94%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
15 grudnia 2020 18:39
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 grudnia 2020 23:06
Salon - samochody nowe
Pełen profesjonalizm, b. ...
... dobra komunikacja i terminowość. Korzystałem z oferty leasingu. Dziękuję w szczególności p. Sławkowi i p. Marzenie :)
Użytkownik sieci
10 grudnia 2020 05:36
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 grudnia 2020 13:28
Salon - samochody nowe
Kolejna wizyta w ...
... serwisie, po raz kolejny pozytywnie. 11/10 - kwintesencja profesjonalizmu
Użytkownik sieci
2 grudnia 2020 16:07
Salon - samochody nowe
Najlepszy serwis, bardzo miła obsługa, ukierunkowana na klienta
Użytkownik sieci
1 grudnia 2020 19:31
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 listopada 2020 11:25
Salon - samochody nowe
Bardzo dziękujemy za ...
... miłą obsługę Pani Klaudii i Pani Ani. Polecam
Użytkownik sieci
24 listopada 2020 17:35
Salon - samochody nowe
Bardzo polecam. Szybka ...
... diagnoza i błyskawiczna naprawa. Na szczególną pochwalę zasługuje Pan Wojciech. Dawno nie spotkałem tak sympatycznej i życzliwej osoby. Jego wiedza i doswiadczenie od razu upewniły mnie, że dobrze postąpiłem wybierając ten salon. Serdecznie pozdrawiam.
Użytkownik sieci
24 listopada 2020 12:32
Salon - samochody nowe
Szybka i profesjonalna obsługa.
Użytkownik sieci
20 listopada 2020 13:16
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 listopada 2020 20:40
Salon - samochody nowe
Super obsługa. Przepaliła się żarówka. Wymienili od ręki.
Użytkownik sieci
12 listopada 2020 20:46
Salon - samochody nowe
Świetna obsługa!!! Trafiliśmy ...
... pod skrzydła niezwykle profesjonalnego i cierpliwego pana sprzedawcy. Dziękujemy!
Użytkownik sieci
12 listopada 2020 16:42
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 listopada 2020 13:45
Salon - samochody nowe
Polecam serdecznie, bardzo ...
... miła i profesjonalna obsługa - to się w dzisiejszych czasach ceni!
Użytkownik sieci
12 listopada 2020 13:44
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 listopada 2020 08:24
Salon - samochody nowe
najlepsza obsługa, polecam z czystym sercem!
Użytkownik sieci
11 listopada 2020 15:27
Salon - samochody nowe
W ubiegłym roku ...
... kupiłem tu tuscona nline juz wtedy obsługa pozostawiała wiele do zyczenia. W tym roku postanowiłem kupic żonie nowe i 20. Tak więc wchodzę do salonu Sobota totalnie nikogo nie ma panowie z obsługi piją kawę na pięterku zajadaja chipsy. Widząc klienta no trzeba się ruszyć po 20 minutach czekania przy aucie na zewnątrz nikt nie podszedł wiec pakuje dzieci żonę do auta. Wychodzi grubszy pan i wmawia mi ze był tak zajęty bo wypełniał obowiązki służbowe. Co dziwne w drugim waszym salonie w Poznaniu obsługa zupełnie inna zainteresowanie od wejścia. I auto zamówiłem tam.
Użytkownik sieci
8 listopada 2020 09:55
Salon - samochody nowe
Byłem w salonie ...
... z zamiarem obejrzenia, zapoznania się z ofertą i30n. Byliśmy jedynymi klientami w salonie. Sprzedawca był bardzo nieprzyjemny, nie chciał zaprezentować modelu. Stwierdził, że to dużo pali (15-17l/100km), że auto nie nadaje się naprawdę do normalnej jazdy i ogólnie nie jest to dobry samochód. Najgorsza obsługa z jaką miałem do tej pory styczność.
Użytkownik sieci
23 października 2020 20:41
Salon - samochody nowe
Piątkowe popołudnie. Po ...
... odebraniu Volvo z serwisu poszedłem do salonu Hyundai zasięgnąć kilku informacji o Tusconie. Przez 10 minut w salonie nikt się mną nie zainteresował. Minęło mnie dwóch panów w garniturach, nie powiedzieli nawet 'dzień dobry', nie zapytali czy w czymś pomóc (nawet jeśli byli zajęci, to zwyczajnie bym poczekał). Pani w recepcji udawała że mnie nie widzi. Czułem się jak intruz, więc wyszedłem. Rozumiem, że Hyundai to nie marka premium, ale skąd taka różnica w obsłudze pomiędzy salonem Volvo, gdzie wszystkie moje wizyty były na najwyższym poziomie? Jeśli ktoś chce kupić Hyundaia, to na pewno nie w tym salonie.... Daje 2* za estetykę salonu i -3 za obsługę, a właściwie jej brak.
Użytkownik sieci
3 października 2020 17:29
Salon - samochody nowe
Na wstępie serdecznie ...
... dziękuję za usunięcie szkód w moim aucie. Podczas odbioru auta, zauważyłem rysę, której ubezpieczalnia nie uwzględniła, pomimo tego, ze na oświadczeniu sprawcy jasno było napisane, ze powstała ona podczas kolizji. Zapytałem Pana, który mnie obsługiwał dlaczego tak, a nie inaczej. Nie potrafił odpowiedzieć, wiadomo nie On decyduje. Zaproponował jednak, żebym chwilkę poczekał, zobaczy co da się zrobić. Wjechał na lakiernie i od ręki ją spolerowano. Jednym zdaniem, solidnie i rzetelnie z profesjonalnym podejściem do klienta. Jeszcze raz dziękuję!