemy, że nie pojechaliśmy od razu do rzeczoznawcy, bo dziś moglibyśmy dochodzić swoich praw w sądzie... Natomiast byliśmy na tyle naiwni, ze samochód trafił znowu do tego serwisu i już pewnie nic nie jesteśmy w stanie wykazać. Warsztat najpierw oferuje naprawe za 12 tys, potem odkupienie auta za 19 tys. Samochody z tym samym brzebiegiem, ten sam model, z gorszym wyposażeniem chodzą po 45-50 tys. Resztę niech każdy sobie dopowie... Bo mi zaczyna to wyglądać jak windowanie kosztów naprawy w celu zniechęcenia klienta, żeby naprawić za połowe ceny i sprzedać z ogromnym zyskiem (wychodzi 19 tys) Z całego serca polecam... Omijać z daleka
Użytkownik sieci
28 kwietnia 2021 08:33
Salon - samochody nowe
Kiedyś byłem stałym ...
... bywalcem tego serwisu. Miałem po prostu najbliżej. Bez żadnego przywiązania. Na Maltę było za daleko, do Swarzędza jeszcze dalej. Kiedy przeniesiono serwis na Franowo, przekonałem się, jaki błąd zrobiłem. Nie rozumiem DLACZEGO DWA SERWISY SYGNOWANE TYM SAMYM NAZWISKIEM MAJĄ TAK RÓŻNE STANDARDY OBSŁUGI. Rozumiem że podejście do klienta może być inne, ponieważ to kwestia personalna, ale naprawdę widać różnice. Uśmiechnięta twarz obsługi to nie wszystko. Widać brak chęci pomocy. Oby wystawić fakturę. Mam nadzieję, że moja niska ocena spowoduje jakieś przemyślenia i próbę poprawy.
Użytkownik sieci
11 listopada 2020 15:27
Salon - samochody nowe
W ubiegłym roku ...
... kupiłem tu tuscona nline juz wtedy obsługa pozostawiała wiele do zyczenia. W tym roku postanowiłem kupic żonie nowe i 20. Tak więc wchodzę do salonu Sobota totalnie nikogo nie ma panowie z obsługi piją kawę na pięterku zajadaja chipsy. Widząc klienta no trzeba się ruszyć po 20 minutach czekania przy aucie na zewnątrz nikt nie podszedł wiec pakuje dzieci żonę do auta. Wychodzi grubszy pan i wmawia mi ze był tak zajęty bo wypełniał obowiązki służbowe. Co dziwne w drugim waszym salonie w Poznaniu obsługa zupełnie inna zainteresowanie od wejścia. I auto zamówiłem tam.
Użytkownik sieci
8 listopada 2020 09:55
Salon - samochody nowe
Byłem w salonie ...
... z zamiarem obejrzenia, zapoznania się z ofertą i30n. Byliśmy jedynymi klientami w salonie. Sprzedawca był bardzo nieprzyjemny, nie chciał zaprezentować modelu. Stwierdził, że to dużo pali (15-17l/100km), że auto nie nadaje się naprawdę do normalnej jazdy i ogólnie nie jest to dobry samochód. Najgorsza obsługa z jaką miałem do tej pory styczność.